Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Pe jan 13, 2006 3:46 pm

ja če greš po klancu navzdol, pa veter v rit pa gre 190+ :lol:
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
P206S16
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne apr 03, 2005 12:10 pm
Kraj: lj

Napisal/-a P206S16 So jan 14, 2006 12:02 am

no no ni samo tvingo taka mala raketica kot pravite, sestrin 106 sport 1.1 60km gre po ravnem za šalo 170 nisem mogu verjet, dobr da ni klanca navzdol vidu. Ampak je proti tvingu kot noč in dan, klub temu da je tvingo 1.2 (navaden). Smo probali, pa v vsakem sva bila po dva... V pospeških in končni brzini gre 106 bolje.
leti...leti.... S16
 
Uporabniški avatar
Partyzan
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To nov 08, 2005 9:41 pm
Kraj: okolica Lj

Kaj pa clio?

Napisal/-a Partyzan Sr jan 18, 2006 8:51 pm

Kako hitro pa je šel kdo z Clioto 1.4? Sam mam cliota letnik 95. Pa nimam občutka, da bi lahko šel 190 in več po ravnem.
 
elvisr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To mar 07, 2006 11:20 am

Napisal/-a elvisr Sr mar 08, 2006 11:27 pm

moj je šel 185 po klancu navzdol pri vrhniki po AC in ko sem zapeljal čez most ( avto je bil obtežen z familijo -dva otroka indva odrasla) smo tako rekoč poleteli ima veselih 150000 km indela kot urca :D
 
Uporabniški avatar
Feint
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: So feb 04, 2006 4:10 pm

Napisal/-a Feint Če mar 09, 2006 2:17 am

no no ni samo tvingo taka mala raketica kot pravite, sestrin 106 sport 1.1 60km gre po ravnem za šalo 170 nisem mogu verjet


to bo kr drzalo ga je frend pred kratkim kupil takega pa pravi da z malo crnih trikova i magije tud po ravnem 180 leti ;)
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če mar 09, 2006 2:58 am

Jaz sem se s svojim twingičem, ki ga imam zdaj slaba 2 meseca, največ peljal okoli 145 km/h po števcu, vendar pa ga nisem priganjal do konca, tako da niti nisem prepričan koliko največ gre; po občutku pa kaj dosti več kot 160 km/h po števcu na ravnem ne more iti. Imam pa D7F mašino z 8 ventili, letnik `99. Kako vam uspe doseči hitrosti nad 170 km/h in več? A ga tiščite do blokade v četrti in šele potem šaltate v peto? :shock: Kolikšna je sploh največja hitrost v 4. prestavi? Js ponavadi šaltam v 5. prestavo pri okoli 90-100 km/h, a je to zadosti, da lahko v peti dosežem maximum al bi ga moral bolj tiščat že v četrti? :twisted:
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican Če mar 09, 2006 6:55 am

Prejšnji teden v četrtek, ko sem se peljal po avtocesti proti domu in je bila prazna cesta sem ga malo pritisnil. Ko prideš iz tunela je manjši klanec. 171 km/h po števcu, potem sem pa raje nehal. Sem bil pa kar dobro naložen (prtljaga + 4 gume) :D Ni kaj žvirca je kr poskočna.


Kar se tiče pa prestavljanja, prestavljam nekak takole:

1.prestava: speljujem (včasih tud z drugo)
2.prestava: nekje do 30 km/h
3.prestava: od 30 - do 60km/h
4.prestava: od 60 - do 85km/h
5.prestava: nad 85km/h


Ob takšnem prestavljanju imam najmanjšo porabo.


Nekaj slikic, da ne gre za tako nedolžen avto. (slike niso moje, na netu sem jih našu)

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Če mar 09, 2006 1:16 pm

Hehehe, pa vi veste kok renojčku števec laže??
:lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican Če mar 09, 2006 1:23 pm

RR je napisal/-a:Hehehe, pa vi veste kok renojčku števec laže??
:lol: :lol:


Glede na to, da občasno primerjam hitrost, ki mi jo zmeri opozorilni radar, ki stoji ob cesti in hitrost, ki mi jo pokaže števec, pa ne kaže občutno več. Tako da...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če mar 09, 2006 1:41 pm

Saj lastniki malih petardic najbrž poznate tale graf, ane:

http://www.mobisux.com/album/data/3141/8690moc1.jpg

Seveda je to odvisno še od aerodinamike, mase, ipd., ampak nek občutek pa le da... in koliko konjev ima 1.1? 50?

Je pa zabavno brat o avtomobilih z manj kot 100 konji ki grejo več kot 200 :D
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Če mar 09, 2006 8:05 pm

Tale graf je še precej optimističen.

Vsi, ki s svojimi 50-konjskimi gajbicami kot za šalo rušite razne hitrostne rekorde, ne pozabite, da ima avto s 50 konji tudi zavore in povozje za 50 konjev. :)
 
Uporabniški avatar
Nisde
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr dec 07, 2005 8:20 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Nisde Če mar 09, 2006 8:42 pm

Ok mene sam zanima kako bi pa jst s ponyjem pršu usaj prbližn do 170 km/h k po ravnini ne gre več kot 145 (155 sm ga maximum natišu sam mi je skor vrata odtrgal) mam pa 1.3 mašino 74 ponyjev pod pokrovom pa da tok mal gre primerjavi s twingotom??? Ok je pa revež že star sam v tem avtu naj bi bla od mitsubishija mašina not tko da.... I need a new car...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So mar 11, 2006 12:07 am

1.1 je 60 konj in cca. 700kg
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Feint
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: So feb 04, 2006 4:10 pm

Napisal/-a Feint So mar 11, 2006 3:05 am

Tam gori sem pozabo napisat ...bog ne daj da pri 180 dobis kak bocni veter te premakne iz pasa na pas hehehe
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi So mar 11, 2006 8:35 am

Js po novem prestavljam v mestu in na podeželju bolj po dieselsko(po kolegovih navodilih, ki pravi, da je ob takem prestavljanju najnižja poraba):

1. prestava speljem
2. prestava do 30km/h
3. prestava do 40 km/h, največkrat pri 40 km/h vozim v četrti, če je recimo omejitev do 40, sicer pa ponavadi četrto prestavo kar preskočim in v tretji pospešim do 50 ter direktno šaltam v peto
4. prestava do 50 km/h ponavadi maximalno, samo ponavadi jo kar preskočim, če pa je že ne preskočim, najkasneje pri 50 km/h ponavadi že šaltam v peto
5. prestava od vključno 50 km/h naprej, če hitrost pade do okoli 45 km/h, ponavadi kar v peti pospešim nazaj na nekaj čez 50 km/h sicer pa šaltam v nižjo

Zgornji način vožnje velja za mesto in podeželje. Na avtocesti pa šaltam takole:

3. prestava od 30 km/h pospešim do nekje 50-60 km/h
4. prestava 60 km/h do nekje 90-100 km/h
5. od 90-100 km/h naprej

Takšen način vožnje omogoča motor mojega Twinga(1.2, 8v), ki ima največji navor(93 NM) že pri 2500 obratih. Kakšno porabo bo ta stil vožnje prinesel bom šele videl ob naslednjem tanku, ko se malce dvignejo temperature in ko bom imel cel tank normalno napolnjene gume(do nedavnega jih namreč nisem imel). Sevnican, koliko pa tebi žre ob tvojem stilu vožnje? Če si iz Sevnice najbrž ne voziš prav veliko po mestu(za razliko od mene, ki se vsaj pol tanka vozim po LJ) in bi zato povprečna poraba morala biti okoli 6 litrov(lahko tudi manj ob daljših relacijah), pozimi mogoče okoli 6.5, koliko pa dejansko imaš pa veš seveda le ti in lahko deliš z mano, ker me zanima. ;)
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ So mar 11, 2006 4:15 pm

fifi je napisal/-a:Js po novem prestavljam v mestu in na podeželju bolj po dieselsko(po kolegovih navodilih, ki pravi, da je ob takem prestavljanju najnižja poraba):

1. prestava speljem
2. prestava do 30km/h
3. prestava do 40 km/h, največkrat pri 40 km/h vozim v četrti, če je recimo omejitev do 40, sicer pa ponavadi četrto prestavo kar preskočim in v tretji pospešim do 50 ter direktno šaltam v peto
4. prestava do 50 km/h ponavadi maximalno, samo ponavadi jo kar preskočim, če pa je že ne preskočim, najkasneje pri 50 km/h ponavadi že šaltam v peto
5. prestava od vključno 50 km/h naprej, če hitrost pade do okoli 45 km/h, ponavadi kar v peti pospešim nazaj na nekaj čez 50 km/h sicer pa šaltam v nižjo



:shock: :shock: kaj si ti nor? :shock: pa nemoreš tako delat z 1.2 mlinčkom :!: :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec So mar 11, 2006 4:43 pm

Ok mene sam zanima kako bi pa jst s ponyjem pršu usaj prbližn do 170 km/h k po ravnini ne gre več kot 145 (155 sm ga maximum natišu sam mi je skor vrata odtrgal) mam pa 1.3 mašino 74 ponyjev pod pokrovom pa da tok mal gre primerjavi s twingotom??? Ok je pa revež že star sam v tem avtu naj bi bla od mitsubishija mašina not tko da.... I need a new car...



moj brat ma mitsubishi colt 1.3 75km in je isti motor kot pr tebi!!!! spravo ga je do 185km/h :D
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi So mar 11, 2006 9:16 pm

In zakaj ne bi smel tako vozit 1.2 mašine, če ima le-ta dovolj navora pri nizkih obratih, da komot vleče tako mali avto kot je Twingo? Vsakomur je jasno, da je za čim manjšo porabo najbolje avto vozit pri najmanjših obratih pri katerih se mašina še na "matra" in pri Twingecu z 1.2 8v motorjem se da komot vozit v peti 50 km/h. Sej ti pravim maximalni navor ima že pri 2500 obratih, marsikateri manjši bencinski avto je treba gnati za podoben navor nad 3500 obratov.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
niksson_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To maj 17, 2005 2:14 pm

Napisal/-a niksson_ So mar 11, 2006 9:53 pm

Meni se takšno prestavljanje ne zdi problematično.
Sam imam podobno mašino (55km) in tudi nekako tako prestavljam.
2. do 30;
3. do 40;
4. (po mestu) 40 - 55;
5. nad 55.
To velja nekako približno, morda so vrednosti včasih za par km/h višje in veljajo za zelo počasno pospeševanje ali nepospešeno vožnjo po ravnini ali klancu navzdol.
Ko hitreje pospešujem, prestavim nižje.
Vglavnem vozim tako, da se motor ne matra in na najnižjih obratih.

Pa je takšna vožnja zares najekonomičnejša, ker se mi tudi zdi da najmanj žre pri večjem (maksikmalnem) navoru??
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So mar 11, 2006 10:31 pm

phoebus je napisal/-a:in koliko konjev ima 1.1? 50?

Ne piši, če ne veš. :roll:
106ka ima 60 konjev, kot so ti že napisali. Čeprav zanimivo, moja je šla samo 160, tukaj pa vsi nekaj nakladajo, da so jim šle 170+. V dolino mi je šla 175km/h. Ampak morš bit že norc... :roll:
In spet: Mazda 323 z 88 konji gre 180 po ravnini. Pa bi lahko dobil še malo več.... ;)
Itak se pa ogromno folka na forumu baha, koliko jim gredo mlinčki. Kdo ima večjega! :twisted: Jaz raje povem realno pa BMK...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov