Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po apr 11, 2005 6:28 am

mloncar je napisal/-a:kako so se vse te predelave obnesle na mobikrogu?


Težko rečt, ker se pri 60 KM že tko al tko težko kej pozna, povrh tega je pa bil deževen dan, tko da tud ne vem če bi bil kej boljši po času.

Morm pa rečt da je filter ostal suh.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
MSrougeZX
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če jan 29, 2004 9:45 pm
Kraj: Lendava

Napisal/-a MSrougeZX Po apr 11, 2005 11:18 am

Kolko $ si dal za zadnje luči?
Laguna coupe 2.0 dci 2013
C4 Cactus Shine 1.2T 110 2018
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po apr 11, 2005 11:35 am

MSrougeZX je napisal/-a:Kolko $ si dal za zadnje luči?


mislim da 35k SIT v A3M
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po apr 11, 2005 12:24 pm

tokrat si tudi kaj slikal na mobikrogu?
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To apr 12, 2005 6:02 am

mloncar je napisal/-a:tokrat si tudi kaj slikal na mobikrogu?


http://avtomobilizem.com/forum/viewtopi ... highlight=
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Če maj 05, 2005 1:21 pm

Se bom kr sem uvalil.

Na P406 bi rad naštimu CAI in to brez konusa ampak not v box in to homemade varianto s skretcevmi. Predvidevam, da tudi v tem primeru (torej brez konusa) mora biti nek pozitiven efekt, če pa ne mi pa dejte kr povedat da se naum zajebavu. :P

No zdej če ma kdo kkšno fotko pa nasvet al pa komentar (od npr P406) bi blo zelo lepo
:lol:

TNX

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če maj 05, 2005 1:30 pm

YOC je napisal/-a:Se bom kr sem uvalil.

Na P406 bi rad naštimu CAI in to brez konusa ampak not v box in to homemade varianto s skretcevmi. Predvidevam, da tudi v tem primeru (torej brez konusa) mora biti nek pozitiven efekt, če pa ne mi pa dejte kr povedat da se naum zajebavu. :P

No zdej če ma kdo kkšno fotko pa nasvet al pa komentar (od npr P406) bi blo zelo lepo
:lol:

TNX

lp

YOC

8)


Pri original zadevah je ponavadi tako, da že tako ali tako vleče hladen zrak.

Ponavadi je zajem nekje za lučjo, ali pri kakem blatniku, včasih pa tudi kr v sprednjem odbijaču.

Če ne misliš devat šp. filter (večinoma se ga deva zaradi zvoka) se ti zadeva ne splača oz. je nepotrebna.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če maj 05, 2005 2:04 pm

YOC mam jaz glih narejeno tako kot hočeš ti!

Airbok sem pusto na miru in cev iz boxa naprej je ista, cev za zrak do airbox pa sem zamenjal!Kupil sem cev za nape (alu) premer kakšnih 100mm in sem speljal iz boxa na drugo stran avto (na desno) in takoj za hladilnikom skoz odprtino (sem moral malce plastike porezat) in ven!Pride pa ravno še na odprtino v odbijaču!Zgoraj desno!
na levo stran tudi mogoče gre, če nimaš klime, drugače pa ne, ker tam glih pridejo cevi!
Sicer me malce moti , ker je cev rebrasta, ampak pomoje bo vseeno malce bolše!
Moram pa še posilikonirat na par koncih, da ne bo puščalo, pol bomo pa vidl kako je!

Drgač je pa original tudi speljano stran iz motornega prostora!Namreč cev je speljana vse do leve meglenke, tako da vročega zraka ne dobi, mrzlega pa tudi ne, ker je vse okol zaprto!
Men je original cev začela razpadat in odbijač sem glih imel dol, pa sem še to naredil!!

sem kaj pomagal??
lp
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Če maj 05, 2005 2:11 pm

Temu se pa reče sreča, da glih nate naletim! TNX stari! :D

Ja, sem glih gledal in je zadeva spelana kr nekam not v odbijač, kjer dejansko ni pretoka zraka, samo ne nameravam z rebrastimi cevmi čarat ker sem pregledu cel net in je dejansko vsak CAI gladek in vsak homemade je iz Skretcevi.
A pa ti zdej kej preveč ropota in a se kej pozna razlika v vožnji, porabi,...

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Če maj 05, 2005 2:16 pm

JohnyR je napisal/-a:
YOC je napisal/-a:Se bom kr sem uvalil.

Na P406 bi rad naštimu CAI in to brez konusa ampak not v box in to homemade varianto s skretcevmi. Predvidevam, da tudi v tem primeru (torej brez konusa) mora biti nek pozitiven efekt, če pa ne mi pa dejte kr povedat da se naum zajebavu. :P

No zdej če ma kdo kkšno fotko pa nasvet al pa komentar (od npr P406) bi blo zelo lepo
:lol:

TNX

lp

YOC

8)


Pri original zadevah je ponavadi tako, da že tako ali tako vleče hladen zrak.

Ponavadi je zajem nekje za lučjo, ali pri kakem blatniku, včasih pa tudi kr v sprednjem odbijaču.

Če ne misliš devat šp. filter (večinoma se ga deva zaradi zvoka) se ti zadeva ne splača oz. je nepotrebna.


Ja, kul samo a ni point, da ti dovedeš čim več hladnega zraka. Kljub temu, da gre zrak v box bi verjetno moral biti nek pozitiven efekt. Ali pač ne?

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če maj 05, 2005 2:55 pm

YOC je napisal/-a:Temu se pa reče sreča, da glih nate naletim! TNX stari! :D

Ja, sem glih gledal in je zadeva spelana kr nekam not v odbijač, kjer dejansko ni pretoka zraka, samo ne nameravam z rebrastimi cevmi čarat ker sem pregledu cel net in je dejansko vsak CAI gladek in vsak homemade je iz Skretcevi.
A pa ti zdej kej preveč ropota in a se kej pozna razlika v vožnji, porabi,...

lp

YOC

8)

isto greš lahko z skret cevjo, sej je med hladilnikom in mašino ful prostora.
jez sem vzel rebrasto, ker niti nisem prej gledal kje bom napeljal, rabrasta pa je zelo prilagodljiva!
ropota isto ko prej, če daš filter ven al pa druzga bo pa bol ropotal , drugače pa ne bo razlike!!!
glede porabe??Sem včeri to naredu, pa odbijača še vedno nisem niti gor dal!
Glede vožnje pomoje ne bo razlike, razen pri višjih hitrostih (ko bo zrak nabijalo notri).gladka je res boljša, ampak glede na to da sem vzel velik fi ( original cca 50 , zdajšni pa 100) bi se moglo pomoje poznat!

za bolš zvok in kakšen rezultat pri nizkih hitrostih bi moral izboljšati pretok zraka, ki je pa še vedno zelo omejen z filtrom in ozko cevjo od filtra do kolektorja!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe maj 06, 2005 6:26 am

YOC je napisal/-a:Ja, kul samo a ni point, da ti dovedeš čim več hladnega zraka. Kljub temu, da gre zrak v box bi verjetno moral biti nek pozitiven efekt. Ali pač ne?

lp

YOC

8)


Ja, point vsega je to, da dobi mašina čim bolj hladen zrak. Hladen zrak je gostejši, zato je tudi koncentracija kisika večja, Več kisika pomeni več goriva, več goriva pomeni več energije.

Fora je v tem, da je razlika skoraj neopazna, ker gre ponavadi za razliko par stopinj. Poznalo bi se če bi bil vhodni zrak res hladen, recimo 0 stopinj ali manj namesto 25 stopinj v ozračju. Ti boš z tem posegom temperaturo znižal kvečjemu za par stopinj, če boš sploh.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Pe maj 06, 2005 8:40 am

Hvala za odgovor.

Gricko, ti pa pol ko boš zrihtal napiši kakšni so efekti,...

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov