Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Napisal/-a crazi Če dec 02, 2004 8:11 pm

lenivec je napisal/-a:evo crazi tole je post točno za tebe :D
The gt engine naturally aspirated in its original form was 50 something bhp standard.

The 1368 fire is 90bhp standard but with remap, exhaust and induction would be performing in a manner what your gt engine would be doing but that has a turbo.

Agreed the gt engine standard was fine, but behond that is as hairy as having your neons on when next to a police car at the traffic lights.

I am bored of this arguement and your quite welcome to find me at any of the meets to discuss this further but at the moment your clutching at straws and making me repeat myself.

Find something new to complain about.

Such as me locking a boring thread.
:D :D :D
Slika
PUNTO GT 1.4 132KM
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če dec 02, 2004 8:14 pm

druga varijanta je: Punto GT ali pa mašina od GTja...
namest turboja pa bi lahk dal tud n2o...ampak nebomo o tem fantazirali ker je že tolko o tem prefantazirano na tem forumu da mi je vse slabo
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Napisal/-a crazi Če dec 02, 2004 8:19 pm

1.6 fire ????? ne me basat!!



1.6 MPI Multi point injection
Slika
PUNTO GT 1.4 132KM
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Napisal/-a crazi Če dec 02, 2004 8:23 pm

pa ka si ja nor!!! :shock: :shock:


Sam spet problem je kje dobit mašinco od punteka GTja :?: :?:
Sej drgač puntek 1.6 90Km fajn vleče, v hrib skor isto ko po ravnemspoh od 100km/h! Sam ni pa tistih pospeškov!!
Zadnjič spremenil crazi, dne Če dec 02, 2004 8:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
PUNTO GT 1.4 132KM
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Napisal/-a crazi Če dec 02, 2004 8:27 pm

lenivec je napisal/-a:
crazi je napisal/-a:1.6 fire ????? ne me basat!!



1.6 MPI Multi point injection


ja saj to je fire

fire so vse mašine razn 1.2 16v in pa turbo

fora fire mašine je lažji blok bla bla, pa da ne zabije batov pa ventilov ko ti preskoči jermen. pa da pačejo vse mašine fire šrauf na šrauf v druge avte in vsi menjalniki na vse fire mašine :)


Nimaš prav!! Preber si kaj pomeni kratica fire! Blo encajt nazaj napisana tema o uneku fire!!!
Slika
PUNTO GT 1.4 132KM
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Napisal/-a crazi Če dec 02, 2004 8:29 pm

[quote="lenivec"]čaki mal sn zajebal 1.6 ni fire
nevem kaj me je zmedlo, verjetno tisti 1368ccm 90bhp podatek[/quote

Ni panike!!! MPI al pa fire je razlika!!!] :D
Slika
PUNTO GT 1.4 132KM
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če dec 02, 2004 8:34 pm

lenivec je napisal/-a:Slika

600bhp turbo ford mašina ;)


tole je pa za mene ja Slika
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Če dec 02, 2004 10:56 pm

FireSTORM: "NA" je kratica za naturally aspirated, se pravi navadno atmosfersko mašino brez prisilnega polnjenja. Vem, kam se namontira turbo :P

OK, priznam da sem na uknown_user-ja in njegovo VTI turbo pozabil :oops: , ampak resnici na ljubo so Honde več ali manj edini avtomobili, kjer se turbine bolj masovno montira, pri ostalih so stroški s tem preveliki. Za moj avto recimo prodajajo supercharger kit, ki iz 115KM spravi 190-225KM, cena pa 6500-8500 GBP! :shock:

Mogoče sem bil v prejšnjem postu res malo preveč negativen, v bistvu sem hotel samo to povedat, da je dejansko brezveze tunat mašino s 60KM. Nekdo bo to naredil, dal 300 jurjev in bo imel 90KM. Jest bom pa zamenjal mašino in bom imel 90KM, več navora, pa še vsaj za polovico ceneje bom prišel skozi.

Najbolj se splača menjat mašino za najmočnejšo, ki je bila v na voljo v avtomobilu, šele potem se pa lotit resnega tuninga, NA ali turbo. (op.p. menjava filtra in izpušnega lonca ni resen tuning)

Cheers, ;)
 
Uporabniški avatar
Matjaz86
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če jan 22, 2004 9:37 pm

Napisal/-a Matjaz86 Pe dec 03, 2004 10:00 am

Res je fantje... NE splača se, sam kje je pa "str" duh tunninga? A ni fora da ti en avto k nikamor ne gre stunaš, ne glde nato kok stane, važn je samo tuning in to "kok" avto pol leti?

Avtomobilizem (tako tuning kokr styling) je drg šport, če nimaš dnarja pol raj ne začenji s tem ker ni fore... filtri in nalepke pa ni avtomobilizem.

just my opinion & g00d luck with that punto, i like it ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov