
mloncar je napisal/-a:pred časom sem gledal en filmček, ko se eni američani naredili nekaj podobnega.. ..vzeli so puhalnik za listje (ročni puhalnik) in so ga montirali na intake cev.. ..prirastek konjev je bil malenkosten, potem so pa dodali še N2O (pre puhalnik) in vse skupi se je ornk poznalo
B3NZ0 je napisal/-a:Neo32 je napisal/-a:drgac 2kw tko da to za avto odpade ker to je vec kot 160A pri 12V, to je pa mal tu much za aku.
lp
160A ni problem za akku za kratek čas pa če je še tako slab... novi gelni majo po 2000A in več kratkostičnega toka
Neo32 je napisal/-a:B3NZ0 je napisal/-a:Neo32 je napisal/-a:drgac 2kw tko da to za avto odpade ker to je vec kot 160A pri 12V, to je pa mal tu much za aku.
lp
160A ni problem za akku za kratek čas pa če je še tako slab... novi gelni majo po 2000A in več kratkostičnega toka
ja za kratek cas, to ze ammpak tle mormo ogret zrak v cevi to pa ni kratek cas ampak bi mogu laufat vsaj 1 min ce ne vec, mors pa se racunat da ko je mraz akmulator nima glih najbolsih karakteristik, vse podane specifikacije so narejene pri 20 stopinjah. Ne vem glih kako bi ogrel zrak sploh pa za 10-20° to se mi skorej zdi nemogoce, se vedno bi slo veliko toplote v nic, v okolico. zmanjsal bi recimo tako da bi bla cev cim blizje sesalnemu kolektorju in iztolirana, sam mas pa spet pizdarijo s temu da k bo motor potegnu notr zrak bo ta spet mrzu, mogu bi imet res mocn grelec.
rata ti pa se en problem in sicer kondenz, sploh ce je cev kovinska to ne vem ce je glih najbolj...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov