Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Jolly
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Po dec 08, 2003 2:20 pm

Napisal/-a Jolly To mar 02, 2004 9:57 am

Hm se mi zdi da velika vecina tu zamenjuje hidravljicno podvozje ala Citroen in zracno vzmetenje ala low rider! Maky se mi zdi da ma v mislih low rider, tak sistem je ze zoran prej omenil in nima kaj veliko skupnega z hidravlicnim vzmetenjem kot ga najdemo pri citroenih!

Ja Maky te sistemi so zlo dragi kot si ze opazil in verjetno ni moznosti da bi tako stvar lahko homologiral v slo., no vse eno kle imas en naslov strani www.streetbeatcustoms.com ]kjer imajo to naprodaj.
The All Slovenian Reject
Civic EK4-pursuit of function
R.I.P. Civic EG6
B2500
http://www.jdm.si/
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To mar 02, 2004 10:17 am

Jolly je napisal/-a:Hm se mi zdi da velika vecina tu zamenjuje hidravljicno podvozje ala Citroen in zracno vzmetenje ala low rider! Maky se mi zdi da ma v mislih low rider, tak sistem je ze zoran prej omenil in nima kaj veliko skupnega z hidravlicnim vzmetenjem kot ga najdemo pri citroenih!

Ja Maky te sistemi so zlo dragi kot si ze opazil in verjetno ni moznosti da bi tako stvar lahko homologiral v slo., no vse eno kle imas en naslov strani www.streetbeatcustoms.com ]kjer imajo to naprodaj.

sm na prvi strani napisal da ne iščem low rider sistema... čeprav se ga nebi branil samo ne vem kam bi zbasal tako velik kompresor...

jaz iščem prav airride... deluje na principu napihovanja vreč (ki so namesto fedrov)
low rider deluje na drugem principu...

poleg tega ima low rider tudi posebaj ojačano podvozje in karoserijo... drugače je velika vrjetnost da se razpade ob vseh pritiskih ki nastajajo...


pa še lowrider ne paše glih na audi a4... bolj na kakega buicka :P :P :P

(vseeno hvala za stran čeprav nimajo nič za moj avto :cry: :cry: :cry: )
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest To mar 02, 2004 1:01 pm

makica...
baje je edini s TüVom GAS!
German airride Systems...

caki da najdem link... hmmm... :shock: fakr... ne najdem...
bom mal pobrsku po revijah...

pero
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To mar 02, 2004 1:03 pm

perica vem da je samo ne za audi a4 typ 8e :wink: ta tip ga še nima...
link je pa www.bavaria-tuning.de

evo ti še dokaz
Momentan sind TÜV-Teilegutachten für folgende Fahrzeugmodelle vorhanden:

Audi A3 (kein Allrad)
Audi TT (kein Allrad)
Scoda Oktavia (kein Allrad)
Seat Leon (kein Allrad)
Seat Toledo (kein Allrad)
VW Beetle (kein Allrad)
VW Bora (kein Allrad)
VW Golf 3 (kein Allrad)
VW Golf 3 Variant (kein Allrad)
VW Vento (kein Allrad)
VW Golf IV (kein Allrad
Weitere TÜV-Teilegutachten sind in Vorbereitung.

SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest To mar 02, 2004 1:43 pm

[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest To mar 02, 2004 1:46 pm

[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To mar 02, 2004 1:49 pm

maky je napisal/-a:Slika
Slika

tko da si lahko mal predstavljate kaj iščem...
(sena niti ni tako pretirana ....... 600-700$)

torej če še kdo pozna kakšno firmo v evropi naj mi prosim sporoči(lahko tudi na PM)



Če kdo rabi kaj podobnega - nekateri subaruji (leone in legacy) so imeli nastavljivo podvozje. Nekaj podobnega kot je tole zgoraj in avto si lahko dvignil za max 5cm, kar je prav prišlo pozimi.
Na kakem odpadu (bo najceneje)je treba najti tak model subaruja - oznaka mora bit pa GL ali pa GL10 - pa tudi ti niso vsi imeli tega.

Če bo kdo iskal - ko odpreš pokrov mašine takoj opaziš nad amortirerji 2 črni škatlici in na njih piše - height control - vse skupaj je pa vezano na en gumb na armaturki kjer piše samo heihgt. Če nima teh škatlic se ti ne splača gledat naprej.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To mar 02, 2004 1:54 pm

dgrejtest je napisal/-a:http://www.bavaria-tuning.de/shop.php?uin=55676a92fc20&site=produkte&step=2&id2=1

:evil: !!! kak da nema!!!

pero

ccc pero! obstaja že samo nima TUV-a!
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest To mar 02, 2004 2:06 pm

:oops:
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To mar 02, 2004 9:41 pm

Zdaj bom pa nekaj napisal za kar me ne prosim obsojat. Vem da ljudlje nimate radi Centre ampak ko sem bil tam pred meseci mi je ponujal tocno eno tako stvar kot ti isces za enih 150-200k sit, mislim pa da je celo tuv melo. Drgac pa se sam prepricaj in poklici tja.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To mar 02, 2004 9:44 pm

s.hio je napisal/-a:Zdaj bom pa nekaj napisal za kar me ne prosim obsojat. Vem da ljudlje nimate radi Centre ampak ko sem bil tam pred meseci mi je ponujal tocno eno tako stvar kot ti isces za enih 150-200k sit, mislim pa da je celo tuv melo. Drgac pa se sam prepricaj in poklici tja.

tuva ko bog ni imel! se grem stavit. če je bilo pod 200k je bilo brez kompresorja,zračnega tanka in vse potrebne elektronike. se pravi ročno pumpanje na pumpi (z unim za gume pumpat)

centra me še nekaj časa ne vidi... zanga sem itak mulec,za katerega je to predrag šport... :wink: :wink: :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To mar 02, 2004 10:29 pm

maky je napisal/-a:
s.hio je napisal/-a:Zdaj bom pa nekaj napisal za kar me ne prosim obsojat. Vem da ljudlje nimate radi Centre ampak ko sem bil tam pred meseci mi je ponujal tocno eno tako stvar kot ti isces za enih 150-200k sit, mislim pa da je celo tuv melo. Drgac pa se sam prepricaj in poklici tja.

tuva ko bog ni imel! se grem stavit. če je bilo pod 200k je bilo brez kompresorja,zračnega tanka in vse potrebne elektronike. se pravi ročno pumpanje na pumpi (z unim za gume pumpat)

centra me še nekaj časa ne vidi... zanga sem itak mulec,za katerega je to predrag šport... :wink: :wink: :wink:


se pravi mulc z predragim audije za unga ki dela na centri. No pa pustmo stat, jaz ti sam povem kar sem videl na lastne oci, druzga pa nisem spraseval ker mi je bilo prebedno.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr mar 03, 2004 9:00 am

s.hio je napisal/-a:
maky je napisal/-a:
s.hio je napisal/-a:Zdaj bom pa nekaj napisal za kar me ne prosim obsojat. Vem da ljudlje nimate radi Centre ampak ko sem bil tam pred meseci mi je ponujal tocno eno tako stvar kot ti isces za enih 150-200k sit, mislim pa da je celo tuv melo. Drgac pa se sam prepricaj in poklici tja.

tuva ko bog ni imel! se grem stavit. če je bilo pod 200k je bilo brez kompresorja,zračnega tanka in vse potrebne elektronike. se pravi ročno pumpanje na pumpi (z unim za gume pumpat)

centra me še nekaj časa ne vidi... zanga sem itak mulec,za katerega je to predrag šport... :wink: :wink: :wink:


se pravi mulc z predragim audije za unga ki dela na centri. No pa pustmo stat, jaz ti sam povem kar sem videl na lastne oci, druzga pa nisem spraseval ker mi je bilo prebedno.

sej vrjamem da si to videl... sem že tudi jaz videl samo to me pač ne zanima...


glede unega pa: če ti je prva stavek ki ti jo reče ko vstopiš k njemu v trgovino: Veš fant tole je pa drag šport potem pa tudi prav. mene ne vidi več :wink:
SlikaSlika
 
Belina
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če feb 26, 2004 2:27 pm

Re: zračno vzmetenje al kakor koli se že reče

Napisal/-a Belina Če mar 11, 2004 12:05 pm

maky je napisal/-a:no uglavnem zanima me kje bi se dalo to dobiti.
če kdo ne razume kaj iščem :vzmetenje na tak način kot ga ima audi a8 in še kaki mercedes in volvo.Torej gre za vzmetenje ki ga lahko premikaš po velikosti iz kabine torej:
bzzzzzzzzzzzzzz in greš gor :D
bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz in greš dol :wink:

(pa da ne bo kdo mislu da iščem lowrider sistem)

no a kdo pozna kej tazga?

se da dobit za te bo drago pršlo :wink: http://www.showtimehydraulics.com/art/gallery_016.jpg
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: zračno vzmetenje al kakor koli se že reče

Napisal/-a maky Če mar 11, 2004 1:52 pm

Belina je napisal/-a:
maky je napisal/-a:no uglavnem zanima me kje bi se dalo to dobiti.
če kdo ne razume kaj iščem :vzmetenje na tak način kot ga ima audi a8 in še kaki mercedes in volvo.Torej gre za vzmetenje ki ga lahko premikaš po velikosti iz kabine torej:
bzzzzzzzzzzzzzz in greš gor :D
bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz in greš dol :wink:

(pa da ne bo kdo mislu da iščem lowrider sistem)

no a kdo pozna kej tazga?

se da dobit za te bo drago pršlo :wink: http://www.showtimehydraulics.com/art/gallery_016.jpg

smo že najdli proizvajalca :wink:
in še enkrat : nima tuv-a za moj avto :wink:

aja pa tale slika je iz lowriderja... vsaj glede na velikost kompresorja...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 11, 2004 2:01 pm

Maky jst sm tudi našu vse o tem height control.
Deluje tko da je avto spuščen stalno, ko pa na slabšo cesto prideš, pa z pritiskom na gumb dvigneš avto za 4cm in če voziš pod 80km/h je avto dvignjen, če pa pohodiš gas, se ti pa avto spusti nazaj dol, in ko spet zmanjšaš na manj kot 80 pa se avto spet dvigne.

Vse skupaj te pride 310 dolarjev novo s poštnino carino in davkom iz japonske. Da se pa montirat na skoraj vsak avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če mar 11, 2004 2:07 pm

nebivedu je napisal/-a:Maky jst sm tudi našu vse o tem height control.
Deluje tko da je avto spuščen stalno, ko pa na slabšo cesto prideš, pa z pritiskom na gumb dvigneš avto za 4cm in če voziš pod 80km/h je avto dvignjen, če pa pohodiš gas, se ti pa avto spusti nazaj dol, in ko spet zmanjšaš na manj kot 80 pa se avto spet dvigne.

Vse skupaj te pride 310 dolarjev novo s poštnino carino in davkom iz japonske. Da se pa montirat na skoraj vsak avto.

daj link ker tole pa prvič slišim da je to tako poceni...
sej te sam vrečke (airbags od firestona) stanejo 4 cca. 400 $. pol pa rabiš še kompresor---->najcenejši recmo 200$ + zračni tank: spet 300 dolarjev najcenejši....
+vse cevkice, ventili,kontrolna plošča,... in skupaj MORE nanesti čez 1000 $...

vidu sm že sistem za cca 500$ ampak so samo tele vreče... avto dvigneš pa tako da greš na pumpo pa nafilaš tele vreče :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če mar 11, 2004 2:15 pm

kok pa to kej vpliva na lego ?
pa kok je tole kej varn, jst ko pomislm na zračno napihljive blazine pod
mojimi fedri, me kr jajčka zabolijo :D :P

drugač pa se mi tista varianta zdi full nesmiselna, pumpanje na pumpi :roll:

he he... sam za tehnični maš pa res... papirji...
he he... si kr predstavlam, kako faco bi naredu un v jašku na LPP-ju
k bi vidu tiste blazince :shock: :lol:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 11, 2004 2:15 pm

Evo moja napaka. 310 dolarjev je za prednji kolesi, za zadnje je pa 260. Vse skup pride 570 dolarjev. Moja napaka. Nisem dobro prebral do konca. Linka pa nimam več, ker sem to preko googla iskal (za subaru GL ali XT ali WRX) in sem si shranil samo text, kako deluje na pc.

LP
Nebivedu

Height Control (Pneumatic Suspension-Equipped Vehicles)

The height control was designed to maintain the height of the vehicle at two levels, "NORMAL" or "HIGH", whether or not passengers, luggage, or cargo are being carried. It becomes operative when the ignition switch is turned "ON", and allows "NORMAL" or "HIGH" to be selected by operation of a switch. When the ignition switch is turned off and the driver and passengers leave the vehicle, the vehicle height rises momentarily due to the lightened load, but returns to normal height automatically after a few seconds. The pneumatic suspension is provided with a built-in variable damper with the following characteristics:

· During travel on normal roads with low wheel stroke variations, damping force is reduced to improve riding comfort.

· During travel on poor roads with greater wheel stroke variations, damping force is increased for greater control.

· When the vehicle is in "HIGH" position, damping force is increased to prevent deterioration of handling stability in the "NORMAL" position.

 Height control switch

This switch changes the vehicle height from "NORMAL" to "HIGH" or vice versa. The "NORMAL" position is used for normal driving and high-speed cruising. The "HIGH" position is used for driving on poor or snow-covered roads. The "HIGH" position is higher than the "NORMAL" position by about 40 mm (1.6 in) in both the front and rear of the car. When the switch is set to "HIGH", an indicator light flashes as the vehicle changes from the "NORMAL" to the "HIGH" position

The indicator stays lit when the "HIGH" position is fully reached. However, when the vehicle height takes more than 30 seconds to change to the "HIGH" position, the flashing indicator light will stop flashing and remain lit when 30 seconds have elapsed.

· A vehicle in the "HIGH" position automatically returns to "NORMAL" position if its speed exceeds roughly 80 km/h (50 mph). The "HIGH" position cannot be selected at speed exceeding 80 km/h (50 mph). However, the vehicle automatically returns to the "HIGH" position when the speed drops below roughly 50 km/h (30 mph).

· The height control does not adjust the vehicle height when just one wheel is stuck on an excessively high place or in an excessively low place, such as on very bumpy roads.

WARNING!

In the case of a vehicle with pneumatic suspension, do not perform jacking, lifting or any other service operation that will change the vehicle position while the ignition switch is in the "ON" position or within a minute after setting the ignition switch to the "LOCK" position. Otherwise, the functioning of the pneumatic suspension to keep the vehicle in a level position may produce an unexpected change in its position, causing injury to the operators or damage to the vehicle.
Old subarus never die, they just get faster!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če mar 11, 2004 2:32 pm

HUGO_BOSS je napisal/-a:kok pa to kej vpliva na lego ?
pa kok je tole kej varn, jst ko pomislm na zračno napihljive blazine pod
mojimi fedri, me kr jajčka zabolijo :D :P

drugač pa se mi tista varianta zdi full nesmiselna, pumpanje na pumpi :roll:

he he... sam za tehnični maš pa res... papirji...
he he... si kr predstavlam, kako faco bi naredu un v jašku na LPP-ju
k bi vidu tiste blazince :shock: :lol:

ni fedrov :wink: fedre nadomestijo tele blaznice :wink:
SlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov