Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr dec 22, 2004 10:02 pm

HPFreak je napisal/-a:neo32 me zelo veseli, da se nejde tudi tak, ki razmišlja v to smer... sam sem nekaj časa nazaj začel z projektom doma izdelanega kompresorja..naredu sem ga že, samo problem ga je spravit na mašino... no kasnej me je minilo, ker sem poslušal razne priče o brezvezju in nesmiselnosti, tako da niti ne nameravam česar koli objavlat več o mojih inovacijah oblubim pa da objavim takoj ko bom še imel dyno paper......

Poročaj svobodno o projektu.......

lp uroš


jah, kva jest vem, vprasanje je ce se bom lotu, nc ne morm se rect, bom vidu tud kako bo kej z dnarjem, ker ce se bom lotu delat bom naredu konkretno ne pa da bom mogu 7× na tedn avto porivat, al se clo da bom brez avta ustov. a mas mogoce kaksno slikco od kompresorja al pa od izdelave, lohka na pm, ce noces javno.

jest sm nekak razmisljov da bi ga dal nekak sm, ker mam en kup placa nad alternatorjem

evo slikce (mrz je uzuni, k svina :) )

Slika
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr dec 22, 2004 10:06 pm

Asterix je napisal/-a:keri jermen žene to?
svoj?


ne

iz glavne gredi je os, na njej je jermen ki poganja alternetor pa vodno pumpo

in to je moja skrb no.2, slabost kompresorjev je da jih poganja masina sama in s tem izgubis nekej konjev, ker si na masino obesu nek porabnik in bi blo mal brezveze ce bi pridobu tiste konje ki si jih zgubu s tem k si gor prklopu kompresor, an?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr dec 22, 2004 10:14 pm

monster_d je napisal/-a:
Asterix je napisal/-a:V osnovi je motor narejen optimalno, kaj pa ce preveč zraka pride noter? kaj se lahko zgodi?

po moje to kar tak ne more laufat, da bi si to kar nekaj zmislo in bi špilalo.


Trokiral bo pa cukal.
Podobno kot da hoces uzgati zjutraj avto brez zauka.
Sam je pa fora da ga vezes preko jermena.
Torej tisti jermen se vrti z razlicno hitrostjo, pri nizkih obratih naredi cisto malo obrata pri visokih turah pa se suce ko da ga bo spipal. :P
Skratka pomoje bi blo kr ql, ce gledamo da bi se pod stangasom komi kaj lufta dodajalo.
Nevem. tezko rect kar nekaj v tri dni dokler se nisi sprobal.
Pomoje je tak.
pa za cipat bi ga pol verjetno mogo pelat.


ja sej kontrola tlaka je prek jermena, bl se masina vrti vecji tlak bo kompresor naredu in obratno. dodatno bi pa dal se en "regulator" kao blow off ventil in sicer k bi spustu gas loputa pade v pozicijo 0 in v tej poziciji bi vklopu stikal ki bi naprej vklopu elektromagnetn ventil ki bi bil montiran med kompresorjem in loputu in bi bil nekak bypass, to se prav k bi avto laufov v prostem teku bi vs zrak laufov mimo skozi ta ventil, ko bi dodal gas pa bi se ta ventil zapru in bi se zacel delat tlak sorazmerno z obrati motorja.

treba bi pa blo postudirat kaksne so maksimalni obrati tega jermena in preko kolesckov naredit taprav razmerje med vrtljaji masine in vrtljaji kompresorja, ker ne vrjamem da se tak kompresor ki ga mislm jest notr dat lahko vrti z 5k+ vrtljaji.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr dec 22, 2004 10:35 pm

Kompresorjev je več tipov. Vsi se v povprečju vrtijo z 10-15k obrati, razen kakih posebnosti (ala nevem ker rotary, s prenosom na 50k obratov da je bil ala turbina).

Da daš na stock motor to gor rabiš v osnovi kompresor, drug jermen, znižanje kompresije (debelej (bakrena) dihtunga glave), in spremembo računalnika. Priporočlivo je seveda imeti še intercooler in če hočeš max iztisnt iz mašine vsaj še drug sesalni kolektor in druge bate.

Kar se tiče raznih diverterjev in blowoffov je tuki dost manj kritično kot pri turbinah (manše razlike med obrati pihalnika in zaprtostjo lopute (ne vem kak se bi izrazu tuki). Seveda je pa potrebno imeti nekakšno preusmeritev odvečnega zraka

P.S. Za nekatere avte se učasih dobilo kompressor kar v obliki novega sesalnega kanala+nove jermenice za vodno pumpo ali pa za odmično in dodatnim jermenom do kompressorja/kolektorja:
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr dec 22, 2004 10:39 pm

TITan je napisal/-a:Kompresorjev je več tipov. Vsi se v povprečju vrtijo z 10-15k obrati, razen kakih posebnosti (ala nevem ker rotary, s prenosom na 50k obratov da je bil ala turbina).

Da daš na stock motor to gor rabiš v osnovi kompresor, drug jermen, znižanje kompresije (debelej (bakrena) dihtunga glave), in spremembo računalnika. Priporočlivo je seveda imeti še intercooler in če hočeš max iztisnt iz mašine vsaj še drug sesalni kolektor in druge bate.

Kar se tiče raznih diverterjev in blowoffov je tuki dost manj kritično kot pri turbinah (manše razlike med obrati pihalnika in zaprtostjo lopute (ne vem kak se bi izrazu tuki). Seveda je pa potrebno imeti nekakšno preusmeritev odvečnega zraka

P.S. Za nekatere avte se učasih dobilo kompressor kar v obliki novega sesalnega kanala+nove jermenice za vodno pumpo ali pa za odmično in dodatnim jermenom do kompressorja/kolektorja:
Slika



am preusmeritev zraka? v kaksnem primeru to mislis, k avto laufa pod stantgasom al kdaj? Bi bla moja ideja u redu, z em ventilom?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr dec 22, 2004 10:40 pm

Ti zdele išem en člank (zlo dobr napisan) o tem (sicer specifično za G60 kompressor, sam je pri raznih drugih tipih najverjetneje enako (ne vidim zakaj nebi blo)).
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr dec 22, 2004 10:58 pm

Kur... ne najdem.

Iz pameti rečeno:
Raje kot dajaj nek ventil k preusmerja (električno kontrolirano) odvečen zrak v okolje, raje najdi kje (se dobijo še kar poceni) ventil ki ob nastavlenem tlaku preusmeri ves zrak pred kompresor (da dobi nazaj svoj zrak). Temu se reče diverter valve.
Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr dec 22, 2004 11:18 pm

TITan je napisal/-a:Kur... ne najdem.

Iz pameti rečeno:
Raje kot dajaj nek ventil k preusmerja (električno kontrolirano) odvečen zrak v okolje, raje najdi kje (se dobijo še kar poceni) ventil ki ob nastavlenem tlaku preusmeri ves zrak pred kompresor (da dobi nazaj svoj zrak). Temu se reče diverter valve.



zastopm ja, to se prav bi kompresor filov dod dolocenega pritista pol bi pa ves odvecn pritisk su mem sesalnega kanala, bypass scena

am aj rajt?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Če dec 23, 2004 8:19 am

Tud jest imam podobne misli že precej časa okol tega kompresrja.
Zanima pa me a je možno turbino predelat(na kak nezahteven način) pa nanjo dat jermenico? Ko sem v avto namontiral klimo je zraven tud jermenica za servo volan, tega nisem zmontiral pa sem študiral da bi pol na to jermenico od servota povezal to turbino oziroma kompresor.


Sam kaj ko sam mislim pa nič pametnga ne zgruntam zato pa vas tukaj sprašujem.
Ker kako turbinco se mi zdi da je lažje dobit kot kompresor za avto (odpadi in to)



Nekaj je treba skoz šravfat pa predelavat čene nismo srečni. :)
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če dec 23, 2004 9:46 am

Malo ste pomesali pojme in funkcionalnosti blowoffa, diverterja in wastegate-a.

:P

Bo ze...

Na 1.2 masinco lahko das kompresor, samo ne vem, kaj bos s tem pridobil... Poleg vsega, kar ti je ze Titan nastel bos moral menjat se injektorje, saj originalni zelo verjetno niso sposobni dovolj pljuvati, da bi lahko racunalnik delal primerno mesanico pod povecanim pritiskom, preveri pa tudi, koliko barsko tlacno regulacijo bencina imas (ce sploh imas tlacno regulacijo.)

Skratka, ne poznam dovolj tvojega motorja, da bi ti lahko karkoli tocno rekel, lahko samo ugibam. Glede na prostornino bos s kompresorjem ob vseh predelavah morda dobil 20 ali 30 konjev, hkrati pa jih 15 izgubil zaradi stalnega poganjanja kompresorja in s tem precej pokvaril ekonomiko vozila kar se porabe tice pri normalni voznji. Well, it's up to you.

Pri turbinah se tlak v kompresorskem delu regulira z wastegateom, ki spusca del plinov mimo turbinskega dela direkt v avspuh. Blowoff pa spusca odvecen pritisk iz sesalnega dela ob zaprtju lopute (ko menjas prestave recimo.).

Za boljso predstavo: http://haktar.select-tech.si/shema.jpg

/jan
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Če dec 23, 2004 10:03 am

ej folk ni čist vse tko k ste rekl!!! tist k je reku d bi na jermen turbino napel -to je totaly wrong ker turbina rabi ful več vrtljajev za optimalno delovanje (2x hitreje )!!! turbina v notranjosti nikakor ni enaka kompresorju, torej pri kompresorjih za avte ni vetrnic kot pa pri kompresorjih za pnevmatiko (to so batni kompresorji )!! pri avtih sta notr v ohišju dva ˝vijaka¨
ki se vrtita in skupej zrak stiskata, zato sliš da ma Mercedes al pa Koenigsegg ¨twin screw¨supercharger!!! Pa še to: kar je pr turbinah Garret je za kompresor zakon Roots (tazga ma Mercedes) in pa Lysholm (tazga ma Koenigsegg in vsi ameriški avti)! to je to pa upam d je kej bolj jasn pa za Cliota bi priporoču Lysholm ker požre manj energije (približn 8%) pa je bolj preprost (kaj češ američani pač) :roll: P.S. pa pozab na une blow-off ventile k tle ni tko, tuki se pritisk ne nabere kt pr turbin in pade dol takoj k ventil odpreš ampak gre zadeva bolj linearno to pomen d k maš vrtljaje maš pritisk, to pomen k bi ga stisnu bi bil blow off skos odprt pritiska v motorju pa nebi blo!!!!!!!!!!! uživi pri izdelavi pa povej k boš kej opravu! ALEX 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Napisal/-a HPFreak Če dec 23, 2004 3:52 pm

Prvi problem pri takem projektu je izračunat pretok zraka...pomemben podatek za izdelavo kompr. ali pa za montiranje rabljenega kompr.
Hočm rečt neko razmerje, ker je treba tud z debelejšo dihtungo znižat tlak--se pravi, koliko je treba znižat tlak.

Ostalo sploh ni problem-izdelava, material, montaža in pa opti. računalnika.

Problem je zamo izračunat to razmerje: koliko kompresije za tol pa tolk kubičen motorin pa koliko zraka nej pumpa not.......


LP uroš
aaaaaa...KONJA!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 23, 2004 5:11 pm

Ce mene uprasate je najboljsi motor za kompresor motor z fergazerjem, po moznosti dvojni.
Ruknes gor kompresor, vidis da ti nekaj cuka, vzames eno pesico diz pa zacnes testirat s kiro je najboljse, oz kolko more bit bencinska in kolko zracna itd...
Za doma naredit oz amatersko delo bi bil tak motorcek boljsi.
Sem tudi sam to razmisljal za 1.5 fiatov motor pa ga nazalost nisem dobo... :roll:
Pol pa sem se kr naprej razmisljal in kupil turbo motorcek :D :D
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če dec 23, 2004 7:38 pm

monster_d: kva je s tvojo turbo masino, a nisi enga unota kupu, turbaka pa si neki razmisljov o swapu?


jah fantje sem ze nekak obupov in sicer ta tip kompresorja ki jih montiram ni primern za tako namestitev kot sm jest mislu in sicer sm dons z sefom govoru in je reku da bi premal tlaka naredu, tko da s tem kompresorjem ne bo nc, pa tud zadeva konc koncev ne bi bla tko pocen ce bi hotu zadevo konkretn nardit, pa tud nekak mi je mal brezveze, ce je to res kar je 1.8T reku da mi pridobu do 30 konjev, zarad same zasnove kompresorja pa usnu 15 konjev, to se prav v najbolsem primeru bi pridobu 15 konjev, sej ni to tolk mal, ce bi se dal neki pocen skupej vrzt, sam glede na to da je treba posteno kontrolo nardit, pa kompresor dobit ki bo sposoben delat tlak ki bi bil primeren za to.

HPFreak: ej ful rad bi vidu zasnovo tvojega kompresorja oz ce mas kaksno sliko in glede na ker princip dela (cilinder pa bat al princip vijaka) sej pravm lohka tud na pm.

zgleda da bo moc cliota ostala kr enaka, bo treba si pac en mocnej avto kupt, pa drzavi placevat mastne denarce da se bo lohka okol vozu :? :roll:

j*** ga, life sucks

:lol:

mogoce bom to vse nadaljeval ce bom najdu kaksen kompresor primeren za to, kaksno pocen varjanto, bomo vidl...


hvala vsem za informacije in pomoc, pa da se nismo kregal :D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če dec 23, 2004 8:02 pm

evo najdu sem eno firmo ki se ukvarja oz. prodaja kompresorje za pezoje pa citroene in sicer tuning z kompresorjem, page je kr zanimiv majo vs materjal ki bi ga rabu in sicer tud pise da bi se njihove kompresorje z predalavami nosilcev dal spravt tud na kaksen drug manjsi motor

evo link do pejđa http://www.gmcmotorsport.co.uk/

zmontiran pa pride nekak tako

Slika

sam pa pogledas price tag za komplet predelavo brez vkljucenega dela:

evo komplet seznam kaj vse rabs zamenjat oz dodat in sicer za saxoja

SAXO VTS Intercooled Kit, MF2 Fuelled, 06/04/03

1- C30/64 Charger with Bracket, Rollers, Oil Tank and Fixings £1736.00
1- Aluminium Welded Construction Intercooler £350.00
1- Aluminium Welded Construction Radiator £350.00
1- Cooling Fan Kit £80.00
1- Aluminium Header Tank £55.00
1- Rad Cap £5.00
1- Alternator Bracket (VTR Type) £45.00
1- Oil Cooler £60.00
1- Drive Belt 1180mm 80mm Pulley £21.00
1- MF2 Unit + GMC Signal Conditioner 3 £450.00
1- 2bar MAP Sensor £78.00
1- Large Injector £70.00
1- Aluminium double Injector Holder 90 Degree Bend £55.00
1- Injector Fuel Fitting Kit £10.00
1- Injector Electric Connector Kit £6.50
1- Boost Pipe No 1 £94.00
1- Inlet Chrome Pipe No4 £87.00
1- Intake Hose £10.00
1- K+N Air filter Element £27.00
1- 200mm Fuel Hose £3.00
6- Stainless fuel Hose Clips £9.00
1- Samco Hose 51mm Joiner £6.00
1- Fuel Hose “T” Piece £3.50
1- Samco Hose 50mm x 22mm Diameter £2.00
1- Samco Hose 63mm x 51mm Diameter £22.00
2- Samco Hose 45 Degree Bends x 51mm Diameter £44.00
1- Samco Water Hose 450mm x13 mm £10.00
1- Samco Water Hose 450mm x 10 mm £9.00
7- Stainless Steel Hose Clips 60mm £10.50
1 - Stainless Steel Hose Clips 70mm £2.00
2- Stainless Steel Hose Clips 35mm £3.20
2- Stainless Steel Hose Clips 25mm £3.20
2- Stainless Steel Hose Clips 19mm £2.00
2- Intercooler Mounting Grommets £2.40
4- BCR8ES Spark Plugs £14.00

TOTAL £3676.30
VAT £643.35
PARTS GRAND TOTAL £4319.65
Labour cost to fit this to a standard engine £700.00
VAT £140.00

TOTAL FITTED PRICE £5142.15

As per the VTR, a non itercooled kit can be supplied, with same comments on bhp and price.


to se prav komplet cena bi prsla okol 7,317.64 ojrotov

velik u glavnem, sam bi bil pa taglavn na vas :lol:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če dec 23, 2004 8:04 pm

monster_d je napisal/-a:
Asterix je napisal/-a:lahko motor prenasiliš z zrakom?

Kaj bo pa zrak hladilo, preden bo vstopil?
To misliš brez IC-ja?


sportn filtr?
Kopresor ni turbina ki se greje in nerabi icja.


ne greje se samo turbina, ampak zrak pri vsaki obliki povecane kompresije
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če dec 23, 2004 8:06 pm

neo32: to od anglezev ni klasicni kompresor, ceprav je z jermenom gnan...po drugi strani pa, tole lahko vsaj priblizno na motor montiras, kompresorje za drugega avta pa ne mores kar tako
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če dec 23, 2004 8:32 pm

dobek je napisal/-a:neo32: to od anglezev ni klasicni kompresor, ceprav je z jermenom gnan...po drugi strani pa, tole lahko vsaj priblizno na motor montiras, kompresorje za drugega avta pa ne mores kar tako


ja predelat bi blo treba nosilc, sam to bi jest na sihtu naredu, ni panike to tolk, drugac zasnova zgornje masine je na oko podobna moji, ce pogledas od strani (podobna postavitev allternatorja pa tud nosilc bi na prblizn pasov gor) , je pa res da glede na sestavo se vid,da je princip delovanja drugacen kot kompresor ki ga mam jest v mislih...

dobr to je vse na prblizn, realno bi blo to en kup fakarije, sam glede na to da sm dons 8 ur resvov fiatovo masino, zarad nove postavitve bosch pumpe, bi blo tud to mogoce nardit, sam sej pravm da zadeva nardis konkretno bi blo predrago in premalo efekta, ker za 7000 evrov bi si za zravn kupu enga rabljenga cliota 1.8 16V pa lepo pocas pedenov, bi dal obnovit masino ipd...

ako bi mel 7k evrov se rece :lol:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če dec 23, 2004 9:18 pm

Draga je ta pizdarija :) to bi se ti najbl splacal ce bi ti npr doma meu struznco pa bi si lahk naredu ohisje nosilce bate kups in tako dalje sam jebeno je to pol use v celoto povezat sam ce ti pa ze znese si pa res car :) sam sj ves kako gre pol dalje ena stvar veze z drugo pol bi hotu izpusni sistem mal predelat pa intake.... in se nabere tega veliiiik tko da je res cenejs kupt 1.8 16V pa narest generalko odprt izpusni sistem dovod hladnega zraka ksne odmicne bl agresivne... pa ga bo res cufal da ti se jasn nau :)

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če dec 23, 2004 9:37 pm

PiLLLe je napisal/-a:Draga je ta pizdarija :) to bi se ti najbl splacal ce bi ti npr doma meu struznco pa bi si lahk naredu ohisje nosilce bate kups in tako dalje sam jebeno je to pol use v celoto povezat sam ce ti pa ze znese si pa res car :) sam sj ves kako gre pol dalje ena stvar veze z drugo pol bi hotu izpusni sistem mal predelat pa intake.... in se nabere tega veliiiik tko da je res cenejs kupt 1.8 16V pa narest generalko odprt izpusni sistem dovod hladnega zraka ksne odmicne bl agresivne... pa ga bo res cufal da ti se jasn nau :)

Lp PiLLLe


true, true predrago

zamisel ni bla slaba, sam nakonc vids kulk detajlov je treba upostevat da celota dela tko kukr je treba. sam ce pogledas tko samo ena struznica te pride okol 200k in na gor, pa je treba noze kupt, mal znat tud delat na to (dobr sej se s cajtom navads, sam poloms kar nekej nozev) konc koncev multitalent pa spet nism :lol:

ah bo ze, bo treba eno bogato punco najdt pa jo ozent, tako 90 let staro, se mesec zivljenaja, pa miljon evrov na racunu :P
Slika Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov