Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe jun 24, 2005 9:32 am

Čojko je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
rsr02 je napisal/-a:Valji so pa pri Rajkotu in so samo pospeševalni in brez zavore, enako kot pri Senici..

in v čem je fora?


Po moje lahko meriš samo moč na kolesih in preko ocenjevalnega faktorja izgube (od 15 do 25%) določiš koliko je dejansko močan motor. Če recimo zmeriš na kolesih 100 KM in potem manipuliraš s stranko, ima njegov avto od 115 do 125 KM. Tudi tile diagramčki uporabnika ga-ma so lahko fajn manipulacija Rapid-ovega modula o dejanski moči na cesti in na motorju.

Če se motim me popravite.

Lp Čojko


Zato se zmeri prej in po predelavi. Seveda se lahko pogleda obakrat tudi moc na kolesih. ;)
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Pe jun 24, 2005 12:15 pm

Na prvi strani sem dodal še datoteko, kjer so vidni vsi podatki in natančnejši graf!je pa v pdf obliki. ;)
Praevenire melius est quam praeveniri
----------------------------------------------------
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=5169
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Pe jun 24, 2005 3:25 pm

Zadeva je sledeča:

Tovarna obljublja 120KM max. moči in 300 Nm max. navora (glede vrtljajev pa itak vse tovarne lažejo - predvsem za max. navor)

Tile novi valji so izmerili določene vrednosti (na kolesih) in zrisali krivuljo moči in navora (na motorju). Vmes je faktor izgube za katerega nisem ravno prepriičan če je bil izmerjen. Po navadi se vpiše korekcijski faktor med 15 in 25 % (vsaj Senica je tako delal) in potem, dobiš te vrednosti, ki jih imaš izmerjene.

Fino je, da si avto meril dvakrat (z modulom in brez), tako da lahko točno vidiš koliko in kaj ti da rapidov modul (glej krivulje - zelo pomembna je uravnovešenost oz. čim manj izboklin).

Poglejmo podatke:
Tovarna: 120KM, 300 NM
Izmerjeno original: 124,4 KM, 298 Nm (zaradi tega menim, da je bila napačno preračunana izguba transmisije)
Izmerjeno rapid: 140,3 KM, 346 Nm

Prirastek moči: 12,8%
Prirastek navora: 16,1%

Ti prirastki so za modul precej nizki,saj naj bi bili tam okrog 20%.


Če se spraviš delat pravi čip tuning (recimo RSR), kjer ti naložijo nov program imaš 150 KM max. moči in 340 NM max. navora (prirastek 25%) po naprej določeni (napisani) krivulji, praviloma brez izstopajočih hribčkov.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Pe jun 24, 2005 4:11 pm

Čojko: to kar si napisal načeloma drži.
Uporabljeni so bili pravilni korekcijski faktorji v to sem prepričan.
Zakaj imam več konjev kot tovarniške nastavitve, pa gre najbrž dejstvu da imam avto iz Belgije in so v njih močnejše turbine ( so mi potrdili na servisu), kot v meganih za Slovenski trg.
Glede čip tuninga pa je razumljivo da dobiš večji prirastek moči in navora, saj poleg vsega nastavljaš tudi tlak turbine, tega pa pri modulu ni.
Modul sem pa vzel zato ker sem ga uporabil ze v 4 avtih (Renault 2x, Alfa, Peugeot) in ga lahko mirno prestavljam.Če pa bi čipal vsak avto posebej bi me prišlo 2 krat dražje vse skupaj. Tudi glede zmogljivosti sem več kot zadovoljen, saj brez problemov konkuriram tudi veliko močnejšim avtom.
Dejstvo je da se vsak odloči za eno stvar, če se.Jaz sem izbral modul in bom pri tem tudi ostal.Nekomu drugemu pač bolje sede čip, ker bo imel tudi dlje avto.

Drugače pa je za vse zainteresirane na teh valjih najavljen tudi Dyno day: več o tem pa tukaj:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
Praevenire melius est quam praeveniri
----------------------------------------------------
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=5169
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Pe jun 24, 2005 5:42 pm

ga-ma je napisal/-a:...
Zakaj imam več konjev kot tovarniške nastavitve, pa gre najbrž dejstvu da imam avto iz Belgije in so v njih močnejše turbine ( so mi potrdili na servisu), kot v meganih za Slovenski trg...


I hate that god damn regional discrimination! :evil: :D

Kar se pa tiče Dyno day pa :tomidelej: :clapclap
Slika
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jun 24, 2005 6:39 pm

Kar se tiče konjev tovarne velikokrat lažejo, da padejo v nižji zavarovalniški razred.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Po jun 27, 2005 9:09 pm

Ti praviš ca. 16KM razlike - OBČUTNA razlika???

Stopi do RSR-a in boš videl kaj je občutna razlika, in pol komentiraj.
To kaj imaš sedaj v avtu je metanje denarja skozi okno!
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma To jun 28, 2005 7:23 am

Cicero: Ja nimamo vsi financ da bi sli iz 180 na 340 konjev.
Sem pa avto ze prodal, tko da hvala vseeno za nasvet.
Praevenire melius est quam praeveniri
----------------------------------------------------
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=5169
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent To jun 28, 2005 12:29 pm

naj še jaz na hitro pokomentiram rezultate.

1) konkretno ta avto ima že v osnovi nadpovprečno konjev.

2) ne vem zakaj vsi gledate samo absolutno prirastek moči (špice), treba je namreč gledati celotno krivuljo in tudi obrate pri katerih se doseže moč.
Če podrobno pogledate PDF, ki ga je priložil ga-ma v prvem postu, boste opazili, da ima ta avto z Rapidom moč enako serijski že pri 2600 obratih, medtem ko je treba serijskega gnati do 3700 obr za isto moč. Z Rapidom doseže max. 146km moč pri 3250 obr/min, medtem ko ima serijski tam šele cca 125 konjev. Razlika pri uporabnih obratih je torej 21 konjev.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko To jun 28, 2005 2:56 pm

CarInvent je napisal/-a:naj še jaz na hitro pokomentiram rezultate.
2) ne vem zakaj vsi gledate samo absolutno prirastek moči (špice), treba je namreč gledati celotno krivuljo in tudi obrate pri katerih se doseže moč.
Če podrobno pogledate PDF, ki ga je priložil ga-ma v prvem postu, boste opazili, da ima ta avto z Rapidom moč enako serijski že pri 2600 obratih, medtem ko je treba serijskega gnati do 3700 obr za isto moč. Z Rapidom doseže max. 146km moč pri 3250 obr/min, medtem ko ima serijski tam šele cca 125 konjev. Razlika pri uporabnih obratih je torej 21 konjev.


Ne pretiravat in pisati populistične komentarje.

Se zelo strinjam, da je potrebno pogledati celo krivuljo in ne samo max. vrednosti. Pri vsakem čip tuningu poleg pridobitve na moči in navoru pridobiš predvsem DRUG KARAKTER avtomobila, kar je meni bolj pomembno kot sam prirastek. Vsak čip tuding ali tuning box dobro skrije slabosti turbodizla - precej razširi uporabno področje vrtljajev (predvsem pri nizkih vrtljajih). To je meni osebno največja prednost "čipanja", ki jo v vsakdanji vožnji najbolj rabiš. Če pridobiš še nekaj navora in moči pa je še toliko boljše. Box ali čip.

Ko pa primerjaš krivulje istega motorja čipanega s tuning box-om in klasičnim čipanjem vidiš ogromne razlike, tako v prirastku moči in navora, predvsem pa pri čipu veliko lepšo (linearnejšo) krivuljo, kar v praksi pomeni zveznejšo in lepšo vožnjo ("hribčki" pomenijo živčnost avtomobila). Ko pogledaš krivuljo originalnega Megana in jo primerjaš z novo preko Rapidovega tuning box-a je originalna veliko zveznejša oz. lepša za vozit.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov