Okram je napisal/-a:Poka lahko ležaj amortizerja (zamenjava),
lahko poka feder, drgne navoj ob navoj (vzmeti se "obleče" s "šlavfom"),
lahko pa tudi posamezni deli, kot so roka, končnik, stabilizator,...
Ležaj amortizerja, drgnenje navoja ob navoj ter "luft" v pokončnem
stabilizatorju so bili največkrat vzrok pokanja po vgradnji vzmeti,
vsaj v naših primerih.
furious je napisal/-a:men se posedl niso do sedaj nč.se pa radi posedajo na težjih avtomobilih kar pa moj accent ni cca 950kgverjetno bom ta kos železa kr vn vrgu pa original nazaj namontiral pa k vugi šel na obisk me bo poceni prišlo pa še avto bo znižan in stršan kot bom sam hotel.
je bil tu gor še kdo pri vugi??
cupra R zanima me koliko časa imaš že podvozje odkar si bil pri vugi????
zanima me predvsem če se sčasoma kaj pozna na podvozju??
LP!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov