Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne maj 01, 2005 11:16 am

Za cene, ki jih navajete, se dobi že novo, kompletno, tovarniško usklajeno podvozje raznih proizvajalcev.

Original podvozje pa ostane nedotaknjeno, da, ko prodajate avto, zamenjate podvozje. Marsikateremu (bodočemu) kupcu bo znižan ovto "preprečil" nakup.
 
Uporabniški avatar
puhko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Po mar 21, 2005 12:13 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a puhko To maj 03, 2005 12:23 pm

Nasty je napisal/-a:Za cene, ki jih navajete, se dobi že novo, kompletno, tovarniško usklajeno podvozje raznih proizvajalcev.

Original podvozje pa ostane nedotaknjeno, da, ko prodajate avto, zamenjate podvozje. Marsikateremu (bodočemu) kupcu bo znižan ovto "preprečil" nakup.


Kak si tak lolek :/:o:/ , 1 uro dela, pa imaš na autu nazaj original podvozje! :roll:
Seveda če nisi original fedrov in amontizerjev proda!!!!!!
In neboš nobene nižje cene dubi!! :twisted:
Jas sem mel Laguno mal tunano pa sem jo prodal v avto hiši, in to za večji keš kot, če jo bi prodal kar tko!!!! :D :D
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Pe apr 27, 2007 7:36 pm

Kok se ti kej avto spusti po tršanju amortizerjev...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Pe apr 27, 2007 8:12 pm

Polooo je napisal/-a:Kok se ti kej avto spusti po tršanju amortizerjev...


to tud mene zanima
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Pe apr 27, 2007 8:18 pm

Če se samo stršajo se avto nič ne spusti,če pa jih skrajšaš pa itak daš vzmeti katere ti pašejo 2,3,4 itd cm.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Pe apr 27, 2007 8:21 pm

imam avto znižan z eibach sportline in felge 17 col pa je avto trd, da čutim vsako grbino.

zdaj pa me zanima, če bi avto tršal ali bi blo kaj bolje?
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Pe apr 27, 2007 8:25 pm

jst bi rabu,da se avto čim manj pogreza na raznih uboklinah...sam nocm pa spet neke trdote...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Pe apr 27, 2007 8:50 pm

Trdota avta ki je spuščen je odvisna od fedrov oz.nihove kvalitete in izdelave navojev
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe apr 27, 2007 9:50 pm

Fedri Eibach Sportline, 17" na Cliotu, zelo tanka guma... kaj si pričakoval Citroena? Če boš še stršal amortizerje, bo, kar se udobja tiče, še slabše, lega pa bo v primerjavi s sedanjo boljša.

Trdota in udobje v vožnji je odvisno tako od amortizerjev, kot tudi od vzmeti. Obe ti dve komponenti igrata ključno vlogo pri tem. Kdor trdi obratno, naj si obnovi osnove, in prime v roke amortizer, pa mu bo kmalu jasno, da vpliva na trdoto. Če drugega ne, se reče, da se amortizerje strša.

Avto, ki se ne pogreza na uboklinah in ne nagiba v ovinkih bo trd in manj udoben, vsaj dokler ni govora o aktivnih komponentah podvozja. Na primer različni sistemi spremenljive trdote amortizerjev in podobno.

Ob stršanju amortizerjev avto ostane na enaki višini kot prej, ker amortizerji, ob pravilni uporabi nimajo vpliva na stacionarno višino avtomobila. Vplivajo lahko edino tako, da se avto usede na amortizer, ko je ta v svoji skrajni legi, kar pa je slabo za amortizer in precej nevarno.
Slika
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Pe maj 04, 2007 6:12 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:
Polooo je napisal/-a:Kok se ti kej avto spusti po tršanju amortizerjev...


to tud mene zanima


oba sta ˝mojster foruma˝ potem takem sta me z to izjavo kr precej presenetla :bow
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Pe maj 04, 2007 6:20 pm

no dj jabučk,naslednič k noum kej vedu bom tebe prašu,glede na to da si veleum forumu
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe maj 04, 2007 6:29 pm

ah ja... provokacija... uglavnem ce trsas amortizerje (ponavadi se to dela z gostejsim
oljem seveda ce so oljni ali kombinacija plinsko-oljni) se ti avto nic ne spusti ...je pa
nekoliko bolj vodljiv na cesti v ovinkih in na cesti z veliko grbinami (avto ne plava)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 Pe maj 04, 2007 7:34 pm

Polooo je napisal/-a:no dj jabučk,naslednič k noum kej vedu bom tebe prašu,glede na to da si veleum forumu


Jaz se nimam za veleum-a,daleč od tega, pač povedal sem samo da sta ga mimo pihnila :] oprosti za kritiko :cry:
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe maj 04, 2007 11:35 pm

... Športni amortizerji so nekje 40 % bolj trdi od tistih originalnih ! Je pa precej razlike med tršanimi in športnimi ker športni amortizer je tudi bolj mehansko trd - če pogledaš tisto batnico od normalnih in primerjaš tisto od športnih je lahko v premeru tudi 50 % razlike ... originalne amortizerje ne bi tršal več kot 20 -25 % ker pol izgubiš udobje pa tudi niso na nivoju športnih zato se 40% trši obnašajo čudno jaz sem na Fiesti pri luknji globoki 2 cm tistega, ki je bil visok 178 cm na zadnji klopi vedno v glavo z streho butnu :P zabilo ga je kot izstrelek v streho :D

L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh So maj 05, 2007 8:26 am

Mam na polotu eibach vzmeti, ter amortizerje skrajšane ter obnovlene na običajno trdoto, oz. kot original. Delal mi je turnšek. Če bi še enkrat delav bi dal malo tršat. Mogoče za ene 10%. Zdaj je vožnja zelo udobna (v primerjavi z apexi, ki sem jih mel prej), sam če mam pa 5 ljudi not, pa še kej prtlage se pa zadn konc kar malo odbija po jamah. Malo bi mogu tršat.
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 447
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd So maj 05, 2007 4:01 pm

tudi sam imam skrajsane in strsane amortizerje za koliko jih je amortizer strsal ne vem ;) vem da za precej hehe

avto je z Apex fedri bil nizji za 4 cm, ko se je avta lotil turnsek ga je se dodatno spustil za okoli 3-4 cm tako da je skupni nizji za nekako 7-8 cm amortizerje je precej predelal, spredaj je prestavil salcko, zadaj pa odrezal nekaj fedra, med gumo in blatnikom ni prostora za en prst in guma po njem podrgne samo ce res u hudo lukno nabijem tako da je vse skp res zelo zelo trdo, ampak lega je pa odtrgano dobra...
 
Fast66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 17, 2007 12:50 am

Napisal/-a Fast66 Ne maj 06, 2007 1:54 am

Evo vam moje izkušnje. Imam opel astro 96' 1.8 16v sport (športno podvozje - znižan tovarniško za cca. 2cm) in že ko sem dobil avto je blo vse skupi trdo in je za moj občutek nabijalo - prej nisem imel športnega podvozja. Verjetno so bli amortizerji tut zanič. Uglavnem sem hotu pocen skos prit in sem peljal avto Vugi ker naj bi on obnavljal amortizerje ugodno. No, tam se lotita maistra mojga avta, vprašata kok stršata, pa sem reku kokr on predlaga.... in je reku da se te astre slabo držijo v ovinkih in da bo stršal sprednje amortizerje za 15%. No, mi pove za ceno... js rečem da hočem z računom v primeru da bi blo treba uveljavljat njihovo ti. 2 letno garancijo, pa mu neki ni blo prov pa pol vseen napiše račun pa računa mal več - 6 jurjov več. Vse OK. No, ko sem odpeljal avto je blo pa res peklemansko trdo vse skupi in mi je blo takoj žal. Ga peljem nazaj, on me prepričuje kok je super naredu da bolš nebi mogl bit in da bo isto če bomo dajal na originalno trdoto, oz. slabš. No, tut indirektno mi je kasnej povedal da zame je itak VSE pretrdo in naj si dobim original amortizerje od 1.4 astre pa bom zadovoln. AJA PA ŠE REKU MI JE DA SO MOJI ORIGINAL AMORTIZERJI OLJNI!!!....... Uglavnem vse sem preveril in videl da so moji original amortizerji PLINSKI, ne OLJNI. Prov pogledal sem kataloške številke k pišejo na amortizerji, pogledal v Opel katalog in videl da so to plinski amortizerji za športne astre. PLINSKI! Zgleda da če njemu pripelješ plinski amortizer da ti bo naredil oljnega. No, zdej sm pa kupil NOVE plinske amortizerje Kayaba Excel-G in sem super zadovoljen. Čuti se da je športno podvozje in je zarad tega trše ampak vseen je super in se pelje tako kot se mora - lahko greš povsod pa še dobr se drži ceste. Moje mnenje je da je Vuga šušmar in ga totalno ODSVETUJEM. Res da nardi za mal denarja ampak zame to ni to. Se opravičujem ampak to je moje mnenje. Če mate plinske amortizerje jih ne peljat Vugi, pa če mate športno podvozje pol tut ne, ker bo trdo ko satan in vam bo razpadel avto pa še polomil vam bo hrbtenico. Pa na jamah boste skakal ko tenis žogica. :)
Zadnjič spremenil Fast66, dne Ne maj 06, 2007 2:29 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Fast66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 17, 2007 12:50 am

Napisal/-a Fast66 Ne maj 06, 2007 2:25 am

Pa še to da razčistmo enkrat za vselej. Ali višino avta določajo tudi amortizerji? ODVISNO. :)

Oljni? NE
Plinski twintube? NE
Plinski monotube? DELNO

Plinski monotube amortizerji so takšni amortizerji v katerih je pod zelo velikim pritiskom noter plin. Naj omenim še to da so tej amortizerji dražji in jih ima bolj malo avtov. Uglavnem twintube amortizerji imajo notri plin pod pritiskom 5 barov in njegova naloga je samo da olje drži skupaj da se ne peni. Je pa tukaj plin in olje v isti komori in ta plin nič ne tišči amortizerja narazen. Pri plinskih monotube amortizerjih pa je plin tudi pri 25 barih pritiska noter in to v posebni komori - in ta plin tišči amortizer narazen in ni v isti komori kot olje. Uglavnem odvisno je od teže avta ampak načeloma ta plin drži avto 1cm višje kot z ostalimi amortizerji. Če se tak amortizer pokvari (spusti plin ali se pomeša z oljem), bo avto nižji za 1cm.

Drugače pa v veliki večini primerov amortizer NE drži višine avta, to delajo vzmeti oziroma fedri. Fedri se s starostjo utrudijo - kot vsaka kovina, in avto rata sčasoma nižji, dokler se kak feder celo ne odlomi, potem je pa še bolj nizek. :) Aja še to - večjo možnost da se odlomijo imajo progresivni fedri - to so tisti ki so nekje tanjši kot drugje in tam se radi odlomijo. Fedri ki niso progresivni se ne lomijo tok. :)

Primeri plinskih monotube amortizerjev: Kayaba Gas-a-just, Kayaba ULTRA-SR (samo zadnji par - za moj avto vem da je tko), Bilstein B6 (sprednji in zadni), Bilstein B8 (sprednji in zadnji), tudi nekateri Monroe (odvisno od avta), za ostale ne vem.

Če hočete res najbolše podvozje - za moje mnenje - Eibach vzmeti in Bilstein monotube amortizerji. :) Seveda to stane ja... kaj čmo.

Aja še to... Bilstein je edini ki zna nardit sprednje in zadnje amortizerje v monotube izvedbi za skoraj vsak avto. Problem je pri sprednjih in edino Bilstein ima tok visoko tehnologijo da mu to rata. :)

ENJOY :)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To maj 29, 2007 4:43 pm

Bilstein trga ja, se dajo obnoviti (monotube)?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To maj 29, 2007 5:21 pm

jz mam KW gewinde nastavljive po trdoti in imaš lahko do konca spuščen avto ob serijsko primerljivi trdoti, vendar moraš v zakup vzet slabšo lego ter zabijanje amortizerjev... se pa da finofajn naštelat po svoje okusu- pač treba nardit kompromis med višino, trdoto in lego ;)
EJ6
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov