Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne dec 25, 2005 8:39 pm

Sej jest nisem hotu turbine delat,ampak sem imel čas in sem se malo poigral,da sem videl razliko.In sem jo,bila je očitna.Tko da ne se razburjat da hočem toplo vodo odkrit,al pa turbo naredit :D Pač cajt je bil in sem se malo poigral.
 
Uporabniški avatar
Gabro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So okt 16, 2004 8:02 pm

Napisal/-a Gabro Ne dec 25, 2005 10:53 pm

Pa kaj se tak razburjaš mater!!!

Eni nismo iz tega faha, pa bi še vedno radi meli več HP.
Na forumu še tega nisem zasledil in me zanima če kdo pozna.
ČE PA NISI SPROBAL PA NE GOVORI NEKAJ V TRI DNI!!!
Vsak Hp pride prav, pa če je to samo 5.
Slika
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Po dec 26, 2005 12:49 am

Jest sam čakam da bom nek zasledu, da je en v mašino naštimov dovod čistga kisika! Ker po raznoraznih bučah k jih zasledim na netu, bi pa taka predelava brez dvoma zmagala!

Lp
Slika
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Po dec 26, 2005 10:11 am

No če je letelo name da se razburjam vam naj povem da se sploh ne razburjam. Zdi e mo smešno in predvsem žalostno da nihče nič ne razmišlja.

Če je pri tebi bila razlika je bila najverjetneje v glavi. Ne mi zamerit ampak to je splošno znani fenomen. Obstaja še tudi druga razlaga avto je vdrugih obratih šel slabše in se ti je zdelo da gre tam kje praviš boljše. No tartetja pa je da je tvoj avto enkrat dobil svež zrak :)

No ta tema je bila na "pravih" avto foromih(pa ne da bi tega žalil samo v slo pride vse malo kasneje) aktualna kaki dve leti nazaj in potem se je pojavlo kar nekaj neodvisih dyno chartov (tak da google lahko to vse potrdi) , ki so potrdili to kaj smo nekateri že vnaprej napovedali. Avti so šli slabše! Kje je to montirano v povezavi z CAI tam je bil mogoče kakšen konj prirastka ampak brez ventilatorja je blo boljše.

Pa da še razložim drugače.
Edini način kako bi to lahko kaj delalo je da vzameš en obstoječi turbo ali supercharger ali .... In ga poganjaš z elektromotorjem. Zdaj pa pride Ampak ta elektromotor v avtu žal ne neajde dovolj elektrike ker je potrebna moč zelo visoka (se da izračunat po tem kolko lufta je treba prepumpat pa kakšen je željeni tlak). Potem pa še izgube pa prideš za kako vredu turbino na 3kW(ocenjeno) in to pomeni 250A porabe.

Žal je dejstvo takšno kot je in fizika(enačbe) ga potrjuje. Jaz bi si tudi želel da bi bilo drugače pa kaj čemo...
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
Gabro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So okt 16, 2004 8:02 pm

Napisal/-a Gabro Po dec 26, 2005 10:34 am

No hvala, to je odgovor, a je bilo tak težko.
Power Booster je pol bullshit.
Torej z CAI ne narediš nič slabega, kaj pa CAI+air box?
Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Po dec 26, 2005 1:17 pm

povzek je napisal/-a:Jest sam čakam da bom nek zasledu, da je en v mašino naštimov dovod čistga kisika! Ker po raznoraznih bučah k jih zasledim na netu, bi pa taka predelava brez dvoma zmagala!

Lp


ja z cistim kisikom bos pa sploh zmagov :roll:

bos sreco imu da ti ne bo masine razfukal
Slika Slika
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Po dec 26, 2005 1:27 pm

Ne razumem CAI + air box. Če s tem misliš da zamenjaš filter element in mo daš zraven veliko cev po kateri vlečeš hladen zrak je to čisto ok. Jaz sem ponavadi air box predelal tako da sem spodnji kos odrezal in naredil zraven novo večjo škatlo da je zrak lepše letel na filter.

Večina CAI (cold air intake) so narejeni tako:

Zrak jemlješ iz notranjega blatnika ali odbijača. Tam kar namestiš filter. Potem cevi spelješ do MAF (ča ga imaš če imaš MAP si lahko v težavah). Pri tem moraš pazit da zrak čim lepše leti v MAF da imaš čim boljši pretok. Potem cev od MAF do TB. Spet pazit da zrak čim lepšle(čim bolj ravno, in da ni nekih sprememb v preseku cevi) leti v TB. Dolžina cevi od MAF do TB negativno vpliva na to kako avto prime na gas (daljša je slabše prime) dobiš pa resonanco pri nižji frekvenci torej več moči v spodnjih vrtljajih pri dalši cevi. Tu se je pač potrebno malo igrat ali spet google in vidiš kaj delajo drugi. Meni se zdi tudi pomembno da ne vzameš Al cevi. Res da so lepe samo kaj če zelo dobro prevajajo toploto in se ti zrak znotraj cevi ogreva.

Prej sem omenil MAP (manifold absolute pressure). Pri takšnem načinu merjenja se pri spremembi air intake-a lahko marsikaj zalomi. V tem primeru ECU meri tlak za TB (loputo za gas) in temperaturo sesanega zraka in iz tega sklepa kakašna masa zraka je bila vsesana. In potem več za sistem ne velja takšna enačba kot je bila prej in je lahko izračun napačen. Zato je pri takšnih avtih vedno vredu to preverit na dinamu in pri tem merit A/F ratio in ga ustrezno korigirat. Pridobitev pa je lahko večja ker ni restriktivnega elementa kot je MAF.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross Po dec 26, 2005 3:12 pm

sm vidu u tuning reviji k si je mudel na supri naredu tko da ja skozi spredno luč napelal cev ki pele naravnost proti filtru. prav da pr hitrosti je razlika očitna. drgač pa dostkrat vidš pr unih k dajo ful na performance majo ponavad lukne u odbijačih, kao "honeycone" scena. skoda k ni se lepo zravn.
Supression!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po dec 26, 2005 3:17 pm

mloncar je napisal/-a:pred časom sem gledal en filmček, ko se eni američani naredili nekaj podobnega.. ..vzeli so puhalnik za listje (ročni puhalnik) in so ga montirali na intake cev.. ..prirastek konjev je bil malenkosten, potem so pa dodali še N2O (pre puhalnik) in vse skupi se je ornk poznalo :D

pa še video za vse, ki ne verjamete - KLK

zdej pa hitr v Merkur po leaf blower :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Po dec 26, 2005 4:55 pm

seveda mors pol na puhalnik se sp. zracn filter namontirat, pa glavo znizat, pa alu nalepko na tank dat, da se na puhalniku dobis prirastek moci... :D

in pol gres na pumpu natankat 60l za avto pa 2l mesance za puhalnik, ql, not! :roll:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po dec 26, 2005 5:53 pm

ta filmček je zgolj za tiste, ki niste verjeli, da se da kaj podobnega naredit!

je pa res, da je ta način povišanja moči motorja skrajno neuporaben na cesti, tko de s tem si pač ne mormo pomagat! je pa zanimivo pogledat ;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po dec 26, 2005 6:11 pm

HUDO!!!!! :lol: Tole sploh ni slaba ideja! :P
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 29, 2005 3:42 am

No ko je lih govora o puhalnikih in podobnih zadevah.....
Jaz mam u mislih neki druzga...... dizl in hladen zagon... vsi vemo da explozija u dizlskem motorju pride iz ogretega zraka, visokega pritiska in vbrizga nafte,Le ta zark se ogreje zarad stiskanja njega samega ( čista fizika...... zrak komprimiramo , mu pri tem dovajamo energijo in s tem se pač ogreje). Ampak vem pa da na štaru so včasih temparature motorja po minus 10 in manj....... res da tu pridejo do glavne vloge grelne svečke...... ampak kaj če bi temu še nekako pomagal? Rečmo zrak bi predhodno ogrel in ga puhal u filter? Rečmo z nekim 12V fenom ali čim podobnim..... za kratek čas je na razpolago kr velik tok.


Govorim to izključno za zagon hladnega motorja...... performanse me ne zanimajo prav tako se ne gre za večjo moč.... samo razmišljanje v smeri kako bi štart motorja nardil čim bolj enoastaven.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če dec 29, 2005 2:38 pm

Razmisljanje sploh ni slabo, samo ze na zacetku se ti pojavita dva problema

1. ce bi puhal zrak v filtr bi vroci zrak ki bi ga vpihal v box mogu bit zaprt, ker ce ne bi se ta toplota takoj izgubila, ker pri minus desetih stopinjah bo ta toplota samo izpuhtela in nisu naredu nic. Mogu bi recimo eno spulo imet pred al pa po filtru seveda vse skupaj v cim bolj izoliranem ohisju da ko motor potegne zrak skozi cev da je ta vsaj priblizno ogret. A me zastopis recimo prvo mas filter pol pa na cevi med filtrom in motorjem en grelec, tako da bi bilo cim manj uhajanja toplega zraka v ozracje.

2 problem pa lezi ravno v spuli kaksno bi dal notr da bi vsaj priblizno ogrela tisti zrak, ker ce pogledas da bi ti spula potegnila vsaj 10A toka ce ne vec pa svecke ene 20A, dobr sej svecke se ugasnejo pol k masina zlaufa ampak spula bi pa minimalno vsaj eno minuto mogla bit przgana da bi ogrela zrak oz se vec.

ne vem no razmisljanje je dobro sam pojavi se ti en kup vprasanj ki jih lahko resis samo da se zadeve lotis in jo stestiras pa vidis ce je kaksna razlika.

recimo jest mam v delavnici eno tako pecko ki topu zrak vpihava v prostor in recimo tudi zej pozim ko je prizgem vn takoj zacne pihat topu zrak sam predn se delavnica ogreje traja pa pa eno uro in ti i na avto mogu ogret cim manjsi prostor to se pravi tik predn zrak vstopi v sesalnega ker ce ne bi blo prevec izgub. aja moja pecka ma drgac 2kw tko da to za avto odpade ker to je vec kot 160A pri 12V, to je pa mal tu much za aku.



lp
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 29, 2005 4:47 pm

Ne gre se zato da bi zrak ful ogrel...... gre se oz. ideja pač. da bi zrak segrel rečmo za 10-20 stopinj......... če je zunaj recimo -10 mislim da bi brez pretiranih problemov spravil ta zrak vsaj na nič stopinj. Pa tud nekje do kakih 30-40 dodatne porabe pri štartu ne bi smel bit ne vem kaki problem
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 Če dec 29, 2005 5:25 pm

Neo32 je napisal/-a:drgac 2kw tko da to za avto odpade ker to je vec kot 160A pri 12V, to je pa mal tu much za aku.
lp


160A ni problem za akku za kratek čas pa če je še tako slab... novi gelni majo po 2000A in več kratkostičnega toka :D
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če dec 29, 2005 7:43 pm

B3NZ0 je napisal/-a:
Neo32 je napisal/-a:drgac 2kw tko da to za avto odpade ker to je vec kot 160A pri 12V, to je pa mal tu much za aku.
lp


160A ni problem za akku za kratek čas pa če je še tako slab... novi gelni majo po 2000A in več kratkostičnega toka :D


ja za kratek cas, to ze ammpak tle mormo ogret zrak v cevi to pa ni kratek cas ampak bi mogu laufat vsaj 1 min ce ne vec, mors pa se racunat da ko je mraz akmulator nima glih najbolsih karakteristik, vse podane specifikacije so narejene pri 20 stopinjah. Ne vem glih kako bi ogrel zrak sploh pa za 10-20° to se mi skorej zdi nemogoce, se vedno bi slo veliko toplote v nic, v okolico. zmanjsal bi recimo tako da bi bla cev cim blizje sesalnemu kolektorju in iztolirana, sam mas pa spet pizdarijo s temu da k bo motor potegnu notr zrak bo ta spet mrzu, mogu bi imet res mocn grelec.

rata ti pa se en problem in sicer kondenz, sploh ce je cev kovinska to ne vem ce je glih najbolj...
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 29, 2005 8:06 pm

Neo32 je napisal/-a:
B3NZ0 je napisal/-a:
Neo32 je napisal/-a:drgac 2kw tko da to za avto odpade ker to je vec kot 160A pri 12V, to je pa mal tu much za aku.
lp


160A ni problem za akku za kratek čas pa če je še tako slab... novi gelni majo po 2000A in več kratkostičnega toka :D


ja za kratek cas, to ze ammpak tle mormo ogret zrak v cevi to pa ni kratek cas ampak bi mogu laufat vsaj 1 min ce ne vec, mors pa se racunat da ko je mraz akmulator nima glih najbolsih karakteristik, vse podane specifikacije so narejene pri 20 stopinjah. Ne vem glih kako bi ogrel zrak sploh pa za 10-20° to se mi skorej zdi nemogoce, se vedno bi slo veliko toplote v nic, v okolico. zmanjsal bi recimo tako da bi bla cev cim blizje sesalnemu kolektorju in iztolirana, sam mas pa spet pizdarijo s temu da k bo motor potegnu notr zrak bo ta spet mrzu, mogu bi imet res mocn grelec.

rata ti pa se en problem in sicer kondenz, sploh ce je cev kovinska to ne vem ce je glih najbolj...


Samo za prvi takt bi rabu topel zrak..... Se pravu rabu slaba dva litra toplega zraka.Pol ko vžge pol tko laufa...... sej grelne svečke grejejo tud samo prvi takt.... ko pride do nasljednjega delovnega takta svečke že zdavni ne grejejo več.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mugen
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: So sep 25, 2004 12:50 pm

Napisal/-a mugen Če dec 29, 2005 9:07 pm

na fleksarco 800 watno daš vetrnico pa šopaš

hehe
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 29, 2005 11:06 pm

mugen je napisal/-a:na fleksarco 800 watno daš vetrnico pa šopaš

hehe


stari tole je gut ideja, sam na prkolico si moras elektrarno zahaklat :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov