Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Re: vžigalne sveče iridium

Napisal/-a ShineR To okt 11, 2005 6:49 pm

pinjas je napisal/-a:ali se jih splača zamenjat na popolnoma originalnem avtomobilu no ja malo izpuh pa filter zamenjan??
denso ali ngk

koliko je pa cena?


ne splača se ti, res ne... taki detajli se res poznajo pri tunanih motorjih, za tiste moraš kupovati tudi že hladnejše stopnje :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: vžigalne sveče iridium

Napisal/-a Symon To okt 11, 2005 9:40 pm

ShineR je napisal/-a:ne splača se ti, res ne... taki detajli se res poznajo pri tunanih motorjih, za tiste moraš kupovati tudi že hladnejše stopnje :)

OK tebi pa že kar verjamem. Ampak na tvojem bi (si) pa mogoče že dobil kakšnega konja. ;)
Ej svaka čast za tvoj avto, ker je res huud! Dream car za marsikoga. Samo malo švohotcen je. :mrgreen: (OK preveč berem Japanese preformance) :bere :[]
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR To okt 11, 2005 10:00 pm

jst sm že mogu menjat svečke ker so bile serijske že čist pretople in to sploh ni ql za hlajenje motorja. tko da mam zdej notr 1 stopnjo hladnejše..baje nej bi se s tem pridobilo par KM ampak to je bl stranska zadeva tuki.... največji trik je pa v tem da ne smeš dat prehladnih svečk notr ker s tem prav tako lahko škoduješ motorju pri segrevanju na normalno delovno temperaturo tko da se v serijski motor res ne splača dajat nevemkakšnih super-duper svečk :)


As the power produced by the engine increases, you’ll need to exchange the spark plugs for
‘colder’ rated equivalents. This is because a more powerful engine will run hotter, and this can
cause the tips of the standard plugs to become hot enough to ignite premature detonation of the
fuel, before they actually provide a spark. Colder plugs are formulated to resist this. The ‘coldness’
of the plug needs to be suitable for your level of power; if you choose a plug that’s too cold for
your engine, it won’t reach its optimum operating temperature, and will become ‘coked up’.


aja pa Japanese Performance rox 8)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To okt 11, 2005 10:27 pm

Na G60 ni blo razlike med platinum strarimi par let pa iridium (bosh oboje), tko da nevem no :lol:

Sam da ni bosna pa je uredu :roll:
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr okt 12, 2005 7:33 am

ShineR je napisal/-a:aja pa Japanese Performance rox 8)

:[] Moj tip človeka! 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov