Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po feb 07, 2005 1:34 pm

Na mobisuxu prodaja Vseved en turbo kit. Oziroma, turbino in injektorje če sem prav razumel. Cena okoli 90k sit. Rabiš še izpušni kolektor in elektroniko pa en kup cevi in cevk. Če v kompletu ni intercoolerja rabiš tudi to.

Cena predelave bi bla pomoje pod 500k, dobil pa bi sigurno tistih 200 konjev ven. Zdej pa računi če se splača.

Druga varjanta je NA tuning, s katerim boš težko dobil 200. Rabiš pa:
- komplet športni izpuh s kolektorjem vred + zračni filter (cca 200k sit)
- bolj odstre odmične gredi in pomožnosti vzmeti za ventile
- portanje in poliranje glave, sesalnega kolektorja in lopute za plin (ali pa kar večjo loputo)
- nižjo glavo ali high compression bate
- drug ECU ali custom remap na dynotu
- jaz bi dal še večji hladilnik za vodo gor
- sigurno še dost stvari, ki sem jih pozabil, in se pokažejo pol ko se spraviš na delo. Tako da še minimalno 100k rezerve rabiš
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po feb 07, 2005 1:42 pm

Ikst stari tnx ej to sm rabu take nasvete ja :D bravo man ;) če boš kaj na prekmurskem koncu častim drink :P
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Po feb 07, 2005 4:47 pm

vidim,da enim se gre za moč in hvaljenje,ne za užitek...fantje,tuning je TUNING...če daš mašino VR6 not,ni tak feeling kukr da daš eno 2,0 mašino,k je predelana u nulo,še večje veselje in sreča pa je,k veš,da si to nardil TI in noben drugi...js te podpiram,k vem,kaj je zame (kukr zgleda tudi zate )užitek...nekateri uživajo,kadar se s takim avtom okoli hvalijo,drugi pa uživamo,kadar ga sestavljamo in dograjujemo...tko,da....če prašaš mene...ita. odpad-turbo od lancie(ti jo vržejo skorej v hrbet),js ti nardim kolektor ;) ,večje inj.,lo-comp. kovane bate,H- ojnice...pa boš raztural ...
no..moje skromno mnenje...pa naj ti povem,da sm na tvoji strani in te 100% podpiram pri projektu...pa tud nej povem,da meni osebno je v večji užitek se vozit z eno 1,8 mašino,predelano u nulo,kukr z nekim 3,0 V6 stock motorjem...

PS:upam,da nisem koga užalil s tem postom,če pa sm ga,nej povem,da ni blo namerno ter se mu OPRAVIČUJEM

LP Ferrarist
Slika
 
CAB DRIVER
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Pe sep 17, 2004 6:21 pm
Kraj: CELJE

Napisal/-a CAB DRIVER Po feb 07, 2005 5:11 pm

http://www.vwsites.com/passat.php
Poglej si malo te strani, je dosti tuninga. Drugače pa škoda, ker se nisi odločil za 1.8 16V motor, mene osebno je bolj prepričal kot pa 2.0 16V.

http://www.newdimensions.com/
http://www.advancedclutch.com/
http://www.neuspeed.com/
http://www.zex.com/

Upam da kaj pomaga

LP Luka
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po feb 07, 2005 6:30 pm

ferrarist Tnx za podporo. Če bom pa kaj rabu se pol res oglasim kaj pa se kaj zmeniva ;)
Aja s kje pa si približn? Am pa še to a gre skupaj turbo od lance pa motor od WV??? CAB DRIVER jah veš ka je fora je ta da to mašino mam že doma ka je bla od passata tko da zakaj nebi ta motor iskoristu če se že da ;) am......tnx za linke dobri so predvesem KORISTNI :)
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po feb 07, 2005 6:32 pm

Staccatto je napisal/-a:sej keš ni problem. tko da :twisted:
Fora je tud da se res ka bi lahko zel drug motor ampak tega že mam doma od rasutega avta no motor je cel na srečo ;) pa tud to je ka bi rad sam predelu ka to je itaq še pol dodaten iziv in užitek 8)


za ene 1,2-1,5 M sploh ni problem zrihtat 200 KM....
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Po feb 07, 2005 7:02 pm

ehhh...tko kukr gre na hondo,gre tudi na vw-ja...zmanjša se kompresija,naredi izp. kolektor(ti ga lahko jaz...),potem nekej manikotov ter dober fuel management in si približno tam...(no,to je blo res na grobo napisano...)
drugače pa sem iz ajdovščine oz. okolice...


LP Ferrarist
Slika
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po feb 07, 2005 7:31 pm

Aja wajduc ;) jst sm biu tud u gorici 19let :P Sam pol bi bil malo problem ka jst sm u murski soboti malo je daleč :( doro sej tko al tko bom zdj večrt hodu u gorico ka bo zdj stari delu u italiji tko da se kej zmenimo ;)
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po feb 07, 2005 8:09 pm

Jaz sem tudi pristaš tuninga, ampak z glavo skoz zid pa tudi ni treba. Za toliko denarja dobiš verjetno že solidno VR6 mašino ali mogoče celo 1.8T. Tisto se pa že splača pol tunat.

Če boš tunal 2.0 boš zapravil pol miljona, da prideš na 200 konjev pa boš imel še vseeno čisto povprečen avto. Če pa kupiš eno res hudo mašino bo pa že osnova toliko boljša, da se pomoje splača.

Kaj boš delal se morš sam odločit, ampak pretuhti vse možnosti. Jaz tega 2.0 sigurno nebi tunal. Pa še to...kar koli boš delal z mašino nikar ne pozabi na ostale stvari. Naravnost gre vsak norc lahko, pravi užitek je pa šele na ovinkih :) Poštimaj zavore, podvozje, ojačaj karoserijo...
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po feb 07, 2005 8:21 pm

In kolk bi me prišla stat tko zdj recimo en motor 1.8T?
Ja sej itaq avto bi ojaču pa use to sej če pogledaš mam tud eno temo tu gor http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=26796 o predelavi avta ;)
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Po feb 07, 2005 8:27 pm

Staccatto je napisal/-a:Aja wajduc ;) jst sm biu tud u gorici 19let :P Sam pol bi bil malo problem ka jst sm u murski soboti malo je daleč :( doro sej tko al tko bom zdj večrt hodu u gorico ka bo zdj stari delu u italiji tko da se kej zmenimo ;)


ma kaj si pa šou pr pi**i delat če gor??? :roll:
kaj veš še za kašno tako mašino-bi jo js kupu-pa res za dva sowda...bi jo mew za štimat,pole pa bi kupu enga golfa,d bi jo lahko notr stlaču :P

LP Ferrarist
Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Po feb 07, 2005 8:31 pm

aja...strut bare bom delu zdej frendu za golfa II...kaj nardim enga več?? ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po feb 07, 2005 8:56 pm

am ko bo potrebno ti že naročim ;) hehe.
Ja kej babe so me sm zvlekle ;) ma malo sm zamenju okolico ka mi je gorica že dojadila :roll: am ja recimo da bi bla ena mašinca še sam to še ne zdj čez nekaj časa ka mamo mi u passatu isto mašino 2.0 16V :twisted: tko da zaj mamo 2 ta druga kera je zaj moj "zajček" ga mamo za rezervne dele zaj pa že tam stoji leto dni pa mi ga je malo žal da je kr tam nekam vržen pa se gor prah nabira ;) po možnosti bom še kako miš notr najdu :P
tko da sm se odloču da tega malo tunam. Zdj pa če bo una mašina iz passata se prodajala ti povem. če bo stari dal slučajn notr motor TDI. zdj pa jst letim z tem passatom kar ga nese samo teh konju kok ma mi ni dovol. Moj avto je pa nažalost na odpadu pristal. Pretežka noga :lol: :jao:
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To feb 08, 2005 12:45 am

wejla.....ej vsaka ti cast....js sm tui na tvoji strani in js imam v teku podobno predelavo......samo da je to pugi...ne wv ;)
no js ti predlagam da gres v kako sportno trgovino...maybe v Ts......kjer je stolli gomme......tip ima ful tega za motor..odmicne, gredi, bate, zobnike za menjalnik za krajse brznine.........pa sesalne kolekotorje...in take

ej....js ti dam en nasvet....da menjas odmicne in pol das gor dva dvojna vplinjaca od 45......in ti bo cupalo ej....se maybe pumpo od benzine das eno mocno....pa tui brez turbo bos mel kakih 200 konjickov....pa se komplet aupuh menjas.......maybe kako gred olajsas.........spoliras sesalne in izpiusne kanale.....nizas glavo.....in bos ze imel super avto.......
pol pa se da das turbino...bo cupalo ej...
no js ti drzim pesti....in upam da ti bo uspelo glede na to da nimas problemov s $
LP Dario
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist To feb 08, 2005 1:26 am

hja...nvem js,če bi šlo to skupej...nižat glavo,pol pa obest turbo gor...
če prašaš mene...debelejše tesnilo,ene dobre bate in ojnice,turbo gor in GASSSSSSS...220 HP sigurno(tolk jih ima lancia 2,0 Turbo...),pol pa lahko še kanale povečaš in se kasnej spustiš v detajle...sam so pa tle dve poti...al se spustit v N/A,ali TURBO..nemoreš ti it v N/A,pol pa turbo obesit..(kompresija,bati so drugačni itd...)


LP Ferrarist
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To feb 08, 2005 10:26 am

hmmm...ja ja to mas praw........ma pomojem ce bi naredil brez turbo kot sm ti js reku z vplinjaci.......pa vsem kar spada zraven......bi blo 200konjickov...
aja....se en predlog.....dej jekleno tesnilo glave...al ne vem ce je lih jekleno samo vem da iz ene kovine je, da vec zdrzi.........
ne vem no...ker ce bos dal turbo bos mel ful ful dela............oz ce das vplinjace tui lahko das turbo...samo fora da z vplinjaci bos ful lazje ga friznu....ki nimas elektronike......ipd.....oz vec ceneje ko lazje....
LP
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To feb 08, 2005 11:46 am

Naj pove par ljudi k ma to, kolk je zabavn štelat fergazerje s turbino :lol:
Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist To feb 08, 2005 5:03 pm

jah...prve pol ure je zabavno,pol te pa mine :roll: ...


LP Ferrarist
Slika
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto To feb 08, 2005 5:23 pm

hm redno zanimivo am ferarist ka pa ti bi upu zrihtat kako turbino če tko bol koga poznaš? pa priližno ceno ;)
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To feb 08, 2005 5:56 pm

TITan je napisal/-a:Naj pove par ljudi k ma to, kolk je zabavn štelat fergazerje s turbino :lol:


renault 5 gtt :twisted:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov