HORSE je napisal/-a:Dr_S je napisal/-a:
Jst ti priporočam K&W zato ker te vzmeti se čez luknjo lepo zapeleš, čez ovinke so pa trdi.
Kako pa fedr ugotovi kaj je luknja, kaj pa ovink?
Ma senzorje gor

Gyga je napisal/-a:Verjatno tut na ta nacin termovka ve kdaj je zima in kdaj poletje...
se opravicujem za offtopic.
iKst je napisal/-a:To so progresivne vzmeti, ki jih ne dela samo KW. Tudi FK so progresivne, pa nekateri Eibachi pa H&R in še kakšne.
Gre za to, da vzmet ni po celi dolžini enake debeline, ampak je proti koncu debelejša. Torej, bolj kot je stisnjena trša postaja. Zdej če se voziš normalno po cesti, kjer so manjše neravnine so vzmeti precej mehke. Po taki cesti se ne krčijo veliko, samo požirajo tiste luknje in grbine. Ko pa agresivno pripelješ v ovinek se avto hoče nagnit in takrat se vzmet bolj skrči in s tem postane trša.
Za navadne ceste in osnovni tuning podvozja so pomoje progresivne vzmeti zakon.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov