Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Ne maj 11, 2003 1:37 am

jaz imam eno vprašanje :D a je treba kaj mašino posebej pripravit za to zadevo ,ali je lahko tudi seriska oziroma original tovarniška :wink: :D
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Ne maj 11, 2003 7:03 am

masino je treba tudi predelat. Sej samo NOS ni tako drag, draga je priprava. Masino je treba predelat na podoben nacin kot da bi dajal turbo na neturbo masino, zmanjsat kompresijo itd. Potem (ce hoces da ti nos montirajo experti npr. fluido racing - drugih ne poznam) moras imet se 5 dodantnih stevcev, a-testiran gasilski sistem v vozilo in se in se.

Za une ki gledate na internetu "Home made Nitrous Oxyde ... in hocete to realizirati - zelim vso sreco, jaz si ne bi upal :)
Made in Japan
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Ne maj 11, 2003 7:15 am

Galantfreak je napisal/-a:NOS je lahko nevaren tudi, če je profesionalno vgrajen... :shock:
Pazi to: Badly installed NOS - SCARY!!!


Ne sej ce je profesionalno vgrajen nima kaj bit (razen motorju) Ce je prav od "NOS" original, ki je najbolj prodajan pomoje je maximalno zasciteno.
Made in Japan
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Ne maj 11, 2003 8:37 am

CAPRI BOY je napisal/-a:jaz imam eno vprašanje :D a je treba kaj mašino posebej pripravit za to zadevo ,ali je lahko tudi seriska oziroma original tovarniška :wink: :D


Mašine pri majhnih povečanjih moči ni potrebno predelovati (30-40 km).
Treba je dati hladnejše svečke, malo manj predvžiga in tankati bencin 98.
Tisto o "slabo instaliranem NOS sistemu " pa očitno ni nihče prebral.Samo gledate slike in filozofirate!Lepo piše da je tip pustil prižgan grelec na flaši in to par ur.Poleg tega je imel flašo preveč napolnjeno, narobe zmontiran varnostni ventil,...
Ni čudno da je vse odšlo v zrak!
Pri pravilni montaži in upoštevanju par pravil po moje zadeva ni kaj bolj nevarna kot če prevažaš flašo CO2.
N2O je v vsaki gostilni pod avtomatom za smetano in če bi predstavljal tako grožnjo, ne vem če bi ga lahko kupil vsak gostinec!
Pa lep pozdlav, gvx
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon To jun 03, 2003 9:56 pm

V osnovi, če pozabimo na varnost, rabimo:
-flašo
-ventil
-tisto cev(za velki pritisk)
-elektromagnetni ventil(elektroniko za pulz)
-injektorje

Al si mogoče jst to narobe predstavljam?
Kak pritisk pa je v flaši ko je polna?
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Sr jun 04, 2003 6:52 am

Neon je napisal/-a:V osnovi, če pozabimo na varnost, rabimo:
-flašo
-ventil
-tisto cev(za velki pritisk)
-elektromagnetni ventil(elektroniko za pulz)
-injektorje

Al si mogoče jst to narobe predstavljam?
Kak pritisk pa je v flaši ko je polna?

Rabimo še ventil za bencin.Elektroniko za pulz pa le v primeru, če hočemo prirastek moči regulirati v več stopnjah. Kakšnih posebnih ukrepov za varnost nisem nikjer zasledil!Videl sem le,da je na flaši VARNOSTNI ventil, ki ob prevelikem tlaku popusti.Priporočajo tudi zmontirati filter za plin pred ventilom, ker drugače lahko kakšen delec iz cevi blokira ventil in ta se ne zapre več(to pa je lahko nevarno).
Če je kdo zasledil še kakšne varnostne ukrepe, bi ga prosil, da jih na kratko opiše.me namreč zelo zanima, ker nočem nositi glave na pladnju!
Pritisk v polni flaši je okrog 50 bar pri 20°C in ta pritisk ostane, dokler je še kaj plina v tekočem stanju.
LP gvx
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 04, 2003 10:56 am

Običajna flaša za potapljat ina 200 do 300 barov pritiska. Če jo raznese in je ventil obrnjen proti mašini naredi luknjo skozi cel avto in skozi mašino(videl v živo pri enem potapljaču), zato previdno, če se s tem igrate. Če je res samo 50 barov, bi to mašina ustavila, pleh pa sedeži pa sigurno ne, tako da bi jaz v tem primeru dal kako 1cm debelo jekleno ploščo pred ventil, če ga imate obrnjenega proti mašini. Najbolj pa bi bilo, če bi lahko taka flaša stala pokonci(vendar zaradi ventilov mislim, da ne sme).

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jun 04, 2003 10:59 am

Gigen je napisal/-a:
Galantfreak je napisal/-a:NOS je lahko nevaren tudi, če je profesionalno vgrajen... :shock:
Pazi to: Badly installed NOS - SCARY!!!


Ne sej ce je profesionalno vgrajen nima kaj bit (razen motorju) Ce je prav od "NOS" original, ki je najbolj prodajan pomoje je maximalno zasciteno.

samo za info.. tole k je razgnalo.. je kupljen NOS sistem...tip je pozabil bottle heater odprt....
no NX je to enostavno resil z varnostnim ventilom.... nad 100barov.... odpre ventil.. in plin po cevki spusti iz avta ven
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr jun 04, 2003 12:40 pm

A im kdo kakšen elektro magnetni ventil do 10 barov za prodat?
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jun 04, 2003 1:14 pm

ja.-...
samo zakaj.. kateri medij ?
za benz...mas dost do 3 barov....
za N2O pa rabis 60 barov.. :)
prvega za 10k sit..
drugega za 20k sit
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr jun 04, 2003 9:15 pm

Ja rabim ga za plin (propan/butan) in samo do 10barov (rabim 8 barov pritiska). Sej sem enkrat že neki pisal po forumu o tem.(pač še malo bolj rizična verzija nosa na dizlu).
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jun 04, 2003 9:34 pm

to sm revno dons bral da je en probal in ni drugega kot da gori....iz frgazerja ven.. nebo beri NOBENEGA ucinka....ni primeren zato..
fora pri nosu ni da je eksploziven... samo vec kisika ma... samo poveca ucinkovitost motorja.. medtem ko ti hoces eksploziven plin spustit v masino...
a se ti nezdi da bi kdo pred tabo to ze probal... :)
V8 POWER
 
Kocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne maj 11, 2003 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Kocky Sr jun 04, 2003 10:00 pm

Mene pa zanima kako je s turbinam.A je to možno montirat v vsak avto in kakšn je postopek,kaj vse morš predelat,kok cca. stane,kdo to dela in kakšne so loh posledice za motor.
2 fast&2furious
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jun 04, 2003 10:24 pm

jah v teoriji gre v vsakega... v praksi taka predelava stane 3k EUR naprej...
mors menjat bate, gredi, vglavnem use.. .glavo odmicno :) vse :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Če jun 05, 2003 5:57 am

Ja sem bral da mu plin že prej zagori v frgazarju, samo jest mam dizla in je stvar malo drugačna. Dizlu spustiš malo eksplozivne mešanice v cev za dovod zraka pa se mu čist odtrga. Kr probaj na kašnemu golfu s kakšnim sprejem "start sprej". 8)
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Če jun 05, 2003 7:51 am

ule je napisal/-a: Dizlu spustiš malo eksplozivne mešanice v cev za dovod zraka pa se mu čist odtrga. Kr probaj na kašnemu golfu s kakšnim sprejem "start sprej". 8)

Poglej na piksno od start spreja, tam piše da je notri eter!Pri etru se pa utrga vsaki mašini in ne samo dizlu.Včasih smo ga vlivali v apn 4 in je šlo kot avion a ne dolgo!
LP gvx
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 05, 2003 9:02 am

Kaj pa eter, ki bi ga dodajal mešanici zraka in bencina, a bi to na dragu tut delval, sploh, če bi to zmontiral na turbino? Sam ne vem kdo bi pol ugasnu mašino.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Če jun 05, 2003 9:35 am

Ja vem kaj piše na start spreju. Sem pa tud probal z plinom propan/butan pa je učinek isti. Lahko vzameš pa tud kakšen parfum v piksni pa še diši za tabo. :P
No a ma kdo ele.mag ventil do 10 barov?
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Če jun 05, 2003 12:00 pm

ule je napisal/-a:No a ma kdo ele.mag ventil do 10 barov?

Majo jih v firmi Jakša v LJ.Ti samo povej za kak medij in kak pritisk, pa ti ga naredijo!
LP gvx
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Če jun 05, 2003 12:05 pm

nebivedu je napisal/-a:Kaj pa eter, ki bi ga dodajal mešanici zraka in bencina, a bi to na dragu tut delval, sploh, če bi to zmontiral na turbino? Sam ne vem kdo bi pol ugasnu mašino.

LP
Nebivedu

Za kak drag bi bil bolj primeren nitrometan, ki ga lahko dodaš gorivu.Imajo ga vsi modelarji a je potrebno (vsaj pri modelarskih motorjih) znižati kompresijo, ker gre drugače motor po gobe.Moč dvigne pa nenormalno!
LP gvx
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov