Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
.:BoMbAsTiC:.
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Sr nov 09, 2005 3:59 pm
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a .:BoMbAsTiC:. Ne nov 13, 2005 12:45 pm

To je najbolša znamka zato ti lahko svetujem da kupiš, ker tud cena ni predraga kljub kvaliteti. (sam mam podvozje Einbach)
Uspešen nakup... :D
lp
 
h.m.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 17, 2005 5:18 pm

Napisal/-a h.m. Če nov 17, 2005 6:23 pm

CupraR je napisal/-a:Tršani amortizerji oz konkretno obdelani prVugi so isti k. kot eni amortizerji v rangu do 100.000 :roll: :roll: Valda da pa kkšn Tein, KW oz H&R Gewindi itd so boljši....sam tm je govora o 1000EUR+

Kar se tiče pa Eibcah-a in inžinirjev, razvoja: itak delajo samo fedre, vsak pek pa ve da treba prvo amortizerje porihtat(če serijsko niso zelo trdi-športni) pol pa se pa šele fedre menja če hočš met fajn podvozje 8)
In recimo VAG grupa kot nadgradnjo omogoča komplet Eibach-Bilstein 8)

BTW: z Amortizerjem ma folk kr probleme, itak je pa še enkrat dražji :roll: :roll:


Dolgo časa že spremljam tale forum. Me kar srh spreleti, ko berem kaj pišejo razni "mojstri foruma". Vidim da nimajo razčiščenih pojmov o določenih stvareh. In včasih tudi znanja ne. Pardon, znanje je, vendar le komercialno (tisto, naučeno iz reklam in katalogov). Pa ne gre zgolj za tale post. Tukaj mi je pač prekipelo.

Kaj pomeni konkretno obdelani amortizerji? Pa ne mi rečt da so amortizerji pri Vugi, ko ti zvrta luknjico in "dofila" olje, enakovredni amortizerjem, kot jim sam praviš, za 100k. Bi bilo dobro postaviti na tester vse te amortizerje hkrati in opazovati njihove krivulje. Samo tako lahko dobiš realno stanje o kakovosti amortizerja.

Res ne vem zakaj toliko hvale Vugi. In pretežno gre s tvoje strani. Si že slišal zgodbe o ljudeh ko so imeli cel kup štale ko so šli od tam?

Strinjam se s tabo le v tem, da mora bit amortizer brezhiben, vkolikor želiš doseči optimalnost z vzmetjo (športno ali navadno).

In ne vem zakaj praviš da Eibach dela samo vzmeti, saj proizvajajo tudi amortizerje.

Še tole: Bilstein je pasje draga zadeva, vendar hudo precenjena. Dirkalni amortizerji so zgodba zase, to, kar pa ponujajo kot komercialni program (športni, navadni), pa živi na račun dirkalnega programa. Pa a ni mogoče pri vseh stvareh tako?

Pa ne bit preveč jezen...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če nov 17, 2005 8:54 pm

Jao prvo sprobaj stvari pol pa piš naokol :roll: :roll: :roll: z avtobusom se je fajn vozt a ne??? Ko sprobaš določene stvari, točno vidš razliko....

Obdelava amortizerja: komplet novga narest, ostane samo ohišje...Maš na Turnškovi strani lepo opisano ...

Eibach za večino veozil dela fedre, Bilstein je pa daleč od dragih zadev, ni pa res najbolj cheap zadeva...

Pa itak brezveze, zmeram se en najde z 3-mi posti in je pametn ko 100 mater ;) ;)
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Sr nov 23, 2005 8:41 pm

CupraR je napisal/-a:Obdelava amortizerja: komplet novga narest, ostane samo ohišje...Maš na Turnškovi strani lepo opisano ...


Hmmm...
Že ki točno ne vem kako poteka, mi lako razložiš kako se obdela amortizerje in kako se jih strša?
Če ne druzga pa napiši naslov tiste strani ki si reku da to opiše

Hvala...
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Sr jan 04, 2006 11:08 pm

FANTJE ! ! !
Končno so gor!
in to je SUPER
Sem bil pri Vugi... ej stric je pravi car!
Stršau mi je 20% spredaj in obnovil vse amortizerje, pol mi je montirau Eibache (pač je reku da niso glih najboljši, in da so tako poznani samo ker je prva firma ki je začela delat športne fedre za cestne avte...), vse papirje mi je zrihtal in še dodatno mi je menjau eno končnico volana ki mi je šla po gobe, ne da bi višal cene.
Vožnja je super, ovinki so skoraj ravni :P
Sem mislu da bo kruto vozit in da bom ču vsako luknjo... pa ni tako, vožnja je prijetna in ni trd... samo se ne juga po cesti ko prej :)
Zdej si montiram še strut-brace pa mislim da vožnja bo dokaj prijetna ;)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jan 04, 2006 11:16 pm

Super - enjoy; in stroški?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Če jan 05, 2006 12:03 am

33.K s vsemi papirji (brez papirjev samo obnova amortizerjev bi blo 28.K)+
3500 za optiko in izpis optike (ja, to ne dela on)
pa bomo vidli kolko bo bla homo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če jan 05, 2006 12:14 am

Res poceni; si menjal tudi selene, pa gumice v podvozju?
BTW - si imel oljne amortizerje kajne? - Sem videl da so drugačni od mojih, ki so plinski - te se pa ne da tršat pol pr men men se zdi
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Če jan 05, 2006 12:24 am

Ne nič druzga nisn menjau...
Hmm... neki čudnega je blo... Vuga je reku da en amortizer je biu plinski in drugi mehanski, je reku da ta je bil zamenjan mogoče pri kaki nesreči... pol je reku da mi je še tistega pretvoru v mehanskega tako da so vsi isti... Bolj podrobno ne vem povedat...
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Če jan 05, 2006 12:32 am

Fantje neki bi prašu pa brez zamere. Jst mam monroe plinske amortizerje avto je full trd in jaz bi dal samo fedre aibach tko da nebi nč tršu bi blo to kul? A to Vuga vse zrihta? Kako se lhk an njega ubrnm (kontakt?) HVALA pa brez zamer....
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Če jan 05, 2006 12:59 am

Ni zamere...
Najbolše da direktno pokličeš njega... itq je ful prijazen in full se spozna, tko on ti bo vse povedal...
to je št: 053022057 -> Miran Vuga iz NG
Po mojem to je dosti odvisno od avta... kolega je meu na cliotu samo športne fedre pa je vsako luknjo čutu, jaz pa man tudi tršane amm. in mi je super; eibachi pa pravijo da so dorri ki niso prevč trdi...
Good luck...
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Če jan 05, 2006 2:32 pm

Če se ne motim je to ker so vzmeti progresivne.

Jaz mam na svojem Clio-tu (v podpisu), KW amortizerje in Eibach vzmeti. Je dobra kombinacija. Avto je sicer zelo trd, ampak je pa zato vožnja tolikokrat boljša. Niso nastavljivi po višini. Vse skupi me je prišlo 140k.

Pri naslednjem avtu bo pa zihr notri podvozje nastavljivo po višini in trdoti. To kar mam sedaj v avtu je hudo, ampak uni nastavljivi so pa zelo zelo dobri.

Splača se mal skeširat pa zrihtat dobro zadevo
---------------------------------------------------------------------
CLIO BACCARA 1.8 i ORIGINAL
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Če jan 05, 2006 7:45 pm

E ja ni slabo...
kolega mislim celo da je imel apex...
Mah, skupaj fedri + montaža + predelava amm. mi je pršlo okoli 60-70 K in zaenkrat sem tako zadovoljen... rad bi tud jaz stavu gor H&R coilovers nastavljive ampak niman glih 250K :P ... se pa strinjam da če hočeš top vožnjo pol se splača..
 
Uporabniški avatar
none
Novinec
 
Prispevkov: 412
Pridružen: Po jul 19, 2004 9:54 am
Kraj: Maribor

Re: Eibach fedri za Coupeja se splača?

Napisal/-a none Pe jan 06, 2006 1:31 pm

MarS je napisal/-a:Pač tej fedri niso slabi, ne...


Z Eibach-i nimaš kaj falit. Zelo kvalitetne in dobre vzmeti ;)
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep So jan 07, 2006 9:27 pm

MarS ti si dal na kopeja eibach fedre pa obnovil si amortizerje + montaža si dal 60-70K ? Pr temu modelu Vuga? A si dovg caku da ti je zrihtu v kolkm času ti to naštima en dan? (k dobi robo al ma an zalogi?)
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jan 07, 2006 10:08 pm

MarS je napisal/-a:FANTJE ! ! !Zdej si montiram še strut-brace pa mislim da vožnja bo dokaj prijetna ;)

Se splača. Morda še prej kot fedre. ;) 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Ne jan 08, 2006 12:43 am

ja tam neki 60-70k...
Ne jaz sem dobu fedre posebi, sem jih kupil v nemčji... mislim pa da Vuga ma tudi nekaj na zalogi, tudi amortizerje ima...
naredu je hitro od 7h do 11h, 4-5 ur, meni je do 12.30 ki je mel malo problemou za vzet dol amortizerje iz avta... ruzno itd...

Symon -> ne, pred fedri ne... če nimaš dorre fedre in amm. ti ne pomaga dosti met strute... tej ti pomagajo samo da karoserija v ovinkih se ne tolko giblja...
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Ne jan 08, 2006 11:44 pm

Kje si pa nabavu fedre eibach? Maš kšn naslov , al si šov iskat? kwa drugač ma vuga tut eibach fedre? Al ej bolš da sam tja prneseš? On sam montira al kwa? Za kok si dubi iz nemčije 4 pare fedrov?
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
MarS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:39 pm

Napisal/-a MarS Po jan 09, 2006 12:18 am

Ne eibache sn se kepu po ebayu od privatnika... za tkšno ceno ih ne dobiš drugje... 150E s poštnino
Vuga ma anka neke fedre sam ne vem kašne... ma mislim da on jih nabavi če se dogovoriš prej žnijm... Pokliči in ti bo vre on poveu vse...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov