Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To avg 23, 2005 4:09 pm

Ok čalnek seka .. haben wieder waß gelernt.No not piše tudi nekaj o povezovanju na spodnjem delu podvozja .. kam točno pa se te zadeve pritrdijo?
Slika
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross To avg 23, 2005 6:39 pm

tiste "za spodaj" isto povežejo obadva amortizerja sam da pač spodnja konca. tem zadevam se reče "anti-sway bar" ali nekak "proti-nagibalna palica". skrbi za to da je avto na ovinkih še bl stabiln sej preprečuje nagibanje avta, se še zmer nagiba sam ful manj.
Priponke
antisway.jpg
Supression!
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR To avg 23, 2005 11:58 pm

Cross je napisal/-a:tiste "za spodaj" isto povežejo obadva amortizerja sam da pač spodnja konca. tem zadevam se reče "anti-sway bar" ali nekak "proti-nagibalna palica". skrbi za to da je avto na ovinkih še bl stabiln sej preprečuje nagibanje avta, se še zmer nagiba sam ful manj.


to je pol u bistvu spredn anti-rollbar ,anti-swaybar sam da se ga montira zadi je tko
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross Sr avg 24, 2005 3:08 pm

v bistvu je oboje isto, pač več izrazov ma ta stvar. se pa lahk namontera spredi in zadi.
Supression!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr avg 24, 2005 8:39 pm

TITan je napisal/-a:Tuki se pa ne strinjam. Avto na dirkališču mogoče (ali pa če zelo nelegalno voziš :roll: ), samo že 50km jugo lahko profitira s tem.


Ce gre za avto mehkejse karoserije ki se kar precej krivi v ovinkih itd... pol ziher mora biti neka razlika.
Sam sem si stango ze naredo edino zastasal se jo nisem skupaj.
Pri r5 se baje kar nekaj pozna

Glede karambola pa je tak, da ce ti zamakne levo stran avta pol ti tudi desno nekaj zamakne. Sila se pac preko stange prenese na drugi konec.
podobno se ti zgodi ce ma avto spredaj mocno vezno.
 
Uporabniški avatar
dennis18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So apr 24, 2004 9:28 pm

Napisal/-a dennis18 So avg 27, 2005 10:23 pm

Cross je napisal/-a:tiste "za spodaj" isto povežejo obadva amortizerja sam da pač spodnja konca. tem zadevam se reče "anti-sway bar" ali nekak "proti-nagibalna palica". skrbi za to da je avto na ovinkih še bl stabiln sej preprečuje nagibanje avta, se še zmer nagiba sam ful manj.


Se mas kaksno boljo slikco od odspodaj?

LP
 
Uporabniški avatar
|jurcek|
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: So apr 03, 2004 9:20 am
Kraj: DUPLEK

Napisal/-a |jurcek| Sr avg 31, 2005 6:43 pm

jaz jutri dobim sprednjega....bom videl če se bo obnašanje na cesti kaj poboljšalo.

me pa nekaj zanima. Glede homologacije. Te zadeve so ponavadi tipske (torej delane za vsak avto z majhnimi spremembami). Kako se stvar homologira, če se more? JAz sem že kontaktiral proizvajalca in so mi poslali dopis, ki ga naj pokažem na homologaciji (samo je dopis v nemščini in ne več če na lpp zna kdo nemško od onih).

so pa napisali, da TŰV ne obstaja.
Drive as fast as you can and be happy!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr avg 31, 2005 10:51 pm

|jurcek| je napisal/-a:jaz jutri dobim sprednjega....bom videl če se bo obnašanje na cesti kaj poboljšalo.

me pa nekaj zanima. Glede homologacije. Te zadeve so ponavadi tipske (torej delane za vsak avto z majhnimi spremembami). Kako se stvar homologira, če se more? JAz sem že kontaktiral proizvajalca in so mi poslali dopis, ki ga naj pokažem na homologaciji (samo je dopis v nemščini in ne več če na lpp zna kdo nemško od onih).

so pa napisali, da TŰV ne obstaja.


Brez tuva mislim da se v slo nic kaj dosti neda resit.
 
Uporabniški avatar
|jurcek|
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: So apr 03, 2004 9:20 am
Kraj: DUPLEK

Napisal/-a |jurcek| Če sep 01, 2005 1:03 pm

saj to je ravno finta....je pa res da na vsakem strut-baru od podjetja Wiechers piše za kateri model avta je zadeva.

bom pa še pogledal malo po netu za TÜV-e, da bom mel za ziher zraven. počasi se približuje čas, ko bo treba stvari homologirat, ker drugače bo kazen previsoka.
Drive as fast as you can and be happy!
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če sep 01, 2005 1:06 pm

sj je že zdej kazen previsoka drugač pa dobiz kkšn tuv od kkšnga druzga struta pa mal predelat
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
BaSe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1350
Pridružen: Če dec 26, 2002 2:47 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a BaSe Če sep 01, 2005 1:50 pm

škif ti nima kaj gledat pod havbo ;) zato se pa tudi strut ne vidi ;)
Posledica: ne bo kazni :P
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če sep 01, 2005 1:57 pm

problem je na tehničnem razn če usakič dol šraufaš drgač pa škif te lohka na izredni tehnični pošle pol si ga pa res naj.... :?
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
BaSe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1350
Pridružen: Če dec 26, 2002 2:47 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a BaSe Če sep 01, 2005 2:03 pm

tisto 1x na leto pač dol odšraufaš za tehničnega :P škif pa te tudi nebo zaradi tega poslal na izrednega, razen če še maš zraven tega 10 stvari nehomologiranih :D
 
Uporabniški avatar
|jurcek|
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: So apr 03, 2004 9:20 am
Kraj: DUPLEK

Napisal/-a |jurcek| Če sep 01, 2005 6:35 pm

saj to je res, da škifi ne gledajo pod haubo...samo saj veš...dober feeling je ko maš vse vpisano v kartonček (posledično tudi manj denarja v žepu).

jaz bom probal shomologirat, ker sem zaj našel en TÜV za Strut-bar oz. po nemško Domstrebe
Drive as fast as you can and be happy!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 01, 2005 10:08 pm

pol pa kar veselo na delo, da bo za tvoj avto pa na homologacijo. :)
 
Kocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne maj 11, 2003 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Kocky Ne sep 04, 2005 11:46 am

Mene pa zanima če bi mi kdo loh to doma naredu in zmontiru pa kolk $ bi blo.
Je pa za cliota l.2002 1.4 16v

JURČEK a ti si svojga naroču pri tej firmi?
Če si mi povej kako to poteka,kolk je stroškov...


THX
2 fast&2furious
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Ne sep 04, 2005 1:09 pm

Mene tud zanima ja ce ma kdo kakega šlosara pri roki ko gi to naredo pa zmontiral tak kot se zagre:>
Slika
 
Uporabniški avatar
|jurcek|
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: So apr 03, 2004 9:20 am
Kraj: DUPLEK

Napisal/-a |jurcek| Ne sep 04, 2005 8:03 pm

to lahko kaki šlosar naredi brez problema. nebi smelo biti problema, da nebi mogel. moreš mu pač mere dat al pa da jih on vzeme pa je.

@Kocky: Strut-bar je od firme Wiechers. Nisem pa je naročil od njih, ampak mi jo je prodal kolega iz Nemčije, ki ma isti avto kot jaz. Bom pa še verjetno dal zadnjo not.

Je pa res, da je zadeva včasih malo "smotana", ker je različno od izvedbe do izvedbe. Sam bom moral zvrtati luknje, za pričvrstitev ali pa narediti nastavke, ker nekateri strur-bari nimajo direktne pričvrstitve na zgornji del amortizerjev, ki si v motornem prostoru.
Drive as fast as you can and be happy!
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Ne sep 04, 2005 8:22 pm

ja ok za zgorniji del ni panike spredaj pa zadaj cez amortizerje bi mu znal razlozit kaj pa kje hocem .. smao kaj pa spodaj? Sanja se mi en kam prie??
Slika
 
Uporabniški avatar
|jurcek|
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: So apr 03, 2004 9:20 am
Kraj: DUPLEK

Napisal/-a |jurcek| Ne sep 04, 2005 10:48 pm

za spodaj pa bi moral mu nest kako sliko kako je zadeva pritjena (mislim, da je slika tudi v tej temi). če mu to prineseš pol ti lahko verjetno tudi to naredi.
Drive as fast as you can and be happy!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov