Evo jaz povem iz prve roke. Imam Octavio TDI l99, model2000 original 90km. Čipal sem jo v Avstriji pred tremi leti. Takrat je imela 56.000 km. Sedaj imam 150.000. Deluje brez problema. Pospeški in končna sta v primerjavi z originalnimi 90 konji zelo občutna. Poraba je za kakšne 0.5-0.8 l MANJŠA, pri enakem načinu vožnje seveda. Trenutna poraba je 5.6, od tega je 70% relacija 20%avtocesta, 10% mesto. Pa avta nič ne šparam in lovim dizelsko porabo. Prej sem imel povprečno porabo 6.5, ker sem imel 70% AC, ostalo relacije. Nikoli v življenju pa še nisem prišel nad 7l. Po AC sem vozil povprečje med 160-180, dostikrat sem ga pritisnil tudi prek 200. Originalno je šel ubogih 190km/h. Torej je razlika ne?
ale10
objavaObjavljeno: sre jan 12, 2005 4:04 pm Pošlji temo:
Med 90 in 110KM ni velke razlike.
130KM je pa že Pumpa dize motor. Tko da je velka razlika.
Če 90KM čipa se bo mal poznal. Na 110KM se ornk pozna, za 90 pa ne vem ker tako švoh ga sploh nebi kupu.
To je pa tak šmorn da večjega ni. Se vidi da samo lapaš na pamet in TDI-ja še sploh nisi vozu, sploh pa ne čipanega. Z 90km dizli je tako;tunerji ti ga čipajo nekje od 110-125, odvisno ali je čip ali je modul in verzije softwera v čipu. Če ima avto novejšo Boschevo elektroniko, letnika 2000, potem gre na 125km, drugače 115-118. Jaz imam 125km, pa je "OGROMNA razlika" Vsi 110-120km dizli se nimajo kej šponat, konkretna konkurenca je TDI 130km naprej. Meni gre avto okrog 10s do 100 ( s štoparico sem meril 9s-ne vem kaj je tu realno), po "števcu gre tam okrog 210-215 po ravnem, odvisno od vremena.
Da povem da to ni edini avto od "dizlov", ki sem ga vozu. Vozil sem Octavio TDI 110, Berlingota 90KM HDI, XSARO 110 HDI...
Skratka Čipan 90km bo šel bolje kot pa original 110 ali 115, to pa zaradi bolj enakomerne(zvezne) krivulje navora in moči. Tako. Prosim, da preden se vsujejo takšni in drugačni komentarji, da jih argumentirate, ok?
lp Matej