cardynal je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Eh jao LOL vsi bi neke filtre gor tišal pa ne vem kaj še vse.... a pojma o pojmu noben nima.... dejte nehte že s temi filtri k mi gre že res na bruhanje vse skupi.....
O pravilih montiranja pa sam nasljednje:
1. Filter more bit nameščen čim bliže vhodu zraka v motor ( prej ko keri kaj zasika naj si prosim prebere pojme o resonančnem gibanju plinov v ceveh....)
2. Filter more zajemat čim hladnejši zrak
3. Če že mora vodit od filtra do sesalnega kolektorja kaka cev.... naj bo čim bolj gladka znotri.
4. Filter doda sam zvok.
6. Kdo je omenju da ma petka injection? Ja sej ga ma..... sam je en ornk frgazer bolj kompliciran skupi narjen od tistega mono vbrizga....
7. Tale tema se bo slej kot prej zaklenla.....
hvala za tako nazorno razlago mislim ej zakaj je pa pol forum ce ne zato da se kaj uprasa in da se kaj naucimo tukaj sory pa ne bom vec spravau pa sam se brau pa caku pa upo da bo nekdo ki ze use ve pa use zna napisau kak clanek o tem da bom lahk kaj iz tega pol tud potegnu vn
hvala lepa
lucky je napisal/-a:Lisko.......pri zunanjem filtru ni samo zvok.......cel sesalni sistem deluje tako, d pri določenih številih vrtljajev začne delovati kot dušilka , namreč pretok preide kritično mejo prepustnosti cevi in začne v ceveh nastajat podtlak, kar deluje kot nekak omejevalec, da prisili voznika k šaltanju v višjo prestavo. Če zunanji zračni filter pravilno namestiš lahko občutno čutiš to razliko sicer to niti ne ko daš tak filter gor, bolj čutiš ko daš nazaj gor originalni "cevgovod". Moči ne dobiš, dobiš pa malček manj strmo padanje krivulje pri končnoih obratih....je pa to spet od avta do avta različno....
lucky je napisal/-a:Ja, to bo že vse držalo in da je ponavadi to resonančno območje optimizirano kakih 500-1000 obratov nad točko največjega navora zzaradi dveh razlogov, da dobiš prožnost med max. navorom in max moč ter da zmanjšaš verzel, ki nastane pri vmesnih obratih, in da optimum bi bilo glede na števijo obratov dalšati in krajšati dovodne cevi v valj( kot imajo npr motorji formule ena).
Hočem samo to povedat, da kot si že sam ugotovil, bistveno skrajša pot zraka do valjev in če se boš kdaj lotil računat upornost pretokov (pa ne rabi bit einstein) boš ugotovil, da največji upor ima zrak po ceveh pred filtrom se pravi, da je glavna dušilka vstopnega zraka je tisti del cevi, od kjer zrak vstopa pa do ohišja filtra in z odstranitvijo tega dela se bistveno (spet odvisno od avta do avta) poveča prožnost motorja. Sej ni stvar športnega filtra ali navadnega tukaj jih večina misli, da je filter tisti ki to naredi, tudi navadni filter ima za približno 30% večjo prepustnost kot jo motor zahteva pri največjem štehilo obratov, to naredi samo dovod zraka......."športni filter" edino kar ima pametnega je to, da se ga da z lahkoto namestit in pa da se ga da oprat, Glavno delo naredimo s tem, da skrajšamo pot zraka.
Že samo luknja v ohišju filtra pomaga sej tisti ki imate focuse poskuste resonator na ohišju dol potegnit.....nekaj razlike bo.
cardynal je napisal/-a:kaj je pa bols direkt gor filter zvezat al pa umes kak konc velikega premera cevi pa pol filter gor kaj da bols zvok a je z kdo poskuso sam nardit filter
YOC je napisal/-a:Torej če prav razumem:
Bom nekaj dosegel če bo cev ravna in ne kriva. Kar se tiče zvoka pa je odvisno od materiala?
lp
YOC
dennis18 je napisal/-a:YOC je napisal/-a:Torej če prav razumem:
Bom nekaj dosegel če bo cev ravna in ne kriva. Kar se tiče zvoka pa je odvisno od materiala?
lp
YOC
Pa vseeno je ce je ravna al kriva, glavno je da nene topel zrak vlece od motorja drugo pa nima veze lahko imas 30m dolgo ce hoces pa zavito na vse mozno nacine.
LP
monster_d je napisal/-a:dennis18 je napisal/-a:YOC je napisal/-a:Torej če prav razumem:
Bom nekaj dosegel če bo cev ravna in ne kriva. Kar se tiče zvoka pa je odvisno od materiala?
lp
YOC
Pa vseeno je ce je ravna al kriva, glavno je da nene topel zrak vlece od motorja drugo pa nima veze lahko imas 30m dolgo ce hoces pa zavito na vse mozno nacine.
LP
30m dolgo...![]()
![]()
Spet en ko zgornjih par postov ni prebral
RokyLuk je napisal/-a:hudo lepo...
A pa je dobr zvok ker jst sem tiste plastike vse stran pobral pa ga tko probu pržgat pa mal po gasu stopu je zapel k marijazdej se pa kr brez filtra okol vozm... seveda ne po makadamu
pa še to glih tko ene 3km pol pa nazaj gor ruknm da nebi kj sfuku
puter je napisal/-a:RokyLuk je napisal/-a:hudo lepo...
A pa je dobr zvok ker jst sem tiste plastike vse stran pobral pa ga tko probu pržgat pa mal po gasu stopu je zapel k marijazdej se pa kr brez filtra okol vozm... seveda ne po makadamu
pa še to glih tko ene 3km pol pa nazaj gor ruknm da nebi kj sfuku
ti se le vozi brez filtra ja!Ze,ce ti malo svinjarije potegne mas lahko probleme! Ti se le spilaj!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost