Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dirkac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr mar 09, 2005 9:57 am

Napisal/-a dirkac So apr 02, 2005 6:11 pm

Kako pa Vuga ve koliko strša amortizerje. Saj nima mašine za testiranje. Izgleda da je dober nakladač, progresivni amortizerji, kakšni pa so stabilizatorji v amortizerjih, da jih ven pobira. Pa sploh kdo ve čemu služijo stabilizatorji. Pa ne v amortizerjih, ker tam jih sploh ni.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So apr 02, 2005 6:56 pm

Bolg gosto je olje bolj trdi so, sej pa do neke mere se ve kolk je gosteje kiro olje tolko je tudi trsi amortizer.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Tršani amortizerji - PROBLEM!

Napisal/-a Gricko So apr 02, 2005 7:33 pm

Bor je napisal/-a:Včeraj sem tršal amortizerje na mojem puntotu pri Vugi v NG. Stršal mi jih je za 10% naredil progresivne, pobral vn neke stabilizatorje in skrajšal stebla. Avto se drži k svinja in tudi čez luknje ga ne zabije.
Sedaj pa problem : Na avtocesti avto stalno poskakuje in zadeva močno najeda. Sem ga klical in pravi, da so krivi Apex fedri, češ da so premehki. Pravi še, da če bi dal FK noter, da bi blo dober. ( mu ne vrjamem čist)

A ima kdo podoben problem ? Ali pa napišite tisti, ki imate tršane amortizerje in apex fedre kako se pri vas obnese?

Hvala za odgovore.

a to misliš, da ko se pelješ po ravnem asfaltu, skoz mal trese in poskakuje , zato ker asfalt ni čist gladek!??

Če je to to, pol se je men isto dogajal (original fedri), samo se navadiš, pa polet (manj gosto olje) se bo vse skup malce zmehčal in bo ok!!!
Jaz mam zdej stršan kak mesec, dva, pa sploh ne čutim več!!

Morš pa vzet v zakup, sej ti je povedal preden ti je naredu!!!
Zaradi bolš lege je vožnja manj udobna!!!
lp ;)
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor So apr 02, 2005 9:59 pm

Ne jst se ne bom z takim furov ker je nevzdržno, če ne bo hotu v reklamacijo nardit bom pa kej drugea gor ruknu.

Na Cliotu sem mel apex fedre + amortizerje pa je avto bil zadost tr hkrati pa tud udoben. Ne pa zdej ko mam skokico ša ko me hrbet boli ko pridem iz NG :? :( :nae
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Ne apr 03, 2005 8:13 am

Bor, a si ti klical Vugo v četrtek dopoldne?
Sem bil glih tam, pa se je neki pizdu :D
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne apr 03, 2005 9:26 am

V četrtek ob ene 7.30-8.00 nekje umes. Glih je neko hondo narazen deval. A si biil to ti? A teb je vredu naredu?
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt Ne apr 03, 2005 10:02 am

Če Vuga zvrta luknjico v amortizer in prilagaja silo dušenja z viskoznostjo olja je logično, da je v zimskem času takšna vožnja, da ti ledvice ven vrže. V letnem času pa je vožnja takšna, da si ledvice pozdraviš. Sicer ne vem če je to res vendar lahko to vsak preveri če se na ohišju vidi, da je luknjica zavarjena.
Očitno problem lahko rešite tako, da si pri Vugi naročite amortizerje za letni čas in amortizerje za zimski čas. Premontiravate pa jih lahko takrat ko zimske gume.
Sicer pa me debate o tršanju amortizerjev pri "najboljših mojstrih" in vaše uživanje v vožnji s njihovimi utrjenimi amortizerji spominjajo na sledeči vic:
KO se je nekdo z dvema opekama tolkel po jajcih ga je kolega vprašal če boli. Dotični mu je odgovoril da je bolje odkar ne drži več opeke z palci.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne apr 03, 2005 10:49 am

fedri niso krivi za to.Jaz sem prej imel apexe ,jih imam tudi zdaj ,pa je stalno bilo vredu.Problem pri amortizerjih ni v tem kako so trdi ,ampak kako dušijo vse skup,kako se odzovejo na hitre spremembe,.... Jaz jih ne bi dal tršat,kupil bi športne ali pa kake monroe reflex, za naše ceste z športnimi fedri je dovolj trdo.Ker če je pretrdo podvozje pa so grbine te pravtako odnese dol s ceste.

Zato pa imajo na rally avtih nastavljiva podvozja glede na progo. ;)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne apr 03, 2005 11:27 am

Ogromno ljudi se pritožuje čez Apexe - pač so shit roba - vzemi si EIbach in bo mir!
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne apr 03, 2005 2:44 pm

Problem je ker folk misl kaj je naredu če menja fedre :D če maš slabe amortizerje si sam na slebšem. Niso amortizerji đabe glavna stvar kar se podvozja tiče in same lege na cesti.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne apr 03, 2005 3:26 pm

CupraR je napisal/-a:Problem je ker folk misl kaj je naredu če menja fedre :D če maš slabe amortizerje si sam na slebšem. Niso amortizerji đabe glavna stvar kar se podvozja tiče in same lege na cesti.


Ma sej to je to - pa še en problem je - Vuga je v primejravi z kompletom nekega proizvajalca poceni, a on trša zadeve po občutku in čeprav to dela dobro NE VE koliko je idealno za to podvozje in za te fedre s katerimi dela ter težo na oseh, torej je vse bolj na blef. Sigurno se ne more primerjati s tovarno ala EIBACH, ki ima kopico strokovnjakov, vrhunskih merilnih aparatov in strojev - oni dejansko naredijo podvozje u nulo za točno tvoji tip in ne samo model avtomobila. Še boljša stvar od Eibach je pa definitivno KW podvozja - tam je pa kvaliteta in izdelava res vrhunska, ampak tudi stane torej fantje malo para - malo muzike ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
dirkac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr mar 09, 2005 9:57 am

Napisal/-a dirkac Ne apr 03, 2005 4:58 pm

Pravilo je samo eno, kot že mnogi ugotavljate:
Brezhibne vzmeti, njim prilagojena sila dušenja v amortizerjih. Da pa to funkcionira ni dovolj verjeti vsakemu prodajalcu in šušmarju temveč je potrebno poseg zaupati strokovnjaku z veliko izkušnjami in primerno opremo. Ne bom omenjal imen, ker nimam namena delati reklame toda zagotovo v Sloveniji temu ustreza zgolj ena firma v Ljubljani in ena ali dve znamki fedrov. In še od teh dveh znamk fedrov ima najbolšo logistiko v Sloveniji tista, ki velja med poznavalci za najboljše.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne apr 03, 2005 5:43 pm

HEHe, res je stari zmantrani amortizerji ne opravljajo vec svojega dela tak da tudi ce namestis na njih sportne fedre ne naredis nic kaj.
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Ne apr 03, 2005 5:58 pm

Bor je napisal/-a:V četrtek ob ene 7.30-8.00 nekje umes. Glih je neko hondo narazen deval. A si biil to ti? A teb je vredu naredu?


:D Jaz sem bil ja. Men je rekel, da trša amortizerje glede na specifikacije fedrov blablabla, lahko pa jih nardi tudi trše.
Zadnjič spremenil Johnny, dne So apr 30, 2005 8:46 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne apr 03, 2005 11:32 pm

tt je napisal/-a:Če Vuga zvrta luknjico v amortizer in prilagaja silo dušenja z viskoznostjo olja je logično, da je v zimskem času takšna vožnja, da ti ledvice ven vrže. V letnem času pa je vožnja takšna, da si ledvice pozdraviš. Sicer ne vem če je to res vendar lahko to vsak preveri če se na ohišju vidi, da je luknjica zavarjena.
Očitno problem lahko rešite tako, da si pri Vugi naročite amortizerje za letni čas in amortizerje za zimski čas. Premontiravate pa jih lahko takrat ko zimske gume.
Sicer pa me debate o tršanju amortizerjev pri "najboljših mojstrih" in vaše uživanje v vožnji s njihovimi utrjenimi amortizerji spominjajo na sledeči vic:
KO se je nekdo z dvema opekama tolkel po jajcih ga je kolega vprašal če boli. Dotični mu je odgovoril da je bolje odkar ne drži več opeke z palci.


Couldn't say better myself. Zadel si bistvo v center. Bravo.

/jan
 
Uporabniški avatar
AR_146
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po apr 12, 2004 3:43 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR_146 Pe apr 08, 2005 4:45 pm

ima vuga kakšno internetno stran oz telefon če lahko kdo napiše
Slika
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a daewoo_rugby Pe apr 08, 2005 4:53 pm

men jih je tršu za 15% in mi čist lepo dela vse .
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Pe apr 08, 2005 6:09 pm

AR_146 je napisal/-a:ima vuga kakšno internetno stran oz telefon če lahko kdo napiše


GSM: 041/519-548
Tel.: 053022057
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Pe apr 08, 2005 6:50 pm

Vuga dela dobro ,samo koliko trsa pa ne ve...ce mu bos ti reku 10% si lahko 100% da ne bo 10% ampak kvecjemu 20%. Je naredil folku nove avte tako trde, da se je po praih mesecih voznje veliko stvari kvarit zacelo. Drugace pa mojster dela dobro. ;)

P.S. Kdor bo trsal naj ga uzame z rezervo....reci rajse malo manj pa ti bo naredil tok kot si mislu ker drugace boste vsi skokice. ;)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe apr 08, 2005 7:06 pm

nekaj je zafuku :?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov