Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To jan 18, 2005 4:28 pm

Lisko.......pri zunanjem filtru ni samo zvok.......cel sesalni sistem deluje tako, d pri določenih številih vrtljajev začne delovati kot dušilka , namreč pretok preide kritično mejo prepustnosti cevi in začne v ceveh nastajat podtlak, kar deluje kot nekak omejevalec, da prisili voznika k šaltanju v višjo prestavo. Če zunanji zračni filter pravilno namestiš lahko občutno čutiš to razliko sicer to niti ne ko daš tak filter gor, bolj čutiš ko daš nazaj gor originalni "cevgovod". Moči ne dobiš, dobiš pa malček manj strmo padanje krivulje pri končnoih obratih....je pa to spet od avta do avta različno....
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jan 18, 2005 4:38 pm

dejstvo je da z filtrom se pridobi bore malo...
Pri ne turbo motorjih lahko recemo nic, pri turbo motorjih pa kaka malenkost. Pa ga postavi podolgm poprek, ga neses na triglav da se nadiha svezega zrala... performance s tem... tega ni :D :lol:
Ker se je zmerom v dilemi lahko gre na valje pa sproba z pa brez.
lp
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jan 18, 2005 4:43 pm

cardynal je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Eh jao LOL vsi bi neke filtre gor tišal pa ne vem kaj še vse.... a pojma o pojmu noben nima.... dejte nehte že s temi filtri k mi gre že res na bruhanje vse skupi.....
O pravilih montiranja pa sam nasljednje:
1. Filter more bit nameščen čim bliže vhodu zraka v motor ( prej ko keri kaj zasika naj si prosim prebere pojme o resonančnem gibanju plinov v ceveh....)
2. Filter more zajemat čim hladnejši zrak
3. Če že mora vodit od filtra do sesalnega kolektorja kaka cev.... naj bo čim bolj gladka znotri.
4. Filter doda sam zvok.
6. Kdo je omenju da ma petka injection? Ja sej ga ma..... sam je en ornk frgazer bolj kompliciran skupi narjen od tistega mono vbrizga....
7. Tale tema se bo slej kot prej zaklenla.....


hvala za tako nazorno razlago mislim ej zakaj je pa pol forum ce ne zato da se kaj uprasa in da se kaj naucimo tukaj sory pa ne bom vec spravau pa sam se brau pa caku pa upo da bo nekdo ki ze use ve pa use zna napisau kak clanek o tem da bom lahk kaj iz tega pol tud potegnu vn
hvala lepa


To ti pa je zato tako napisal, ker je o tem ze milijon debat...
ISKANJE ni za okras :!:
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To jan 18, 2005 4:46 pm

Res kar se konjev tiče ne pridobiš veliko, se pozna bolj pri drugih zadevah kot npr. odzivnost motoja ( to se je meni spremenilo kot noč in dan) in pa na visokih vrtljajih motor lepše zadiha.
 
Uporabniški avatar
cardynal
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Po maj 31, 2004 11:16 am
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a cardynal To jan 18, 2005 8:18 pm

vem da ni iskanje za okras sam ce mi najdes eno debato kjer pise kaj je bols direkt al da se da kaka ceu umes potem nikol vec nebom kaj reko pa tud iskanje je tak zastarelo da ti najde miljon drugih stvari sploh se pa ne mislim z nobenim kregat ker nima smisla
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 18, 2005 10:55 pm

lucky je napisal/-a:Lisko.......pri zunanjem filtru ni samo zvok.......cel sesalni sistem deluje tako, d pri določenih številih vrtljajev začne delovati kot dušilka , namreč pretok preide kritično mejo prepustnosti cevi in začne v ceveh nastajat podtlak, kar deluje kot nekak omejevalec, da prisili voznika k šaltanju v višjo prestavo. Če zunanji zračni filter pravilno namestiš lahko občutno čutiš to razliko sicer to niti ne ko daš tak filter gor, bolj čutiš ko daš nazaj gor originalni "cevgovod". Moči ne dobiš, dobiš pa malček manj strmo padanje krivulje pri končnoih obratih....je pa to spet od avta do avta različno....


Še enkrat preber moj prvi post......mogoč boš opazu da sem napisu RESONANČNO gibanje plinov..... točno to pride do efekta pri šp. filtru če je pravilno nameščen.
Lahk se potrudim pa kje u kakem priročniku najdem formule za ta gibanja plinov.... pa greš pol sam računat kak dolga mora bit cev od ventila pa do filtra.... pa pri kaki frekvenci more prit do efekta ( resonančno polnjenje valjev). Pol pa boš res opazu razliko ja.... in verjem da ni tko neobčutna. Ampak to ne morš kr tko nardit.... zato pa se večinoma s filtrom pridobi sam zvok. Lahk da si po sreči lih trofu pravo dolžino.... mal verjetno ampak je možno.
Fora Šp. filtra ni sam večja pretočnost zraka..... ampak tudi da se s tem skrajša cel sesalni vod ( od filtra do valja). Dolžina sesalnega voda pa rečmo more doseč resonanco pri največjem navoru motorja..... se prav takrat mu še dodatno pomaga polnit valje..... dosežek je povečanje navora. Lahk pa to frekvenco mal dvigneš...in motor bo hlastal za to frekvenco...... Prav silu bo v višje obrate.... in to ponavad podzavestno nardimo ko odstranimo original filter (skrajšamo celi sesalni vod) in iz tega razloga pol nekateri pravite da se motor lepše zavrti.... da je zgubo malenkost odziva na spodnjih obratih...... Ker motor sili u resonančno frekvenco..... preseč jo je pa pol možno le z izdatno energijo.....
Je dost dobro razloženo sedaj? :)
Tist zakaj je pa forum..... tole toplo vodo smo odkrival že ne vem kdaj.... Sicer sem pa tud u prvem postu napisu kako se montira filter....
LP pa brez zamer.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To jan 18, 2005 11:11 pm

Ja, to bo že vse držalo in da je ponavadi to resonančno območje optimizirano kakih 500-1000 obratov nad točko največjega navora zzaradi dveh razlogov, da dobiš prožnost med max. navorom in max moč ter da zmanjšaš verzel, ki nastane pri vmesnih obratih, in da optimum bi bilo glede na števijo obratov dalšati in krajšati dovodne cevi v valj( kot imajo npr motorji formule ena).

Hočem samo to povedat, da kot si že sam ugotovil, bistveno skrajša pot zraka do valjev in če se boš kdaj lotil računat upornost pretokov (pa ne rabi bit einstein) boš ugotovil, da največji upor ima zrak po ceveh pred filtrom se pravi, da je glavna dušilka vstopnega zraka je tisti del cevi, od kjer zrak vstopa pa do ohišja filtra in z odstranitvijo tega dela se bistveno (spet odvisno od avta do avta) poveča prožnost motorja. Sej ni stvar športnega filtra ali navadnega tukaj jih večina misli, da je filter tisti ki to naredi, tudi navadni filter ima za približno 30% večjo prepustnost kot jo motor zahteva pri največjem štehilo obratov, to naredi samo dovod zraka......."športni filter" edino kar ima pametnega je to, da se ga da z lahkoto namestit in pa da se ga da oprat, Glavno delo naredimo s tem, da skrajšamo pot zraka.

Že samo luknja v ohišju filtra pomaga sej tisti ki imate focuse poskuste resonator na ohišju dol potegnit.....nekaj razlike bo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 19, 2005 12:03 am

lucky je napisal/-a:Ja, to bo že vse držalo in da je ponavadi to resonančno območje optimizirano kakih 500-1000 obratov nad točko največjega navora zzaradi dveh razlogov, da dobiš prožnost med max. navorom in max moč ter da zmanjšaš verzel, ki nastane pri vmesnih obratih, in da optimum bi bilo glede na števijo obratov dalšati in krajšati dovodne cevi v valj( kot imajo npr motorji formule ena).

Hočem samo to povedat, da kot si že sam ugotovil, bistveno skrajša pot zraka do valjev in če se boš kdaj lotil računat upornost pretokov (pa ne rabi bit einstein) boš ugotovil, da največji upor ima zrak po ceveh pred filtrom se pravi, da je glavna dušilka vstopnega zraka je tisti del cevi, od kjer zrak vstopa pa do ohišja filtra in z odstranitvijo tega dela se bistveno (spet odvisno od avta do avta) poveča prožnost motorja. Sej ni stvar športnega filtra ali navadnega tukaj jih večina misli, da je filter tisti ki to naredi, tudi navadni filter ima za približno 30% večjo prepustnost kot jo motor zahteva pri največjem štehilo obratov, to naredi samo dovod zraka......."športni filter" edino kar ima pametnega je to, da se ga da z lahkoto namestit in pa da se ga da oprat, Glavno delo naredimo s tem, da skrajšamo pot zraka.

Že samo luknja v ohišju filtra pomaga sej tisti ki imate focuse poskuste resonator na ohišju dol potegnit.....nekaj razlike bo.


No en na forumu ki ma kaj pojma o tem...... in se lahk sam podpišem.... fora na tem forumu pa je da vsak prileti gor z idejo: kupu sem šp. filter kok ga naj monitram da bom mel formulo.....
Zaj pa vse uporabnike naprošam da se držite teh osnov če boste sam to vedl da mora filter vleč mrzle zrak.... in pa mal si razložl pojme o resonanci in pa dolžini ceveh..... boste opravil 3/4 dela montaže šp. filtra..... ostalo je le še plod domišljije...
Pa veselo montiranje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dennis18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So apr 24, 2004 9:28 pm

Napisal/-a dennis18 Če jan 20, 2005 5:41 pm

cardynal je napisal/-a:kaj je pa bols direkt gor filter zvezat al pa umes kak konc velikega premera cevi pa pol filter gor kaj da bols zvok a je z kdo poskuso sam nardit filter


Ko naredis gor cev, se kar pozna na glasu pri vsakem avtu to. Meni se ni cisto nic spremenilo na moci avto se vedno isto vlece ni nobenih problemov s tem samo zvok je boljsi oz. meni osebno lepsi ko je cev gor kovinska. Dal sem direkt na skatlo tudi gor pa se mi je prevec v kabino slisalo zato sem dal cev vmes.

LP
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Napisal/-a Gti-Driver Če jan 20, 2005 6:15 pm

Evo, tudi mene zanima nekaj glede športnega filtra.
Kako bi lahko zmontiru športni filter na to mašino :?: Slika
 
Uporabniški avatar
dennis18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So apr 24, 2004 9:28 pm

Napisal/-a dennis18 Če jan 20, 2005 6:22 pm

To kar sem ti oznacil daj dol pa daj filter gor. Lahko pa namesto te gumijaste cevi das kovinsko cev pa bo, samo moras tiste luknje katere imas neke cevi gor tudi narediti pa bo.

LP


Slika[/list]
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Če jan 20, 2005 6:36 pm

Torej če prav razumem:

Bom nekaj dosegel če bo cev ravna in ne kriva. Kar se tiče zvoka pa je odvisno od materiala?

lp

YOC 8)
 
Uporabniški avatar
dennis18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So apr 24, 2004 9:28 pm

Napisal/-a dennis18 Če jan 20, 2005 6:38 pm

YOC je napisal/-a:Torej če prav razumem:

Bom nekaj dosegel če bo cev ravna in ne kriva. Kar se tiče zvoka pa je odvisno od materiala?

lp

YOC 8)


Pa vseeno je ce je ravna al kriva, glavno je da nene topel zrak vlece od motorja drugo pa nima veze lahko imas 30m dolgo ce hoces pa zavito na vse mozno nacine.

LP
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jan 20, 2005 7:16 pm

dennis18 je napisal/-a:
YOC je napisal/-a:Torej če prav razumem:

Bom nekaj dosegel če bo cev ravna in ne kriva. Kar se tiče zvoka pa je odvisno od materiala?

lp

YOC 8)


Pa vseeno je ce je ravna al kriva, glavno je da nene topel zrak vlece od motorja drugo pa nima veze lahko imas 30m dolgo ce hoces pa zavito na vse mozno nacine.

LP


30m dolgo... :lol: :lol:
Spet en ko zgornjih par postov ni prebral :roll:
 
Uporabniški avatar
dennis18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So apr 24, 2004 9:28 pm

Napisal/-a dennis18 Če jan 20, 2005 7:20 pm

monster_d je napisal/-a:
dennis18 je napisal/-a:
YOC je napisal/-a:Torej če prav razumem:

Bom nekaj dosegel če bo cev ravna in ne kriva. Kar se tiče zvoka pa je odvisno od materiala?

lp

YOC 8)


Pa vseeno je ce je ravna al kriva, glavno je da nene topel zrak vlece od motorja drugo pa nima veze lahko imas 30m dolgo ce hoces pa zavito na vse mozno nacine.

LP


30m dolgo... :lol: :lol:
Spet en ko zgornjih par postov ni prebral :roll:


Ce se zezam ce pa take bedne sprasuje
 
Uporabniški avatar
puter
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: To maj 18, 2004 9:19 am

Napisal/-a puter Če jan 27, 2005 2:50 am

RokyLuk je napisal/-a:hudo lepo... :D
A pa je dobr zvok ker jst sem tiste plastike vse stran pobral pa ga tko probu pržgat pa mal po gasu stopu je zapel k marija :D zdej se pa kr brez filtra okol vozm... seveda ne po makadamu :D pa še to glih tko ene 3km pol pa nazaj gor ruknm da nebi kj sfuku :D


ti se le vozi brez filtra ja! :? Ze,ce ti malo svinjarije potegne mas lahko probleme! Ti se le spilaj! :evil:
 
Uporabniški avatar
dennis18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So apr 24, 2004 9:28 pm

Napisal/-a dennis18 Če jan 27, 2005 7:17 am

puter je napisal/-a:
RokyLuk je napisal/-a:hudo lepo... :D
A pa je dobr zvok ker jst sem tiste plastike vse stran pobral pa ga tko probu pržgat pa mal po gasu stopu je zapel k marija :D zdej se pa kr brez filtra okol vozm... seveda ne po makadamu :D pa še to glih tko ene 3km pol pa nazaj gor ruknm da nebi kj sfuku :D


ti se le vozi brez filtra ja! :? Ze,ce ti malo svinjarije potegne mas lahko probleme! Ti se le spilaj! :evil:


Ce bo tak avto prodal pa je zdaj itaq brezveze :P
 
Uporabniški avatar
puter
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: To maj 18, 2004 9:19 am

Napisal/-a puter Če jan 27, 2005 9:24 am

aja... :roll: pol pa delaj kar hočeš :twisted: ;)
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Če jan 27, 2005 11:22 am

puter je napisal/-a:aja... :roll: pol pa delaj kar hočeš :twisted: ;)

ejga margarina dej dej... a si se ze kdaj vozu tko? ne... kolega se ze vec ko pol leta brez voz in se nc ni blo...sej skale ti glih na zauga not
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jan 27, 2005 11:29 am

Da bi blo kej dost narobe, bi mogu al vodo al pa en kamen not potegnt. Če je vstop na takem mestu, da ne hodi preveč svinjarije tja, potem niti ni problema - loputa bo malenkost umazana in jo bo treba na par mescov pucat. Je pa riskantno.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost