Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če feb 03, 2005 5:43 pm

Previs koles----> s tem je misli negativni naklon gume, platišča. kolesa torej "visijo" proti avtomobilu. To pa zaradi boljše lege avta. Če ima kolo večji negativni naklon se avto v ovinku bolj upre na kolo in guma se ne spodvija toliko. Je pa potem težje obračat volan na mestu in pri počasni vožnji. Tako nekako...
Slika
 
Uporabniški avatar
max100
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Če jan 20, 2005 10:38 am

omejitve pri spuščanju avtomobila

Napisal/-a max100 To feb 15, 2005 11:34 am

zanima me kakšne so omejitve pri spuščanju avtomobila

eibah sportline spustijo avto do 5,0 spredaj in do 4.0 zadaj

serviser mi pa pravi da je v sloveniji po predpisih lahko največ spučen
do 3,5 spredaj in do 2,5 zadaj +0,5 tolerance

zanima me če to drži
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To feb 15, 2005 12:30 pm

:lol:
Z homologacijo je lohka tud 120 spuščen če mate cesto ravno ko šajba.
Slika
 
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr feb 23, 2005 2:09 pm

Napisal/-a GEISTERFAHRER Sr feb 23, 2005 3:42 pm

Po zakonu je dovoljen min.80mm od podlage do karoserije!
Alfa-146 BOXER, za dušo in telo!
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr feb 23, 2005 4:43 pm

Da nebote tople vode odkrili :lol: :lol: :lol:
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt Sr feb 23, 2005 7:49 pm

Forumi so res zanimivi! Že ta tema je zanimiva, ker je v stilu vsi vse vedo. Pa tudi vse ostale debate na to temo so enake. Če bi povzel nasplošno bi konstatiral, da vsak hvali svoje. Toda med vrsticami lahko opaziš, da ima večina, ki so se odločili za cenene variante predelave podvozja probleme. Avto se posede, zadaj je nižji, razni ropoti v vseh možnih opcijah, malo je trdo ampak že preživiš, fedri so odlični samo se avto ziblje ker niso pravi amortizerji imam občutek, da posledično za slabe posege iščete nasvete po forumih namesto, da bi to reševali z izvajalci zaupanih storitev. Da je konkurenca velika je super! Poznamo vse Evropske cene tovrstnih izdelkov. Da ti pa nekdo naredi podvozje za 25 k, se ne čudim. Toda kaj ti lahko naredi za ta denar mi pa ni jasno.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov