Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne okt 10, 2004 8:53 pm

v sloveniji morš ti met papirje da luči od 205 pašejo na 206 --> TUV
brez tega ni nč
njih ne briga svetilnost dokler ne vidjo papirjeu

v sloveniji morš met za vsako stvar papirje
v angliji pa prpeleš auto z vsemi predelavami, ti preverjo izdelavo, napeljave.... in ti dajo oni certifikat

če že hočš to izvest dub 205 s takim motorjem, če ne druzga karambolirano tako da dobiš št šasije in dokumente
s tem ti je prihjranjeno večino dela
plastiko daš delat fazerju (če mislš met kej custom) ker on baje lahk svoje stvari homologira
za luči ne boš dubu papirjeu tko da lahk tvegaš, če te dobijo morš dt dol
ker predelave ne morš delat sam bi te menjava motorja + plastika stala ~1 miljon, plus vsi papirji (atest, homologacija...) te tud pride kr dost
podpis
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne okt 10, 2004 8:59 pm

uhh.....zdaj pa nism dore volje ko si mi vse to nastel :( :( :(
mah.....js bom poskusal z unimi preracuni....in vso to dokumentacijo....in pol plastike ki bom naredil bi se probal zmenit kej s tem fazerjem da mi postela papirje...pa bomo vidli....heh e.......
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne okt 10, 2004 9:01 pm

samo tudi ta slovenija razbija z vsemi temi dokumenti ej.....kazin....
pretiravajo ej...lahko bi napisali tocno pravilnik kaj lahko in kaj ne......
kaj cmo.....se preselit v nemcijo al anglijo ;))) he he... :-P
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po okt 11, 2004 12:36 pm

če boš kar kol predelu, in ni važno kaj od česa je kako, ker model avta, če ne bo originalno,ne bo papirjev in se bo policaj to spomnu, boš ob tablco, letu na izrednega, in boš olajšan za 20-100k.

tko k je blo zdej en petk zvečer men se zdi.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po nov 01, 2004 12:58 pm

za menjavo mašine nucaš kupo-prodajno pogodbo o nakupu mašine, potem prometno od motorja ter potrdilo o strokovni montaži motorja..

..zdej ne vem, če je to dost samo za menjavo za isto mašino kot jo že imaš noter ali tudi za močnejšo oz. lahko da potrebuješ še kaj drugega, če vgradiš močnejšo mašino!
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Po nov 01, 2004 1:24 pm

Ful zanimiva tema. Stvar je izvedljiva 100%. Kontaktiraj me na PM.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To nov 02, 2004 12:33 pm

[quote="mloncar"]za menjavo mašine nucaš kupo-prodajno pogodbo o nakupu mašine, potem prometno od motorja ter potrdilo o strokovni montaži motorja..

..zdej ne vem, če je to dost samo za menjavo za isto mašino kot jo že imaš noter ali tudi za močnejšo oz. lahko da potrebuješ še kaj drugega, če vgradiš močnejšo mašino![/quote]

ja ja...sej mam.......prometno od karoserije oz kupo-prodajno pol imam isto od motorja, ki sm kupu celo 405-ko.......hhmm...potrdilo....pa bi ga rabu nekje dobit, ki to js sam doma ustvarjam ;))) hehe.....

mah...kaj misliste ce dam mocnejso masino je treba obvezno tudi zavore dat bolse...oz dat odzadas diske namesto bobnov??..al bi bobni zadoscali?!...kaj meniste??ki js upam da bodo bobni dovolj...ki 205 1.9gti ima diske...samo kje dobit ta zadnji most...tezko... :((
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3369
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren To nov 02, 2004 1:12 pm

Zavore definitivno druge.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To nov 02, 2004 2:18 pm

mene pa sam neki zanima.. ..je ker junak na tem forumu, ko je će homologiru menjavo obstoječe mašine z močnejšo?? je naletel na kakšne tećave??
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To nov 02, 2004 2:40 pm

menjal mašino v alfi 75 iz 1,6 na 1,8
pelal na tehničnega auto registrirat (v prometni je bil račun od motorja)
una baba tm šla vpisat not v prometno novo številko mašine, inkljub temu da na računu piše 1.8 je napiše 1.6

blo je 2 let nazaj

registracija je manjša....
podpis
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr nov 03, 2004 11:07 pm

[quote="lublancan"]menjal mašino v alfi 75 iz 1,6 na 1,8
pelal na tehničnega auto registrirat (v prometni je bil račun od motorja)
una baba tm šla vpisat not v prometno novo številko mašine, inkljub temu da na računu piše 1.8 je napiše 1.6

blo je 2 let nazaj

registracija je manjša....[/quote]

ja ja....samo ocitno niso opazili....oz bila napaka....samo da te dobi kasen pameten policaj...pa jih posteno placas....samo tui ce tko gledas...ce je 1.6 in 1.8 8v....niti ni razlike......kot npr pri p205.....motor od 1.6 in 1.9 8v na pogled ni nobene razlike...sta identicna........100%....samo ki js bom dal 16v....tko da......edino polosovine sta enaki...he he.....
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr nov 03, 2004 11:10 pm

McLaren a imas izkusnje ker si reku da jih treba definitivno menjat??...mislis da bobni ne bodo zadoscali??....saj odspredaj itaq ima zracne diske.....pomojem bi moglo bit dovolj.....



mloncar ................js se s tabo strinjam....naj pise tisti ki je ze imel take probleme...
js vem da moj kolega je dal motor od R5 gt turbo v R5 campus....in mu je samo motor pogledal....in sploh ni gledal ne zavor, ne armaturne.....ne prem....ne nic....in to je blo to....zato mene zanima ce je treba 100% jih menjat...
prosim samo za sigurne nasvete...ter utemeljitve ;))

hvala vam za pomoc
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če nov 04, 2004 7:38 am

Dariooo je napisal/-a:McLaren a imas izkusnje ker si reku da jih treba definitivno menjat??...mislis da bobni ne bodo zadoscali??....saj odspredaj itaq ima zracne diske.....pomojem bi moglo bit dovolj.....



mloncar ................js se s tabo strinjam....naj pise tisti ki je ze imel take probleme...
js vem da moj kolega je dal motor od R5 gt turbo v R5 campus....in mu je samo motor pogledal....in sploh ni gledal ne zavor, ne armaturne.....ne prem....ne nic....in to je blo to....zato mene zanima ce je treba 100% jih menjat...
prosim samo za sigurne nasvete...ter utemeljitve ;))

hvala vam za pomoc


pomoje ni nujno menjat zavore, ampak je zelo priporočljivo, ker nikoli se ne ustaviš prehitro!!!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po nov 08, 2004 12:59 am

ej se neki me zanima....ce mogoce ve kdo kje bi lahko dobil izpusni kolktor od P309 mi16, saj ta ima samo 4 cevi...medtem ko 405-ka jih ima 8.....in je ful zmeda..pa se ful prostora ti vzame...in je slabi odtok izpusnih plinov...
hvala za info
 
Uporabniški avatar
svizc
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: So mar 24, 2007 5:20 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a svizc Če sep 06, 2007 4:36 pm

Pozdravljeni!

Vprasanje ni ravno vezano na 205ko, vendar je pa vseeno vezano na Peugeote. Namrec pred kratkim sem si nabavu Peugeota 306. Zdej pa ker je masina v mojem Pugiju dokaj svoh, bi si umislil novo, oz. jo dal menjat. Zdej me pa zanima naslednje: Imam P 306, letnik 97, katera masina bi pasala noter ce bi se odlocil za menjavo? Gledal sem ze za 2.0 HDI masine, samo nevem ce ravno pase ta masina v moj avto. Zanima me kaj vse bi potegnilo sabo z menjavo masine? Elektronika najverjetneje, menjalnik in se kaj?
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če sep 06, 2007 4:43 pm

komplet elektronka, menjalnik, podvozje, nosilci pa mogoče še kj. uglavnem ne splača se ti nikakor, razen če ni avto res lepši kot nov in ga mislš met vsaj še ene 10 let.
 
Uporabniški avatar
svizc
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: So mar 24, 2007 5:20 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a svizc Če sep 06, 2007 4:55 pm

Ja avto je za svoja leta izredno lepo ohranjen, ker ga je imel pred mano en gospod ki ga je izredno cuval. Avto je bil garaziran in redno servisiran. Ker scena je ce zacnem enkrat v njega vlagati styling itd. se mi ga ne splaca prodajati, takoalitako pa ga nameravam dati bratu ki bo cez par let naredil izpit. Ravno zaradi tega se gre...
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Če sep 06, 2007 5:26 pm

Oj!Nekaj malega berem in sem da zasledil,da maš felne od forda,oz. mazde.To brez predelav ne bo šlo gor.Kljub temu da je 4x108.Ford pa Mazda imata večji ET kot Peugeot(potrebni bodo distančniki).Pa tudi sredinska luknja je drugačna,če se ne motim(Ford in Mazda=63,4 mm,Peugeot=65,1mm).
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če sep 06, 2007 7:14 pm

S|icKeR je napisal/-a:komplet elektronka, menjalnik, podvozje, nosilci pa mogoče še kj. uglavnem ne splača se ti nikakor, razen če ni avto res lepši kot nov in ga mislš met vsaj še ene 10 let.


ok elektronika se strinjam, menjalnik ni nujno menjat, mogoce zaradi prestavnega razmerja, oz ce ima senzor na vztrajniku, nosilce das od motorja, ki bi ga not dal, pase pa skoraj 100% ko ata na mamo.S|icKeR kaj pa bi bilo treba menjat od podvozja????
splaca al ne splaca je zelo relativen pojem...ce ti je to vsec, bi sam naredil in imas se en avto s kirim se vozit okoli se splaca...drugace pa ne, ker to ne bos kr cez noc naredil.
Menjat bos moral se hladilnik najverjetneje, izpuh pa se kej predelovat pod pokrovom, ker ne bo dosti placa za vse stvari dat not.... ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če sep 06, 2007 8:45 pm

če ne druzga vsaj amortizerje in fedre, ker je dizel motor precej težji kot bencin.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov