Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: Re: Blokada

Napisal/-a Need_Power Ne feb 09, 2003 11:09 pm

cresh pravi:
ja, Senica dela tut na neturbačih, na mobisux-u se je en menu za svojo Hondo in naj bi dubu tm okol 15 KM za 60.K SIT. Pa Senica ma še valje tko da prej vidš, predn kupeš



Daj kaj mi lahko poveš naslov/email/telefon od Senice please. Bom še njih kontaktiral, da vidim kaj bojo rekli. Pa kje sploh imajo firmo?

Tnx!

Ajde
Slika
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Re: Blokada

Napisal/-a cresh Po feb 10, 2003 1:22 pm

my ride
Slika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Re: Blokada

Napisal/-a lucky Pe feb 14, 2003 8:46 am

Pozdravljeni.

Ja. Odstraniti blokado je dobra stvarv vendar moraš prej dobro 10X premisliti, in naj ti delo naredi nekdo, ki se s tem ukvarja in ki to obvlada.

Jaz sem blokado iz 6300 obr. dvignil na 8100 pa je po približno 35.000 kilometrov še vse normalno seveda sem se prej res dobro pozanimal in nabiral mnenja skoraj iz vseh koncev sveta (po drugih forumih). Delo. pa mi je naredil kolega od bratranca v Trstu.

S tako predelavo lahko povlečem 4 brz. do 180km/h. vendar se pri taki vožnji pogovarjamo o porabi okoli 12-13 litrov kar za 1.3 motor ni malo. Vendar ko slišiš zvok športnega filtra pri teh obratih kar nekako pozabiš na porabo ali ko za prehitevat pri 70 ali 80 km/h vržeš v drugo in pohodiš plin. NORO!

Če te še kaj zanima, ti bom poskusil pomagati.

L.P.
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: Re: Blokada

Napisal/-a Need_Power Pe feb 14, 2003 10:41 am

lucky pravi:
Pozdravljeni.

Ja. Odstraniti blokado je dobra stvarv vendar moraš prej dobro 10X premisliti, in naj ti delo naredi nekdo, ki se s tem ukvarja in ki to obvlada.

Jaz sem blokado iz 6300 obr. dvignil na 8100 pa je po približno 35.000 kilometrov še vse normalno seveda sem se prej res dobro pozanimal in nabiral mnenja skoraj iz vseh koncev sveta (po drugih forumih). Delo. pa mi je naredil kolega od bratranca v Trstu.

S tako predelavo lahko povlečem 4 brz. do 180km/h. vendar se pri taki vožnji pogovarjamo o porabi okoli 12-13 litrov kar za 1.3 motor ni malo. Vendar ko slišiš zvok športnega filtra pri teh obratih kar nekako pozabiš na porabo ali ko za prehitevat pri 70 ali 80 km/h vržeš v drugo in pohodiš plin. NORO!

Če te še kaj zanima, ti bom poskusil pomagati.

L.P.




Jaz ne nameravam tako pretiravat, jaz bi blokado dvignil za max. 500 obratov, tolko da bi bla končna malo čez 200. Ker mi res ni jasno zakaj je blokada pred 6000 obrati...eni dizli imajo blokado na 5000 obratih, nevem zakaj ima pol ta bencinc tako hitro.
Pa ti si še kaj druga menjal, ko si blokado prestavil...ker 8100 je pa že malo hudo (razen če imaš kako hondo, itd.)

To bo vse zaenkrat

TNX

Ajde
Slika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Re: Blokada

Napisal/-a lucky Pe feb 14, 2003 10:54 am

Kaj mehanskega nisem naredil nič (vsaj ne še) razen tega, da če zvišaš omejevalec moraš skoraj nujno menjati tudi filter saj že originalni air-box je že po svoje nekakšna vrsta blokade saj pri večjih obratih se poveča tudi pretok zraka in originalni air-boxi pač niso tolk prepustni, pa olje v motorju moraš dati nekaj res dobrega in nebi škodil niti kakšen aditiv za olje.
Sicer prej kot hitrost dobiš prožnost saj s tem ne pridobiš na moči in ker se upor veča z kvadratom hitrosti za čez dvesto ( po ravnem ) bi moral še kaj narediti.

L.P.
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Re: Re: Blokada

Napisal/-a Zok Pe feb 21, 2003 2:49 pm

monster_d pravi:
Ja blokada je odvisna od masine!!
Honde ki se visoko sucejo jih imajo visje!!!
Blokade ne nikakor prestavljat, ker je zato narejena da se masina ne pretira, je naredto z varnostnih razlogov, zato da se masina ne unicuje ko da ful gas!!!
Najbrz je blokada naredjena pri najvecji moci!!!!
Tako vsaj naj bi bilo!!!


blokada je nekaj nad najvisjo mocjo - Aprilia AF1 125 ma najvecjo moc pri 11300, se mi pa zvrti tud do 12500 - sploh ne vem ce ma blokado...:D pa tud Safrane 2,5 bi se kr sukal...:D
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Re: Blokada

Napisal/-a Hoyt Pe feb 21, 2003 4:13 pm

lucky: kaj pa maš ti zaen avto da se ti tako zvrti? swifta?

sem cca 14 dni nazaj videl enega swifta v ljubljani. matr se je lepo zvrtel v 2. :)
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Re: Blokada

Napisal/-a lucky So feb 22, 2003 11:53 am

Trenutno hyundai accent 1.3. letnik 99

Prednost tega motorja, da se zavrti je v majhni ustrajnosti vrtečih se mas. Predvsem vstrajnik in razne jermenice. Če mi kdo pove, kako se da tule gor kakšno sliko vam pošljem kako zgleda jermenica olajšana do "kosti".

Stvarca je tudi dokaj terpežna saj vozim z dvignjeno blokado že približno 30.000 km (avto jih ima 98.000) in to tako, da ko lahko mi vse brzine zapojejo do omejevalca razen 5. diagnjostični test vozila pa kaže od kar ga imam, da je z mašino vse normalno.

Se pravi 1. do 61, 2. do 98, 3. do 145, 4. do 182, 5. pa še nisem na omejevalec prišej je pa po mojem nekje pri 215, pač tukaj mu pa zmanjka moči. Po ravnem gre natanko 195. Hitrosti so realne saj sem jih meril z pitotovjo cevjo.

L.P.

P.S. ali mi lahko kdo razloži, kako se da gor slike.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Re: Re: Blokada

Napisal/-a monster_d So feb 22, 2003 12:10 pm

Zok pravi:
monster_d pravi:
Ja blokada je odvisna od masine!!
Honde ki se visoko sucejo jih imajo visje!!!
Blokade ne nikakor prestavljat, ker je zato narejena da se masina ne pretira, je naredto z varnostnih razlogov, zato da se masina ne unicuje ko da ful gas!!!
Najbrz je blokada naredjena pri najvecji moci!!!!
Tako vsaj naj bi bilo!!!


blokada je nekaj nad najvisjo mocjo - Aprilia AF1 125 ma najvecjo moc pri 11300, se mi pa zvrti tud do 12500 - sploh ne vem ce ma blokado...:D pa tud Safrane 2,5 bi se kr sukal...:D


Vsaj kia pride ma blokado pri najvecji moci, smo sprobavali!!! in je bilo tako kot pise pri tehnicnih podatkih!
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Re: Blokada

Napisal/-a Hoyt So feb 22, 2003 12:16 pm

lucky: slike moraš imeti na nekem serverju na netu, potem pa objaviš samo link do njih. če nimaš nikjer placa, jih pošli meni na gufi_m@email.si pa jih dam na net pa sem prilepim linke do njih.
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Re: Blokada

Napisal/-a Josephe So feb 22, 2003 10:44 pm

Pozdravljeni

zanimame kolk časa ste najdle držal avto na blokadi, al pa vsaj bli v bližini nekoga ki je to počel. Pa kaj bi se zgodil če bi rečmo avto meu u leru pa kr tišu gas do konca. A bi ga kmau raznesl?
Vedno je kdo, ki spelje uvink še hitreje. Ali pač...
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Re: Blokada

Napisal/-a kobreti So feb 22, 2003 11:34 pm

Pomojem bi prišlo do tako visokih temperatur ,da bi se začelo vse skup počasi topit.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Re: Blokada

Napisal/-a monster_d Ne feb 23, 2003 12:05 am

alfa331.5 pravi:
Pozdravljeni

zanimame kolk časa ste najdle držal avto na blokadi, al pa vsaj bli v bližini nekoga ki je to počel. Pa kaj bi se zgodil če bi rečmo avto meu u leru pa kr tišu gas do konca. A bi ga kmau raznesl?


Sem se pelal z mojim kolegom(kia pride 1.3 64KM) pa je v tretji pri 135km/h drzal na blokadi caa. pol minute pa ni bilo posledic!
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: Re: Blokada

Napisal/-a Need_Power Ne feb 23, 2003 12:07 am

alfa331.5 pravi:
Pozdravljeni

zanimame kolk časa ste najdle držal avto na blokadi, al pa vsaj bli v bližini nekoga ki je to počel. Pa kaj bi se zgodil če bi rečmo avto meu u leru pa kr tišu gas do konca. A bi ga kmau raznesl?


V Grosuplju lani je en tip držal opla Kadett cabrio ene 15 minut skoz na blokadi (odzadaj pri auspuhu pa je ogenj sekal - backfire) pa ni blo nič kritičnega. Spoblem pri tiščanju na blokadi na mestu je ta, da ni hlajenja motorja in zato se lahko motor pregreje. Če pa spraviš ti avto na avtocesti na blokado, pa verjetno ni taki problem, ker pri 200+ kilometrih zrak full hladi motor (oz. killer).


Ajde
Slika
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Pe feb 28, 2003 4:34 pm

Blokada pri motorju je tista vrednost obratov, ko je motor dela še pod normalnimi pogoji. Nekateri pravijo, da pri punih obratih avto uničiš. Do blokade je motor sposoben vzdržat, zato je to pogojeno z blokado!
Sicer zdaj ne rečem, da ga je treba nonstop do konca turirat.
 
Uporabniški avatar
Sota
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr okt 02, 2002 10:37 pm
Kraj: Zagorje ob Savi

Še nakaj...

Napisal/-a Sota Ne mar 02, 2003 11:23 am

Če se res uničuje motor nad blokado... Hm... Jaz imam od Honde CRX motor s hondinim računalnikom in je blokada nad 7000 in 1.6 motor z dvojno odmično grednjo ima tako 130KM... original od Roverja računalnik je mel pa pr 6200 mislm da blokado in komaj 113 KM. Isti motor, 1000 obratov razlike? => po logiki uničevanja (če že pri 600 obratih nad blokado ventile lom, al pa de splavajo) bi mi moral že zdavnej motor raznest?!
Jaz bi rekel, da je zelo odvisna ta blokada... velikokrat je pretirano nizka... drugače pa pri VW je motor narejen da zdrži tudi več kot 10 let ne samo 4/5 let in zato je tudi blokada malo nižja, motorji niso tako naviti... (imamo tudi Passat-a 1.8T 20V z tweak čipom iz 150 na 190 KM, pa tud ni problema pa je že 4 leta star => sam olje na servisih menajo pa filtre).
LP, BS
VW Passat 20VT (1.6.2004 =>)
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Še nakaj...

Napisal/-a X-Hair Ne mar 02, 2003 1:28 pm

BritishSpirit je napisal/-a:(imamo tudi Passat-a 1.8T 20V z tweak čipom iz 150 na 190 KM, pa tud ni problema pa je že 4 leta star => sam olje na servisih menajo pa filtre).
LP, BS


Ja chip je menjan pa 2 meseca. :lol: :lol: Ah ne se se hecam. A res al kaj? Ker sam sem zelo skepticen glede tega. Ne vem ali bi ali ne. Povecini sem slisal le, da potem avto sploh ne gre vec. Skoz kaj zajebava. Sicer je pa pri nas tudi eni s Passatom in mu je na valerjih pokazal dobrih 200 konjev. Motor ravno tako 1.8T, naredil je s tem ze 60000km pa nisem se slisal da bi bilo kaj narobe ali pa tako prekleto dobro skriva. Pismu pa fuuull rad bi se peljal z enim da vidim ali je sploh kaksna razlike med original in tem 190KM.
 
Uporabniški avatar
Sota
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr okt 02, 2002 10:37 pm
Kraj: Zagorje ob Savi

Re: Še nakaj...

Napisal/-a Sota Ne mar 02, 2003 4:19 pm

Sej je napisal/-a:Ja chip je menjan pa 2 meseca. :lol: :lol: Ah ne se se hecam. A res al kaj? Ker sam sem zelo skepticen glede tega. Ne vem ali bi ali ne. Povecini sem slisal le, da potem avto sploh ne gre vec. Skoz kaj zajebava. Sicer je pa pri nas tudi eni s Passatom in mu je na valerjih pokazal dobrih 200 konjev. Motor ravno tako 1.8T, naredil je s tem ze 60000km pa nisem se slisal da bi bilo kaj narobe ali pa tako prekleto dobro skriva. Pismu pa fuuull rad bi se peljal z enim da vidim ali je sploh kaksna razlike med original in tem 190KM.


Ne res po prvem letu je bi lčip zamenjan, zdej se pa 3 leto odkar je čip notr bliža (polet enkrat bo 3 leta)... Sam enkrat so menal neke ležaje pri volanu (serijska napaka) in enkrat je počla cev za olje servovolana, motor pa še ni bil popravljan razen rednega olja pa to... še ena žarnca ni ckrnla v 4 letih! - aja ploščice diskov je blo treba al neki tazga lani menjat (ukul 160k SIT z delam), sam to ni ud čipa... pozna se pa tko no... turbo mal prej potegne, mal viši se zavrti vse skupaj, pa tud drgač se pozna npr. standarni avto 1.8 (ne 1.8T) pa zdaj še trikrat bolj nese pri pospeških (imamo tudi ESP proti zdrsavanju...) tako da se vsi ti konji še bolj poznajo, ker kar trga ko ga pohodiš... sam pa očka kar malo počasi vozijo :-) največ do 20-30 Km/h več kot dovoljeno, na avtocesti no že gre včasih okol 160/180 ene parkrat je šlo po kazalcu okol 240km/h, pa še ni blo kritičnih obratov :-), POUDARIT JE PA TREBA da ima v 4 letih komaj 60.000 km prevoženih, kar za tak avto ni skoraj nič.
VW Passat 20VT (1.6.2004 =>)
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Sota
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr okt 02, 2002 10:37 pm
Kraj: Zagorje ob Savi

Popravek

Napisal/-a Sota Ne mar 02, 2003 4:26 pm

Pa še nekaj, ko se nekateri hvalijo kako ga brez blokate tišijo 15 min... to ni brez blokade ampak je bl. samo prestavljena za nek del višje...
Ker vsak avtomobilski motor bi se brez blokade v prostem teku zavrtel do neskončno obratov... ker pa v resnici to seveda ni možno ga ali raznese... vntili že tako ali tako plavajo... ali celo bat zadane v ventile oz. kaj podobnega...
Malo se bo treba pozanimat v šoli in par knjig o motorjih prebrat :-)
Ne resno... nobenega nočmo žalit ali poniževat... samo da ne bo napačnega razmišljanja - motorja brez blokade ni, ker bi bila to ... no ne vem kaj bi to bilo!

LP, BS
VW Passat 20VT (1.6.2004 =>)
Slika Slika Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne mar 02, 2003 5:27 pm

Govorenje o držanju na blokadi so ene klobase. Ko se vključi elektronska blokada motorja ta nima več dovoda bencina (le malenkost) čutiti je kot, da bi zpustil stopalko za gas, obrati začnejo padati. Če ne izpustiš stopalke za plin po vklopitvi blokade se ta izklopi ko obrati padejo za 0.5k (odvisno od avta) in motor spet začne vleči proti rdečem polju ko se spet vklopi blokada.................itd
Število obratov pri katerih se blokada vklaplja je na servisih spremenjena in je odvisna od števila kilometrov in starosti vozila. Pred dvema letoma sem ga lahko stisnu do 7k sedaj pa le do 6.5k. Itak pa nevem zakaj bi hotu zvišat blokado če je maksimalna moč motorja v mojem primeru pri 5700. Blokado se gre višat samo če motor močno predelaš in s tem prestaviš maksimalno moč višje v obrate morda tudi nad originalno nastavitvijo blokade.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov