Dragi čojko. Izgube v menjalniku se zmeri tako, da v tisti prestavi ki si delal meritev pustiš in pritisneš sklopko, valji pa zavrtijo celo zadevo prek koles.
Vsak avto ma drgačne zgube. Vsaka prestava ma lahko drgačne zgube.
Graf se pa men zdi tuki čist lepo uredu. Moč narašča lepo, navor je pa zlo mal nazobčan. Tega se nebi smel sploh tok opazit.
Kar se pa tiče vožnje s takim motorjem se pa men zdi čist uredu.
Za normalno vožnjo 2-3k obratov itak ne rabiš ne vem kako močn avto, če pa hočš potegnt pa downshiftaš pa je.
Sem 100% da je velik več užitkov s takim motorjem kokr z original.
Sam upam da ko se lepo voziš ni ror preglasen, kr pol je avto neuporaben za kam dje se odpelat.
Kar se pa tiče poslabšanja, manj moči v nizkih obratih-v nizkih obratih se vozi lagano, tist k pospešuje pod 4k s 4cilinder16v motorjem takrat ko rab moč, ta ne zna vozit (razn kak kompresor, al pa turbač)
Ne rečem pa da se ne da s kakim V6 od 2k naprej lepo prehitevat, to tud ne smete pozabt. Ata k ma brabusa ne rab u nižjo šaltat...
Bravo Mondy, men je tole ful všeč.