Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe jan 06, 2006 8:35 am

nebivedu zlo dobr ve ka dela ;)
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jan 06, 2006 8:58 am

no_name je napisal/-a:napisu si, da avta ne želiš menjat, ker ma feroza dobre vozne lastnosti. če boš zamenjal motor temu ne bo več tako (spremenile se bodo vozne lastnost-na boljše al pa na slabše). poleg tega bo mašina težja,........ in lahko bi še našteval. :D


p.s.: to je samo moje mnenje in ni povod za kakršnokoli kregarijo!


Ni kreganje, ampak utemeljevanje.
Vozne lastnosti se bodo spremenile - avto bo imel ogromno navora že v nizkih obratih, kar bo potegnilo za sabo to, da bom rabil nižje obrate da bom prevozil isti teren, za katerega sedaj potrebujem reduktro in okoli 6000 obratov(ter s tem ogromno bencina). Na navadnih cestah in avtocestah se pa ne bo nič spremenilo - sam vozim po navadnih cestah po omejitvah, tako da hitrost ne bo nič večja, po avtocestah pa vozim 100km/h in tako bo tudi v bodoče. Res je povečala se bo teža avta spredaj - ampak za koliko - koliko pa je težja 3.0 V6 mašina od 1.6 16V. Ima 2 bata več in 1400ccm več, torej je približno enako dolga in širša - sedaj imam aluminijasto mašino, v najhujšem primeru pa ne more biti težja več kot 25 do 40kg - kar pa se ne pozna dosti. Tudi do 50kg se nebi nič poznalo.

Ne mislim pa menjati ne menjalnika in nič drugega kot samo motor, da bo avto imel več navora in moči.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 06, 2006 8:58 am

P206S16 je napisal/-a:za toliko konjev kot bi jih ti imel je že dosti 2.0.
....


Se ti ne zdi da ga ne zanimajo konji, ampak navor pri majhnih vrtljajih :roll:
 
Uporabniški avatar
immortal
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Ne maj 22, 2005 8:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a immortal Pe jan 06, 2006 9:04 am

Upam da ti bo uspelo narediti to kar planiraš s čim manj nepredvidenimi stroški. Verjetno pa že veš kaj delaš in kaj hočeš tako da kakšna kregancija je čist brezvezna. Upam da boš pokazal kdaj na forumu kako kaj stvar napreduje.
Hellig Usvart
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jan 06, 2006 9:07 am

Jap zanima me navor. Sedanja teža samo motorja je 96 kilogramov. Koliko so pa ponavadi težke 3.0 V6 mašine - ima kdo kak podatek?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 06, 2006 9:10 am

@ nebivedu:

po moje da je najboljša varijanta Fordov V6 (2,6-2,8-3,0), Se mi zdi da je železen blok in glave, ampak je OHV in je bolj kompakten od PRV V6 ki je OHC. Tudi večja verjetnost je da najdeš kakšnega na vpljinjač.

PRV V6 je sicer aluminijast, ampak sploh ni majhen, pa če se ne motim je pod kotom 90stopinj. Z vpljinjačem so verjetno že zelo redki, nekoč jih je bilo veliko v R30 TS (2,6 l ). Če imajo pa vbnrizg se pa izogibaj K-jetronica saj boš moral predelat še rezervar ker naj bi bil v tej varijanti pod pritiskom.

Audijev V6 tudi moda pride v poštev (2,6 navor 225Nm - 2,8 navor 250Nm)

Pa morda še kakšen ameriški V6... ostalih se pa ne spomnim da bi imeli vzdolžni V6
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jan 06, 2006 9:12 am

immortal je napisal/-a:Upam da ti bo uspelo narediti to kar planiraš s čim manj nepredvidenimi stroški. Verjetno pa že veš kaj delaš in kaj hočeš tako da kakšna kregancija je čist brezvezna. Upam da boš pokazal kdaj na forumu kako kaj stvar napreduje.


Ko se bom lotil, bo vse poslikano od začetka, pa do konca.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 06, 2006 9:16 am

nebivedu je napisal/-a:Jap zanima me navor. Sedanja teža samo motorja je 96 kilogramov. Koliko so pa ponavadi težke 3.0 V6 mašine - ima kdo kak podatek?


150 kg ?

ampak ne piše a samo motor ali vsi deli.

http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jan 06, 2006 9:16 am

nebivedu je napisal/-a:Jap zanima me navor. Sedanja teža samo motorja je 96 kilogramov. Koliko so pa ponavadi težke 3.0 V6 mašine - ima kdo kak podatek?

Od BMWja tanov 3,0 (258 KM) ima okol 170 kg. Grajen je pa iz aluminija in magnezija ter ima še en kup elektronike. Za starejše motorje je pa težko rečt.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jan 06, 2006 9:24 am

Sh3bO je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Jap zanima me navor. Sedanja teža samo motorja je 96 kilogramov. Koliko so pa ponavadi težke 3.0 V6 mašine - ima kdo kak podatek?

Od BMWja tanov 3,0 (258 KM) ima okol 170 kg. Grajen je pa iz aluminija in magnezija ter ima še en kup elektronike. Za starejše motorje je pa težko rečt.


Sej zato gre - tukaj je mašina brez filtra, cevi frgazerja in ventilatorja težka 96 kg. Tko da če je recimo 2.6 V6 potem 150kg to sploh ni hudo.

Ali ima kdo podatke za renaultovo mašino 3.0 V6 (ali pa 2.8 V6) - rabil bi kompletne mere - zaradi zvona in sklopke, ter točno dolžino - na oko(in meter na hitro) je espacova 3.0V6 prva serija krajša za 3cm - vendar ker je potrebno predelati zvon, mislim, da lahko pride malo daljša - imam 5cm še lufta, več ga pa ne bo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe jan 06, 2006 10:25 am

kontaktiri modrega na zupu - ma od safrana 3.0 v6 doma.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 06, 2006 10:43 am

croma_man je napisal/-a:kontaktiri modrega na zupu - ma od safrana 3.0 v6 doma.



... ki je prečno postavljen :roll:

nebivedu rabi vzdolžno postavljen motor.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe jan 06, 2006 10:52 am

se posipam s pepelom, nisem tega prebral prej :jao:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jan 06, 2006 11:20 am

Za boljšo prestavo je tukajle slikca, kako zgleda motorni prostor - okoli motorja je pa še veliko prostora.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe jan 06, 2006 11:24 am

bmw e30 325i motor mogoč? ve fotr za enga pa lahk uprašam če hočeš.
the brand with the three stripes :)
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Pe jan 06, 2006 11:34 am

edin v6 pa da je mali je od bmw 2literski al pa od mazde 1.8, sam ta dva nimata ne vem kok navora
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 06, 2006 11:40 am

croma_man je napisal/-a:bmw e30 325i motor mogoč? ve fotr za enga pa lahk uprašam če hočeš.


:? spet narobe 325 je L6

on išče V6....
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 06, 2006 11:48 am

nebivedu je napisal/-a:Za boljšo prestavo je tukajle slikca, kako zgleda motorni prostor - okoli motorja je pa še veliko prostora.


PRV je zgoraj širok po spominu nekje 50-60 cm, pa vsaj še ene 5-10 cm na vsako stran... malo dvomim da boš to spravil med blatnike.

Zakaj pa nebi poiskal motorja še kje v tujini? Po moje bi se tam našlo precej Fordovih V6 ki je bolj kompakten.
Priponke
prv.jpg
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe jan 06, 2006 3:48 pm

maniaxxx je napisal/-a:edin v6 pa da je mali je od bmw 2literski al pa od mazde 1.8, sam ta dva nimata ne vem kok navora

1.8, 2.0 in 2.5 V6 24V ;) 1.8 ima 135 konjev, 2.0 pa 150 ihahajev. Samo je spet prečno postavljen... :? Škoda, da MX-6 ni imela zadnjega pogona potem bi imela vzdolžno postavljen motor.Mx-5ke imajo spet inline motorje ne V. Res škoda, da ne gre inline vzdolžno not ker potem bi bila situacija velikoo lažja. Ker drugače bi morda lahko dal od MX-5ke 1.8 motor, od Nissana 200SX motor notr. 8)
Nissanovi terenci imajo vsi inline motorje? Mitsubishijevi?
Hehe ali pa če daš wankla not samo bo malo premalo navora. :P Wankel terenec. LOL :lol:
Uf težka... Sploh ne vem več za kakšne socialne (beri: starejše) avtomobile z vzdolžnim motorjem. :? Z frgazerjem... Zakaj to? Res bo najbolje pogledat v USA avtomobile. Samo po drugi strani so za moj okus ameriški avtomobili veliko bolj (preveč) zastareli.
Vdam se. :bonk :jao:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe jan 06, 2006 5:32 pm

Halo!

Jest mam doma Fordov 2.3 V6, 114 PS, motorček v odličnem stanju. Ne vem podatka za navor, lahko pa ga poiščeš kje na netu.

Je pa to najbolj simpl zadeva, kar jih obstaja. V6, majhen motorček, vergaser, brez vsake elektronike, membranska pumpa, ni da ni.

Capri je pa tud letel z njim kot sneta skira.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost