Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
G-4S
 

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a G-4S Pe maj 17, 2002 4:32 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Re: Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a Kiri Sr maj 22, 2002 6:56 pm

iKst pravi:
matjazp

o double clutching pa tem se velik dobi na netu. Pet na google in dej iskat: double clutching, drift, drifting techniques ... Najde veliko strani na to temo.
Tam tocno razlozi zakaj je to dobr, kako se dela pa se filmcke kje najdes kjer kaze voznika v volan, salthebl in pedale.



kst...lega a slucajn ves z kak naslou konkretn kje bi se dal te filmcke dol potegnt z neta kjer kaze voznika k recimo mena pa to...

aja pa še to me zanima kar se double clutchinga tiče...u čem je fora d morš dat umes v ler pa sklopko spustit pa šele pol dodat gas pa pol u čeljeno prestavo...jst recimo vedno gas dodam tko d kr sklopko notr pstim pa pol zamenam ne...kr drgač ja predolg traja...je to usejn uredi al ni glih ql???
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a PoLOdivjan Sr maj 22, 2002 9:37 pm

Ni k čene nebi bil DOUBLE clučing
Slika
 
m.P.
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če maj 16, 2002 8:42 am
Kraj: Kamnik

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a m.P. Če maj 23, 2002 8:42 am

Po nekaj prebranih člankih o DC, tud jst vem mal več o tem :)
Kiri, pomoje da tvoj način ni pravilen... zato ker, ko ti "izenačiš obrate", ko pritisneš gas takrat, ko je sklopka notr, se v določene obrate zavrti samo motor in ne tudi LAYSHAFT (kaj je to ne vem ;), tko da pomoje s tem ti ne pripomoreš nič, k daljši dobi menjalnika, saj mora tisti sinhroni mehanizem še vseeno izenačćevat obrate LAYSHAFT-a in KOLES oz. prestav.
Da si boš mal lažje predstavljal maš tle en odstavk iz enga članka:

You have three rotating parts in series (1,2,3) with two ways to connect and disconnect them from each other (A B):
1 A 2 B 3

engine -> clutch -> layshaft -> gear selector -> various transmission gears


Sicer sm jst v tem še bolj amater, ampak pomoje je to to!
Če je ravno ni zabavno [Colt CZ3, Lancer SW].
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a iKst Če maj 23, 2002 12:13 pm

Hehe, sej js tut nism profi. Kiri, za filme nevem tocno. Mam pa jih ene 300 mega doma na disku (vse sorte). Ti lahk enkrat na CD posnamem ce ces.

Tisto da mas kuplungo stalno not pa ne dela zarad razloga ki je ze napisan en post visje :)
Ko kuplungo drzis ni isto ko t ce mas u leru. U ler mors dat da izenacis obrate (nevem kje :)) Sicer pa mal pois po netu. Fora je da ti jaz neznam prevedit vseh tistih izrazov, ampak se pa zastop kaj mislijo povedat.
Hitrost je pa odvisna od vaje. Pa pomoje sploh ni tolk vazn double clutching ko visje prestavljas. Bolj pride do izraza ce pri vecjih obratih nizje saltas. Recimo 4000 obratov v 3 pa saltas v drugo pred ovinkom. Takrat gre ponavad tezko v 2. zato pa prej izenacis obrate in gre cist kamot v brzino.
 
EZOP
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To apr 23, 2002 12:07 pm

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a EZOP Če maj 23, 2002 5:59 pm

iKST ima prav v prostem teku dvigneš obrate. Normalno je da obrate moraš dvignit ko menjaš navzdol. To ima smisla samo iz 3=>2 in 2=>1 kjer je razlika v obratih največja.
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Re: Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a Kiri Če maj 23, 2002 6:51 pm

iKst pravi:
Hehe, sej js tut nism profi. Kiri, za filme nevem tocno. Mam pa jih ene 300 mega doma na disku (vse sorte). Ti lahk enkrat na CD posnamem ce ces.


Ja lega bi blo ql ja č bi mi lhka na CD posnel...sej med vikendam sm u trboulih ne tko d č boš mel cajt povej pa s zmenmo 1× ne?

Mah ja kar se pa tistga šaltanja iz 3->2->1 tiče ne...morš pa že "heel and toe shifting" ubvladat ne...kar pa u mojem swifti že mal akrobacije zahteva ne:)...no bomo vidl če bo z vajo kej bolš ne...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a iKst Če maj 23, 2002 7:21 pm

kiri, 040 885 409 pa me poklic pa prid enkrat. Js mam cajt :)

Peta-prsti pa niti ni problem ko se navadis :) Jaz mam od punce twingota ze kr nastudiranga, ceprav ni zelo primeren za te fore. Ampak gre :)

mim grede. A zna tuki kdo slidat z prednjim pogonom ? Ce ma avto zadi pogon ni problema, sem vozu BMWja. Sicer je blo malo peska na cesti ampak mi je ratal iz prve (hehe, gran turismo spilam). S sprednjim pogonom pa ne upam glih. Na pesku sam rocno zategnes, ampak jaz bi rad znal tko da cel ovink driftas. A kdo to prakticira mogoce :)
 
vladek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 706
Pridružen: Če feb 14, 2002 10:20 am

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a vladek Pe maj 24, 2002 5:23 am

to ne mores delat na prometni cesti, fora je sam to da mors res met dovolj hitrosti in moras ze dost pred ovinkom zategnt ... sam mors tocn vedt kolk ker ce ne se predolg peljes in imas premalo konjev da te ven potegne ....
Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a Serđo™ Pe maj 24, 2002 6:35 am

hehehe...jst znam slajdat s prednjim pogonom :)

vse kar nucas so uniroyal zimske (bedne bedne) gume z ene 4mm profila....mislim, tok kurchevih gum pa se nism mel no (zdej cakam, da vidim kaj bo s kaznijo, ce mi izpit ostane, grem po letne, ce ne se mi ne splaca..).


dejansko lahko pred ovinkom do konca po bremzi stopim (pa tud ce mam sam 40 not), gume zablokirajo (nimam ABS), obrnes volan en mal mocnej kot obicajno, in slajdas (ne ne vem kok, ker dejansko ne upam extrem probat, ker so vedno avti na drugi strani, ma se pozna...)


ce ne mas pa rocno...to je tud zabavno ;)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a iKst Pe maj 24, 2002 10:57 am

jaz komi cakam da dobim avto svoj. To s C5 od tastare ni zabavno sploh. Ce je cesta mal mokra kr skus lucka za ESP gori, rocna se mi zdi da ma abs ker se tudi na pesku ne da obrnit. Pa itak je avto prevec glomazen da bi karkoli pocel z njim.
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Re: Varovanje motorja?

Napisal/-a mmiki Ne maj 26, 2002 11:39 pm

Glede tvojega motorja: men je uspelo R19 1.4 80KM v treske spustit. Ko sm ga dobu je mel 80.000 km. Ko pa sm ga razbil pa jih je imel okol 100.000 prevozenih. Tud jest sem ga tko tisu (celo do 7200 vrtljajev, ker mu je crknu omejevalnik obratov). Pa tud poraba je narastla od 5.8-6.2l/100 km (tok je fotr prej vozu k jo je mel) na 11.5l/100 km. Tko da vidte da nisem meu prou nezne noge. No, kaj sm zelu povedat: Ko sem se zaletu in smo avto prodal, sm meu priloznost videt, kako je masina zgledala od znotri. Pa se mi je kr zasmilu avto. Saj sm tocu tanajboljse olje, ampak k je prevec je prevec. Mehanik je reku da je masina zihr mela najmanj 250.000 km prevozenih. Tok da ves: ce ze mores noret, ne vozi preko 6000 vrtljajev, uporabljaj tanajboljse olje, pa avto prodaj preden bo vse crknl. :)

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov