Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 25, 2005 1:09 pm

HORSE je napisal/-a:
Dr_S je napisal/-a:
Jst ti priporočam K&W zato ker te vzmeti se čez luknjo lepo zapeleš, čez ovinke so pa trdi.



Kako pa fedr ugotovi kaj je luknja, kaj pa ovink?


Ma senzorje gor :lol: :P
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe feb 25, 2005 1:11 pm

monster_d je napisal/-a:
HORSE je napisal/-a:
Dr_S je napisal/-a:
Jst ti priporočam K&W zato ker te vzmeti se čez luknjo lepo zapeleš, čez ovinke so pa trdi.



Kako pa fedr ugotovi kaj je luknja, kaj pa ovink?


Ma senzorje gor :lol: :P


Stupid me! Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Pe feb 25, 2005 1:17 pm

Verjatno tut na ta nacin termovka ve kdaj je zima in kdaj poletje...


se opravicujem za offtopic.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe feb 25, 2005 1:20 pm

Gyga je napisal/-a:Verjatno tut na ta nacin termovka ve kdaj je zima in kdaj poletje...


se opravicujem za offtopic.


Ni ravno primerljivo. Tam gre za to, da termovka ohranja notranjo temperaturo. Ne ve kdaj mora hladit in kdaj gret. Če maš not 20°C bo ohranjala to pemperaturo, neglede na to, al je zuni 32°C al pa -5°C. Po tej logiki bi morala termovska poleti bit frizer, če bi jo dal v hladilnik, pa rata takrat "termofor"...

Eventualno bi šlo, da bi bilo podvozje na luknjah trdo, na ovinkih pa mehko, kar pa bi bil popolen idiotizem. Tko da tole jst precej dvomim, da gre, če podvozje ni aktivno.
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 25, 2005 1:32 pm

To so progresivne vzmeti, ki jih ne dela samo KW. Tudi FK so progresivne, pa nekateri Eibachi pa H&R in še kakšne.

Gre za to, da vzmet ni po celi dolžini enake debeline, ampak je proti koncu debelejša. Torej, bolj kot je stisnjena trša postaja. Zdej če se voziš normalno po cesti, kjer so manjše neravnine so vzmeti precej mehke. Po taki cesti se ne krčijo veliko, samo požirajo tiste luknje in grbine. Ko pa agresivno pripelješ v ovinek se avto hoče nagnit in takrat se vzmet bolj skrči in s tem postane trša.

Za navadne ceste in osnovni tuning podvozja so pomoje progresivne vzmeti zakon.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 25, 2005 1:35 pm

Ce si kdaj primerjal sportne in pa navadne vzmeti si lahko takoj opazil razliko.
Sportne majo ringe navadno ene ozje ene sirse, serijske pa use enake.
Odvisnost nabijanja mora tudi nekaj v tisti razliki med ringi bit, ce so bolj narazen al bolj skupi, material itd...
Je polno zadev za katere navadni smrtniki niti nevemo.
lp
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe feb 25, 2005 1:44 pm

iKst je napisal/-a:To so progresivne vzmeti, ki jih ne dela samo KW. Tudi FK so progresivne, pa nekateri Eibachi pa H&R in še kakšne.

Gre za to, da vzmet ni po celi dolžini enake debeline, ampak je proti koncu debelejša. Torej, bolj kot je stisnjena trša postaja. Zdej če se voziš normalno po cesti, kjer so manjše neravnine so vzmeti precej mehke. Po taki cesti se ne krčijo veliko, samo požirajo tiste luknje in grbine. Ko pa agresivno pripelješ v ovinek se avto hoče nagnit in takrat se vzmet bolj skrči in s tem postane trša.

Za navadne ceste in osnovni tuning podvozja so pomoje progresivne vzmeti zakon.


Ja, to ja, samo da bi pa čez luknje šlo mehko, čez ovinke pa trdo kar tako na splošno, pa ne gre... To pa seveda. Sej tut če čez "hudo" lukno zapeleš, je fedr trd in v blagih ovinkih mehak. Samo ti ni neka blazna pogruntavščina oz. je na nek način že samo po sebi umevno...
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 25, 2005 2:16 pm

Ja, normalno, da ni zdej po luknjah ko leteča preproga v ovinkih pa ko formula. Še vedno pa je precej očitna razlika med navadnimi in progresivnimi vzmetmi. Avto je lahko še vseeno dost dobro vodljiv kljub temu da je vožnja relativno udobna.
 
Uporabniški avatar
Japan tuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr feb 23, 2005 11:41 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Japan tuning Pe feb 25, 2005 4:23 pm

Kris! Jest mam Hondo civic let.93 in sem zadevo uredil lansko leto ko sem se zapeljal k Dragu Turensku podjetje AMORTIZER in sem povedal svoje zelje kako pa kaj bi se rad peljal po nasih cestah in seveda sem mu zaupal tudi dimenzijo pnevmatik ker gre za pomemben faktor pri voznji tako hitri kot pocasni uzivaski sploh pa na nasih "urejenih cestah" ! Tako da se zdaj vozim ze eno leto in sem zelo zadovoljen z podvozjem ker se na slabih cestah ne odbijam kot teniska zogica ampak vse neravnine vzmetenje dobesedno pozre, prav tako ko sem sam v avtu in tudi ko nas je pet!! Za vecjo stabilnost in manj nagibanja v ovinkih si bos moral omisliti trse spodnje stabilizatorje!! Uglavnem zadeva me je kostala z obnovitvijo in trsanjem amortizerjev ter novimi trsimi vzmetmi Eibah z vso potrebno dokumentacijo in brez komplikacij cca.83,000sit !! Dokumentacijo dobis po posti!! Uglavnem lahko podjetje AMORTIZER samo pohvalim za dobro opravljeno delo!! :pivo
Cim hitreje skozi ovinke !!!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So feb 26, 2005 1:47 pm

Če boš šel pa do Vuge boš pa cca 30.000 pršparal naprom Turnšku :P kvaliteta pa ista.
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S So feb 26, 2005 3:28 pm

Kaj Horse pa Monster zdej pa nista več tolk pametna.

Senzorji pa ne vem kaj. Rajš kšno knjigo preber preden prbiješ neumnosti.
Če ne veš bodi tiho, jst tud nisem tm pameten kjer ne poznam.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So feb 26, 2005 3:36 pm

Tisto je bla zajebancija, mal nizje mas napisano razlago.
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S So feb 26, 2005 3:46 pm

OK. Naj ti bo k si glih ti. :P

Turensek je res kavliteten samo je pa f*** drag.
Jst mam zdej Apex gor pa se skače po naših cesta k žogca in mi ni nič všeč. Tko da k bo $$$ kupim K&W vzmeti pa amortizerje dam k Vugi predelat da vidm, če je res tolk dober.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst So feb 26, 2005 3:53 pm

Samo zarad apexov nebi smel skakat, ker niso veliko trši od serijskih. Baje okoli 30%. Kakšne imaš amortizerje ? Glede na to, da ti skače je verjetno v amortizerjih problem.
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S So feb 26, 2005 4:00 pm

Amortizerji nepredelani, še vedno original Renault na meganu.

Sej pravim k bo $$$ bo večji poseg v avto.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So feb 26, 2005 6:10 pm

HEHe, apex na serijske amortizerje... slabe izkusnje ja :D
Probaj jih dat strsat pa bos presenecen.
Usaj jaz sem bil
lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So feb 26, 2005 6:23 pm

Dr_S je napisal/-a:Amortizerji nepredelani, še vedno original Renault na meganu.

Sej pravim k bo $$$ bo večji poseg v avto.


Ni čudn pol :P stršaj amortizerje za 20% pa boš rešu zadevo. Fedre ne treba menjat, nepotrebn strošek.
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Ne feb 27, 2005 10:36 am

Sam a ne bo pol še bolj trdo pa odbijajoče?

Itak jih bo treba, k je tolk km že narejenih, k kao na renaultu je treba na 100k menjat amortizerje.

Bom dal stršat, bo Vuga povedal kolk. K sem slišal, da kokr nemu rečeš da strša da jih zmer mal več :roll:

Hvala za nasvet
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne feb 27, 2005 11:07 am

Nope lih kontra efekt, ker pol amortizer oblaži in avto suvereno "požre" neravnino in ne zaniha več. Avto ma precej bolšo lego kot samo z menjanimi fedri. Seveda to velja za avtomobile, ki nimajo še serijsko bolj športnih-trdih amortizerjev.
Men je delu en model ki dela pr Vugi (šefeta ni blo takrat) in mi je reku da načeloma priporočajo nekak 20% bolj trde, za nek kompromis.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne feb 27, 2005 11:50 am

Glih avto z zjebanimi amortizerji skace ko zaba :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov