Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To nov 23, 2004 11:07 am

Čojko je napisal/-a:Si pa na žalost izgubil nekaj moči in navora do 4.000 vrtljajev (območje v katerem največ voziš) in pokvaril mirnost pospeševanja (grafa navora in moči sta vsa zobčasta - prejšnje stanje je bilo precej bolj uglajeno).


Hir iz wer yu ar wrooooonk!!! Tisti, ki tole nardij (mo) ne POSPESUJEMO takrat, ampak sele nad 4000, kar pomeni da se downshifta. Nikoli ti s takim avtom ne bos pospeseval od 2200 naprej... Pozab zdj dizlcka ;)

Tistih zobcev se nikakor ne cuti in tole pospesevanje je zvezno.
Slika
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar To nov 23, 2004 11:10 am

v normalni vožnji pospešuješ od 2k naprej. neboš menda od vsakega semaforja dragal do naslednjega. ali pač?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To nov 23, 2004 11:12 am

Pa kje zivite folk????? Pospesujete z 4 celindri od 2 naprej????? Prvic to sploh ni zdravo, sploh pod 2000, drugic pa tam je motor beri "MRTEV"...

WTF? Pospesuje se vsaj od 2500, 3000 naprej!!! Js osebno pa pac od 4000 do 7000.
Odvisno je tud od motorja (12, 16V), ampak nikol ne pospesujes od 2000.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 23, 2004 11:28 am

Pugi = @ je napisal/-a:Pa kje zivite folk????? Pospesujete z 4 celindri od 2 naprej????? Prvic to sploh ni zdravo, sploh pod 2000, drugic pa tam je motor beri "MRTEV"...

WTF? Pospesuje se vsaj od 2500, 3000 naprej!!! Js osebno pa pac od 4000 do 7000.
Odvisno je tud od motorja (12, 16V), ampak nikol ne pospesujes od 2000.


Pugi morš vedet da niso vsi taki divjaki na forumu kot si ti :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To nov 23, 2004 11:34 am

Pugi = @ je napisal/-a:Pa kje zivite folk????? Pospesujete z 4 celindri od 2 naprej????? Prvic to sploh ni zdravo, sploh pod 2000, drugic pa tam je motor beri "MRTEV"...

WTF? Pospesuje se vsaj od 2500, 3000 naprej!!! Js osebno pa pac od 4000 do 7000.
Odvisno je tud od motorja (12, 16V), ampak nikol ne pospesujes od 2000.


Pač eni ne vejo za kaj majo menjalnik :lol: :lol: Mondy ker nism seznajen (no prbližn vem :lol: ) kaj vse maš porihtan, mal napiš kaj vse si menjal da vidmo od kje tok moči. :lol:
 
Uporabniški avatar
balki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: So dec 07, 2002 4:41 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a balki To nov 23, 2004 11:44 am

Kak je pa potem s temi predelavami na tehničnem? Imaš to homologirano (verjetno nimaš :) ) ali boš menjaval vsakič ko boš mogel opravljat meritev izpušnih plinov?
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko To nov 23, 2004 11:46 am

Lepa, normalna vožnja z bencincem po regionalnih cestah se giblje okrog 3000 vrtljajev (+-), kjer si ti konkretno zgubil nekaj navora in konjev. Lahko pa tudi voziš prestavo ali celo dve nižje in pri višjih vrtljajih. Posledično imaš višjo porabo, večji hrup in s tem povezano slabšo kakovost vožnje, ter vožnjo z višjim srčnim utripom in več adrenalina.

V kolikor gre za športno vožnjo so te karakteristike dobrodošle in priporočljive. Za vsakodnevno pa ne najbolj. Osebno sem tudi za povečanje moči, vendar ne na račun izgube konjev in navora pri nižjih vrtljajih.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To nov 23, 2004 11:50 am

Pugi = @ je napisal/-a:WTF? Pospesuje se vsaj od 2500, 3000 naprej!!!


Ne pa ne... :P
Pospešuje se od 1000 pa do max 2500 :twisted:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To nov 23, 2004 12:03 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To nov 23, 2004 12:40 pm

Pa to res nis dirkač, če pospešuješ na 4000, to ni nič takega mater! A mi res klele vsi z bencinci pospešujete od 2-3000????? WTF, grem zdj na drug planet, zgleda da ne sodim sem.

Cojko - voznja zeee, to itak tud js na 2-2500 vozm, sam ko pac hoces orenk pospesek ga pa mors v vsakem primeru dol prestavt...
Slika
 
Uporabniški avatar
cc 206
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: Če jun 03, 2004 6:04 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a cc 206 To nov 23, 2004 12:41 pm

Kdo pospešuje od 1000-2500
tu na forumu nihče, razen
če je v penziji pa z berglo okrog hodi :P
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To nov 23, 2004 12:44 pm

cc 206 je napisal/-a:Kdo pospešuje od 1000-2500
tu na forumu nihče, razen
če je v penziji pa z berglo okrog hodi :P

Jst :P






Aja, pozabu sm napisat da mam trahtar :D
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny To nov 23, 2004 12:47 pm

pisalo je v normalni vožnji. tud jaz z bencinarjem pospešujem (ne prehitevanje ali draganje ipd.) tm od 2k+ do 3k+/- potem pa v višjo. pač uglajena vožnja. drugač pa seveda da moraš ga spustit do 4k vsaj .
 
Uporabniški avatar
cc 206
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: Če jun 03, 2004 6:04 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a cc 206 To nov 23, 2004 12:51 pm

Pol pa ni čudno da prideš v križišče
pa se prižge zelena luč pa sam dva avta prideta skoz pa že
spet sveti rdeča, če ste sami taki šoferji :-:o
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy To nov 23, 2004 1:21 pm

balki je napisal/-a:Kak je pa potem s temi predelavami na tehničnem? Imaš to homologirano (verjetno nimaš :) ) ali boš menjaval vsakič ko boš mogel opravljat meritev izpušnih plinov?


Jest nisem nič homologiral. Je pa vse original Ford razen lonci. Torej jebeš homolomo in TUV. :P

Loputa in računalnik sta iz 2.0 mondeota, odmične so iz Fieste XR2i(1.8 130KM), kolektor je od Focusa ST170, edino auspuh je custom.

Glede popeševanja. Kje ste vidl, da bi mel kakšen 16v N/A motor kej v sebi pod 4k obrati.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 23, 2004 2:20 pm

dejan84 je napisal/-a:
cc 206 je napisal/-a:Kdo pospešuje od 1000-2500
tu na forumu nihče, razen
če je v penziji pa z berglo okrog hodi :P

Jst :P






Aja, pozabu sm napisat da mam trahtar :D


Heheh se podpišem.... moj traktor zmore pri 2500obr u peti 130kmh/h. vozim ga normalno 90-100..... torej okol 2000 rpm
Pospešujem pa tudi do KOMAJ 2000 obratov. Aja blokado ma pr 4000RPM :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To nov 23, 2004 2:29 pm

Pugi = @ je napisal/-a:Pa to res nis dirkač, če pospešuješ na 4000, to ni nič takega mater! A mi res klele vsi z bencinci pospešujete od 2-3000????? WTF, grem zdj na drug planet, zgleda da ne sodim sem.

Cojko - voznja zeee, to itak tud js na 2-2500 vozm, sam ko pac hoces orenk pospesek ga pa mors v vsakem primeru dol prestavt...


Jaz se vedno čudim, ko grem za kakim 2x močnejšim avtomobilom prehitevat s twingotom pa se mu pri pospeševanju čist za rit zalimam. Nič čudnega, če prehiteva z 2000rpm :)

Če daš avto tkole predelat pol je dokaj logično, dase ti j**e za moč pri nizkih obratih in uglajenost :)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To nov 23, 2004 2:33 pm

cc 206 je napisal/-a:Pol pa ni čudno da prideš v križišče
pa se prižge zelena luč pa sam dva avta prideta skoz pa že
spet sveti rdeča, če ste sami taki šoferji :-:o


Se podpism pod tole.
pišuka mal prej hocm zapelat z bencinske pred mano en ata str cca80 let komi da vid na cesto in ko je skapero da je cesta prazna( jst trobu blendu toreru tamkca) se je spravu spelat. Kako mislte da je spelu? Gas pomoje na 1.5k obratov pa sklopko sputu do konca rezultat atvo skaku gor dol su pa nikamor.
Nauk usega tega je da usi vi sparoucki ki vozite pod 4k obratov unicujete ne sam motor ampak avto.
Masine imajo postavljene blokade z razlogom na tolk pa tolk obratov. Toreg gres ti lahk do blokade mirno brez kakrsnih posledic na motorju.
Ce se spomnite dni ko ste bili v avto soli v kateri prestavi ste meli ko ste se uklapali na avtocesto?
Da vm pomagam tistim k ste pozabl - V 3tji prestavi ste meli gospodje torej poglejte kje se suce masina. Jst sm meu v avtosol corso dti tko da je bla skor ze blizu rdecega polja pa je instruktorja motl ko sm hotu dat v 4trto sele ko sm se uklopu na vozni pas sm lahk presaltu.

Prosm da se umirite k eni mate res bedne izjave.
Nism su brat useh 5 al kok strani pa sm ze vidu da kurcate za brezveze.

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To nov 23, 2004 2:41 pm

PiLLLe je napisal/-a:
cc 206 je napisal/-a:Pol pa ni čudno da prideš v križišče
pa se prižge zelena luč pa sam dva avta prideta skoz pa že
spet sveti rdeča, če ste sami taki šoferji :-:o


Se podpism pod tole.
pišuka mal prej hocm zapelat z bencinske pred mano en ata str cca80 let komi da vid na cesto in ko je skapero da je cesta prazna( jst trobu blendu toreru tamkca) se je spravu spelat. Kako mislte da je spelu? Gas pomoje na 1.5k obratov pa sklopko sputu do konca rezultat atvo skaku gor dol su pa nikamor.
Nauk usega tega je da usi vi sparoucki ki vozite pod 4k obratov unicujete ne sam motor ampak avto.
Masine imajo postavljene blokade z razlogom na tolk pa tolk obratov. Toreg gres ti lahk do blokade mirno brez kakrsnih posledic na motorju.
Ce se spomnite dni ko ste bili v avto soli v kateri prestavi ste meli ko ste se uklapali na avtocesto?
Da vm pomagam tistim k ste pozabl - V 3tji prestavi ste meli gospodje torej poglejte kje se suce masina. Jst sm meu v avtosol corso dti tko da je bla skor ze blizu rdecega polja pa je instruktorja motl ko sm hotu dat v 4trto sele ko sm se uklopu na vozni pas sm lahk presaltu.

Prosm da se umirite k eni mate res bedne izjave.
Nism su brat useh 5 al kok strani pa sm ze vidu da kurcate za brezveze.
LP PiLLLe



ti si mogu met v avtošoli v 3. prestavi zato, ker po zakonu lahko začneš pospešvat šele na pospeševalnem pasu, torej morš pelat 50 na uro do table za odvzem prednosti/avtocesta
in na tko kratki razdalji ti v 4. ne morš pospešt sploh pa ne s takimi jajci k so v avtošolah

u real life, pa ti dol po klancu peleš ene 70, torej ti do 100 al pa 130 manka zlo mal in teh par na uro dobiš not tud v 4.
sploh če maš mal bl zmogliu auto

s puntotom 55 morš šaltat dol, pa uzet zalet, pa še ni nujn da boš koga prehitu
z mareo k ma 113 konjeu pa prtisneš gas v 2., 3., al pa 4. pa prehitiš brez problema
podpis
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider To nov 23, 2004 3:12 pm

Dragi čojko. Izgube v menjalniku se zmeri tako, da v tisti prestavi ki si delal meritev pustiš in pritisneš sklopko, valji pa zavrtijo celo zadevo prek koles.
Vsak avto ma drgačne zgube. Vsaka prestava ma lahko drgačne zgube.

Graf se pa men zdi tuki čist lepo uredu. Moč narašča lepo, navor je pa zlo mal nazobčan. Tega se nebi smel sploh tok opazit.
Kar se pa tiče vožnje s takim motorjem se pa men zdi čist uredu.
Za normalno vožnjo 2-3k obratov itak ne rabiš ne vem kako močn avto, če pa hočš potegnt pa downshiftaš pa je.
Sem 100% da je velik več užitkov s takim motorjem kokr z original.
Sam upam da ko se lepo voziš ni ror preglasen, kr pol je avto neuporaben za kam dje se odpelat.
Kar se pa tiče poslabšanja, manj moči v nizkih obratih-v nizkih obratih se vozi lagano, tist k pospešuje pod 4k s 4cilinder16v motorjem takrat ko rab moč, ta ne zna vozit (razn kak kompresor, al pa turbač)
Ne rečem pa da se ne da s kakim V6 od 2k naprej lepo prehitevat, to tud ne smete pozabt. Ata k ma brabusa ne rab u nižjo šaltat... ;)

Bravo Mondy, men je tole ful všeč.
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov