Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So nov 20, 2004 10:58 pm

Sklopka pa menjalnik komot zdržita, seveda če vozš po pameti (ne kurš namerno) :lol: Ja zapora je tut fajn zadevca, ker tole je itak skor nevozno v 1 in drugi prestavi brez TCS (200+ps). Sam koplje, škripa :lol:
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne nov 21, 2004 8:14 am

bridgestone je napisal/-a:mašina je eno, kaj je pa pol s prenosom, a sklopka zdrži tistih 230-240KM, pa če maš spreden pogon je verjetno pametno nabavt še delno zaporo diferencila?


Tukaj si ze na meji, ko je treba o tem razmisljati. Jaz spere ne bom dal, ker nameravam cez kaksno leto ali dve nabavit eno Ocatvijo 1.8T z 4x4 pogonom. Tam bomo pa potem izvedli en "tahud" tuning (menjava turbine in vse pripadajocih zadev, katere tak tuning potegne s sabo).

Mi je pa ravno par dni nazaj sklopka zacela drseti :evil:

Po 130.000 km je bil ze skrajni cas (tako se samo tolazim).

Ce bi se prej na to pripravil in prej na to mislil bi narocil iz amerike Spec clutch stage 2 ($465).

To bi bil luksus, tko bo pa pomojem obnovljena audijeva sklopka, kaj pa cem...

Skratka, ce bos tunal, potem se loti takole in po tem vrstnem redu (vsaj jst bi se (se bom), ce bi se enrat to delal):

1. Podvozje
2. Bremze
3. DV
4. Montaza merilca pritiska turbine v kabino (A3M - Autostyle stevec, 9K SIT)
5. (Opcijsko) Montaza stevcev za pritisk in temperaturo olja.
6. Ce je potrebno - menjava LMM (kulanca ali austausch)
7. Tomaz Jemc, menjava izpusnega sistema od turbine naprej, katalizator byebye
8. Na servisu kupis 4bar tlacni regulator bencina
9. (Opcijsko) Nekje najdes vecje injktorje (jaz sem jih)
10. Z regulatorjem in injektorji za zglasis na postaji tuninga, RSR imenovani, kjer to noter zmontiras tik pred custom chip tuningom.

Itak sedaj z zimskimi gumami nimas kaj delati na valjih, tako da cez zimo lahko v miru naredis ostalo, kar se da. Tlacne regulacije in injektorjev pa ne noter montirati prej, ker bos imej zalit avto, ce se ne popravi map v ECU-ju.

Howg, govoril sem.

/jan
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne nov 21, 2004 10:26 am

Jp to je to :lol: tko nekak mam jst v planu-zaenkat :P Edino glede števčkov za olje itd, pr Seatu maš rešn-climatronic :lol: pa ti vse pizdr. izpiše no kr dost stvari.
Edino kar mene moti pr 4*4 da jih noben ne tuna tok kot z sprednjim pogonom. Zgolj slučaj ,da je sam pri nas tko al je kje kkšn večji problemv ozadju???
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne nov 21, 2004 11:08 am

CupraR je napisal/-a:Edino kar mene moti pr 4*4 da jih noben ne tuna tok kot z sprednjim pogonom. Zgolj slučaj ,da je sam pri nas tko al je kje kkšn večji problemv ozadju???


Ne vem se, nisem se se detaljno poglobil... bomo videli sproti, cez kaksno leto ali dve...

/jan
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Ne nov 21, 2004 12:21 pm

1.8T je napisal/-a:4. Montaza merilca pritiska turbine v kabino (A3M - Autostyle stevec, 9K SIT)
7. Tomaz Jemc, menjava izpusnega sistema od turbine naprej, katalizator byebye


malo si se narobe izrazu verjetno si mislu:
montaža prikazovalnika (v kabino), pritiska turbine

katalizator mora bit (sej obstajajo športni katalizatorji), se ne misl pol še z roko pregona ukvarjat, sploh pa da me dobijo nekje v tujini, recimo nemčija pa mi dajo tako kazen da se vn nevidiš.

kar se tiče prikazovalnikov v kabini, mam namen montirat lcd zaslon v avto, tam kjer je drugače radio in predalček, potem bom pa enmu štromarju reku da mi sprogramira en mikrokontroler da bom imel grafični prikaz vseh potrebnih informacij o delovanju motorja in drugih komponent. niti pod razno ne mislm dajat enih cenenih števcev not in jih limat pol po armaturki, ker to mi deluje full grdo. sej te mikrokontrolerji se dobijo za par jurjev, enmu štromarju (mikrokontrolerji so v 2. letniku), bom pa dal da mi vso stvar sprogramira, edin problem je da je treba poznat napetosi (in kaj predstavljajo) ki jih dajejo senzorji pod havbo.

drugače pa ko se bom za tuning odloču pride vse naenkrat, menjava gum in felten, menjava sprednjih zavor, menjava fedrov in tršanje amortizerjev, povezava kolotekov, menjava odbijačev in stranskih letev bom kr original od cupre vzel, ter seveda tuning mašine po dosedaj opisanem postopku brez menjave turbine, collerja in ostalga ker že za to bom odštel najman miljon.
Zadnjič spremenil bridgestone, dne Ne nov 21, 2004 1:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Ne nov 21, 2004 12:30 pm

CupraR je napisal/-a:Edino glede števčkov za olje itd, pr Seatu maš rešn-climatronic pa ti vse pizdr. izpiše no kr dost stvari.


ja al pa tko, btw keri senzorji pa so serijso že pod havbo:
temp. olja?
pritisk olja?
pritisk v turbini?
pretok zraka?
Zadnjič spremenil bridgestone, dne Ne nov 21, 2004 1:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne nov 21, 2004 1:50 pm

bridgestone je napisal/-a:malo si se narobe izrazu verjetno si mislu:
montaža prikazovalnika (v kabino), pritiska turbine


No ja, kakorkoli, glavno da vidis pritisk turbine...

bridgestone je napisal/-a:katalizator mora bit (sej obstajajo športni katalizatorji), se ne misl pol še z roko pregona ukvarjat, sploh pa da me dobijo nekje v tujini, recimo nemčija pa mi dajo tako kazen da se vn nevidiš.


Kako pa naj ti to ugotovijo? A nosijo s sabo merilne naprave? Saj namesto katalizatorja ti da fake simulacijo prazen lonec, da zgleda kot da ga imas gor namontiranega...

bridgestone je napisal/-a:kar se tiče prikazovalnikov v kabini, mam namen montirat lcd zaslon v avto, tam kjer je drugače radio in predalček, potem bom pa enmu štromarju reku da mi sprogramira en mikrokontroler da bom imel grafični prikaz vseh potrebnih informacij o delovanju motorja in drugih komponent. niti pod razno ne mislm dajat enih cenenih števcev not in jih limat pol po armaturki, ker to mi deluje full grdo. sej te mikrokontrolerji se dobijo za par jurjev, enmu štromarju (mikrokontrolerji so v 2. letniku), bom pa dal da mi vso stvar sprogramira, edin problem je da je treba poznat napetosi (in kaj predstavljajo) ki jih dajejo senzorji pod havbo.


Za vse ostalo ja, naredi na LCD display in mikrokontroler, za pritisk turbine pa ne.
To mora biti analogno, saj edino tako vidis, ce ti pusca sesalni sistem (kazalec na stevcu se trese oziroma niha ob boostu). Na mikrokontrolerju nimas taksne kontrole, saj je vzorcenje in prikazovanje prepocasno. Sem elektronik, tako da verjemi v moje besede...

bridgestone je napisal/-a:drugače pa ko se bom za tuning odloču pride vse naenkrat, menjava gum in felten, menjava sprednjih zavor, menjava fedrov in tršanje amortizerjev, povezava kolotekov, menjava odbijačev in stranskih letev bom kr original od cupre vzel, ter seveda tuning mašine po dosedaj opisanem postopku brez menjave turbine, collerja in ostalga ker že za to bom odštel najman miljon.


Vzemi si cas in to naredi lepo pocasi cez zimo.

Kar se drugih senzorjev tice, ne bi ti svetoval obesati na obstojece senzorje se karkoli drugega... ECU rabi tocno dolocene signale, nivoje in upornosti iz senzorjev, zato moras za olje namontirati svoje senzorje. Ravno tako MAF senzor. Predlagal bi to, da razmisljas o varianti 7" touch screen LCD in majhen vgradni computer (car-computer), na katerega poleg ostalih stvari lahko priklopis tudi VAG-COM adapter, preko katerega lahko vidis vse te vrednosti raznih senzorjev in se en mali milijon drugih stvari.

VAG-COM rulz the VAG world :)

/jan
 
Uporabniški avatar
Žuta Cupra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So jan 24, 2004 5:30 pm
Kraj: Ljutomer (Lotmerk)

Napisal/-a Žuta Cupra Pe nov 26, 2004 5:01 pm

Pozdravleni.
Imam Ibizo 6L, pa me zanima ce bi se mi splacalo menjat motor. Zaj mam ubogih 100KM (1.4), zamenjal pa bi za 1.8T.

Povejte mi tudi kaj vse se mora poleg menjati (elektronika, menjalnik, sklopka, polosovine,.....?)

razmislam tudi o zamenjavi za Leona 2.8 ali Oktavio 4x4 1.8t, smo sem se za zdaj prekratek :roll:

hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe nov 26, 2004 8:57 pm

Nima smisla ceneje te bo pršlo če 1.8t ubodš, žal
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe nov 26, 2004 9:27 pm

Kaj se spet tuki neki tuna, bemtisveca :P

A ne gre dost serijsko :oops: :mrgreen:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe nov 26, 2004 9:41 pm

Eh kar je po 200 ps je brezveze :lol:
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Pe nov 26, 2004 10:03 pm

CupraR je napisal/-a:Eh kar je po 200 ps je brezveze :lol:


pod 200ps je "nepremicnina" :twisted:

*joke*

/jan
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe nov 26, 2004 11:14 pm

Kako je po vseh teh predelavah na tahničnem... merjenje izpušnih plinow :oops:
Recimo da se lotiš predelave 1.8T 150 ali 180 :oops: in da menjaš turbino :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So nov 27, 2004 12:46 am

Dokler je katalizator gor ni panike :P ko je pa brez pol pa mutna posla :lol: Itak je prva stvar ki se nardi na 1.8T katalizator dol :lol: da lahko bogi revček pošteno zadiha. :lol:
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt So nov 27, 2004 6:24 am

no js mam take izkusnje:tako bom rekel katalizator dol davat je na nekaterih avtih dobro na drugih spet slabo.....oziroma ce ze pol pa obvezno sportni kat...............na nekaterih avtih smo probali vzet dol katalizator pa je sel celo slabse :shock: tko da......odvetujem v vecini primerov

ajamvsi avti so imeli turbocharger!!! :lol:
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T So nov 27, 2004 3:42 pm

na 1.8T ni nikakrsnih problemov, pomaga pa tudi ce je cel izpusni sistem pravilno preracunan, ker ce se turbina prevec razlaufa (premalo upora izpusnega sistema), potem tudi visjemu boostu navkljub vec izgubis kot pridobis, saj turbina v tem primeru ne nudi vec dovolj backpressure-a motorju.

Te zadeve je treba podrobno razumeti, preden se jih nekdo loteva kar tako, tja v tri dni...

/jan
 
Uporabniški avatar
Žuta Cupra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So jan 24, 2004 5:30 pm
Kraj: Ljutomer (Lotmerk)

Napisal/-a Žuta Cupra Po dec 20, 2004 3:03 pm

Spet mam nekaj za vprasati.

Delam na tem da bi menjal motor v moji Ibizi (6L), in sicer bi menjal za znanega prijatelja, za 1.8T (mogoce od GTI-ja ali stare Cupre)

Zaj pa neven ce pasejo nosilci. Sem vprasa pri Seat servisu, pa pravijo da ne-gre.Kaka pa so vasa mnenja? In kaj se bo potrebno vse menjati (menjalnik,polosovine, elektronika,...)da bo to letelo???

Ma kdo izkusnje z zamenjavo motorja in koliko ja to stalo? Poceni ravno ni

LP
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po dec 20, 2004 3:27 pm

sami tunerji klele,matr :lol: leon cupra je že tko strup,pol pa še nad 200KM,uf orgazmično :oops:

LP
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost