Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po avg 22, 2005 9:27 pm

shorto je napisal/-a:Hmm... mogoče bi bilo pa res bolj pametno motor menjat. Samo jest bi dal 2.0 gt motor z 175 ps, ker 2.0 turbo je brez veze ker imajo te celice 4x4. Kako bi pa ta motor pasal notri? ali bodo potrebne kake predelave?


ma pomojem ce bi dal motor od 4x4 ti bi pasal tvoj original menjalnik ki imas zdaj, ker fora je v tem da je samo menjalnik drugacen, medtem, ko blok motorja je isti in so samo 4x4 menjalnik prillagajali temu bloku, ne pa obratno, ker je vecji strosek......
drugace kake manjse predelave ti bi prsle v upostev 100%.....kak auspuh, baterija pa take stvari ki ti vamejo ful prostora, ker 2.0turbo ima 100% vse pod haubo polno...tko da je tam prostor porblem ;)
LP
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Po avg 22, 2005 10:30 pm

FireSTORM je napisal/-a:
Drey #24 je napisal/-a:Turbo kit nekje 600k sit naprei.... se ti splača... ne! prodaš to celico pa kupš močnejšo :D
8)


ja to je samo kit
potem pa še se začne menjava glave, zavor, odmičnih gredi....bla bla bla


ne ne ne... ok zavor ja.. sam kar se motorja tiče pa ne.. guvurim za like stage 1 turbo, seprau najcnej varianta ;)
8)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po avg 22, 2005 10:48 pm

Drey #24 je napisal/-a:guvurim za like stage 1 turbo


Si žespet NFS zagnal al kaj :p

Povej lepo za do 0.X ali ap 1.X bara ti ni treba nič še menjati v motorju recimo :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Po avg 22, 2005 10:51 pm

dej titan jedi ti govna :lol: :lol: :lol: ... do 0.5 bar recimo
8)
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Če avg 25, 2005 8:34 am

shorto je napisal/-a:Hmm... mogoče bi bilo pa res bolj pametno motor menjat. Samo jest bi dal 2.0 gt motor z 175 ps, ker 2.0 turbo je brez veze ker imajo te celice 4x4. Kako bi pa ta motor pasal notri? ali bodo potrebne kake predelave?

2.0GT je fina zadevca, kar lepo potegne. Jasno, da pri menjavi motorja moraš vseeno delat neke predelave, matr, pa sej to ni yugo. Mal nosilce predrkat, kakšna ojačitev itd. Ampak je izvedljivo in neb smel bit problem.
Tuning na obstoječi mašini ti pa izpod dobrega miljončka ne uide, tko da potem si res raj pejt po novo mašino. Ker razne odmične in to je treba naročit iz tujine, pa pol montirat itd...
Ampak pomoje je finta v tem, da ga je deda bolj "slabo" vozil in je avto postal "zaspan". Kar morš ti nardit je, da ga mal steraš, da se spucajo zadeve. Mal na avtocesto, mal blokado pošlatej itd. Pr men je trajal pol leta, preden je avto spet normalno šel (prej ga je vozilo eno ženšče). Tud žre mi manj (no, takrat mi ni ko sm ga tišu, da se razumemo).
Aja, pa upam da drgač to redno servisiraš...
V končni fazi lahk tut prodaš avto pa si kupš kej še močnejšga, ampak potem boš ti delal za avto in ne on zate.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Če avg 25, 2005 1:05 pm

Imas mogoce 7A-FE masino?
Ce zelis malo boljse pospeske brez zapravit dosti dnarja dej postruzit vstrajnik. Obrati se obcutno hitreje dvigajo ceprav zgubis na navoru, na mojemu se ful pozna, sam da jaz mam 4A-FE masino 5 gen. Celica.
Made in Japan
 
shorto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe maj 20, 2005 8:59 am

Napisal/-a shorto Če avg 25, 2005 9:11 pm

Zdravo

ja imam 7a-fe motor. Kje bi bilo pa to najbolje narediti?

kaj pa tole??
http://www.toyotacelicaonline.com/celica1/7ahybrid.htm
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Če avg 25, 2005 11:35 pm

Vecina strugarjev zna postruzit vstrajnik, pol ga je pa potrebno poslat na balansiranje (nekje v LJ to delajo, nevem tocno kje).

Menjava glave je se boljsa varjanta ... problem bo najti 4A-GZE nevem ce so spolh te masine v europi :? Supercharged MR2 in Corola GT-S

Sem hodil precej po odpadih po Italiji in celic je zelo malo, iskal sem podvozje od 6 gen. (zavore,peste...) ... nula.
Made in Japan
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

200 konjev v lepem avtu!

Napisal/-a Zmaj78 Po sep 12, 2005 3:22 pm

Ja ta selika bi bla res majka z cca. 200 konjčki, ker 116 pa glih ne pristoji taki karoseriji, je pa še lepša tastara mašinca od selike.

Tle pa te očitno res ceneje pride da kupiš drug avto oz. tamočn motor iz taistega avta, ker razne turbine se mal drgač montirajo kokr kakšen misl, u stilu da je to en kup pleha pa ena cev, pol pa daš še neki čip tuning varianto in si že v filmu 2F2F! :))
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po sep 12, 2005 4:50 pm

Ta motor ne boš kar tako navil. OK v neki nemški reviji sem videl, da je nekdo zadevo natunal do 170 konjev ampak itaq je pisalo nekaj v stilu čip tuning, sportski filter tak da... :roll:
Zakaj je ne boš navil? Ker je ta motor mišljen kot ekonomičen in nikakor ne neka močna zver, ki se jo do naviti do xxx konjev. Ravno takšno vprašanje je nekdo zastavil v Japanese performance in je dobil takšen odgovor: Če bi rad več konjev v Celici jo prodaj in kupi GT verzijo.

Drugače pa čestitam za odličen nakup (še star avta ga je mel). Avto mi je ful všeč- razen prvih luči) ampak se ga da še lepše uštimat. Morda bi nekoč imel tut jaz Celico. Ampak ko bom dost prišparal bom najbrž rajš kupil novejšo goneracijo. :P
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To sep 13, 2005 4:10 pm

Popravek prejšnje teme:
Konjev 150, ker ne špreham Švabsko bom kar citiral kaj piše pod motor (ki je 7A-FE):
1,8 liter offener K&N-luftfilter (ok to zastopim), Aussaugwege poliert (neki o polinarnju- najbrž glava a?), TRD-Kopfdichtung (TRD dihtinga na glavi?), HKS-Nockenwelle mit 276 Grad (kaj je ne vem ampak HKS je slišat kul), erleichterte Kolben (nimam pojma kwa je to), ca. 150 PS.
Pa ne, da je to SOHC motor (ena odmična)? Potem se ne čudim zakaj ni tolk navita in ni namenjena temu...
Drugače je pa to v reviji AUTOTUNING (.de- če bo kdo šel na net) mislim da aprilska številka (koledar z eno fejst nago babo je za maj :D ).
Aja drugače je pa avto res lep (17ke RH ZW3 in 215 širine, nek hud body kit, cartatoo (ki mu ful paše)...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov