Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jan 04, 2005 4:36 pm

PiLLLe je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
Ki ste vidli jugota z elektroniko? :roll: :roll:


Monsta novi jugo :P :D z pugijevim motorjem :P al pa stari z efi :P :D

LP PiLLLe


EFI nima elektronike :!: :twisted:
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To jan 04, 2005 6:24 pm

Kaj je pa to pol?
Electronic Fuel Injection? :shock:
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač To jan 04, 2005 8:58 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jan 04, 2005 9:43 pm

pugi405 je napisal/-a:Kaj je pa to pol?
Electronic Fuel Injection? :shock:


Economy :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 04, 2005 9:48 pm

Yugo letnik 90... 1.3 EFI. ni mel elektronike...... niti enga kabla nisem najdu na motorju..... ma pa miljon cevčic.... kao deluje na vukumu vse skupi.... zanimivi so ventili...... na izpušnem kolekturjo je mel naštiman cev.... iz katare je vodla cevčica nazaj do ventila u frgazerju..... ko je bil prevelik pritisk u izpušnem kolektorju je zaprlo dovod goriva..... na tak naičn manjša poraba..... prekleto zanimivo ampak prekleto ranljivo..... škoda da nisem takrat poslikal vse skupi ko smo šravfal....Amapk na samem sistemu ni blo niti enga kabla z elektriko. Mel pa je mono ubrizg.... kao frgazer z miljon cevčicami..... če si snel eno avto za boga ni več vžgal.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Sr jan 05, 2005 12:05 pm

monster_d je napisal/-a:
pugi405 je napisal/-a:Kaj je pa to pol?
Electronic Fuel Injection? :shock:


Economy :D
:wink:
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Sr jan 05, 2005 12:41 pm

lisko je napisal/-a:Yugo letnik 90... 1.3 EFI. ni mel elektronike...... niti enga kabla nisem najdu na motorju..... ma pa miljon cevčic.... kao deluje na vukumu vse skupi.... zanimivi so ventili...... na izpušnem kolekturjo je mel naštiman cev.... iz katare je vodla cevčica nazaj do ventila u frgazerju..... ko je bil prevelik pritisk u izpušnem kolektorju je zaprlo dovod goriva..... na tak naičn manjša poraba..... prekleto zanimivo ampak prekleto ranljivo..... škoda da nisem takrat poslikal vse skupi ko smo šravfal....Amapk na samem sistemu ni blo niti enga kabla z elektriko. Mel pa je mono ubrizg.... kao frgazer z miljon cevčicami..... če si snel eno avto za boga ni več vžgal.


Sem imel l.91.
Evto je res malo požr precej manj kot recimo 65 ali 60.
Je bil pa skoraj nenormalno divji in bi ga z veseljem kupil še 1x. Edina težava je bila, ker sem uničil gumice na nosilcih motorja vsaj 1x letno. :D
Edini tuning pa je bil, trže vzmetenje (zadaj 4 listni feder) + prazen lonec namesto katalizatorja.

Uradno je imel oznako Koral 65 EFI
Dam pa j***a stran, če je imel samo 65 konjev, kot je pisalo v prometni.
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jan 05, 2005 4:31 pm

zombi je napisal/-a:Uradno je imel oznako Koral 65 EFI
Dam pa j***a stran, če je imel samo 65 konjev, kot je pisalo v prometni.


68jih naj bi mel.
Kak je glede motorja?
Ma elektroniko al ne?
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr jan 05, 2005 8:25 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če jan 06, 2005 10:19 am

Sablač pravega imaš v mislih (novofundlandec).

Kar pa se tuninga tiče, je najboljše, da greš na dobro staro mehniko. Tam je še dovolj rezerve za večanje konjev, pa še razne igre z elektroniko odpadejo.

LP Tristan01
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jan 06, 2005 4:58 pm

Se strinjam z tristan01- om

Uzami registerski uplinjac weber, taki kot ga majo 65-ke.
al pa tudi kakiga jaciga 32/34 recim
Pol se pospilaj z dizami da bo laufalo kot mora.
Glavo fajn ponizaj. kak milimeter recimo.
Vztrajnik daj zlajsat. Ce se nemotim lahko olajsas ga celo za 5 kil, nism ziher, sam vem da gre lahko dost mesa dol.
Priporocljiva menjava sklopke za sportno!
Pol zamejaj menjalnik. Dobi unega z zaporo diferenciala.
Od jugota menjac je falus, jaz ze dva zjebal :lol:

Ce se rabis vec moci, nesi glavo v urbancicu.
Ti jo za caa 50k zrihta v nulo.
Pol se mas moznost nabavit dirkalno odmicno.

Yugo je stroj ko se suce v visave, torej 8k rpm.
Z dirkalno odmicno tudi na 9.
lp
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Če jan 06, 2005 7:46 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Če jan 06, 2005 8:08 pm

sablač daj ti to poslikat kot en dokaz pa bo mir tukaj je mel ali ni imel!!!!!

ajd
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če jan 06, 2005 8:48 pm

Ti zakaj pa nebi dou unga upenednanga motorja notr? as ga sfuku al kva? pomoje bi ti to blo najbol ce mas ze enga predelanga:) pomoje nardis generalko pa ti bo sluzu se ohoho kilometrov :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Pe jan 07, 2005 2:48 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Po feb 28, 2005 8:58 pm

jp, je v efiju bosch motronic (ne vem oznake), štiritočkovni vbrizg , se vzig ima krmiljem prek ECU-ja,se ga ne da nič na roke premikat.
za blokado sm se pa ze jz spraseval kako jo ven zbezat, ker je do 6000 premal za tako kratkohodno mašinko.
sm našel en program za bmwjeve čipe tunat, prebere ga(zapis eproma) ampak ga pol ne morem shranit, ker je samo demo verzija.
aja, reče se mu pa mislm da DMEditor, če se ne motim.

aja, ne bi blo slabo, če bi lahk cevi sesalnega kolektorja povečal, ker so original vsaj na prvi pogled zelo borne proti unim na fergazar.

na žalost mam mojga že par let razdrtega pa ne vem kdaj bo skupaj, če sploh bo :oops: ;)
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Po feb 28, 2005 9:17 pm

8)
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jan 08, 2007 11:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena To mar 01, 2005 12:09 am

ti si tvojega dobr spedenal, se lepo poglobiš pa zrihtaš.
aja, efi ma tud senzor za pretok zraka in tisti bypass za prosti tek, je pa še ena zadeva za kero pa pojma nimam čemu služi. ob priliki dam slikce gor, tud od računalnika, da uničimo dvome od elektronike :) ima vse kar imajo veliki :D
sem se zgovarjal z enim možakarjem in mu pojamral, da mi jugo65 na dvojni vplinjač kuri preveč(12-16l/100km :shock: ), pa je rekel, da so tolko edino efiji zmožni požgat, zj pa ne vem. sem skoz mislu,da je efi bolj varčen ravn zaradi vbrizga in pač teh možganov kar jih ima.

drgač sem imel tud idejo, da bi namest skupnega kolektorja naredil na štiri ločene dušilne lopute (kot imajo motorji), pa j sam pr ideji ostal.

sablač, kolk pa tebi požge benza?
jz se zj trenutno vozim z golfom2 zetorjem pa me kar strese k pomislim, da bi moral spet eno fejst žejno zadevo futrat. so pa svojevrstni užitki z yugecom, se je marsikdo napenjal pa silil pobegnit, ni zmer uspelo :P
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 01, 2005 5:03 pm

Dvojni weber rulz =I
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač To mar 01, 2005 8:18 pm

cypena.od kot si.ce zelis videt moj stroj oz rabis kake info se mi javi na pm
men papa tam nekje 11 max 12 (bi se mogo mal poglobit k mam vse napisan kolk sm tanko(tudi racune 8) ) pa kulk km sm delo,sam mam pa tudi ful tezko nogo priznam.zdaj pa tak ce te kaj zanima kaka je zadeva in kako laufa se mi cimprej javi ker gre ta motor v roku enga mesca ven noter pa majckeno hujsi.
monster javi mi na pm tvojo cifro od tel ker rabim mal informacij oz tvojih izkusenj ker si baje pravi maher za yugo zadeve
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov