a je to res, da ne moreš homologirat engine swapa, če vgradiš mašino, ki ni bila že serijsko vgrajena v ta model avtomobila? npr. da bi hotel vgraditi v cliota l.97 od 5ke 1.4 turbo mašino!
engine swap lahko delaš samo z ISTIM tipom motorja kot je originalno.
Predstavljaj si da v npr. Fiesto 1.1 (50 konjičev) daš noter motor od xr2i al pa turbo ki ima 130 konjičev. Karoserijo ti zategne prec ko boš gas do konca prtisnu. Pa avto ni na zunaj nič drugačen. Ko pa greš gledat zavore pa polosovine menjalnik... je pa čist neki druzga. Pa je lahko mašina 1000x vgrajena pri pooblaščenem serviserju bla, bla, bla.
Tko da ne verjamem da bi lahko tako stvar homologiral.
Sem pršu do ugotovitve da če se hočeš bolj dinamično voziti, kupi v osnovi bolj športno vozilo ali pa šraubaj, pa tunaj pa imaš skoz probleme s ta plavimi pa tehničnim. Vem pa kaj je žilca za take stvari - zato so pa pol problemi.
Nastala je tezava pri projektu in sicer ne denarna, temvec tezava v znanju swapanja. Sami ne znamo 100% skupaj zlozit. Ni ga pa korenjaka, ki bi zacel se s tem ukvarjat oziroma mi jih ze par reklo da se nocejo s tem ukvarjat, ker se ne splaca.
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.