Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
saks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To okt 19, 2004 2:18 pm
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a saks Sr dec 07, 2005 12:07 pm

Hvala za odgovor killah bee, sem mislu da je akomulator, ma sem ga pred 14 dnevi kupil novega.
saks
 
Uporabniški avatar
flegmato
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: So jan 29, 2005 12:24 pm

Napisal/-a flegmato Sr dec 07, 2005 1:48 pm

Meni je na bivši xantii tudi cukal dokler je bil mrzel. Zato sem ga dal pozimi vedno ven.
Slika

fajn se mamo :)!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr jan 04, 2006 4:27 pm

Avto se pozimi tezje segreje ze iz raloga, ker je zunaj bolj mrzlo in mora hladilno tekocino zagret se za dodatnih 20 stopinj, filter po moje nima velikega vpliva pri tem.

Drugace pa nekateri moroji niti niajo lopute, ki bi odpirala in zapirala topel zrak s koletorjev, nekateri motorji sploh nimajo speljane cevi za topel zrak ze v originalu. Dober primer je renault, kjer ne poznajo dovoda toplaga zraka.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W Sr jan 04, 2006 11:23 pm

Pozimi ima kar velik vpliv športen filter!Prvo kak prvo že zaradi tega ker se avto mora pozimi že kar dalj časa ogrevat na njegovo delovno temperaturo in če je športen filter gor se mora avto dlje časa segrevat že zaradi tega ker prihaja dlje časa mrzel zrak v motor in zaradi tega cuka!!Če pa imaš navaden filter gor pa se bo avto malo prej segrel ker je že tovarniško narejen, da ima tako že vpeljano cev da se segreva hitreje!!Pa to je tudi dokazano!!!
LP :P :P
325i Coupe
 
_PaPy_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 558
Pridružen: Sr mar 30, 2005 2:51 pm

Napisal/-a _PaPy_ Sr jan 04, 2006 11:31 pm

Borko je napisal/-a:Pozimi ima kar velik vpliv športen filter!Prvo kak prvo že zaradi tega ker se avto mora pozimi že kar dalj časa ogrevat na njegovo delovno temperaturo in če je športen filter gor se mora avto dlje časa segrevat že zaradi tega ker prihaja dlje časa mrzel zrak v motor in zaradi tega cuka!!Če pa imaš navaden filter gor pa se bo avto malo prej segrel ker je že tovarniško narejen, da ima tako že vpeljano cev da se segreva hitreje!!Pa to je tudi dokazano!!!
LP :P :P


Iz vseh postov je zanno da se avto malo bolj počasi ogreje s športnim filtrom druge razlike ni. Delovanje ko je avto segret je isto! To je vse ... men je ql k se mi je po 6 mescih filter tolk unesu da ma res hud zvok :lol: hihi
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če jan 05, 2006 4:32 pm

Borko je napisal/-a:Pozimi ima kar velik vpliv športen filter!Prvo kak prvo že zaradi tega ker se avto mora pozimi že kar dalj časa ogrevat na njegovo delovno temperaturo in če je športen filter gor se mora avto dlje časa segrevat že zaradi tega ker prihaja dlje časa mrzel zrak v motor in zaradi tega cuka!!Če pa imaš navaden filter gor pa se bo avto malo prej segrel ker je že tovarniško narejen, da ima tako že vpeljano cev da se segreva hitreje!!Pa to je tudi dokazano!!!
LP :P :P


To je mogoce res ali pa tudi ni. Vse je tudi odvisno od voznika samega. Ce avto ne cuka pa edino bolj trese na stand gasu, ko je mrzel. To drzi. Drzi pa tudi, da nekateri avti NIMAJO sploh, ze v originalu, speljane cevi za dovod toplega zraka in ni nobene razlike ali imas ti gor aftremarket cai ali pa original sistem, ker isto deluje. Konec koncev pa ima vecina modernejsih avtov (od leta 94) tako zgrajen sesalni kolektor da se med pretokom skozi njega zrak segreva do dolocene temperature, ker ni nikoli raven. Nekateri avti pa imajo tako narejene sesalne kolektorje, da na nizjih obratih in pri nizjih temperaturah odprejo daljso pot za zrak, da se lepse pelje, ko se avto segreje, pa pri vecjih obratih oprejo krajso pot ali pa se dodatno pot za dovod zraka(ali mesanice - opel) da bolj vlece in ima motor vecjo moc. Avti zadnjih par let pa itak imajo elektroniko, ki omejuje obrate in dovod zraka dokler se motor ne segreje do primerne temperature, kjer mu vecja kolicina zraka ne skodi vec.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če jan 05, 2006 4:41 pm

jaz s pa ravno dons spucu športni filter je biu umazan kr mal preveč čeprov ni zgledu tok :lol:
....
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov