Ja Hemi, ti nimaš pojma.
Če bi hotu met na 1.0 mašini od Unota 1000 PS, bi mogu menjat vsaj dihtengo na glavi, če ne tudi zračni filter.
Sam pol bi bli rori za N2O pa ventili ene 2x debeljši od sesalnih na kolektorju.
A misliš, da bi 1.0 motor požrl tolk N2Oja in benza? Pomoje bi ob aktivirjanju N2Oja doživel nekaj podobenga kot obala na Šri Lanki, namreč bi ga kr preplavilo not po cilindrih. Bi mislu, da ga je zadel tsunami
Folk, dejte prej mal prebrat o N2O sistemih in podobnih zadevah, pa potem sprašujte.
Honda še ni naredila motorja, ki bi bil sposoben samo požret za 1000 PS N2Oja, kaj šele. da bi ga tud prebavil in zdržal pritiske. Za tako količino rabiš met vsaj big block in to vsaj ene 8.0, da bo sploh v stanju požret to. Če bo pa potem zdržal, je pa drugo vprašanje.
Pri tem sistemu, če je res tak, da je nastavljiv za tak razpon, je zanimivo predvsem to, kako so dimenzionirali ventile, cevi in dize, da so sposobne zagotoviti tak razpon vbrizgavanja N2O.
To pomoje ena 5 kilska flaša zdrži en shot 5 sec, potem je pa prazna
