Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Če apr 10, 2003 4:15 pm

Fantje za performanse je tole najbols (razen reze v pokrovu motorja seveda). Rostfrei cev, polirana znotri pa filter v posodi v ktero je spelan mrzu zrak izpod odbijaca.
Slika
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če apr 10, 2003 4:31 pm

se prav mam najbolso varianto...hehe dons k je dez ga mam kar u garazi parkiranga.. .sam k je bil sneg ni blo panike
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe apr 11, 2003 12:45 am

Hja vse lepo in prav sam nikje pa še nisem zasledil vpliva resonance :?: (gibanje zraka od ventlia nazaj do filtra in obratn)Kok jaz vem krajša je pot od filtra do bata bolše je polnjenje cilindra pri višjih obratih, kar pa je za športno vožnjo in neko povečanje moči po moje potrebno??
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Po apr 14, 2003 4:15 pm

Jst mam eno uprašanje za cliota 94 1.2. Clio ma škatlo in u njej filter v katero so speljani dve cevi; ena za topu zrak (kdr užigaš pole se avtomatsko zapre dovod vročega zraka) in pač ceu po kateri prihaja mrzel zrak. Zdej jst sm mislu da bi filter iz škatle uzev vn in na cev ki vleče mrzu zrak montiru gor športno filter. Do nejga bi z eno cevjo pripelu tudi svež zrak... Kaj praviste?

Še eno vprašanje. Mogoče kdo ve če ma clio 1.4 96 in 1.2 94 isti motor po obliki (razen kubikaže seveda) ker bi kupu en filter od enga k ga je prej meu na 1.4 mašini.

Lp
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To apr 15, 2003 10:57 am

kako bi pa jaz napelu cev pri pežoju. Mam občutek, da je neizvedljivo, saj ma zelo glup dovod do filtra. Jst mislm kr škatlo za filter navrtat pa bo. :lol: :lol: :twisted:
 
Uporabniški avatar
Moby
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: To maj 07, 2002 9:55 pm

Napisal/-a Moby To apr 22, 2003 9:58 am

Tut jst mam športni filter na Ford Focus-u in sicer od proizvajalca JR montiral so mi ga pa pr AC Brezje v MB.Morm povedat, da zadeva res žge ker je zvok odličen (globok, nizki, "močan") sem bil ker presenečen nad filtrom.
Je pa res da imam originalen filter v taki škatli in so samo odprli zgornji pokrov in vstavel v škatlo športnega.Dovod zraka pa pride iz sprednje maske ki je z cevjo (originalno) povazana do tiste škatle.
Sem kr zadovoljen.

aja btw..ma kdo focus-a z športnim filtrom ?
 
Uporabniški avatar
Kurilc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če feb 27, 2003 1:28 am

Napisal/-a Kurilc To apr 22, 2003 10:55 pm

Zanimivo ocitno je pr vsakem avtomobilu drugace,ker sem vse polozaje testiral in nikjer ni bilo razlike ne ko je bil filter v motorju v neposredni blizini vrocega zraka in ne ko je bil cisto dobesedno na prostem (seveda zvok je bil).
TechnoBoy zanima me kje si dobil idejo z rebrasto cevjo in kaksen zvok je aaaa....
Pomoje da zadeva z filtrom ni v konjih temvec v psihi ker motor zarohni in to je to potem pa folk prav da mu zdej komad bolje vlece :D :D :D

Ps
Testirano na (sej vemo kje) 8) 8) 8)

Lp
Kurilc
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Sr apr 23, 2003 9:40 am

A je ful zaje***no prestavit akumulator v prtlažnik?
Jst mam namreč akumulator direktno za sprednjo desno lučjo, filter pa je direktiva za akumulatorjem (ne ravno optimalna postavitev), tko da gre u makino pride po mojem več toplega kot mrzlega zraka. Mislim, da če bi dau akumulator v prtlažnik, pa filter speljal čist naprej do luči bi se po mojem moglo malo poznat?

Mnenja? :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Sr apr 23, 2003 10:47 am

A nimas variante da bi do filtra speljal kaksno cev za mrzu zrak?
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
*JURE*
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Pe okt 11, 2002 7:44 am

Napisal/-a *JURE* Sr apr 23, 2003 12:09 pm

Galantfreak je napisal/-a:A je ful zaje***no prestavit akumulator v prtlažnik?
Jst mam namreč akumulator direktno za sprednjo desno lučjo, filter pa je direktiva za akumulatorjem (ne ravno optimalna postavitev), tko da gre u makino pride po mojem več toplega kot mrzlega zraka. Mislim, da če bi dau akumulator v prtlažnik, pa filter speljal čist naprej do luči bi se po mojem moglo malo poznat?

Mnenja? :?:


navadnih akumulatorjev nikakor NE!!! devati v prtljaznik saj se vam lahko razlijejo, kislina pa prezre vse kar ji pride na pot.

Raje naredi kako drugo pot za filter!, ce bos pa dajal akumulator v prtljaznik pa ti predlagam, da si kupis gelnega (suhi) akumulator, katerega lahko postavis v kakrsenkoli polozaj.

predlagam ti tudi cimdebelejse kable 20-35mm2 da bos imel cimmanjsi padec napetosti

lp
Jure
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Sr apr 23, 2003 12:38 pm

Haby je napisal/-a:A nimas variante da bi do filtra speljal kaksno cev za mrzu zrak?


Imaš prov, ampak je akumulator ful čudno postavljen, tko, da je čist v kotu med lučjo in stransko steno (notranjo stranjo blatnika) in skor, da ni variante. Bom šou še enkrat pogledat, mogoče pa bi jo lahko speljal pod akumulator, pa pol nazaj gor? :idea:
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 23, 2003 4:33 pm

Slika
Slika

CE ma kdo keri taksen okrogel filter naj naredi tako kot sem mel jaz narejeno!!
Zvrtas odprtine v filter, das v njih cevi(moje so drenazne ki se uporabljajo za odtok vode-400siT meter)
Pa polozis dve ali tri cevi noter v skatlo, drug konec pa napeljes nekje pod masko cim nizje kjer bo pihal v cev svez zrak!!!

Poleti se je ful poznalo ko je zrak vroc, pa ti pol noter piha svez zrak ki vsebuje vec kisika in odda lepso eksplozijo benzina!!
Meni so se malenkost zboljsani pospeski, pa glas je bil nenormalno globk ko si ga stisnil cez 3000obratov, je pa res da tam do 2000 obratov je zvok cisto isti, ni razlike, ko pa sem ga zategoval na 6000obratov al pa se vec pa je ruzil orng!
Ce se koga kaj zanima naj uprasa!
Tolko z moje strani Lp monster_d
 
Uporabniški avatar
Kurilc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če feb 27, 2003 1:28 am

Napisal/-a Kurilc Sr apr 23, 2003 11:10 pm

monster_d je napisal/-a:Slika
Slika

CE ma kdo keri taksen okrogel filter naj naredi tako kot sem mel jaz narejeno!!
Zvrtas odprtine v filter, das v njih cevi(moje so drenazne ki se uporabljajo za odtok vode-400siT meter)
Pa polozis dve ali tri cevi noter v skatlo, drug konec pa napeljes nekje pod masko cim nizje kjer bo pihal v cev svez zrak!!!

Poleti se je ful poznalo ko je zrak vroc, pa ti pol noter piha svez zrak ki vsebuje vec kisika in odda lepso eksplozijo benzina!!
Meni so se malenkost zboljsani pospeski, pa glas je bil nenormalno globk ko si ga stisnil cez 3000obratov, je pa res da tam do 2000 obratov je zvok cisto isti, ni razlike, ko pa sem ga zategoval na 6000obratov al pa se vec pa je ruzil orng!
Ce se koga kaj zanima naj uprasa!
Tolko z moje strani Lp monster_d



Uff poglej tega je pa pogruntal da je polet bolj svez zrak da avto bolj vlece hmm bistro ni kaj. :P :P
Ce nisi se preizkusil (ocitno),bi mogel vedeti da je v mrzlem zraku vec kisika (motor bolje vlece)se pravi pozimi pol pa tud ne vem itak je pa tko da nisem vozil yugota tko da nebi trdil hmmmmmm :D :D :D

Lp
Kurilc
The nother day is away!!!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 23, 2003 11:27 pm

Ja sem mel to kr par mesecov narejeno!!
Pa se rdeac cev mi je lepo sla k barvi avta! :-P
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Sr apr 23, 2003 11:30 pm

Jaz sicer nisem majstor da bi to vedu, sam kakor sem slišu in se mi tud nekako zdi logično je taka varianta: Če si upedenaš športni filter imaš pozimi par konjev več pozimi pa par konjev manj.
Če imajo športni filtri res namen dovoliti večjo prepustnost zraka pol je to nekak logično sej je poleti bolj vroče in posledično več "toplega zraka" pride v filter... Ampak, če si pa napedenaš še kao hudo spolirano cev od filtra naprej pa lahko zrak na poti malo ohladiš... Pozimi je to pol še tolk boljš, sam pa najbrž tud ni dobr da "preveč mrzu" zrak pride u mašinco.

A je tko nekako? :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 23, 2003 11:37 pm

Za pozimi te cevi niso bile vredi!!
motor je dobival prevec mrzlega zraka, sploh pa k je bilo -10 pa se vec pod nulo, zato sem cevi moral zamasiti!!
Aja pa motor je zlo dolgo rabil da se je zagrel!
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Sr apr 23, 2003 11:50 pm

Jaz mam pr A3-ju tut filter in sicer en Apex pred 1,5 leta je stal 14k, pa sem kr zadovoljen (a so drugi KN pa JR boljši sem slišu da je Apex slabši od KN?). Opazna pa je razlika v moči poleti ko je ful vroče in pa zvečer ko je mal hladneje,ko se motor ful rajš vrti, v vročini mam pa občutek da ga neki zatira zato je verjetno smiselno napelat hladen zrak po cevi samo bi blo treba kr mal cev zviti da bi jo lahko napelu, a bi bla kakšna razlika če ne bi bla cev zlo naravnost napelana? Ma pa drgač že do filtra eno cev napelano izpod blatnika, samo filter je pa potem odprt in pri vrhu motornega pokrova - a bi blo smiselno uporabit že obstoječo napeljavo dovoda zraka in filter dat v kakšno škatlo in ga prisilt da bo mel možnost jemat samo ta zrak ki pride iz te cevi in ne da bo razgaljen v ob vročem motorju?
Born to be wild !
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Če apr 24, 2003 12:03 am

Airborne je napisal/-a:Jaz mam pr A3-ju tut filter in sicer en Apex pred 1,5 leta je stal 14k, pa sem kr zadovoljen (a so drugi KN pa JR boljši sem slišu da je Apex slabši od KN?). Opazna pa je razlika v moči poleti ko je ful vroče in pa zvečer ko je mal hladneje,ko se motor ful rajš vrti, v vročini mam pa občutek da ga neki zatira zato je verjetno smiselno napelat hladen zrak po cevi samo bi blo treba kr mal cev zviti da bi jo lahko napelu, a bi bla kakšna razlika če ne bi bla cev zlo naravnost napelana? Ma pa drgač že do filtra eno cev napelano izpod blatnika, samo filter je pa potem odprt in pri vrhu motornega pokrova - a bi blo smiselno uporabit že obstoječo napeljavo dovoda zraka in filter dat v kakšno škatlo in ga prisilt da bo mel možnost jemat samo ta zrak ki pride iz te cevi in ne da bo razgaljen v ob vročem motorju?


Zakaj pa ne? Po mojem lahk ponucaš že obstoječo inštalacijo. Imaš čisto prav, sam je pa pozimi baje dobr mal "zapret" dovod zraka - al dat fiter u "box" al pa cevi odstrant... Sj ne vem, po mojem se da mal improvizirat pri vsakem avtu in se mal poigrat z njim...
Slika
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Če apr 24, 2003 12:28 am

Ja sej bom mal čaru pa upam da bojo rezultati vsaj mal občutni, če bi mi pa ratal da bi v največji vročini motor delal kot zvečer bi blo pa unbeliveable!
lp
Born to be wild !
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Če apr 24, 2003 9:40 am

Airborne lohk nardis tko k mam jst (mas slikco zgori prpeto), das sp. filter v posodo, pa v posodo notr cevi napeljes, jst mam eno plehnato posodo ti lohk pa obstojeco (od original filtra) das.
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov