technoboy : brusenje je postopek obdelave pri katerem delas zelo gladke povrsine in zelo točne skratka zelo drag postopek in se ga uporablja v končni fazi izdelave odmične gredi pobrusi se lezisča za ležaje ter odmikače na končno mero tuki so tolerance +-0,005 po definiciji je to postopek preoblikovanja sorovca z odzemanjem materjala .... sicer pa probi sam vzam eno leseno dilo pa smergel paper pa drgni po njej in pol mi razlozi kako mas po tem vec materiala ... ce pogruntas kako se bi dalo to narest lahko patentiras tehnologijo in ne bo 10dni po tem ko se bos vozil z skylinom al pa supro ne pa tko kot ostali z 'socjalnimi' jajci
en je reku da gre jugo lahko na 11.000rpm
prakticno gre vsak avto na take obrate lahko samo uprasanje je kok casa lahko to zdrzi ker glavna gred je pritrjena z drsnimi lezaji kateri z visjimi obrati splavajo neka vrsta aquaplaning ( olju seveda) vendar problem je v tem da ko gre bat gor pri 11.000 doseze fantastične hitrosti ce upostevas maso bata potem ves da je vztrajnostna sila bata ogroomna pomoje ce ga nebi drzal z necem bi letelll vissooookkoo

skratka ko pride v to tocko ki se spremeni gibanje bata najbolj trpijo ležaji in pri takih rpm ih je to zellooo hitro pervec tako da se zivljenska doba lezajev zmansa na recmo par minut ko pa lezaji grejo se gred zaradi trenja zavari kar povzroči da se masina takoj zaustavi potem mas pa zelooo velik rotaciski moment ki ti pa prakticno unici vse dele v motorju pa pomoje strga masino iz nosilcev vn .. pomoje bi blo noro to vidt kako odleti masina vn iz havbe
na konc sem prebral da je ena rekla da ma en avto tm pr 4500 obratih max moc pomoje si zamesala moč z navorom

al pa so italjani cisto mahnjeni na deasel pa so rekl klinc ce majo dizli tm max moč zakaj nebi mel to se petrol yunquiji
skratka odmična gred je zelo pomemben segment in prakticno zelo kriticen .... sedej ce avto skoz turiras v rangu 5000rpm bos veliko pridobil ce pa vozis ponavad v coni 2000-4000 bos pa kvecem izgubil ker te gredi so tako delane da so v določenih točkah oba ventila odprta to ni problem pri visjih rpm ih k mas zaradi dinamike tokov lepo uslihtano da mesanca gre not skozi sesalne pa ne vm cez izpusne cevi pri nizjih rpm ih se pa zelo rado zgodi da gre povsod vn kjer nebi smela

skratka zguba na moči pa tudi poraba se poveca odvisno od gredi zakaj pa mislite da se tako matrrajo narest ventile k bodo krmiljeni z rač namesto z odmicnimi gredmi