Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Ne jun 05, 2005 3:29 pm

pocketrocket je napisal/-a:Bate sm dal malenkost znizat da se zmanjsa kompresija
Lezaji na gredi so od unota t
Glede turbine pa je res da je en mal prevelika
Poraba je pa taka kot pri puntotu gt sa so sobe od GTja


men ne pije več kot 8 pa če ga teram do konca..... :shock: ... če verjameš
 
Uporabniški avatar
pocketrocket
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr dec 15, 2004 2:57 pm

Napisal/-a pocketrocket Ne jun 05, 2005 4:13 pm

mito155 je napisal/-a:
pocketrocket je napisal/-a:Bate sm dal malenkost znizat da se zmanjsa kompresija
Lezaji na gredi so od unota t
Glede turbine pa je res da je en mal prevelika
Poraba je pa taka kot pri puntotu gt sa so sobe od GTja


men ne pije več kot 8 pa če ga teram do konca..... :shock: ... če verjameš


Tud jst bi mel tazga :D
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. Ne jun 05, 2005 5:12 pm

mater...mal sm skeptičn glede batov(nevem,kolk bodo zdržali),mogu bi dat debelejše tesnilo alpa porezkat glavo v nadbatnem prostoru...,drugač pa pohvalno,da se lotiš kej tazga delat...
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po jun 06, 2005 8:13 am

zanimivo torej koncno je resno en pockerocket v sloveniji polek medvedovega ficaka!


svaka cast! Zdej pa pamet v glavo ne pa noge!


A sobe bojo ok od GT puntica??!?! velka turbinca!!!



aja no lepo narejeno vredno pohval !


lp venom
 
Uporabniški avatar
ZeMo gt_punto
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Če apr 14, 2005 9:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ZeMo gt_punto Po jun 06, 2005 9:08 am

bravo, bravo sam še zmeri mal mal konjev če pa bo tko ostal pa bo dolg delal. 8)
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Sr jun 08, 2005 11:30 pm

Poročaj ko boš dvignil boost 1.0 bara. Tole je premalo, ampak vseeno lepo, da si se odločil za to predelavo in da si previden.

Jaz bom iz svojega potegnil vse kar se da iz 1.4 motorja, ko bo pa odslužil, bo pa padlo not kaj močnejšega.

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR Če jun 09, 2005 4:43 am

pohvale tudi z moje strani upam da se vidimo v sg.


lp
ALONSO CAR
 
Uporabniški avatar
pocketrocket
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr dec 15, 2004 2:57 pm

Napisal/-a pocketrocket Ne jun 12, 2005 11:35 am

zivjo

Najlepsa hvala za vse dobre besede

sm povecal boost kolkor se ga je dalo ne pride vec kot 0.9
bi rabu drugi pop off ventil ker mam original

mogoce kdo ma kaksn rabljen pover pop off (kupim)
al pa ce mogoce kdo ve od katerih avtov zdrzijo vec pritiska

hvala
PS gre kot noro
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jun 12, 2005 11:44 am

nabavi ventil za boost stelat.
Mas nanetu poceni variante po par10eurov.
Jaz sem dva dni nazaj glih naroco enega z nemcije, bom vido kak bo zadeva.

drugace pa a si ze probal koncno? mas ze kaki filmcek?

drugace pa svaka cast. upam da bo cimdalje zdrzal motor, sicerpa upamdate vidim nakakem dragu in te pocukam za rokav, da mi malo pokazes pod haubo zadevo ;)
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Po avg 08, 2005 6:31 am

8) pohvalno pohvalno,dober ste to naredl 8) .mene pa zanima za kolk milimetrov ste postruzl bate.pa se par informacij me zanima.ker mam trenutn ene probleme z unotovim motorjem , bi se spravo isto varianto naredi.pocketrocket.mi lahko posljes tvojo gsm cifro na pm,ker me zanima kje se da tvojo raketo videt v zivo in predebatirat podrobnosti
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Po avg 08, 2005 10:14 am

mito155 je napisal/-a:
pocketrocket je napisal/-a:Bate sm dal malenkost znizat da se zmanjsa kompresija
Lezaji na gredi so od unota t
Glede turbine pa je res da je en mal prevelika
Poraba je pa taka kot pri puntotu gt sa so sobe od GTja


men ne pije več kot 8 pa če ga teram do konca..... :shock: ... če verjameš


HAHAHHAHA :lol: :lol: :lol: kadr je turbina odprta ti pije minimum 30l :P
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po avg 08, 2005 8:21 pm

ni vazn kolk popapca vazn je kolko gre 8)
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Po avg 08, 2005 9:02 pm

Lepo. Samo da se boš vsaj nekaj časa vozil brez okvar. S pritiskom nikar ne pretiravaj, drugače bo hitro konec vsega lepega.
Na koliko si znižal kompresijsko razmerje?
Lep dan še naprej ,
Jože
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 To avg 09, 2005 10:31 am

Doc206 je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:
pocketrocket je napisal/-a:Bate sm dal malenkost znizat da se zmanjsa kompresija
Lezaji na gredi so od unota t
Glede turbine pa je res da je en mal prevelika
Poraba je pa taka kot pri puntotu gt sa so sobe od GTja


men ne pije več kot 8 pa če ga teram do konca..... :shock: ... če verjameš


HAHAHHAHA :lol: :lol: :lol: kadr je turbina odprta ti pije minimum 30l :P


Ne pa ne.... 25l je bilo na Mobikrogu, drugače pa je bil zadnji tank 9,5 =I
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To avg 09, 2005 12:44 pm

Moja trenutna povprečna poraba zadnjih 550km pa je 5,1 :lol: Pa tisti k me poznate veste da nism upokojenc :P
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To avg 09, 2005 9:15 pm

dejan84 je napisal/-a:Moja trenutna povprečna poraba zadnjih 550km pa je 5,1 :lol: Pa tisti k me poznate veste da nism upokojenc :P


penzjonist si... aja pa ni debata od dizlih :lol:
 
Uporabniški avatar
pocketrocket
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr dec 15, 2004 2:57 pm

Napisal/-a pocketrocket Sr avg 10, 2005 4:06 pm

joze2 je napisal/-a:Lepo. Samo da se boš vsaj nekaj časa vozil brez okvar. S pritiskom nikar ne pretiravaj, drugače bo hitro konec vsega lepega.
Na koliko si znižal kompresijsko razmerje?

okvare imam stalno zaradi starosti vozila ne zaradi moci
konec vsege lepega ne bo. pritisk poskusal cim bolj povecat
pa tudi ce bo delalo sam en dan :twisted:
kompresije pa nisem meril
pa bi vprasu ce mogoce ve kdo za kaksne poceni
sedeze(najraje polskolkaste) ker moji razpadajo

lp
Life is to short to drive a golf diesel
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Če avg 11, 2005 6:16 am

pa ono blokado na zaugrorih si odklopo ko ti prekine vzig ko je prevec pritiska???
kolk mm.si postruzo bate in za kolk je posledicno manjsa kompresija-lahko na pm.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Če avg 11, 2005 12:51 pm

pocketrocket je napisal/-a:okvare imam stalno zaradi starosti vozila ne zaradi moci
konec vsege lepega ne bo. pritisk poskusal cim bolj povecat
pa tudi ce bo delalo sam en dan
kompresije pa nisem meril


no ja, če človek raziskuje in preizkuša vse mogoče potem mora preizkusiti tudi kje so meje.
Nisem mislil kompresije ampak kompresijsko razmerje. Sicer pa sem vse skupaj bolj vprašal zaradi firbca in ostalih članov, ki prebirajo to temo, kajti prvi turbo motor sem jaz sestavljal in sestavil l. 75 (BMW 2002, cca 280 PS) in so mi takšne predelave in vse kar je povezano z njimi zelo dobro poznane.
Lep dan še naprej ,
Jože
 
Uporabniški avatar
pocketrocket
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr dec 15, 2004 2:57 pm

Napisal/-a pocketrocket Če avg 11, 2005 3:56 pm

kompresijsko razmerje je med 1:8 in 8,5
ne vem tocno ampak nekje vmes bi moralo biti
Life is to short to drive a golf diesel
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov