

bridgestone je napisal/-a:mašina je eno, kaj je pa pol s prenosom, a sklopka zdrži tistih 230-240KM, pa če maš spreden pogon je verjetno pametno nabavt še delno zaporo diferencila?
1.8T je napisal/-a:4. Montaza merilca pritiska turbine v kabino (A3M - Autostyle stevec, 9K SIT)
7. Tomaz Jemc, menjava izpusnega sistema od turbine naprej, katalizator byebye
CupraR je napisal/-a:Edino glede števčkov za olje itd, pr Seatu maš rešn-climatronic pa ti vse pizdr. izpiše no kr dost stvari.
bridgestone je napisal/-a:malo si se narobe izrazu verjetno si mislu:
montaža prikazovalnika (v kabino), pritiska turbine
bridgestone je napisal/-a:katalizator mora bit (sej obstajajo športni katalizatorji), se ne misl pol še z roko pregona ukvarjat, sploh pa da me dobijo nekje v tujini, recimo nemčija pa mi dajo tako kazen da se vn nevidiš.
bridgestone je napisal/-a:kar se tiče prikazovalnikov v kabini, mam namen montirat lcd zaslon v avto, tam kjer je drugače radio in predalček, potem bom pa enmu štromarju reku da mi sprogramira en mikrokontroler da bom imel grafični prikaz vseh potrebnih informacij o delovanju motorja in drugih komponent. niti pod razno ne mislm dajat enih cenenih števcev not in jih limat pol po armaturki, ker to mi deluje full grdo. sej te mikrokontrolerji se dobijo za par jurjev, enmu štromarju (mikrokontrolerji so v 2. letniku), bom pa dal da mi vso stvar sprogramira, edin problem je da je treba poznat napetosi (in kaj predstavljajo) ki jih dajejo senzorji pod havbo.
bridgestone je napisal/-a:drugače pa ko se bom za tuning odloču pride vse naenkrat, menjava gum in felten, menjava sprednjih zavor, menjava fedrov in tršanje amortizerjev, povezava kolotekov, menjava odbijačev in stranskih letev bom kr original od cupre vzel, ter seveda tuning mašine po dosedaj opisanem postopku brez menjave turbine, collerja in ostalga ker že za to bom odštel najman miljon.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost