Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Re: predelava masine

Napisal/-a Haby Ne apr 20, 2003 10:47 am

labasjernej je napisal/-a:ja zanima me kaj bi lahko na cliotu 1.2 naredu na masini da bi dobu par konjev zravn.samo ne s turbo polnilnikom ker se to ne splaca.ce imate kake druge ideje bi prosil za njih? :?: :!: :?:


Dobr premisl kaj se ti splaca in bos ugotovil, da je glede na vlozen denar boljse ce si kupis nov (mocnejsi) avto!
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Ne apr 20, 2003 11:15 am

kr3mn1 je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:kokr jest vem... bolj odpira ventile.. s tem dosežeš višje obrate ( pri yugotu baje 11000 obr/min)
samo je ena najdražjih predelav-...


zdej pa ti men povej kako lahk zbrušena oz. našpičena os bolj odpira ventile????
mal premisl kaj pišeš.

lp, kr3mn1

kdo je kaj o brušenju govoril ?
jest pravim športna in ne brušena.. brušena ma VEČ materjala kot navadna.. kor jest vem.. lahk se motim..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne apr 20, 2003 3:59 pm

Lucas je napisal/-a:sej racunalnik je lahko tudi na zunaj identicen pa je lahko notr cisto drugacen ane ...
al pa erikson ce pogledas so na mm od zunaj identicni notr so pa drugacni ane :)

sicer pa mas prov v enmu pogledu ce hoces narest dobro predelavo mores met za osnovo dobro masino skratka zacet na dobrem avtu ne pa da uzames neki sesalc pa mislis da bos naredu ne vem kaj


Kdo pa pravi da nebo moral zamenjat še par drugih stvari ki sodijo k motorju (elektronika, hladilnik, ispuh...)

Ampak sem siguren da je ceneje dobiti enega razbitega Cliota 1.4 z dobrim motorjem kot pa kupovat odmične gredi in ostalo da se sploh pride do 80 KM, kje je še navor, poraba...
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Ne apr 20, 2003 9:59 pm

Najcenej če neseš glavo k Urbančiču v Tomačevo.Ti bo poceni kanale povečal, spoliral in glavo znižal kolkor je potrebno. Se mož na to zelo spozna
LP
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Ne apr 20, 2003 10:15 pm

Res je tole v zvezi z Urbančičem - je pa vprašanje koliko ima on časa takole na začetku dirkaške sezone. No vprašat ni greh :wink: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Kurilc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če feb 27, 2003 1:28 am

Hmmmm

Napisal/-a Kurilc Po apr 21, 2003 5:34 pm

TechnoBoy je napisal/-a:ok
od najcenejsega proti drazjemu
1. športen filter (5-15k)
2. lajšanje vztrajnika ( dost dobiš.. samo vožnja je full neudobna ) ( 13k-20k)
3. izpušni sistem (20-70k)
4. odmična gred ( največ dobiš )(45k brez dela )

ok vrstni red cen so glede na yugota..samo je kar isti za kliota pomojem..kasna stvar mogoce mal drazi..sam n e prov velik


Zanima me kje dobit tak ZRACNI FILTER da ti poveca moc 5-15 KM ????????????????

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Lp
Kurilc
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Po apr 21, 2003 5:39 pm

Tist zraun so cene napisane!
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
nana
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po feb 24, 2003 2:56 pm

Napisal/-a nana Po apr 21, 2003 6:08 pm

hojla. Ko sem takole mal bral tale vaša mnenja pa sm prebral da fric ve za eno tuning trgovino za fiate. Mam 60 KM puntota l 2000, ki pa ima največjo moč pri 4500 vrtljajih :( :( pa me zanima če bi Abarthova odmična gred kaj pomagala. Če bi,k jst še nikol nisem bil v Trstu,bi se dalo kako zment?
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Po apr 21, 2003 7:02 pm

technoboy : brusenje je postopek obdelave pri katerem delas zelo gladke povrsine in zelo točne skratka zelo drag postopek in se ga uporablja v končni fazi izdelave odmične gredi pobrusi se lezisča za ležaje ter odmikače na končno mero tuki so tolerance +-0,005 po definiciji je to postopek preoblikovanja sorovca z odzemanjem materjala .... sicer pa probi sam vzam eno leseno dilo pa smergel paper pa drgni po njej in pol mi razlozi kako mas po tem vec materiala ... ce pogruntas kako se bi dalo to narest lahko patentiras tehnologijo in ne bo 10dni po tem ko se bos vozil z skylinom al pa supro ne pa tko kot ostali z 'socjalnimi' jajci :)

en je reku da gre jugo lahko na 11.000rpm
prakticno gre vsak avto na take obrate lahko samo uprasanje je kok casa lahko to zdrzi ker glavna gred je pritrjena z drsnimi lezaji kateri z visjimi obrati splavajo neka vrsta aquaplaning ( olju seveda) vendar problem je v tem da ko gre bat gor pri 11.000 doseze fantastične hitrosti ce upostevas maso bata potem ves da je vztrajnostna sila bata ogroomna pomoje ce ga nebi drzal z necem bi letelll vissooookkoo :) skratka ko pride v to tocko ki se spremeni gibanje bata najbolj trpijo ležaji in pri takih rpm ih je to zellooo hitro pervec tako da se zivljenska doba lezajev zmansa na recmo par minut ko pa lezaji grejo se gred zaradi trenja zavari kar povzroči da se masina takoj zaustavi potem mas pa zelooo velik rotaciski moment ki ti pa prakticno unici vse dele v motorju pa pomoje strga masino iz nosilcev vn .. pomoje bi blo noro to vidt kako odleti masina vn iz havbe :)

na konc sem prebral da je ena rekla da ma en avto tm pr 4500 obratih max moc pomoje si zamesala moč z navorom :) al pa so italjani cisto mahnjeni na deasel pa so rekl klinc ce majo dizli tm max moč zakaj nebi mel to se petrol yunquiji :)

skratka odmična gred je zelo pomemben segment in prakticno zelo kriticen .... sedej ce avto skoz turiras v rangu 5000rpm bos veliko pridobil ce pa vozis ponavad v coni 2000-4000 bos pa kvecem izgubil ker te gredi so tako delane da so v določenih točkah oba ventila odprta to ni problem pri visjih rpm ih k mas zaradi dinamike tokov lepo uslihtano da mesanca gre not skozi sesalne pa ne vm cez izpusne cevi pri nizjih rpm ih se pa zelo rado zgodi da gre povsod vn kjer nebi smela :) skratka zguba na moči pa tudi poraba se poveca odvisno od gredi zakaj pa mislite da se tako matrrajo narest ventile k bodo krmiljeni z rač namesto z odmicnimi gredmi
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po apr 21, 2003 8:54 pm

odmična gred se da druga in se je nebrusi ...fak ane..berte poste !

no zdej vem za ceno zam ojo...80k sit.. dobis pa najvec od vsega..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po apr 21, 2003 9:00 pm

kr3mn1 je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:kokr jest vem... bolj odpira ventile.. s tem dosežeš višje obrate ( pri yugotu baje 11000 obr/min)
samo je ena najdražjih predelav-...


zdej pa ti men povej kako lahk zbrušena oz. našpičena os bolj odpira ventile????
mal premisl kaj pišeš.

lp, kr3mn1


tukaj se je vse zataknilo ker je kr3mn1 nevem kje prabral da sem reku da se jo brusi !
to je on izumil in ne jest
Športno odmično se KUPI... in ma več materjala kot navadna..
nevem ker k****n gre brust odmično.. posledica bi bila manjša pot ventila... in manj časa odprto..s tem bi zgubil moč in ne pridobil !

Prosim naj mi en PASTE da kje sem napisal da se jo brusi :)
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To apr 22, 2003 9:52 am

Bom dodal nekaj o odmičnih:
sploh niso tak zadetek ker dodajo le malo moči!
Pri športni odmični (280 stopinj) dobiš par konjev in nekaj navora.Moč je malo više kot pri serijski (kakih 500 o/min), poraba malo višja.Če vgradiš dirkalno gred pa je brez drugih modifikacij motorne glave učinek prej negativen kot pozitiven.Potrebni so večji kanali in večja kompresija.Odmična je le pika na i take predelave.
Sam sem imel vgrajene tri tipe odmične:275, 300 in 308 stopinj.Najboljše rezultate sem dobil z 275 stopinjsko (mala poraba in dobra odzivnost iz nizkih obratov).
Pri najbolj strupeni (308) pa je motor težko vžigal, poraba je bila ekstremna (tudi 20 l/100km), motor je začel vleči šele nad 4000 o/min.Max moč je bila malo čez 8000 o/min.Predelana pa je bila tudi glava (kanali, kompresija,...)
Govorim pa o motorju za yugo!
Pa še to.Yugo s tako predelavo se res vrti do 11000 a le v prostem teku.Pri tem pa je zelo velika nevarnost, da ti zlomi glavno gred, ki ne prenese več kot 8500 o/min (izkušnje dirkačev).
Kot sem že omenil se najbolj izplača predelati glavo.Dobiš največ konjev, je najceneje
in motor ti vleče iz nule.Če povrtaš uplinjač je rezultat še boljši .S amo menjavo odmične pa pridobiš minimalno (5-8 km)!
LP gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To apr 22, 2003 10:15 am

tx,,... sm jo hotu ze kupit..
aja glavo sm pilu.. ( kok je max ? baje 1.5mm)
lukne mam 32/32 ( en poseben weber)

in se poliral bom kanale...
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To apr 22, 2003 10:22 am

Za glavo ni pravila kolko.Treba je zračunat komp. razmerja in potem meit izgorevalni prostor.Komp. mora biti okoli 10,5:1
Če boš kanale sam poliru, boš dobil malo. Treba jih je povečat na min 28 mm in povrtat sedeže ventilov.
Za uplinjač z luknjami 32/32 pa še nisem slišal. Od česa pa je?
LP gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To apr 22, 2003 10:25 am

zanimivo ane :)
smo gledal..., in nobenmu ni blo jasno..
ma nimam pojma od cesa je...
k 65ka naj bi mela 32/30 ane
moj ma 32/32

eeemmm kanale bomo na masino spoliral do visokega sijaja..
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To apr 22, 2003 10:33 am

uplinjač verjetno nima lukenj 32/32. To je samo oznaka. Original ma luknje 22/22 ali 19/23.Moraš izmeriti luknje skoz difuzor
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To apr 22, 2003 10:44 am

aha...
a se jih da kej povecat... mam pa moznost dobit od alfe 2xdvojni fi 40..samo bo kolektor problem
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To apr 22, 2003 10:49 am

Jaz sem ga povrtal na 26/23 a je ful zamudno delo.Treba je namreč popraviti kunus difuzorja.Lahko pa montiraš dva dvojna vebra.Moraš dobiti original kolektor(v italiji stane 800.000 lir).Sam sem ga imel:moč malo višja, poraba extremna.
lp gvx
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To apr 22, 2003 11:08 am

in kok bom zdej prodobil... brusenje glave 0.5mm... (neki je bla ze preh brusen ap nevem kok zato samo tolk) + polirani kanali, ta mal drgacn frgazar..-.. a jih bo skupaj 70 al kej manj.. upam da bos reku vec.. aja pa zadngy lonca ni vec.. namest srednjega bom dal prehodnega...kok je bo pri pospeskih poznalo ? masina je 1.3
V8 POWER
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To apr 22, 2003 11:25 am

Težko je na pamet govort kolk.
Treba je najdit prave dize za tvojo kombinacijo(zelo važno!!), potem pa iti na valjčke, da ti izmerijo.
p.s. če daš premale dize ti lahko zgori bat!!!
LP gvx
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov