Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Ne sep 18, 2005 6:41 pm

hja, sem mu pisal v Nemčijo in je rekel, da to je samo upor v ohišju, ki naj bi pač povečeval dotok goriva in tako naj bi dodal par konjev. Zupan: kako naj kaj izvem, če ne bom nikoli nič vprašal???
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po sep 19, 2005 3:08 pm

alanq4 je napisal/-a:Najceneje je sigurno menjava motorja za 2.0 16v z 150KM.
Drugače pa poliranje ses. in izpušnih kanalov, ostrejša odmična, nižanje glave, lajšanje vztrajnika, drugi bati, športni izpuh, pa ne samo zadnji lonec pa še veliko malenkosti. Potem pa optimiziranje motorne elektronike glede na spremembe na motorju.
Mogoče paše tudi samo 16v glava na tvoj motor samo bolje da to uprašaš na kakem opel forumu.


menjava bata
to misliš te stožčaste visoko kompresijske bate?
nekje sem slišal da po tem lahko raznese blok :shock:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov