FireSTORM: "NA" je kratica za naturally aspirated, se pravi navadno atmosfersko mašino brez prisilnega polnjenja. Vem, kam se namontira turbo :P
OK, priznam da sem na uknown_user-ja in njegovo VTI turbo pozabil

ops: , ampak resnici na ljubo so Honde več ali manj edini avtomobili, kjer se turbine bolj masovno montira, pri ostalih so stroški s tem preveliki. Za moj avto recimo prodajajo supercharger kit, ki iz 115KM spravi 190-225KM, cena pa 6500-8500 GBP!
Mogoče sem bil v prejšnjem postu res malo preveč negativen, v bistvu sem hotel samo to povedat, da je dejansko brezveze tunat mašino s 60KM. Nekdo bo to naredil, dal 300 jurjev in bo imel 90KM. Jest bom pa zamenjal mašino in bom imel 90KM, več navora, pa še vsaj za polovico ceneje bom prišel skozi.
Najbolj se splača menjat mašino za najmočnejšo, ki je bila v na voljo v avtomobilu, šele potem se pa lotit resnega tuninga, NA ali turbo. (op.p. menjava filtra in izpušnega lonca ni resen tuning)
Cheers,
