Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če jun 16, 2005 1:34 pm

Courage™ je napisal/-a:merjeno pri senici.


Dobro si tole povedal...

/jan
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke To jun 21, 2005 9:11 am

Tomaz40 je napisal/-a:Ker modul je pa bolš glede vzdržljivosti avtomobila?

Tko kot je torstorm napisal, sem tut jest prebral v eni izmed starejših tem, da more modul imet šobe dlje odprte ne pa se igrat s pritiskom. In katere so to?


1. Modul, ki povečuje tlak na šobah NI priporočljiv. Obremenjuje šobe IN visokotlačno črpalko. Črpalko zato, ker ji ECU stalno daje zahtevo po višjem tlaku, šobe pa zato, ker enostavno niso narejene za tako visoke tlake.
2. Pri nekaterih modulih (Steinbauer PBox...) je krivulja razvoja moči nastavljena tako, da gre avto bistveno bolje v nizkih in srednjih vrtljajih, tja, proti 3.000 o/min pa se krivulja sreča z originalno.
3. Vzdržljivost motorja? Ustrezno "obdarjen" voznik bo uspel uničiti serijski turbodieselski motor v zelo kratkem času in po drugi strani, bo pameten voznik vozil diesla s povečano močjo več 100.000 km, brez kakršnihkoli težav.

Odgovorjeno?

LP
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu To jun 21, 2005 1:29 pm

Duke:
1. Modul, ki SAMO povečuje tlak na šobah ni priporočljiv!!
2. Krivulji navora se srečata tam okoli 4000 vrtljajih http://www.bmtrade-si.com/slike/meritev%20omega1.jpg
3. Res je. Ampak to velja za tunan in netunan motor skoraj isto!

lp.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman To jun 21, 2005 1:41 pm

Prei kakem drugem avtu ze prej (recimo pri 3.800), pa od te cifre naprej zna imeta avto z boxom celo manj moci/navora ... Ampak v voznji ne opazis.
Slika
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu Sr jun 22, 2005 7:48 am

Ja res je: odvisno od avta do avta.
Dizla pa tako vozimo tam nekje do 3500-4000 vrtlajajev!
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Sr jun 22, 2005 9:43 am

1.8T je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:merjeno pri senici.


Dobro si tole povedal...

/jan


... glej ne bom razpravljal. Na lastne oči sem vido kak gre si pa tudi sam mel možnost videt avto na dragu v SG.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Če jun 23, 2005 9:23 am

Evo moje podatke: Megane II 1.9dCi + modul Rapid
Povečanje iz 120 konjev serijsko na 146.5 z modulom
Navor iz 300 serijsko na 346 z modulom
Dokaz: dyno izpis od včeraj
Slika

Več o tem pa tudi :
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
Praevenire melius est quam praeveniri
----------------------------------------------------
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=5169
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu Pe jun 24, 2005 8:17 am

Zakaj je Max power 140,3 , correct power pa 146,5 KM? Zakaj je ta correction ratio 1,044?
Ker graf kaže namreč 140KM!
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Pe jun 24, 2005 8:56 am

mamomu:
Da bi bile meritve za vse uporabnike enake, (tako pozimi kot poleti naprimer), se uporabljajo korekcijski faktorji, ki jih uporabljajo vse tovarne.

Max power 140,3 kaže dejansko izmerjene konje, ob upoštevanju temperature zraka (31stopinj Celzija!!!), zračnega pritiska in ostalih dejavnikov, sistem sam izračuna korekcijski faktor in potem posledično izračuna tudi correct power v vrednosti 146,5 KM.
Se pa korekcija izračuna pri vseh meritvah tako z serijskim motorjem kot z modulom ali čipom.
Toliko je kolikor sem se jaz poučil o tem, če bi pa rad izvedel kaj več moraš pa vprašat gospoda ki imata te valje in ti bosta z vesljem povedala še kaj več. ;)
Lahko gremo merit pa tudi na kakšne druge valje, pa bo cifra ista! Sem meril tudi v Italiji na valjih in so številke iste.
Praevenire melius est quam praeveniri
----------------------------------------------------
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=5169
 
Punto ABARTH
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1669
Pridružen: To avg 05, 2003 10:17 pm

Napisal/-a Punto ABARTH Po jul 18, 2005 10:09 am

ga-ma je napisal/-a:mamomu:
Da bi bile meritve za vse uporabnike enake, (tako pozimi kot poleti naprimer), se uporabljajo korekcijski faktorji, ki jih uporabljajo vse tovarne.

Max power 140,3 kaže dejansko izmerjene konje, ob upoštevanju temperature zraka (31stopinj Celzija!!!), zraènega pritiska in ostalih dejavnikov, sistem sam izraèuna korekcijski faktor in potem posledièno izraèuna tudi correct power v vrednosti 146,5 KM.
Se pa korekcija izraèuna pri vseh meritvah tako z serijskim motorjem kot z modulom ali èipom.
Toliko je kolikor sem se jaz pouèil o tem, èe bi pa rad izvedel kaj veè moraš pa vprašat gospoda ki imata te valje in ti bosta z vesljem povedala še kaj veè. ;)
Lahko gremo merit pa tudi na kakšne druge valje, pa bo cifra ista! Sem meril tudi v Italiji na valjih in so številke iste.


zdaj sem malo prebral to temo.
ti imas vgrajen modul ki ga lahko bilokdaj odstranis in avto bo serijski?
zanima me kje si ga kupil? kdo ti je montiral? in seveda kolk presernov te je stal?
tudi sam nameravam nekaj ukrenit v tej smeri. imam pa P206 2.0 HDI 90KM in me zanima na koliko konjih bi jaz pristal z tem modulom?

LP Tilen
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po jul 18, 2005 2:32 pm

Pri 206 HDI z eco 66 kW lahko s PBox navor poraste iz 205 na 245 NM in moč iz 66 na 81 kW. Predvsem je opazen prirastek navora in s tem pospeševanje med dobrih 1.000 in 2.500 o/min. Tam, nad 3.000, pa se zadeva približuje serijski krivulji. Cena? Povsod po EU 798 €. V Sloveniji nekaj ceneje.

LP
Duke
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Po jul 18, 2005 4:34 pm

Zivjo
Kupil sem ga v Rapidu, vec podatkov pa najdes na : www.car-invent.com
Sem ga mel pa ze v 4 avtih in povsod je opazna razlika.
Koliko bi pa pridobil je pa najbolje videt da prides v črnuče in vstaviš modul in zmeriš na valjih z modulom in brez pa vidis cel graf.pa boš videl točne številke in ne neke obljube.Ker tud večina avtov ma več konjev kot je napisano v prometni.
Sem skor prepričan da ga boš obdržal, pa še prestaviš ga lahko v kateri drug avto.Za cifro mi pa pisi na pm.Zadnjič smo merili polota, ki je mel serijsko namesto 130konjev kot je v prometni kar 153 konjev, po cipanju pa 175.
LP g
Punto ABARTH je napisal/-a:
zdaj sem malo prebral to temo.
ti imas vgrajen modul ki ga lahko bilokdaj odstranis in avto bo serijski?
zanima me kje si ga kupil? kdo ti je montiral? in seveda kolk presernov te je stal?
tudi sam nameravam nekaj ukrenit v tej smeri. imam pa P206 2.0 HDI 90KM in me zanima na koliko konjih bi jaz pristal z tem modulom?

LP Tilen
Praevenire melius est quam praeveniri
----------------------------------------------------
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=5169
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov