ga-ma je napisal/-a:Cloud: Garancija načeloma velja, ker ti ne bo šel nihče gledat ali imas spremenjenih par map v racunalniku. Ponavadi pa v taksnih primerih nalozijo cel software od avta še enkrat in ti tako povozijo "čip".
ga-ma je napisal/-a:ni pene VAG_mehatronik
res pa je da ob dokaj normalni uporabi tud avto z optimirano elektroniko dela tko kot normalen avto in je dokaj malo moznosti da se kaj pokvari, ker ima vecina motorjev ze tovarnisko softwaresko omejeno moč zaradi različnih razlogov, tko da ni glih tko škodljivo za avto.
Sicer pa tud če serijski avto (dizel) tiščiš hladen in ugašaš mrzel pol gre isto vse v 3 pm.
VAG_mehatronik je napisal/-a:ga-ma je napisal/-a:Cloud: Garancija načeloma velja, ker ti ne bo šel nihče gledat ali imas spremenjenih par map v racunalniku. Ponavadi pa v taksnih primerih nalozijo cel software od avta še enkrat in ti tako povozijo "čip".
Kar se tiče VAG grupe za dieselske modele z EDC15 in EDC16 (VW, Audi, Seat in Škoda) se močno motiš. Pri nas na servisu zadostuje samo priklop diagnostičnega testerja VAS 5051 ali starega VAG 1551/52 in takoj je nedvomno jasno ali je avto čipan ali ne.Rabiš samo kontakt, niti ne rabiš avta prižgat.
Če ne verjameš poskusi sam:
01- Motorelektronik
08- Meswerteblock lesen
odtipkaš Kanal 26 ali pa Kanal 28 (2.7 in 3.0 V6 TDI EDC16CR)
Izpiše se ti štirimestna hexadecimelna koda. Ta koda je specialna RSA checksumma, ki jo procesor ves čas računa preko Flash memorije ECUja. Če se v Flashu ECUja spremeni samo en bit se ta CS spremeni in ni reverzibilna.
Pri garancijskih ali kulančnih zahtevkih po novem tehnična služba uvoznika zahteva izpis protokola diagnoze in če se ta vrednost ne ujema s tovarniško bazo podatkov BAJ BAJ garancija.
V tem primeru vam tudi "prijateljski" servis ne more več pomagati.
V kratkem pride tudi Update na testerju VAS 5051, ki bo omogočal, da bo takoj po priklopu na vozilo tester zaznal "tuning" in TAKOJ v tovarni blokiral kompletno garancijo na tem vozilu.
Veselo igranje v avtomobilskih elektronikah še naprej ...
P.S: Moje informacije NISO rekla-kazala varjanta ampak so informacije direktno iz tovarne.
V bodoče raje ne zavajajte strank s pravljicami o ohranjanju garancije po tuningu, da kasneje ne bo kakšnih zapletov.
Lp,
ZvoneCh je napisal/-a:Tako da ne v meglo brcat pa ne nekih informacij pisat ki so dalec od tega kaj tovarna prepisuje in kaj so pravila.
LP
Zvonech
yurchek je napisal/-a:Joooj...tok informacij in dezinformacij, jst sm čist zmeden...kaj zdej naj dam avto čipat al ne? Avto ma še skor 2 let garancije....res ne vem kaj naredit. Če grem vprašt na servis bodo rekl, da ni problemov, čez pol leta pa se pojavi novi program, bodo pa rekl da niso nč vedl....jao jao....
splash je napisal/-a:kolega je kupu 90km 1.9 tdi.
pa so mu ga za 20k tam odklenil na 105km, še preden se je šel peljat.
ker 90km in 105 je itak čist isti motor.
potem ga je pa chipal pri rsr, ter kupil še nek filter, in ima sedaj zmerjenih 147km
avto se vrti kot bencinar.
edino slaba stvar je da njbrž ne bo šel dolgo (pa kaj, saj je garancija), pa avto gre 200km/h povsod. v hrib, v dolino, in po ravnini. ker ima samo 5 prestav.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov