Napisal/-a Duke To apr 19, 2005 9:59 am
Pri Mazdi imam mešane občutke. Praviš, da so ti montirali čip kar tam, kjer si jo kupil.
Nekateri prodajalci Mazde propagirajo modul, ki ga priključijo na senzor tlaka na skupnem vodu. Ta modul potem sporoča motorni elektroniki NIŽJI tlak kot je v resnici, zato elektronika daje visokotlačni črpalki signal, naj dela več tlaka. Na ta način (z zvišanim tlakom v skupnem vodu) potem pride v valje več goriva. Zadeva načeloma dela pri novih in malo rabljenih motorjih. Ko ima motor več kilometrov, črpalka enostavno ne zmore več tako visokega tlaka, kot ga zahteva čip. Vbrizgalne šobe so bistveno bolj obremenjene, ker so izpostavljene večjim tlakom in zato so menjave bolj pogoste. Pomembno je, da je modul priključen zaporedno in gre le za potvarjanje podatkov. Tovrstni moduli so v nabavi sorazmerno poceni in dajejo prodajalcu dober zaslužek.
Drugi prodajalci delajo z moduli, ki ne vplivajo na tlak goriva, ne obremenjujejo črpalke in šob, ampak le spreminjajo trajanje pilotskega in glavnega vbrizga v okviru parametrov, ki so programirani v motorni elektroniki. Ti moduli so priključeni vzporedno na originalno instalacijo. Ne potvarjajo podatkov, temveč le spreminjajo parametre za delovanje vbrizgalnih šob, ČE je in KO je potrebno. Če motor ne dobi dovolj zraka, tudi elektronika ne da ukaza za več goriva. Resni proizvajalci takih modulov prevzemajo poleg nekajletne garancije na sam modul, tudi garancijo na motor, menjalnik in pogonski sklop. TUV certifikat in skladnost z normami o izpušnih plinih sta samoumevna.
LP
Duke