Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To nov 01, 2005 9:18 pm

Važno je, da olje "ohladiš" na delovno temp, ker če je olje pregreto nima več pravih mazalnih lastnosti, poleg tega pa tudi turbo če avto voziš v boostu 10 min prideš pred lokal in ga vgasneš je velika možnost, da poškoduješ turbino...(lahko zapika ležaj itd..)Ubistvu je namen tega "ohlajanja" samo to, da avto spravis nazaj na delovno temperaturo, da se vse normalizira...
Poleg tega pa imam jaz tako zvezano, da ko potegnem ven ključ vklopi tudi ventilator za hladilnik.. ;)
 
ginek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če avg 28, 2003 11:57 am

Napisal/-a ginek To nov 01, 2005 10:09 pm

greddy je napisal/-a:.
Poleg tega pa imam jaz tako zvezano, da ko potegnem ven ključ vklopi tudi ventilator za hladilnik.. ;)

No, to je pametno :tomidelej:

V bistvu bi bilo tudi fino, če bi imel zraven še posebno električno črpalko ki bi ob ugasnjenem motorju krožila vodo. Slišal sem da imajo nekateri VWji to, samo ali je res pa nebi vedel.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To nov 01, 2005 10:37 pm

Seveda je res, to ma noter Blue, cicero in drugi VW frizerji :lol:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To nov 01, 2005 11:21 pm

ginek je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:@ginek...
Turbino si pa pozabil?
Turbina ko je avto na mestu se glih nene kaj dost suce ali? torej se zadeva ohladi.
Pa olje si pozabil omenit


Glede turbine je res, posebej je problem pri dizlih ker ne moreš za zaprto loputo za gas vozit (ker je ni). Ne vem no, avto se sigurno greje na mestu in olje se tudi tako ne hladi. Lahko vsakomur dokažem, da vožnja brez boosta (recimo 80km/h) ohladi hladilno in olje, medtem ko vroč avto na mestu pustit prižgan ne bo nič ohladilo kar tako. Zdaj ne vem če je preveč dobro vroče in posledično zapečeno olje v dovodu in mazanju turbine. Turbina se pa vedno suče, če avto teče, tudi na mestu, samo ne bistveno. Razlika med vožno brez boosta in na mestu ni bistvena glede obremenitve turbine.
Sicer je pri dizlih drugače, ampak traktorji itak niso omembne vredni, sploh ne v tuning sekciji :roll:


To je tudi res ja kar si povedal ;)
Npr se vozis po avtocesti ga tisis, pa mimogrede z vrocim zavijes na pocivalisce, na eno kofe, zdaj al bos cakal par minut pri prizganem avtu da se bo zadeva ohladila, se bos par km prej "jajčkal" al pa bos turbo timer nabavo.
Turbina se itak zmerom suce sam tak minimalno da ni omembe vredno.
Boost je enak nic.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Sr nov 02, 2005 2:46 am

v glavnem nauk te basni je to da je timer zelo uporabna stvar. the end. :P :D
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Sr nov 02, 2005 4:03 pm

@ShineR: Se podpišem -TT je zelo uporabna zadevca!!!!
8)
Slika
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe apr 04, 2003 5:52 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life!!! Ne nov 06, 2005 11:28 am

Če imaš dizla, potem si omisli takšnega, ki ti izračunava čas na obrate. Sicer dizl nima nekih visokih obratov, tako, da ne vem kako bo to delalo. Itaq pa imaš opcijo, da si sam nastaviš čas, tako, da ni problema.

Jaz imam Greddy-a, ki pa ima še kar precej funkcij, kot merjenje hitrosti, obratov, pospeškov 0-100, 100-200...., 0-200m, 0-400m, lap timer......

Slika

Fina zadeva v glavnem. ;)

Bye
Slika

Boost safe, Round about 4 Bars
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne nov 06, 2005 1:29 pm

ejga A3 - kok $$$ te je pa pršlo tole? skupi s poštnino in carino?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne nov 06, 2005 3:20 pm

no mene pa nekaj drugega zanima...
se TT glede na dizelaša ali bencinarja kej razlikuje kar se tiče priklopa?
in pa še kateri je boljša izbira: blitz, apexi ali greedy -jev turbo timer? glede na to da bom v kratkem iz anglije naročal me zanima katerega je bolje vzeti ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life!!!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe apr 04, 2003 5:52 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life!!! Ne nov 06, 2005 3:21 pm

Mislim, da me je vse skupaj prišlo okoli 18k. Dobil sem ga zelo ugodno, direkt iz Japonske. ;)

Bye
Slika

Boost safe, Round about 4 Bars
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne nov 06, 2005 11:11 pm

čist pošteno 8)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
AMG Kompressor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če nov 03, 2005 5:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a AMG Kompressor To nov 08, 2005 3:20 pm

@ShineR: dj Biskvitku zrihti od unga tvojga kolega iz ZUP-a, k je tut huda cena!!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR To nov 08, 2005 9:09 pm

un model ni iz ZUPa ;) bom pa preveru če ga ma še pa se zmenu kako pa kaj, ni panike :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr sep 03, 2008 5:08 pm

no, zadnje casa malo studiram o tej zadevi za moj avto..gre pa za Blitz FATT DC
Full Auto Turbo Timer. trenutno imam dve ponudbi eno iz US (59€), drugo pa iz UK (72€)..

je pa finta, da me pride shipping se 1x toliko, kot je vredna naprava, zdaj pa me zanima se splaca dat za tole cca 150€? ali se da kje pri nas to dobit ceneje?
 
Uporabniški avatar
neyc
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Sr nov 27, 2002 3:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a neyc Pe sep 05, 2008 6:03 pm

A3Turbo4Life!!! je napisal/-a:Jaz imam Greddy-a, ki pa ima še kar precej funkcij, kot merjenje hitrosti, obratov, pospeškov 0-100, 100-200...., 0-200m, 0-400m, lap timer......

Slika

Fina zadeva v glavnem. ;)

Bye


sam tiste meritve so tud sam SEC, desetink pa ni... tak da kr mal neuporabna zadeva...

kak si pa rešo za AC,.. jaz se iz MB do Slov. Bistrice pelem pa je že na 8 min hlajenja, pa je čist na easy vožnja... vem, da je low pa high pa p1 in p2, mam nastavljeno min varinato... kr za 15km umirjene vožnje v službo ne rabi hladit 1 min.. tak, da je zdaj max 15 sec... sam za AC nevem...
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost