Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne jan 01, 2006 10:56 am

tastari citroeni imajo hidravliko....samo to usposobit za na katero koli vozilo je pa tud zelo drago. oz. dražje kot če zvameš novodobni komplet.

za gewinde pa je cena nekje od 150.000 dalje...
SlikaSlika
 
dumpweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr dec 28, 2005 12:51 am

Napisal/-a dumpweed Ne jan 01, 2006 12:42 pm

drag špas :lol: :lol: :lol: bo treba šparat. hvala za informacije! lp
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne jan 01, 2006 2:46 pm

maky je napisal/-a:
_PaPy_ je napisal/-a:
AudiRSboy je napisal/-a:ugrad si hidravliko res da drago sam stimas visino tako kokr ti pase lahk ga tud cist na tla lahk pa k jeepa zvisas....al pa zracne blazine :P


Dobr bo ... ni vse tko ronato kot zgleda ... pri air ride-u je problem da zmerej ko nastavlaš na novo je optika čist drugačna tko da je za neko dirkalnlo vožno zelo slabo .. sploh pa zto k obrabš gume neenakomerjo. En šit po mojem mnenju. Zgleda vredu ... realnost je pa drugačna.

govoriš iz izkušenj??
da ti objasnim kakšna razlika je ko spreminjaš višino in jo naštimaš nazaj...
jaz jo štelam glede na pritisk. določen pritisk pomeni določeno višino. in taka višina je ob istem pritisku vedno enaka. se pravi ko ti naštelaš optiko na nek pritisk ti bo tudi ob ponovnem spreminjanju le tega optika ostala ista. seveda na istem pritisku.
sicer pa ko glih o optiki govorimo... optika se ti "poruši" takoj, ko imaš ti v prtljažniku malo težji tovor. tudi poln tank vpliva na optiko. ampak to so minimalna odstopanja ki pa ne vplivajo na izrabo gum. tako kot tudi za 1psi višji ali nižji pritisk ne. in vrjemi da vem kaj govorim. ti lahko pokažem izrabo mojih letnih gum (narejenih ene 25k) pa mi boš povedal kako optiko imam.
glede dirkalnosti... pripravljen sem zapeljati vsakega pa mi bo povedal po vožnji in po različnih višnah kako se drži v primerjavi z klasičnim podvozjem

glede cene hidravlike... se da tudi ceneje priti čez... samo je vseeeno ogromna razlika med hidravliko in zračnim vzmetenjem ;)

@dajwoo: the fun never stops :twisted: :twisted:


no zdej mene neki zanima kwa bi ti priporcu hidravliko al zracne blazine...k to mislm ugradit not cez par let....stem da jst nocm nobenga skakanja z avtom k to mi se zdi cist mim(skoda avta za take stvari)...jst bi mev sam za visino menat pa da recmo lahko v ovinku se mav poafnam k dam eno gumo pod blatnik druge pa vn....pa rd bi da se dokaj hitro use odziva....hvala za odgovor
Slika
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

Napisal/-a kandy To jan 03, 2006 6:46 pm

No opazil sem,da se je govorilo tudi o stiskanju fedrov..kako je s tem? zdaj pravi da su mu spokale ko je znižal za 8 cm..kaj pa če bi samo za kake 4 cm?kolko to stane?
pa ne razumem glih kako to stisnejo..to originalne stisnejo ali kako?in je potem potrebna homologacija?
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To jan 03, 2006 7:21 pm

Za to sploh ne dobiš homologacije, ker se ne sme delat :lol:
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani To jan 03, 2006 7:52 pm

Še nekaj mojih slik kolk je nizek makyev audi :D
Priponke
Kopija od PIC_0013.JPG
PIC_0027.JPG
PIC_0026.JPG
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri To jan 03, 2006 8:38 pm

si mislo reč : Kolk je LAHKO nizek.
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W To jan 03, 2006 8:47 pm

Men je to malo prenisko!! :? :? :?
325i Coupe
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 To jan 03, 2006 8:48 pm

kandy je napisal/-a:No opazil sem,da se je govorilo tudi o stiskanju fedrov..kako je s tem? zdaj pravi da su mu spokale ko je znižal za 8 cm..kaj pa če bi samo za kake 4 cm?kolko to stane?
pa ne razumem glih kako to stisnejo..to originalne stisnejo ali kako?in je potem potrebna homologacija?


amortizer s.p. to rihta......;)...pošl mail če te to zanima na njihov naslov ;)
Fantje so avtomobili: če ne paziš si pod njimi!
 
Uporabniški avatar
KANZYANI
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: So sep 17, 2005 2:20 am

Napisal/-a KANZYANI To jan 03, 2006 9:08 pm

A ma kdo kaksne osebne izkusnje z amortizer s.p. :?:
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So jan 07, 2006 9:41 pm

hja gor dej od kšnga citroena :P .......: Xantia, XM, BX, CX
Slika
Slika
Slika
Slika
 
dumpweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr dec 28, 2005 12:51 am

Napisal/-a dumpweed Ne jan 08, 2006 4:50 pm

sj citroeni majo sam zadej tele hidravlične... al plinske? a so odspredi tut?
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench To jan 10, 2006 12:31 pm

dumpweed je napisal/-a:sj citroeni majo sam zadej tele hidravlične... al plinske? a so odspredi tut?

Citroeni imajo hidravlično vzmetenje odspredaj in odzadaj. Na starejših modelih se je dal avto samo dvignit, da je bil še normalno vozen, spustit se je dal, samo proizvajalec je rekel da je to samo za servisne namene.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov