Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jun 20, 2005 12:48 pm

RSR02 - a mi lahko prosim razložiš kako to da so vzmeti cenejše od blažilnikov?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
rsr02
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To jul 02, 2002 10:02 am

Napisal/-a rsr02 Po jun 20, 2005 1:10 pm

Ker gre za športne, plinske blažilce, prilagojene športnim vzmetem, torej so ti blažilci tudi že trši in primerno krajši od serijskih.
 
MX3 EVO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe jun 17, 2005 9:42 pm

Napisal/-a MX3 EVO Po jun 20, 2005 2:22 pm

bi se dal dobit za mazdo mx-3, kr ful tesk dobim opremo za njo...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jun 20, 2005 2:29 pm

Meni se pa poraja vprašanje...
Ali dam na avto ene dobre vzmeti ala KW, H&R...in da dam original blažilnike enmu profiju obnovit(+otrdit in skrajšat) ali da kupim kar športno podvozje(torej vzmeti+blažilnike v kompletu) od firme FK, saj bi me stalo približno enako.
Zdaj pa če je kak strokovnjak, ki bi pojasnil s čim se bo avto peljal bolje...z sicer nenastavljivim a vseeno KOMPLETOM FK, ali z malo bolj renomiranimi fedri in obnovljenimi+tršanimi in krajšimi originalnimi blažilniki...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
MX3 EVO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe jun 17, 2005 9:42 pm

Napisal/-a MX3 EVO Po jun 20, 2005 5:37 pm

Pa po moje blo blo bols da kupim a ne?Sam ce bi se odloco bi vzel neki hudga....kaj pa pa se ne vem
 
rsr02
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To jul 02, 2002 10:02 am

Napisal/-a rsr02 To jun 21, 2005 2:10 pm

MX3 EVO je napisal/-a:bi se dal dobit za mazdo mx-3, kr ful tesk dobim opremo za njo...


Žal tudi KW nima nič za ta avto.

Nataša
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe avg 05, 2005 5:20 pm

Nixxon

Žal te moram popraviti.
KW še vedno uporablja KONI amortizerje za nekatera podvozja.
Pa tudi ne dela svojih, ampak uporablja amortizerje AL-KO.

Mislim, da so "slavo" dosegli predvsem z odličnim marketingom. Predvidevam, da s dobrimi cenami tuning hišam.
Na "žalost" nekaterih tukaj pisočih, priznane tuning hiše ne uporabljajo teh podvozij, ampak Eibach ali H&R
v kombinaciji s Billsteinom.

Če so res tako dobra podvozja, kot jih nekateri hvalite, zakaj potem ne dirkajo z njimi.
Ampak so samo sponzorji v WTCC.

Mislim pa, da niso slaba podvozja.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe avg 05, 2005 5:25 pm

Slide

Avto se bo vsekakor bolje peljal s usklajenim tovarniškim športnim podvozjem (tu omenjaš FK), kot pa s renomirani vzmetmi in predelanimi (neusklajenimi s vzmetmi) originalnimi amoritizerji.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov