Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight To sep 14, 2004 8:51 pm

mene trenutno zanima samo zamenjava motorja... in v ceno sem vkalkurilau samo motor + menjavo... Kolkor sm uspel razbrati iz pregledanih stvari motor od megana 1.6 90hp direktno paše u cliota 1.4, saj je motor identičen, a le z višjo kubaturo. Menjati bi moral samo se elektroniko in izpuh... Elektroniko + motor dobim za cirka 70k, menjava me pa kosta 50k, skupaj 120, povej kako bi na lazji nacin pridobil 15hp, in si se izboljsal moznosti za nadaljno predelovanje in ostal pri registraciji v enakem cenovnem rangu... Napisal sem da bodo zavore v roku enega mesca optimizirane in zamenjane. Mislim da je masina1.6 dosti bolja ta tunat kot 1.4... A ksn mehanik tocno ve a ta masina pase al ne? Menjallnik?

LP, Iztok
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight To sep 14, 2004 8:54 pm

Serijske stevilke mi bo edn zamenjal oz. prepisal (ze preizkuseno)... Kar se pa tice podvoza, izpuha, zavor, platišč bom pa imel vse homologirano!!!! Tko da prosm no...
Zakaj mi bodo pol kepsi tezil???

Lp, Iztok
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight To sep 14, 2004 8:56 pm

Pa sm prcakoval mal vec resnosti in pomoci... Ne pa samo kritiziranje in bluzenje brez razlage...

Lp, Iztok
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To sep 14, 2004 9:00 pm

to temico bo treba vsaj za 24 ur dati pod kjuč da se ti malce glava ohladi...mislim da mal preveč premišljuješ :-P

am ja a veš kaj bo fora...tvoja šasija se ne bo potem ujemala z motorjem (se pravi ti bo neki crknlo,pa se dobi samo original,hotl bodo met šasijo in ti boš lepo povedu svojo,ampak glej ga zlomka,potem ko boš pa dobu material,boš pa sam :shock: ko ne bo taprav...
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight To sep 14, 2004 9:05 pm

do sedaj mi je nazalost crklno kar nekaj stvari, pa se za nobeno nisem nucal stevilke sasije... ne kupujem na reno centrih, ampak v trgovinah za originalnimi in neoriginalnimi avtodeli, ali pa odpad... Naprimer mi crkne neki v masini, grem v italijo na odpad najdem megana 1.6 90hp vzamem rezervni del in adijo... Tko da prosim, ker se nocem kregat. Sm zakaj bi se mogu ohladit? Ce sm sprasujes stvari, ki sm saro v tej temi delajo... Zanima me pa cist neki drucga...

Lp, Iztok
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 To sep 14, 2004 9:24 pm

CybKnight prosim da se malo umiriš in ne reagiraš na vsak post!

Prvo bi ti rad povedal da očitno neločiš razliko med Williamsom in navadnim cliom 1.8 16v.
Renault Clio Williams je bil narejen v omejeni seriji in je imel motor 2.0
Renault Clio 1.8 16v je pa bil Clio ki je bil delan serijsko in neomejeno.
Williams je poseben model Clia 1 model.

Druga stvar pa glede tega tvojega načrta za menjavo motorja.Po mojem mnenju bi bilo bolje uzet mašino iz Cliota 1.8 Baccara,ki je navzen zelo normalna mašina in se niti nebi opazilo na tehničnem pregledu da je to drug motor,ima pa 90KM.To potem imaš tisto izhodišče ki si ga želiš da spraviš mašino na 120KM.
Pa še ceneje je kot mašina od Megana.Paše pa tudi šrauf na šrauf.Ko/če boš zamenjal mašino,boš moral zamenjat zadnjo premo,sprednjo premo(dvojni diski) in menjalnik.To je na grobo napisano kar moraš prvo nardit.Največji problem bo elektronika.Dobr je da dobiš vso napeljavo zraven.Aja pa še računalnik mora drug bit.
Js bom ko bom porihtal to kar sem si zamislil zamenjal tudi svojo mašino v Cliu.Uzel bom 2.0 mašino od Williamsa,iskal pa jo bom dokler jo ne najdem.V najslabšem primeru pa vzamem 1.8 16v mašino.

Aja pozabu sm pa to povedat da se ti bodo izpušni plini zelo spremenili,kar bo na tehničnem čudno. :wink:
Zadnjič spremenil darkdog24, dne To sep 14, 2004 9:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman To sep 14, 2004 9:28 pm

Loopz je napisal/-a:...tunanje N/A bencincev je sila nehvaležen posel...
. ...


KAJ pomeni N/A ? sem zasledil ze velikokje, pa se zdej ne vem. brez turbine mogoce?

LP
Kennman
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight To sep 14, 2004 9:31 pm

Ahhaaaaa... no hvala, odgovarjam na vsak post, ka sm slucajn doma, zdj me pa 2 dni ne bo nic... siht... Sm kolkr jast vem so williamsi uni clioti z rezo na havbi in v originalu z zlatimi feltnami 15col (pa temnoplava karoserija)... A clio baccara ma 1.8 z 90km, kok ma pa pol 1.8 16v? sm slednja je najbrz drugacnega izgleda? KK mislis pa ti uredit homo lomo? Drugac pa hvala za nasvet, se bom skor zih rajs odlocu za masinu 1.8. Sm meu pa nek uglav de je bla baccara samo boljsa oz. dodatna opremljenost... Najleps hvala

LP, Iztok
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight To sep 14, 2004 9:33 pm

N/A pomeni navadna, serijska oz. v tem primeru ne turbo masina

LP, Izotk
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 To sep 14, 2004 9:38 pm

CybKnight je napisal/-a:Ahhaaaaa... no hvala, odgovarjam na vsak post, ka sm slucajn doma, zdj me pa 2 dni ne bo nic... siht... Sm kolkr jast vem so williamsi uni clioti z rezo na havbi in v originalu z zlatimi feltnami 15col (pa temnoplava karoserija)... A clio baccara ma 1.8 z 90km, kok ma pa pol 1.8 16v? sm slednja je najbrz drugacnega izgleda? KK mislis pa ti uredit homo lomo? Drugac pa hvala za nasvet, se bom skor zih rajs odlocu za masinu 1.8. Sm meu pa nek uglav de je bla baccara samo boljsa oz. dodatna opremljenost... Najleps hvala

LP, Iztok


Poglej Renault Clio Williams je imel bulo na haubi tako kot 1.8 16v Clio,le da je Williams bil modre barve,v omejeni seriji delan,modra notranjost,zlate felge in motor 2.0 z 150KM.
Renault Clio 1.8 16v pa je mel serijsko 137KM.
Renault Clio Baccara je pa tudi posebna verzija Cliota 1 model,z motorjem 1.8 90KM,usnjenimi mišje sivimi zici,imitacija lesa znotraj in mislim da metalno zelene barve zunaj.

kako pa mislim jst uredit homolomom?Tako kot vse ostalo.Malo tu malo tam dej neki tu dej neki tam....... :D
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Carpenter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jul 07, 2004 5:54 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a Carpenter To sep 14, 2004 9:39 pm

1.8 16v.....................................136KM
2.0 williams-modificirana 1.8 16v .....150KM
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To sep 14, 2004 9:40 pm

CybKnight je napisal/-a:Pa sm prcakoval mal vec resnosti in pomoci... Ne pa samo kritiziranje in bluzenje brez razlage...

Lp, Iztok


glej sej maš vse črno na belem...če maš že zrihtan motor za super ceno (malo preveč super, če mene vprašaš ampak ok...) ne vem, kaj te še zanima...

...ne vem zakaj bi hotu optimizirat elektroniko pri engine-swapu, sej ji nič ne fali...to pride čisto na koncu, ko bo mašina že ornk predelana, da sploh pride do izraza...

...kje boš delal izpuh ne vem...a za kateregakoli domačega predelovalca ne boš dobil homologacije...to je dejstvo...

...menjalnik od 1.4 bo za stock 1.6 najbrž zadostoval, za kasneje pa bi bilo najbrž priporočljivo zamenjati...

...za homologacijo vseh predelav boš moral precej časa preživeti na lpp-ju...saj veš kaj je to?...pa si že kdaj bil tam?...če ne se pripravi na mini-kalvarijo, folk ima probleme že vpisom litih felten...ko boste šli v detajle, misliš, da kdo ne bo opazil, da maš pod havbo 1.6 namesto 1.4? :D

...ne podcenjuj preveč možakov, ki opravljajo tehnični pregled, kaj resno misliš, da se nekdo tam ne bo obregnil ob vse te silne predelave...če imajo slab dan, sploh ne rabiš predelanga avta, pa te gladko zavrnejo...a na meritve izpuhov si pomislil?...

...and last but least...ne verjet vsakmu mehaniku, ki se pogovarjaš z njim...z njimi je tko kot z zdravniki...vedno poišči še drugo, tretje, četrto mnenje, resnica pa bo najbrž nekje vmes...

...pa nič ne disam tvojim planov, ampak dejstva so dejstva...kako se boš opredelil do njih pa je tvoja stvar...
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To sep 14, 2004 9:42 pm

Kennman je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:...tunanje N/A bencincev je sila nehvaležen posel...
. ...


KAJ pomeni N/A ? sem zasledil ze velikokje, pa se zdej ne vem. brez turbine mogoce?

LP
Kennman


da, brez turbine...
GTI
ITR
E30
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight To sep 14, 2004 9:49 pm

Ce je motor na zunaj normalen, potem nimajo kaj sikat... In ravno v navodilu o homologaciji sem prebral da te lahko na LPPju "je****" samo zaradi tiste stvari ki si jo prisel homologirat. Za feltne imam papirje, za podvozje dobim papirje + strokovno montazo, za avspuh imam tud namen porihtat papirje, tko da... Mislim da je to vse kar morm homologirat, saj drugega nebi zamenjal (tko da bi oni opazil). Folk ima velik vec in hujsih predelav na Stock masinah... Glede plinov pa z ureu katalizatorjem plini niso problem. Pa uprasal sem 2 mehanika (1 je moj frend, drugi pa svak od mojga best frenda). Zdj pa se vas sprasujem, saj se nekateri na te stvari zlo spoznate. Zadeve pa se mislim lotit resno.

Lp, Iztok
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman To sep 14, 2004 11:13 pm

Loopz je napisal/-a:
CybKnight je napisal/-a:Pa sm prcakoval mal vec resnosti in pomoci... Ne pa samo kritiziranje in bluzenje brez razlage...

Lp, Iztok

...ne verjet vsakmu mehaniku, ki se pogovarjaš z njim...z njimi je tko kot z zdravniki...
...pa nič ne disam tvojim planov..., ampak dejstva so dejstva


kaj ti disas ZDRAVNIKE MOGOCE ??? :evil: :evil: :evil: :evil:

hehe.... 8)

LP
Kennman
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Sr sep 15, 2004 6:06 pm

Ok odlocu sm se da vzamem 1.8 90hp od baccare... Ce je res podobna tej masini... Ma kdo ksne slike? Kdo tocno ve? Zdj me pa zanima ce pase vse to kar mam gor na un motor: menjalnik (avspuh bom menjal, ker ga je nabrz treba)... Je res sravf na sravf? Mislem ce je mozno zamenjat samo motor in elektroniko in nic drucga (zaenkrat, ostalo se pride)
Kolk se pa po videzu razlikuje 1.8 16v (najbrz kr dost). O menjavi masine mislim resno!!

Lp, Iztok
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr sep 15, 2004 7:10 pm

Tud mene zanima kako boš rešil s papirji in številkami in homologacijo.

Ja vem. Vse se da. Rajši, se je dalo.
Kot je že Loopz napisal, možakarji niso (več) taki naivci na tehničnih.

Mislim, da s takim denarjem ne boš "prišel" skoz. Mehanik ti je že to rekel.

Že sam za podvozje boš dal več (vsaj mislim da).

To je moje mnenje. Upam, da ti bo uspelo.

LP

Nasty
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Napisal/-a CybKnight Sr sep 15, 2004 9:02 pm

Kot sem ze napisal je podvozje ze zrihtano... Nevem kako bi lahko na servisu pogruntal ce je masina enaka za videt? Sj ne recem da bo komot, sm upam pa da bo ratal... Zato pa vas mal sprasujem za nasvete in izkusnje, da bi blo lazje...

LP, Iztok
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr sep 15, 2004 9:24 pm

jah mašina more bit že zarad prostornine večja, to se opaz
sploh tunaš cliota, take uni na tehničnem gledajo vsak dan in se opaz
na tehničnem gledajo vsake tolk časa tud cifre na motorju, sam ti pravš da jih boš zamenu - tud to se lahk opaz in tuki je v vlogi že ponarejanje
pa tko k so rekl izpušni plini - večji kot je motor večje so emisije co2, to ti ne reš noben katalizator in na tehničnem boš presegu meje za tvoj auto in boš padu, kako boš to rešu ne vem
podpis
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr sep 15, 2004 10:39 pm

Loopz je napisal/-a:...realni dobitek pri predelavi izpuha (vključuje tudi drug kolektor), nižanje glave, druge odmične, lažji bati, lažji vztrajnik, optimiziranje elektronike bi bil med 20-30 KM, ampak to je zgornja meja...potem pa je priporočljivo namestiti temu ustrezne zavore, podvozje, morda bi moral zamenjati še menjalnik...dodatnih 200-300k sit...


praksa ali mr. know it all?

lublancan je napisal/-a:jah mašina more bit že zarad prostornine večja, to se opaz


ni nujno, je pa možno

CybKnight:
Priporocam ti da vprasas kako in kaj mehanika, ki ti bo zhihtal to masino oz ki ti bo to delal. Bo ze vedel kaj pase, ce pase, drugace nevem zakaj bi se v to spuscal. Jaz sam nimam pojma o renojih, tako da nevem. Je pa res da taka stvar takoj potegne za sabo veliko stvari, tako da na denar ne gledat. Tu na forumu imas veliko kvazi znalcev, ki nabijajo eno in isto, kar so nekje prebrali (beri - moj prvi quote),... to ni to.
Ce bos motor ze spravil v avto, nastane problem v elektroniki.
Nevem kako je z elektroniko, vrjetno bos moral menjati komplet, s kablovjem. mozno pa je da je osnovno kablovje enako, kar pa dvomim saj je model avtomobila in tip motorja drug. Potem je pa spet dilema, ker so v osnovnem kablovju kabli prepledeni (od računalnika gre kabel proti volanu, ta isti kabel se razdeli in gre v motorni prostor, itd...) in osnovno kablovje je potegneno iz enega konca avta na drug konec avta, nato pod havbo.... ali bos lahko na to novo kablovje priklopil druge naprave: radio, ventilacijo, zmigavce, el.pomik stekel, klimo, itd....
Ti vzame dosti časa,... ali pa denarja, če ti dela nekdo drug.
Zgleda pa takole ce sestavljas en hibridni kabel iz dveh (ki bo pravilno gnal motor in ostale naprave v avtu):
http://www2.arnes.si/~mjereb2/wiringproblem.JPG
Ce bo stvar funkcionirala povem konec tedna, ko sestavim motor ;)

Zapomni si - raje se zelo zelo dobro pozanimaj preden se česa lotiš, da nebos zmetal preveč denarja in na koncu ugotovil, da stvar ne bo sla skupaj. In, NE! isci informacij na internetu, zlasti ne na tem forumu, kjer 99% osebkov isce informacije, 1% pa jih mogoce kaj ve iz prakse, in ti lahko kaj pove. Najbolje da res takega mehanika vprasas ki je kaj takega delal.... pa se to bo rekel da se da, ceprav se ne... :?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov