Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt Pe mar 04, 2005 3:19 pm

Nasty je napisal/-a:Kompletno storitev (v tem primer vzmeti) pri nas nudi kar nekaj podjetij.

Kdo plačuje morebitne napake pri vgradnji? Vgrajevalec.
Kdo plačuje stroške ali morebitno škodo zaradi slabe kvalitete vzmeti?
Prodajalec. Potem pa on rešuje zadeve s proizvajalcem.

Imam hipotetično vprašanje zate (tt):če bi želel znižati
novega Megana. Vprašaj prodajalca kdo krije škodo oziroma
stroške amortizerjev (krajšo življensko dobo amortizerja na
račun vgrajenih nižjih vzmeti). Glede na to, kdo jim dobavlja
vzmeti Eibach, mislim (NE TRDIM TEGA - zgolj ugibanje), da bodo
tudi oni obnavljali amotizerje, ki bodo (ČE) spustili.
Kdo ti jamči vgradnjo novih in ne obnovljenih amortizerjev?

Glede Apexa: na nedokončani spletni strani dosedanjega zastopnika
je v ponudbi še vedno vpisan Apex. Za H&R pa tako ali tako niso bili
in ne bodo direktni uvoznik.

Glede prodaje dodatne opreme na uradnih servisih. Večinoma (izjema
je VAG group-imajo svoje uradne dobavitelje dodatne opreme; Kamei,
Eibach) gre po načelu "veze in poznanstva".

Pa še glede vgradnje vzmeti in garancije. Vse je odvisno od prodajalca.
Pri privat dealerjih se je mogoče vse dogovoriti. Pogoj imajo, da
oni vgradijo vzmeti in, da se avto vozi k njim na servis.
Tudi Renaultovi niso izjeme.


Sem razumel in mi je jasno! Ker vidim, da obvladaš materijo bi te samo vprašal ne zgolj hipotetično. Če dam vgraditi Eibache pri katerem od VAG servisov mi bojo zaradi tega prej crknili amortizerji in mi bojo zato vgradili popravljene.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe mar 04, 2005 4:56 pm

Želim ti (tt) povedati, da je tovarna Eibach uradni dobavitelj
vzmeti za VAG Group.Z vgradnjo njihovih vzmeti pri pooblaščenih
serviserjih, ne izgubiš (na splošno) tovarniške garancije.
Ne trdim, da ti bi samo zaradi znižanja z vzmetmi "crknili" amortizerji.
Se jim pa zaradi tega skrajša "življenska doba". Druga zgodba
je kompletno podvozje, kjer so amortizerji "prirejeni" krajšim vzmetem.
To pa "dobiš", ko naročiš vozilo s športnim podvozjem.
Menim, da (nama) je situacija pri VAG Group popolnoma jasna.

Kolikor mi je znano (lahko se motim), naj se ne bi za
dobavo vzmeti Eibach Revozu dogovarjala tovarna sama, ampak
njihov SLO zastopnik. Kakšne izkušnje imajo pa nekateri
z njim, pa lahko prebereš (tudi na tem forumu).Lahko ti tudi jaz
povem svoje. Nimam dobrih.

Na servisu Renault so mi povedali, da je mogoče naročiti znižano
vozilo z vzmetmi Eibach, ne da bi se zaradi tega "zgubila" garancija.
Niso mi pa znali povedati, kako bi se reševala morebitna reklamacija
glede "puščajočega" amortizerja.

Tudi v prejšnjem mailu sem napisal, da ne trdim, ampak zgolj ugibam.
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt Pe mar 04, 2005 7:28 pm

Nasty je napisal/-a:Želim ti (tt) povedati, da je tovarna Eibach uradni dobavitelj
vzmeti za VAG Group.Z vgradnjo njihovih vzmeti pri pooblaščenih
serviserjih, ne izgubiš (na splošno) tovarniške garancije.
Ne trdim, da ti bi samo zaradi znižanja z vzmetmi "crknili" amortizerji.
Se jim pa zaradi tega skrajša "življenska doba". Druga zgodba
je kompletno podvozje, kjer so amortizerji "prirejeni" krajšim vzmetem.
To pa "dobiš", ko naročiš vozilo s športnim podvozjem.
Menim, da (nama) je situacija pri VAG Group popolnoma jasna.

Kolikor mi je znano (lahko se motim), naj se ne bi za
dobavo vzmeti Eibach Revozu dogovarjala tovarna sama, ampak
njihov SLO zastopnik. Kakšne izkušnje imajo pa nekateri
z njim, pa lahko prebereš (tudi na tem forumu).Lahko ti tudi jaz
povem svoje. Nimam dobrih.
Na servisu Renault so mi povedali, da je mogoče naročiti znižano
vozilo z vzmetmi Eibach, ne da bi se zaradi tega "zgubila" garancija.
Niso mi pa znali povedati, kako bi se reševala morebitna reklamacija
glede "puščajočega" amortizerja.

Tudi v prejšnjem mailu sem napisal, da ne trdim, ampak zgolj ugibam.


Mislim, da si "čuden ptič"! Vse veš, nič ne trdiš, samo domnevaš, veš kaj imajo nekateri, mogoče, morebitno... Veš kaj? Po mojem mnenju samo zvito sugeriraš...Kaj ima veze kdo se dogovarja za dobave bilo komu. Govorimo o kvaliteti blaga (fedrov) in storitvi. In če ima zastopnik dobro blago in poznavalske kupce, ne moreš trditi da so kupci slabi. In ker nimaš argumenta proti Eibachu si "ugotovil", da po določenem času mogoče pričnejo puščati amortizerji. Sicer bi me zanimalo če se to dogaja mogoče tudi pri drugih znamkah fedrov.
Sicer pa tole ni več zanimivo! Ne mi zamerit!
LP
 
Uporabniški avatar
Pro2Type
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr okt 29, 2003 4:25 pm
Kraj: Povsod me je dost!

Napisal/-a Pro2Type Pe mar 04, 2005 8:17 pm

Am če se ne motim je bil namen te teme da nekaj zvem o kvaliteti in nasploh o fedrih FK,

ne pa da se kle :!: :!: :!: :!: KREGATE :!: :!: :!:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So mar 05, 2005 11:23 am

tt
Glede vzmeti Eibach:
- M3 E36: predni je počil,
- Clio II: od začetka so prednje žagali, da avto ni visel nazaj,
- Alfa GTV: prednji je počil,
- P. 206: se je avto znižal samo za 15 mm.


Dal sem skrajšati in stršati amortizerje pri njihovem (Eibachovem) SLO zastopniku.
Po treh mesecih so sputili. Ko sem reklamiral zadevo, so bili vsi drugi krivi, samo oni ne.
Ali je dovolj, ali ti še naštevam? Žal imam jaz slabe izkušnje.


Mislim, da tudi druge znamke vzmeti niso brez napak.
Vem pa, da Eibach-i niso toliko vredni, kot jih nekateri hvalite.

Povedal sem, kaj so mi na Renault servisu povedali glede vgradnje vzmeti in morebitne reklamacije.
Ko prideš na VAG servis je situacija glede vzmeti popolnoma jasna. Medtem,
ko pri Renaultu ni (vsaj tam ne, kjer sem jaz spraševal).

Ker toliko veš, bi moral tudi to, da se "originalnemu" amortizerju skrajša "življenska doba",
če imaš vgrajene športne vzmeti. Amortizer deluje v popolnoma drugem območju delovanja,
kot je narejen.Zato ga lahko ob kakšni luknji tudi "zabije".
Kaj se pa s časoma lahko naredi zaradi "zabijanja", bi pa tudi moral vedeti.
Zato sem tudi napisal to, kar sem.

Ali kje trdim, da so kupci slabi?
Poznavalci (ki jih omenjaš) vedo, da draga stvar (Eibach) ni vedno tudi najboljša.

Ali je samo Eibach tako dober, da ob vgradnji ne izgubiš garancije na vozilo?
Bilo bi mi jasno: če se vgradi na vozilo vzmeti, ki niso na spisku "tovarniške" dodatne opreme,
se izgubi garancijo, toda samo na vzmeti in amortizerje.
Tako pa veze in poznanstva.Žal.

Zadeva, ki nam ni všeč, postane kmalu nezanimiva.

Predelave me zanimajo, zato se o takih in drugačnih zadevah tudi
velikokrat kaj pozanimam.Tudi na uradnih servisih.

Mislim, da se ne kregamo, ampak povemo vsak svoje mnenje, ki pa se med seboj
zelo razlikuje.

PS
Na svojem Punto-tu sem imel vgrajene FK vzmeti. Zadovoljen.
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt So mar 05, 2005 6:11 pm

Nasty je napisal/-a:tt
Glede vzmeti Eibach:
- M3 E36: predni je počil,
- Clio II: od začetka so prednje žagali, da avto ni visel nazaj,
- Alfa GTV: prednji je počil,
- P. 206: se je avto znižal samo za 15 mm.


Dal sem skrajšati in stršati amortizerje pri njihovem (Eibachovem) SLO zastopniku.
Po treh mesecih so sputili. Ko sem reklamiral zadevo, so bili vsi drugi krivi, samo oni ne.
Ali je dovolj, ali ti še naštevam? Žal imam jaz slabe izkušnje.


Mislim, da tudi druge znamke vzmeti niso brez napak.
Vem pa, da Eibach-i niso toliko vredni, kot jih nekateri hvalite.

Povedal sem, kaj so mi na Renault servisu povedali glede vgradnje vzmeti in morebitne reklamacije.
Ko prideš na VAG servis je situacija glede vzmeti popolnoma jasna. Medtem,
ko pri Renaultu ni (vsaj tam ne, kjer sem jaz spraševal).

Ker toliko veš, bi moral tudi to, da se "originalnemu" amortizerju skrajša "življenska doba",
če imaš vgrajene športne vzmeti. Amortizer deluje v popolnoma drugem območju delovanja,
kot je narejen.Zato ga lahko ob kakšni luknji tudi "zabije".
Kaj se pa s časoma lahko naredi zaradi "zabijanja", bi pa tudi moral vedeti.
Zato sem tudi napisal to, kar sem.

Ali kje trdim, da so kupci slabi?
Poznavalci (ki jih omenjaš) vedo, da draga stvar (Eibach) ni vedno tudi najboljša.

Ali je samo Eibach tako dober, da ob vgradnji ne izgubiš garancije na vozilo?
Bilo bi mi jasno: če se vgradi na vozilo vzmeti, ki niso na spisku "tovarniške" dodatne opreme,
se izgubi garancijo, toda samo na vzmeti in amortizerje.
Tako pa veze in poznanstva.Žal.

Zadeva, ki nam ni všeč, postane kmalu nezanimiva.

Predelave me zanimajo, zato se o takih in drugačnih zadevah tudi
velikokrat kaj pozanimam.Tudi na uradnih servisih.

Mislim, da se ne kregamo, ampak povemo vsak svoje mnenje, ki pa se med seboj
zelo razlikuje.

PS
Na svojem Punto-tu sem imel vgrajene FK vzmeti. Zadovoljen.


Menim, da si kar precej "nabildan" s teorijo s tem, da mešaš jabolka in hruške. In lepo je da si zadovoljen! Kar se mene tiče naj vsak kupuje kar ga je volja. Konkurenca je velika. Od ranga boljšjega trga do ranga Mercedesa. Vsak pač investira primerno svojemu intelektu (znanju) in financam.
Da se ti je Eibach zameril o.k. Da se ti je zameril njihov zastopnik o.k.
Tudi sam črpam vire iz javnodostopnih uradnih informacij. Torej če ponovim, da je Eibach v uradni ponudbi Seat, Audi, VW, Skoda, Ford, Fiat, Alfa, Lancia, Mazda, da ne naštevam dalje mi na misel ne pride, da bi razmišljal zakaj garancija ne ugasne na kompletno vozilo. Strokovnjaki v teh firmah imajo pač svoje razloge. Ti to sicer komentiraš kot veze in znanstva! Jaz pa na osnovi tvojega komentarja razmišljam, da vse te tovarne vgrajujejo nekvalitetne vzmeti. Kar ti trdiš, da Eibach so.
P.S. Osebno menim, da se tovarne s tem zaščitijo, da dobijo vzmeti v skladu z svojimi zahtevami in standardi, ki veljajo v avtomobilski industriji in da zaščitijo svoje kupce. Ker fedrov iz "betonskega" železa je dovolj na trgu. Pa naj se imenujejo kakor koli hočeš.
LP
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So mar 05, 2005 7:38 pm

tt

O teoriji ne bom, ker mislim, da v praksi nisi "doma".
Lahko ti pa opišem primere iz moje prakse, ob katerih sem bil prisoten.
Pisal bi jih vsaj tri leta.

Nikjer nisem trdil, da Eibach vzmeti niso kvalitetne. Povedal,
sem, da imajo ravno tako "felerje", kot ostale znamke. Zaradi
tega sem napisal, da niso ravno tako super, kot jih hvališ.
In, da je možno za manj denarja, dobiti prav tako dobre, da ne
rečem odlične vzmeti (H&R, KW,Vogtland,...).

Pogovarjamo se o razmerah v SLO. Zato še vedno trdim, da se
večino poslov (glede dodatne opreme) še vedno sklene na osnovi
vez in poznanstev.

Upam, da se tudi ti strinjaš, da je TUV certifikat (v mislih imam
nemško industrijo dodatne opreme in ne kakšno Belgijsko, Nizozemsko,...)
neka garancija, da se bo vozilo z vgrajenimi vzmetmi "obnašalo" tako,
kot se mora. Mislim, da se proizvajalci vzmeti (H&R, Vogtland, KW, FK,
Lowtec, Eibach,...) popolnoma zavedajo, kako pomembna je kakovost
vzmeti, in, da se s tem "ne igrajo". Zaradi tega obstajajo tudi določene
zahteve in standardi pri pridobitvi TUV certifikata.

Večina tovarniških dirkaških ekip, v raznih rangih tekmovanj uporablja
podvozja H&R. Prav tako jih bo kmalu tudi Porsche za prvo vgradnjo.
VW jih za Golfa R32 od "rojstva" modela.Tudi nekateri vodilni nemški
tunerji, npr. Hamann (predeluje BMW, Porsche, Ferrari, Mercedes,..)
uporablja H&R. Manjše tunerske hiše pa KW.

Opazil sem, da za tebe druge vzmeti, kot Eibach ne obstajajo.
Ali si imel slabe izkušnje z drugimi znamkami? Ali pa še nikoli nisi imel
vgrajenih ali možnost preizkusiti kakšne druge znamke vzmeti iz
"betonskega" železa.

Še sklepna misel, potem pa zapustim to temo.
Vsak naj kupuje tisto, kar ve ali misli, da je zanj najbolje. Ali s tvojimi
besedami, da "vsak pač investira primerno svojemu intelektu
(znanju) in financam". Se pravi, kdor ima intelekt (znanje) naj kupi
Eibach, kdor je pa i**** pa (se oproščam prodajalcem in bodočim
kupcem) naj kupi H&R, KW, Vogtland, FK in ostalo "betonsko" železo.
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt So mar 05, 2005 8:47 pm

Nasty je napisal/-a:tt

O teoriji ne bom, ker mislim, da v praksi nisi "doma".
Lahko ti pa opišem primere iz moje prakse, ob katerih sem bil prisoten.
Pisal bi jih vsaj tri leta.

Nikjer nisem trdil, da Eibach vzmeti niso kvalitetne. Povedal,
sem, da imajo ravno tako "felerje", kot ostale znamke. Zaradi
tega sem napisal, da niso ravno tako super, kot jih hvališ.
In, da je možno za manj denarja, dobiti prav tako dobre, da ne
rečem odlične vzmeti (H&R, KW,Vogtland,...).

Pogovarjamo se o razmerah v SLO. Zato še vedno trdim, da se
večino poslov (glede dodatne opreme) še vedno sklene na osnovi
vez in poznanstev.

Upam, da se tudi ti strinjaš, da je TUV certifikat (v mislih imam
nemško industrijo dodatne opreme in ne kakšno Belgijsko, Nizozemsko,...)
neka garancija, da se bo vozilo z vgrajenimi vzmetmi "obnašalo" tako,
kot se mora. Mislim, da se proizvajalci vzmeti (H&R, Vogtland, KW, FK,
Lowtec, Eibach,...) popolnoma zavedajo, kako pomembna je kakovost
vzmeti, in, da se s tem "ne igrajo". Zaradi tega obstajajo tudi določene
zahteve in standardi pri pridobitvi TUV certifikata.

Večina tovarniških dirkaških ekip, v raznih rangih tekmovanj uporablja
podvozja H&R. Prav tako jih bo kmalu tudi Porsche za prvo vgradnjo.
VW jih za Golfa R32 od "rojstva" modela.Tudi nekateri vodilni nemški
tunerji, npr. Hamann (predeluje BMW, Porsche, Ferrari, Mercedes,..)
uporablja H&R. Manjše tunerske hiše pa KW.

Opazil sem, da za tebe druge vzmeti, kot Eibach ne obstajajo.
Ali si imel slabe izkušnje z drugimi znamkami? Ali pa še nikoli nisi imel
vgrajenih ali možnost preizkusiti kakšne druge znamke vzmeti iz
"betonskega" železa.

Še sklepna misel, potem pa zapustim to temo.
Vsak naj kupuje tisto, kar ve ali misli, da je zanj najbolje. Ali s tvojimi
besedami, da "vsak pač investira primerno svojemu intelektu
(znanju) in financam". Se pravi, kdor ima intelekt (znanje) naj kupi
Eibach, kdor je pa i**** pa (se oproščam prodajalcem in bodočim
kupcem) naj kupi H&R, KW, Vogtland, FK in ostalo "betonsko" železo.


Občudujem tvoje znanje! Mislim, da si živa enciklopedija znanja prospektov pogojenim z prakso, kar pa tudi očitno vpliva na tvojo domišljijo.
O Eibachu sem komentiral zgolj tista dejstva , in informacije ki sem jih zasledil kot že rečeno v uradni prezentaciji omenjenih firm. Drugih imen nisem omenjal niti nisem vsiljeval svojega subjektivnega mišljenja niti komentarjev nikomur.
Razumem, da te je v sklepni misli malo zaneslo. "Se pravi, kdor ima intelekt (znanje) naj kupi Eibach, kdor je pa i**** pa (se oproščam prodajalcem in bodočim
kupcem) naj kupi H&R, KW, Vogtland, FK in ostalo "betonsko" železo". Tu te moram dopolniti: pozabil si še napisati denar. Ker si me že tako namočil bom pojasnil-se ne opravičujem. Ker nimamo vsi ljudje enakega znanja se pač obnašamo temu primerno. Ker trdiš, da veliko veš potem domnevam da boš kupil Eibach. Jaz pa ki nisem "doma" se bom pa odločil na osnovi nasvetov na kakšnem forumu. Ej mislim, da bi bil dober za slovenskega politika. Res bolje da nehava. Če ne se bojim, da bom čez kakšen dan prebral, da si je kdo žile prerezu in to zaradi PM, FM, KV, HR, AP, EIB.......
LP
P.S. LP ni znamka fedrov, ampak pomeni lep pozdrav.
P.S. pomemi pripis (aja ni znamka fedrov)
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne mar 06, 2005 10:23 am

tt
Vsaka firma hvali svoje.

Jaz ti govorim iz prakse, ne iz prezentacij.
Lahko se začneva pogovarjati o konkretnih primerih.

Ne bom kupil Eibach.
Za manj denarja se lahko kupi enakovredno podvozje.
H&R/Bilstein, FK/Koni,......

Saj nima smisla.

LP (lep pozdrav), brez PS (pripisa)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov