Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W Pe nov 25, 2005 9:42 am

Sem ga imel Swifta Gs let 90! :P Pa imam polno delov!Če kaj rabiš piši! :D :)
325i Coupe
 
Brane_vrankar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jul 03, 2005 5:51 pm
Kraj: Okolica Domžal

Napisal/-a Brane_vrankar To nov 29, 2005 8:35 am

A teli linki so tvoji?
Tiste litke pa ror so kr zanimivi.
Dej mal napiš mere za litke, pa kolk so stare. Pa kolk hočš met za lonc, pa če maš homologacijo zanga.
15 dcembra dobim colngo, pa se zna zgodit da bom šou v nakup... nevem pa če se mi zdele splača že kr litke kupvt.
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W To nov 29, 2005 9:10 am

Ja linki so moji!Ja litke so 14", stare so pa 5 mesecev.Za lonc imaš tam ceno,se še da dogovort glede cene. :D
325i Coupe
 
Brane_vrankar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jul 03, 2005 5:51 pm
Kraj: Okolica Domžal

Napisal/-a Brane_vrankar To nov 29, 2005 12:05 pm

kolk so pa široke?
A za amortizerje pa vzmeti maš homologacijo, k neb hotu da bi me polcaji pol jebal
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W To nov 29, 2005 1:07 pm

Gume misliš kolk so široke:175/65/14.So vsi dodatni papirji za homologacijo samo se moraš peljat na LPP da dobiš kartonček! :D
325i Coupe
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To nov 29, 2005 6:00 pm

Obstajajo tud športne zamenjave original filtrov, ki se vgradijo tja kjer je original - v isto škatlo. Na konusni filter pa pozabi.

http://www.knfilters.com/filtercharger.htm

http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx

v a3mu majo zihr za naročit
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz To nov 29, 2005 10:07 pm

Pa baje ma K&N tuki v Domzalah M.A.J. d.o.o. grem ju3 pogledat pa pol tukaj sporocim.Do zdej je nekaj prenavljal tko da...
Lp, Blaž
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto So dec 03, 2005 12:14 am

saj še itaq nism nič zamenju ker ta škatla je full komplicirana tko da...nevem ka naj glede auspuha pa nevem če bom ker mi nagaja sredni lonec za tega pa nemislim odštevat 40k sit. :P
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto So dec 03, 2005 12:16 am

bass je napisal/-a:Obstajajo tud športne zamenjave original filtrov, ki se vgradijo tja kjer je original - v isto škatlo. Na konusni filter pa pozabi.

http://www.knfilters.com/filtercharger.htm

http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx

v a3mu majo zihr za naročit


pa tu bi sploj pridobil kaj na zvoku ?
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So dec 03, 2005 1:37 am

Tuki pa ne znam več svetovat. Sej če pa hočeš še zvok si pa še ror zmontiri. ;)
Drugače mam jst v svojmu 1.4 60 hp polotu konusni (stožčasti) športn filter od k&n in zadeva grmi, da se pržge občasno kak alarm, glave se pa tko al tko obračajo. Rora tko sploh ne rabm. Priporočam :D

poklič mal na a3m v črnuče pa povpraši glede filtra za svoj model pa je - cifre ti pa ne smem napisat ker je reklama prepovedana na forumu
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 So dec 03, 2005 8:48 am

Borko je napisal/-a:Ja linki so moji!Ja litke so 14", stare so pa 5 mesecev.Za lonc imaš tam ceno,se še da dogovort glede cene. :D

ej a lahk vprasam kaj mas to za en ror.je mogoce dynamik.pa mas papirje za njega
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ So dec 03, 2005 11:35 am

bass je napisal/-a:Tuki pa ne znam več svetovat. Sej če pa hočeš še zvok si pa še ror zmontiri. ;)
Drugače mam jst v svojmu 1.4 60 hp polotu konusni (stožčasti) športn filter od k&n in zadeva grmi, da se pržge občasno kak alarm, glave se pa tko al tko obračajo. Rora tko sploh ne rabm. Priporočam :D

poklič mal na a3m v črnuče pa povpraši glede filtra za svoj model pa je - cifre ti pa ne smem napisat ker je reklama prepovedana na forumu


LOL!

Najbolje da pokliče A3M in pove, da ima K-Jet tronic in bi rad bolj pretočen filter, hehe. Mu bodo ziher znali svetovat :EE

Mogoče mu ga še celo vgradijo (bodo kr uno einspritz glavo stran odmontirali, ker jo itak nimaš kej, povrh pa še predstavlja oviro za elegantno montažo noname konusnega filtra :EE :EE :EE )
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ So dec 03, 2005 11:50 am

Zdej pa resno: super98 in titan imata prav. Ne prčkaj nič kaj preveč okrog une glave, ker je ta zadevca precej občutljiva. Not maš en majhen bate, ki ga premika una velika loputa, ki je pod glavo, to loputo pa premika zrak, ki ga vleče motor vase in s tem v bistvu na en način meri pretok zraka v motor. Un batek pa potem dozira pretok benza na mehanske injektorje, ki ti potem špricajo benz pred sesalne ventile.
Uglavnem tista glava z batkom in loputo je full občutljiva in za mehansko zadevo presenetljivo natančna. Bognedaj jo kdaj razdret, ker jo ne boš več spravil nazaj skup tako, da bi tesnila, ker ta zadeva tesni skupaj dve kovinski plošči brez tesnila med njima. Dokler stvar dela, ne diraj nič. Mehanik ti edino lahko nastavi CO z enim šravfom, ki se nahaja na glavi in z njim v bistvu štelaš pozicijo lopute.
Priporočam, da vsake par tankov vliješ med benz aditiv za čiščenje einsprtitz sistemov (liqui moly), da ti ne bo enkrat zaštekal tisti batek tam not pa tudi za injektorje je to pametno.

Če hočeš zvok, naredi tako kot je rekel eden zgoraj: navrtaj škatlo spodaj in boš imel zvok. Če hočeš še mal efekta, nekako poskrbi, da bo do škatle prišlo čimveč hladnega zraka (ki ga bo potem motor lahko pozavgal not) in namesto navadnega filter vložka kupi vložek od K&N. (ne kakšen cheap H&R, apex,.. in podobni shit).

To je to.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov