Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Pe avg 11, 2006 10:23 pm

Hmm torej ta motor ki ga bom imel je star tip na "zaug" torej ima 80 konjev, to pa bo razlika, v vsakem primeru bo :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe avg 11, 2006 11:23 pm

dobek je napisal/-a:v starih prometnih je se vedno st. motorja, v novih pa samo se tip
če najdeš še kakšno prometno od registriranega vozila v kateri je vpisana številka motorja dobiš za pivo

P.S.doma imam prometno od fiat 126p(bolha) ki je že 4 leta odjavljena pa ma tip vpisan
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Ne avg 13, 2006 9:27 pm

Tako avtek je že pri mehaniku, v sredo grem ponj, imel bom navadnega na "zaug" 1.4 80konjev, me pa znima če kdo ve ali ima enake pospeške kakor 1.4 brez "zauga" 75 konjev?
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Sr avg 16, 2006 9:58 pm

Tako pa imam avto doma, vse skupaj je prišlo "malo" dražje ker je še sklopko menju pa avspuh švasal pa olje, oljni filter,.... no ja bom imel vsaj mir (vsaj upam ),....avto je pa fulll boljši kot prej-glede pospeškov, pomoje je moralo biti nekaj z tsito 1.2 mašino kaj narobe ker je razlika ogromna, čeprav je rekel da se ne more primerjati z cliotom ki nima vplinjača (avtomatski), ampak je rekel da bi bil še "močnejši" motor bi mogel tudi zamenjati "fergazer" vplinjač (al kako se reče)....
....zato me zdaj zanima ali je res da bo motor močnejši če bo "fergazer" od 1.4??
in ali zdaj avto manj pije ???

Vglavnem jaz sem zelo zelo zadovoljen da sem menjal, ker je ogromna razlika (še v drugi je "kopal" ko sem šaltal :P), zdaj me pa še vseeno "mika" da bi bi kupil še "fergazer" od 1.4, (čez kakšn mesec ko bo denar), če bo potem še bolj močn motor??
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če avg 17, 2006 12:45 am

Pumpo za bencin daj od 16 ventilerja pa bo. ;)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če avg 17, 2006 10:11 am

kaksna neumnost je zdj to???!!!

Od kdaj so masine z padotocnim vplinjacem bolj zivahne od injection-a??? Po moji (za vas dostikrat neumni) logiki bi moralo biti ravno obratno.
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 So sep 09, 2006 9:05 pm

Samo zanima me še ali ima moj motor star tip E6J 1.4 energy enak "fergazer" kakor Clio1 z novejšim motorjem oz R19 z elektronskim zaugom??
Ker zdaj bi rad kupil še fergazer od 1.4, da bi potem imel vse od 1.4 ker bi rad da bi še bolj vleklo :)
btw, tukaj http://www.bolha.com/index.php/ukaz/bid/izd/1631325/slika/0 renault 19 l93 1.4rt mono uplinjač- ali je to dovolj, kaj je to mono, a se menja samo to pri fergazrju?
Thx
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Ne sep 10, 2006 8:18 am

Aha sem že našel en oglas in ugotovil da je mono uplinjač za novejše clio1, našel sem pa oglas kjer prodaja dvojni uplinjač z sesalnim konektorjem ter nova tesnila so, in mi bo on zmoniral na licu mesta, upam da bo bo vredu tako :)
...EDIT
sem še klical druge ljudi in tudi našel nekoga ki je iz Škofje Loke, ima pa obnovljen fergazer od 1.4RT energy, zdaj pa ne vem kaj na vzamem, ali naj tega Slika
ali raje tistega ki je dvojni fergazer, kaj bi bilo boljše?
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Ne sep 10, 2006 10:30 pm

hehe jaz budalo se nisem spomnil da imam v avto knjigico od avta in sem našel notri da piše da ima 1.4 star tip E6J Weber 32 TLDR uplinjač-fergazer hehe
še skeniral sem razpredelnico
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Ne dec 31, 2006 3:20 pm

zdaj so mi pa crknile lučke na števcu, no od 100 naprej še gorijo hehe, ponoči je kar zoprno vozit, zato sem se odločil da bi kar cel števec menjal, in dal noter od clio1.4rt ker on že ima obratomer.....nekoga sem našel ki ima števec in on mi ga bo pravtako zmontiral, zanima me pa ali so kakšni problemi za priključit obratomer, ker ta števec ga nima, je pa rekel mehanik za obratomer da se samo kabelj priključ gor in je to to....a je to res tako enostavno?? ker moj avto še nima računalnika ker je še na fergazer, no upam da bo res delalo, ker mi je od1.4 števec res bolj všeč
Zadnjič spremenil Tomi000, dne To jan 02, 2007 1:05 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Ne dec 31, 2006 4:14 pm

brat ma cliota 1.2 RL in smo že nabavl števc od RT zdej po novem letu ga bomo pa še zmonteral zdej po vsej verjetnosti naj bi skor use delal kokr sm slišu in da ni nobenih večjih problemov ;)

sicer pa sporočim po novem letu če koga zanima 8)
....
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Ne dec 31, 2006 4:45 pm

ja jaz bom tud kmalu po novem letu zamenjal števec, ročko od brisalcev (desna stran na volanu-ne vem kako sem jo lahko odlomil), pa mika me da bi še volan dal noter od 1.4rt
...ja daj sproč ko boste zrihrali, če je kaj komplikacij pa to :lol:
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 So jan 06, 2007 11:32 am

Tako danes imam zamenjan števec, volan-šprotni ter ročko za brisalce, ki sem imel odlomljeno, vglavnem moj RN clio ni imel pripravljenih kablov za obratomer, zato ne dela obratomer, sem pa klical na avtoelektro, kjer se ukvarjajo z električnimi zadevami in je rekel da mora pač na novo napeljat in da ni problema, koštalo bo pa cca 5000sit oz 21uerov...aja pa kazalec za olje al kaj je tisto mi tud ne dela, ampak tisto tak mi ne pomeni velik, drugače pa vse dela, je pa ful bolj osvetljen kakor star števec od RN modela
....jao sam nekaj sem ugotvil ko sem se peljal domov, da števec kjer kaže kilometrino (on spodaj ki ga lahko resetiraš na 0) ne dela oz, sliši se tako škrtanje in kakor da ne more preskočit al kaj vem, a mislite da se splača odpret števec in se da popravt?
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ So jan 06, 2007 6:31 pm

za obratomer se potegne samo še en kabel iz cinšpule (saj je nekje na forumu slika ko je že eden vse lepo napisal kako se menja iz RN na RT števec).

glede lučk, jih pa ima ta števec eno 3-4 več kot navaden (sva z kolegom menjala naenkrat lučke, moj RT njegov RN)+ ene lučke so večje
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 So jan 06, 2007 7:07 pm

uu če je kje slika potem bom pa se še sam "pomatral" in zrihtal, hvala da si povedal, zdaj grem pa iskat po forumu :-P thx
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So jan 06, 2007 7:23 pm

na razdelilcu vžiga imaš par konektorjev.. ..rumena žica je +, črna -, pink pa signal za na obratomer. te 3 kable pripelješ do obratomera in si zmagu :D
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 So jan 06, 2007 7:24 pm

hvala, bom videl če bom jutri kaj šraufal, sem pa našel zdaj na forumu temo o tem
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=36539&highlight=obratomer
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Ne jan 07, 2007 12:21 pm

Obi hvala res da si nam pokazal kako lahko na cliotu samo z eno žičko spravimo v pogon obratomer, res zakon, thx

No naj še pa jaz povem kako sem naredil bo mogče še komu lažje tako hehe..:
1.Tukaj zraven oranžne sem priklopil žičko
Slika

2.Kabelj sem speljal tukaj čez
Slika

3.Tam kjer je dvigalka notri, je kabelj speljan v luknjo, kjer pride do vrat kabelj
Slika

4.Pri sopotnikovi strani pride kabelj, speljal sem ga nad več kablobvjem, tako da se ga ne opazi
Slika

5.Potem je pa enostavno naprej ga porineš do števca kjer je kabelj že pripravljen za priklop
Slika

6.No potem pa samo sledi še priklop kabla
Slika
večja slika----> http://galerija.rozica.com/albums/album117/IMG_4354.jpg
tam kjer manjka označba številka 8, tam sem kablej porinil noter in zadeva je delovala
Slika

pa še video posnetek za dokaz, da deluje
http://video.google.com/videouploadfinished?docid=-4296955431890160411&cid=41aed2f0a47fa9e4

vse fotke so pa tudi tukaj http://galerija.rozica.com/album117
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Ne jan 07, 2007 12:43 pm

sam neki me zanima, ali je normalno da zjutraj ko prižgem avto, vidim "packo" iz avzpuha
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jan 07, 2007 1:36 pm

... Ko startaš avtomobil imaš po navadi saug potegnjen zato ti ... ker loputa ovira prehod zraku naraste količina goriva - podtlak jo sesa v motor takrat je izgorevanje nepravilno in ostane dosti neizgorelega bencina, ki pušča črn izpuh . Če dosti voziš na kratke relacije se ti v izpuhu nabira kondenz katerega umažejo ostanki izgorevanja in pol nastanejo te črne packe ... če se pa ne voziš malo in če je to tudi po tem, ko si ga nekaj časa vozil pod obremenitvijo je lahko posledica tudi presežek goriva - ker imaš prebogato mešanico in ti po nepotrebnem pije več ... ali : pri Renaultu se je to dogajalo na R5 ,R18 ,R11 ,R9 in R21 z dvojnim vplinjačem na 1.4 motorjih , da so zaribale osovine loput in je avto vedno vozil malo pod saugom včasih se je tudi zataknila loputa in je ostal na obratih še pol ko si mu odvzel plin in si moral vrniti ročno lopute nazaj ... takrat je čas za zamenjavo ali vsaj popravilo vplinjača ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost