Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To jan 03, 2006 10:34 am

To pomeni da obstaja "tihi" dogovor med njimi in določenimi trgovci, da ne bo prišlo do izgube garancije. Seveda se matična tovarna s tem nikakor ne strinja ampak če se pač trgovec odloči za to počne vse "na skrivaj"
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma To jan 03, 2006 10:40 am

CupraR: s5 tvoje bučke o valjih! Prvo preveri pol pa govori!
Cloud: Garancija načeloma velja, ker ti ne bo šel nihče gledat ali imas spremenjenih par map v racunalniku. Ponavadi pa v taksnih primerih nalozijo cel software od avta še enkrat in ti tako povozijo "čip".
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik To jan 03, 2006 8:55 pm

ga-ma je napisal/-a:Cloud: Garancija načeloma velja, ker ti ne bo šel nihče gledat ali imas spremenjenih par map v racunalniku. Ponavadi pa v taksnih primerih nalozijo cel software od avta še enkrat in ti tako povozijo "čip".


Kar se tiče VAG grupe za dieselske modele z EDC15 in EDC16 (VW, Audi, Seat in Škoda) se močno motiš. Pri nas na servisu zadostuje samo priklop diagnostičnega testerja VAS 5051 ali starega VAG 1551/52 in takoj je nedvomno jasno ali je avto čipan ali ne. :) Rabiš samo kontakt, niti ne rabiš avta prižgat.

Če ne verjameš poskusi sam:
01- Motorelektronik
08- Meswerteblock lesen

odtipkaš Kanal 26 ali pa Kanal 28 (2.7 in 3.0 V6 TDI EDC16CR)

Izpiše se ti štirimestna hexadecimelna koda. Ta koda je specialna RSA checksumma, ki jo procesor ves čas računa preko Flash memorije ECUja. Če se v Flashu ECUja spremeni samo en bit se ta CS spremeni in ni reverzibilna.

Pri garancijskih ali kulančnih zahtevkih po novem tehnična služba uvoznika zahteva izpis protokola diagnoze in če se ta vrednost ne ujema s tovarniško bazo podatkov BAJ BAJ garancija.
V tem primeru vam tudi "prijateljski" servis ne more več pomagati.
V kratkem pride tudi Update na testerju VAS 5051, ki bo omogočal, da bo takoj po priklopu na vozilo tester zaznal "tuning" in TAKOJ v tovarni blokiral kompletno garancijo na tem vozilu.
Veselo igranje v avtomobilskih elektronikah še naprej ...

P.S: Moje informacije NISO rekla-kazala varjanta ampak so informacije direktno iz tovarne.
V bodoče raje ne zavajajte strank s pravljicami o ohranjanju garancije po tuningu, da kasneje ne bo kakšnih zapletov.

Lp,
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma To jan 03, 2006 9:13 pm

VAG_mehatronik: pozdravljen na forumu
sej ce men kej govoris, si mal naroben naslov zbral, ker jaz nimam nic z RSR ali s chiptuning.si oz nisem nikjer tam zaposlen.se moras kr na njih obrnt.
sem mel pa svoj prejsni avto (chipan) velikokrat na servisu in niso nikoli ugotovil da je blo karkoli optimirano. res pa je da ni bil VAg grupe
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To jan 03, 2006 9:15 pm

kolega je kupu 90km 1.9 tdi.

pa so mu ga za 20k tam odklenil na 105km, še preden se je šel peljat.

ker 90km in 105 je itak čist isti motor.

potem ga je pa chipal pri rsr, ter kupil še nek filter, in ima sedaj zmerjenih 147km

avto se vrti kot bencinar.

edino slaba stvar je da njbrž ne bo šel dolgo (pa kaj, saj je garancija), pa avto gre 200km/h povsod. v hrib, v dolino, in po ravnini. ker ima samo 5 prestav.
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik To jan 03, 2006 9:23 pm

@GA-MA: Oprosti to ni letelo nate osebno ampak odgovarjam nasplošno za vse uporabnike, ki razmišljajo o tuningu na novih vozilih.
Ni pametno verjeti vsem pravljicam, ki vam jih natvezijo razni tunerji.

Za ostale znamke sicer ne vem kako zadeve potekajo. Pri VAG grupi sem pa tkorekoč "doma" že 15 let. Kje točno delam pa naj raje ostane skrivnost.

Lp,
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To jan 03, 2006 9:30 pm

na kakšnemu porsche ljubljana?
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To jan 03, 2006 9:38 pm

... pa z Volvoti se tudi ne igrajte... preverjeno...
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma To jan 03, 2006 9:39 pm

ni pene VAG_mehatronik
res pa je da ob dokaj normalni uporabi tud avto z optimirano elektroniko dela tko kot normalen avto in je dokaj malo moznosti da se kaj pokvari, ker ima vecina motorjev ze tovarnisko softwaresko omejeno moč zaradi različnih razlogov, tko da ni glih tko škodljivo za avto.
Sicer pa tud če serijski avto (dizel) tiščiš hladen in ugašaš mrzel pol gre isto vse v 3 pm.
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik To jan 03, 2006 10:12 pm

ga-ma je napisal/-a:ni pene VAG_mehatronik
res pa je da ob dokaj normalni uporabi tud avto z optimirano elektroniko dela tko kot normalen avto in je dokaj malo moznosti da se kaj pokvari, ker ima vecina motorjev ze tovarnisko softwaresko omejeno moč zaradi različnih razlogov, tko da ni glih tko škodljivo za avto.
Sicer pa tud če serijski avto (dizel) tiščiš hladen in ugašaš mrzel pol gre isto vse v 3 pm.


Tu se zelo strinjam s tabo.

Jaz vidim problem drugje.
V bodoče bo tester sam odkril tuning pri priklopu vozila in on-line blokiral garancijo za dotično številko šasije tudi če z vozilom ni nič narobe in je prišlo na servis samo zaradi "nedolžne" menjave olja.

Težki časi se obetajo...

Lp,
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To jan 03, 2006 10:18 pm

... v fazi 2., pa boste pooblaščeni serviserji prodajali VAG, Opel, PSA, Renault plus tuning tech racing paket, ki bo pač klasično čipanje...saj dosti finte je samo zaradi davkov in zavarovalnine,....bojmo se zavarovalnic, ko bodo nabavile valje....
 
pogo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe nov 04, 2005 10:30 am

Napisal/-a pogo To jan 03, 2006 11:09 pm

Mene pa znanima kk je pol z registracijo a se to na novo vpiše v prometno al ne?
Slika
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma To jan 03, 2006 11:29 pm

pogo: v tem je cel point optimiranja elektronike. Ti vozis npr. bmw E90 320d v prometni pise 163 konjev, toliko tudi placas zavarovanja in registracije, v bistvu pa imas 200 konjev 8)
 
Uporabniški avatar
ZvoneCh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Sr mar 26, 2003 9:19 pm
Kraj: Winterthur /CH

Napisal/-a ZvoneCh Če jan 05, 2006 11:55 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:
ga-ma je napisal/-a:Cloud: Garancija načeloma velja, ker ti ne bo šel nihče gledat ali imas spremenjenih par map v racunalniku. Ponavadi pa v taksnih primerih nalozijo cel software od avta še enkrat in ti tako povozijo "čip".


Kar se tiče VAG grupe za dieselske modele z EDC15 in EDC16 (VW, Audi, Seat in Škoda) se močno motiš. Pri nas na servisu zadostuje samo priklop diagnostičnega testerja VAS 5051 ali starega VAG 1551/52 in takoj je nedvomno jasno ali je avto čipan ali ne. :) Rabiš samo kontakt, niti ne rabiš avta prižgat.

Če ne verjameš poskusi sam:
01- Motorelektronik
08- Meswerteblock lesen

odtipkaš Kanal 26 ali pa Kanal 28 (2.7 in 3.0 V6 TDI EDC16CR)

Izpiše se ti štirimestna hexadecimelna koda. Ta koda je specialna RSA checksumma, ki jo procesor ves čas računa preko Flash memorije ECUja. Če se v Flashu ECUja spremeni samo en bit se ta CS spremeni in ni reverzibilna.

Pri garancijskih ali kulančnih zahtevkih po novem tehnična služba uvoznika zahteva izpis protokola diagnoze in če se ta vrednost ne ujema s tovarniško bazo podatkov BAJ BAJ garancija.
V tem primeru vam tudi "prijateljski" servis ne more več pomagati.
V kratkem pride tudi Update na testerju VAS 5051, ki bo omogočal, da bo takoj po priklopu na vozilo tester zaznal "tuning" in TAKOJ v tovarni blokiral kompletno garancijo na tem vozilu.
Veselo igranje v avtomobilskih elektronikah še naprej ...

P.S: Moje informacije NISO rekla-kazala varjanta ampak so informacije direktno iz tovarne.
V bodoče raje ne zavajajte strank s pravljicami o ohranjanju garancije po tuningu, da kasneje ne bo kakšnih zapletov.

Lp,



Sorry ampak me je matral pa morem.

Garancija ni in nebo nikoli propadla na ceu avto ampak samo na vitalne dele, pomeni motor, menjalnik, polosovine.V tem primeru pri vseh renomiranih tunerjih prevzame Tuner firma garancijo.
Skupina VAG ima uradnega Tunerja in to je ABT keremu daje vse podatke racunalnikov glede cipanja in to bo tudi v naslednje, skupaj z omenjeno firmo izdelujejo Tuning ki se bo delau ne vec z odpiranjem racunalnika ampak preko obd-konektorja, samo dokler zadeva nebo tako zascitena da se nebo preko obd-konektorja dala izbrati tako dolgo nebo to prilo ven.

Tester dosedanji pomeni VAS 5051 se konec tega leta poslavlja ker je ze sedaj preobremenjen in so ze tezave z nalaganjem updatov, pomeni ga ze zamenjuje Tester 5051B.
Z testerjem nisi nikoli direktno pri vsekem servisnem odcitavanju napak povezan z serverjem v tovrani drugic pa za povezavo rabis dostopno kodo, in ce se pol evrope naenkrat postavi zvezo z tovarno pol bo njim server po dveh dneh zrusilo, kar se sedaj ze veckrat dogaja in tudi nemores kjucev oz. kod za blokado motorja dobit, pomeni racunalnikov odklenit, kje se da bos pri vsakem servisu se povezau in njim podatke posredovau.
Za take primere ko se ugotovi tuning na avtu ki ni pac od priznanega in dovoljenega tunerja obstajak postopek javlanja zadeve v tovarno, in vssa ta vozila so vsakemu servisu pomeni st. sasije teh vozil preko TPL ze danes dostopna, pomeni ni nic novega.

da je tovarna z Golfom 5 izdala ven racunalnik ki ob nepravilnem tuningu racunalnik za zmeraj blokira in zaklene je men se zdi tudi jasno.

Tako da ne v meglo brcat pa ne nekih informacij pisat ki so dalec od tega kaj tovarna prepisuje in kaj so pravila.

Tovarna tudi prepisuje da se neglede ali je avto na uradnem servisu ali ne servisiran se avto ob morebitnem vpoklicu mora preveriti oz. pregledati, ampak doloceni servisi
se tega se v SLO ne druzijo, je bol zaskrbljojoce kto chip na avtu.

LP
Zvonech
---------------------------------------------------------------------
Moj kruh
http://www.ueberland.amag.ch
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe jan 06, 2006 12:05 am

... odredba o .... pa se je javil en iz Evrope :D :D , mi pa smo še vedno z opranimi možgani skorumpirano nevedni...
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Pe jan 06, 2006 8:55 am

ZvoneCh je napisal/-a:Tako da ne v meglo brcat pa ne nekih informacij pisat ki so dalec od tega kaj tovarna prepisuje in kaj so pravila.

LP
Zvonech


Lej ne želim se prerekati s tabo kaj je res in kaj ne. Napisal sem samo tisto, kar sem na lastna ušesa slišal v WOBu. To so v bistvu predinformacije.Tega na servisih še nimate. Tovarna se je namreč odločila, da bo v bodoče zelo ostro nastopila proti tuningu. Kako bo novi tester to preverjal je pa povsem jasno. Tako kot preverja ali je potreben update na novo verzijo. Trenutno obstaja za to CD v bodoče pa bo to baza na disku testerja. Tudi predpisi v Švici niso popolnoma isti kot drugje saj Švica ni v EU in si lahko privošči mala odstopanja.
Blokiranje garancije pa je bilo mišljeno, če se že moramo spuščati v detajle predvsem na možnost uveljavljanja kulance izven redne garancije. Za stranko je to takorekoč isto, če mora nekaj plačat kar sicer nebi bilo potrebno.
Kar pa se ABTja tiče ni ravno tako kot si napisal. Zakaj pa lahko na PM če želiš.

Lp,
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Pe jan 06, 2006 9:40 am

Joooj...tok informacij in dezinformacij, jst sm čist zmeden...kaj zdej naj dam avto čipat al ne? Avto ma še skor 2 let garancije....res ne vem kaj naredit. Če grem vprašt na servis bodo rekl, da ni problemov, čez pol leta pa se pojavi novi program, bodo pa rekl da niso nč vedl....jao jao....
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Pe jan 06, 2006 10:04 am

yurchek je napisal/-a:Joooj...tok informacij in dezinformacij, jst sm čist zmeden...kaj zdej naj dam avto čipat al ne? Avto ma še skor 2 let garancije....res ne vem kaj naredit. Če grem vprašt na servis bodo rekl, da ni problemov, čez pol leta pa se pojavi novi program, bodo pa rekl da niso nč vedl....jao jao....


en namig:
tud alarmi so vsak dan bolj popolni, pa se vedno najde kdo ki je ze pred njimi po tehnologiji in ti ukrade avto.
Marsikej bodo tovarne se uvedle, sam na drugi strani se razvija marsikaj drugega.

Ce mene prasas, ti kr cipaj, pa uzivaj v voznji, je pa to samo moje mnenje. 8)
 
Uporabniški avatar
enrique
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne sep 07, 2003 8:12 pm

Napisal/-a enrique Pe jan 06, 2006 10:21 am

mam čipan avto pri rsr iz 110km na 140km, pa če po pravici povem da ga nebi dal še enkrat čipat, za 100.000sit in več si rajš kup kej druzga.Sam sebe zvečer ko boš šel spat vprašaj ali sploh potrebujem to?Če misliš da boš hitrej dospel na cilj, kvečjemu ne boš prišel, kot se je to pripetilo meni, ker pol ker se ti mudi tiščiš avto do konca pol ti pa turbina gre pol maš pa ša s tem stroške...
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud Pe jan 06, 2006 1:38 pm

splash je napisal/-a:kolega je kupu 90km 1.9 tdi.

pa so mu ga za 20k tam odklenil na 105km, še preden se je šel peljat.

ker 90km in 105 je itak čist isti motor.

potem ga je pa chipal pri rsr, ter kupil še nek filter, in ima sedaj zmerjenih 147km

avto se vrti kot bencinar.

edino slaba stvar je da njbrž ne bo šel dolgo (pa kaj, saj je garancija), pa avto gre 200km/h povsod. v hrib, v dolino, in po ravnini. ker ima samo 5 prestav.


Pozdravljen!
Mi lahko prosim poves kje so mu to odklenili? Ko sem jaz kupil Golfa V so mi rekli da mi lahko cipajo samo za 140k SIT?! Res da na 120KM. Ampak vseeno mi je bolj vsec ta ideja od tvojega kolega.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov