Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Pe feb 11, 2005 9:28 pm

Glede na to, da ima tvoj avto MAF, kakor ga ima tudi moj, preveri tudi GFB. Ti Avstralci prekleto dobro vedo, kaj delajo. Meni GFB Stealth FX fantasticno dela na 100% BOV settingu na 1.8T motorju, kateri tudi uporablja MAF sistem. Poanta je v temu, da se vedno malenkost pritiska spusti nazaj v sesalni trakt, just to make ECU happy, ostalo pa s tistim znacilnim whoooosh pihne v atmosfero.

http://www.gfb.com.au/

Zastopniki v nemciji so pa:

http://www.ak-motorsport.de/deutsch/start.htm

What works - works. :idea:

/jan
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So feb 12, 2005 2:26 am

ja ok. dobr da 20 folka pove isto sam na svoj način ?!. a loh to že nehate. edin ikst je neki povedu. ta ventil je nadgradnja originala k je edina slabost če je na membrano to da se ti tist sranje strga, in pol t izrak mim spušča in blaalaALALA. prednost teh "bov" je to da so na kovinski batek, k se ti ne zjebe tok hit.(kot recimo šp filter in navaden filter) nekateri majo pa izpust v atmosfero ne pa pred turbino, kar je bolš k mn zabremza turbota in se s tem zmanjša turbo luknja.

zdej kerga kupš je pa sam fora tvojga žepa, loh twin piston al pa single. sam more bit za novejše avtomobile k majo ene dodatne senzorje, in tralala (k je že en prej pisu ene kratice)
p.s. če kaj komu ni jasno kaj piše, pač. tole pišem ob 2 in ne funkcioneram več točno.
 
Uporabniški avatar
s8n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: To nov 16, 2004 5:19 pm
Kraj: Tu in tam

Napisal/-a s8n Ne feb 13, 2005 5:01 pm

No, ne glede na vse - NAJLEPSA IN ISKRENA HVALA VSEM, SAJ STE MI VEC KOT LE POMAGALI Z NASVETI :!: :D ;)

Zdej se morem pa sam se odločt, s čim bom oplemenitil srce moje ljubice. :twisted: ;)

H-V-A-L-A :!: :!: :!:
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Po feb 14, 2005 5:33 pm

ma večinoma so tle vse ene navadne marnje....vsak avto ma tak ventil že serijsko samo drugače se imenuje....
torej....če mašina ni tunana, in se lastniku ne gre za značilen blow off zvok potem je originalen ventil čist ok, ker opravlja svojo funkcijo čist zadovoljivo...je pa čist vseen a spušča zrak nazaj v atmosfero ali pa pred turbino...važno je edino da sprosti tlačni vod kadar spustimo gas pri visokih obratih
IMA SE...MOŽE SE...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po feb 14, 2005 7:45 pm

Vsak avto nima serijsko takega ventila. Nevem kaj od napisanega so "marnje". Čist lepo je blo povedano kako in zakaj se uporablja BOV. Poleg tega ni nič narobe, če 5 ljudi napiše isto, s tem je informacija samo boljl točna. Vsega kar se napiše na forumih pač ne smeš verjet, če pa 5 ljudi isto napiše je pa že dost verjetna zadeva.

Btw...nevem kaj je narobe če hoče nekdo malo pošminkirat z BOVom. Folk si kupuje razne feltne in bodykite za težke denarje pa je vse lepo in prav, če pa hoče kdo zapravt 50k za nekaj kar je koristno za turbino poleg tega pa še kul je pa takoj neki narobe al kaj ?
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Po feb 14, 2005 11:20 pm

ne me narobe razumet....jaz vsekakor podpiram to da se sliš da ma avto turbino....valda...sam kokr je avtor te teme napisu mislim da je njemu važna sam funkcionalnost, ne pa šminkiranje....torej zakaj bi dajal 200 + eur če s tem ne bo nič pridobil razen zvoka....kakor vem ni turbo motorja ki nebi imel serijsko by-pass ventila oz. diverter valve...ker bi bilo to dejansko slabo za turbino in zmogljivosti....ta dva ventila imata pa s funkcionalnega stališča čist isti namen kakor blow off ventil ki pa poleg tega še lepo zveni....
btw... tud jaz ga mam, sicer nisem dal takih dnarjev zanj...ampak definitivno se ga splača kupt....samo zarad zvoka
IMA SE...MOŽE SE...
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To feb 15, 2005 12:49 am

iKst je napisal/-a:BOV je BOV. Vsak kvaliteten BOV daš lahko na na skoraj vsak motor. Pri tem ni važna moč motorja ampak tlak turbine. Pomoje nebi smelo biti problemov niti če 3 bare furaš :)

Aja, škodovat pa nima kaj če boš izbral pravilen ventil. Ravno obratno, BOV je koristen za turbino. Zakaj misliš da imajo dirkalniki BOV gor :)


Zato, ker je koristen za turbino, ga gotovo nimajo, temveč zato, ker pripomore k ohrajanju hitrosti vrtenja turbine.

Zakaj pa imajo dirkalniki bang-bang? :P Zaradi koristnosti za turbino že ne. :)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To feb 15, 2005 12:55 am

bang bang imajo v glavnem rally avtomobili, ki vozijo etape po nekaj kilometrov. Kakšne vztrajnostne dirke pa zahtevajo tudi vzdržljiv dirkalnik. Mašino je treba šparat na vse možne načine, in BOV sigurno dosti pripomore temu, da se dirka do konca odpelje. Ne pravim, da je zarad tega mašina 3x bolj vzdržljiva, ampak nekaj pa pripomore.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To feb 15, 2005 12:55 am

Recimo če čipaš 1.8T in ker je un ventil (tukaj je ubistvu pop off ventil-isto princip) plastičen in 100% začne puščat in zgubiš nekaj konjev(5-10). Torej se v tem primeru splača menjat da zadeva optimalno dela in ni izgub.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt To feb 15, 2005 6:36 am

meni se je na Punto-GT ko sem ga predelal se mi je pop-off (plastičen original) odprl kot tulipan..........pol pa kovinskega do 2.0bara in to je to!!!!! :lol:
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To feb 15, 2005 11:09 am

Clovek ne bi verjel, ampak naceloma in teoreticno se z BOV-om tudi nekaj pridobi, poleg ze dosedaj napisanega okrog razbremenjevanja in ohranjanja hitrosti turbine. Dejansko je zrak, katerega BOV pihne v atmosfer pregret, saj se stisnjen zrak segreje. Potemtakem vroc zrak nima kaj delati nazaj v sesalnem traktu, saj mi rabimo mrzel, svez zrak na vhodu turbine.

Torej, zakaj po novem vgrajujejo diverter ventile namesto blowoff ventilov? Zaradi ekologije. V izpihanem zraku so se druge zadeve, razne oljne pare in podobno, zato ekologi zahtevajo, da se odvecen pritisk pihne nazaj v sesalni trakt. Performancno sporno, ekolosko osvesceno...

Kupi blowoff in unicuj ozracje :)

/jan
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To feb 15, 2005 11:11 am

Slika raj tole nared kokr je edn drug naredu :lol: :lol: :lol: :lol:
 
automobilist
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po feb 21, 2005 4:53 pm

Napisal/-a automobilist To mar 08, 2005 3:28 pm

Najprej se oproščam, ker sprašujem v tuji temi :)

No.. zanima pa me, če blow off deluje tudi na TDI, ali samo na benz turbinah?
Ker nenazadnje ima TDI tudi turbino, al?

Hvala
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To mar 08, 2005 3:47 pm

automobilist je napisal/-a:Najprej se oproščam, ker sprašujem v tuji temi :)

No.. zanima pa me, če blow off deluje tudi na TDI, ali samo na benz turbinah?
Ker nenazadnje ima TDI tudi turbino, al?

Hvala


Naceloma ima BOV (in DV) smisel na bencinskih turbinskih motorjih, kjer imas loputo za plin, katera ustvari napritisk v sesalnem traktu, ki ga BOV spusti v atmosfero. Glede na to, da dizli nimajo lopute, bi bilo to dokaj nesmiselno. Obstajajo neke simulacije BOV-a za dizje, ki spuscajo nekaksne glasove od sebe, nimajo pa nikakrsne uporabne vrednosti.

/jan
 
automobilist
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po feb 21, 2005 4:53 pm

Napisal/-a automobilist To mar 08, 2005 3:50 pm

aha... sem ravno našel eno stvar, ki jih prodaja tudi za TDI.
Speravi, da tisti zvok gre tudi na TDI nardit? :)
Pač pa nix ne pomaga...
Hvala
 
racman007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Po feb 28, 2005 1:45 pm

Napisal/-a racman007 To mar 28, 2006 11:19 am

Zakaj pa pol tudi za turbo dizle opozarjajo, da ni dobro preveč sunkovito odvzeti plin takoj po silovitem pospeševanju? A ni to ravno zaradi negativnega delovanja na turbino?
 
Uporabniški avatar
jakay
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če nov 17, 2005 8:37 pm

Napisal/-a jakay Če mar 30, 2006 3:14 pm

;)
Zadnjič spremenil jakay, dne Če mar 30, 2006 3:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
my dreams ----------TURBO-----------reality
 
Uporabniški avatar
jakay
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če nov 17, 2005 8:37 pm

Napisal/-a jakay Če mar 30, 2006 3:14 pm

Spet eni kr neki o eni elektronki pa čipih :lol:
BOV je tam samo in samo zato da ti spusti nadtlak ko ga turbina ustvari ko spustiš gas se loputa zapre in nastane nadtlak BOV ga izpusti in naredi ppsss in ko daš gas se turbina lažje zavrti. Škodi pa nič ne kvečjemu dobro za turbo.

lp
my dreams ----------TURBO-----------reality
 
Uporabniški avatar
SELJO
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:52 pm
Kraj: SK LOKA

Napisal/-a SELJO Ne maj 21, 2006 9:28 pm

a ce avto nima turbota ni mozno blow off ventila montirat pa da bi deloval pravilno?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne maj 21, 2006 9:49 pm

SELJO je napisal/-a:a ce avto nima turbota ni mozno blow off ventila montirat pa da bi deloval pravilno?

:roll: BOW je samo na turbo avtih!!!! Zakaj ga rabijo si pa upam, že razbral iz teme. Čeprav je bolj tako tako vse skupaj napisano...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov