Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To mar 14, 2006 5:02 pm

no, kako je zdej prov, da napneš štango, skupaj al narazen?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To mar 14, 2006 7:17 pm

Ma narazen mora tiščat no - ko v ovinku pripelješ se nos pogreza na eni strani navznoter, torej moraš izničiti ta efekt; ni tle bojazni da se bo guma navznoter obrnila...sej sem dal link na prvi strani, ki zelo lepo govori o vgradnji ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
beliblisk
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po nov 07, 2005 10:06 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a beliblisk To mar 14, 2006 8:28 pm

K daš štango gor jo na vn zategnš.
 
Uporabniški avatar
karel
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Ne jun 05, 2005 1:09 pm
Kraj: zg. Savinjska dolina

Napisal/-a karel To mar 14, 2006 8:54 pm

beliblisk je napisal/-a:Sm govoru takrt s chenotom sam kot si povedu ns je blo res premau :(

Ne bo držalo,jaz poznam človeka,ki bi lahko naredil tudi samo en komad
če bi bilo treba,samo dogovoriti se je treba.Je naredil bullbar za Gorazda
brez problema.Seveda če bi se dogovorili za več kosov bi verjetno bilo ceneje.
Če je volja je tudi pot. ;)
Think. Feel. Drive.
LP Karel
 
Uporabniški avatar
jakay
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če nov 17, 2005 8:37 pm

Napisal/-a jakay Sr mar 15, 2006 8:04 pm

INFINITI- kako lahko ljudi ki gledajo ta forum presenetiš s tako blesavo izjavo( sori za izraz) ampak kao v ovinku gume tišči skupaj. Itak da jih tišči skupaj samo če boš ti štango naredil daljšo boš karoserijo spredaj preveč razsiril in kot najbrš veš ima vsak material plastično in elastično deformacijo in s tem ko ti stango stisneš skupaj ji odvzameš elastično deformacijo in potem karoserije ne more več krivit na notr kamor deluje sila v ovinku na sprednji del če pa raztegneš štango ji samo povečaš območje elastične dform. Do plastične pride zaradi večjih obremenitev.(Se zabiješ )

Upam da zdaj razumeš in še nekateri :lol:

lp jaka 8)
 
Uporabniški avatar
jakay
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če nov 17, 2005 8:37 pm

Napisal/-a jakay Sr mar 15, 2006 8:06 pm

Drgač pa lohk jest nardim kakšn strut iz inoxa še bolj vesel pa bom če jih bo več.

lp jaka
 
Uporabniški avatar
jakay
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če nov 17, 2005 8:37 pm

Napisal/-a jakay Sr mar 15, 2006 8:08 pm

tist link je pa tud kr neki :lol:

sploh ni treba dvignt avta. :lol:
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Sr mar 15, 2006 8:17 pm

jakay je napisal/-a:tist link je pa tud kr neki :lol:

sploh ni treba dvignt avta. :lol:



Je treba če še spodaj povežeš 8)
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr mar 15, 2006 8:21 pm

jakay je napisal/-a:INFINITI- kako lahko ljudi ki gledajo ta forum presenetiš s tako blesavo izjavo( sori za izraz) ampak kao v ovinku gume tišči skupaj. Itak da jih tišči skupaj samo če boš ti štango naredil daljšo boš karoserijo spredaj preveč razsiril in kot najbrš veš ima vsak material plastično in elastično deformacijo in s tem ko ti stango stisneš skupaj ji odvzameš elastično deformacijo in potem karoserije ne more več krivit na notr kamor deluje sila v ovinku na sprednji del če pa raztegneš štango ji samo povečaš območje elastične dform. Do plastične pride zaradi večjih obremenitev.(Se zabiješ )

Upam da zdaj razumeš in še nekateri :lol:

lp jaka 8)

Ja no jst te zastopm, ti skušaš povedat, da že s štango stisneš karoserijo v taki meri, kot bi bila stisnjena v ovinku, samo, v ovinku se ne sme stisniti skupaj karoserija, ravno v tem je point, no in ti bi jo pa stisnil že na mestu, v mirovanju, če pa ti raztegneš štango, to pomeni, da sile pritiskajo navzven in potem, ko greš v ovinek, ostane avto prav tako v tem stanju in ga ne stisne skupaj, ker to preprečuje štanga. No jst sm jo meu do zdej raztegnjeno, kakor pravi INFINITI.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 16, 2006 12:56 am

Cash je napisal/-a:
jakay je napisal/-a:INFINITI- kako lahko ljudi ki gledajo ta forum presenetiš s tako blesavo izjavo( sori za izraz) ampak kao v ovinku gume tišči skupaj. Itak da jih tišči skupaj samo če boš ti štango naredil daljšo boš karoserijo spredaj preveč razsiril in kot najbrš veš ima vsak material plastično in elastično deformacijo in s tem ko ti stango stisneš skupaj ji odvzameš elastično deformacijo in potem karoserije ne more več krivit na notr kamor deluje sila v ovinku na sprednji del če pa raztegneš štango ji samo povečaš območje elastične dform. Do plastične pride zaradi večjih obremenitev.(Se zabiješ )

Upam da zdaj razumeš in še nekateri :lol:

lp jaka 8)

Ja no jst te zastopm, ti skušaš povedat, da že s štango stisneš karoserijo v taki meri, kot bi bila stisnjena v ovinku, samo, v ovinku se ne sme stisniti skupaj karoserija, ravno v tem je point, no in ti bi jo pa stisnil že na mestu, v mirovanju, če pa ti raztegneš štango, to pomeni, da sile pritiskajo navzven in potem, ko greš v ovinek, ostane avto prav tako v tem stanju in ga ne stisne skupaj, ker to preprečuje štanga. No jst sm jo meu do zdej raztegnjeno, kakor pravi INFINITI.


V teoriji mata oba prav...... v praksi pa je pravilno da je štanga raztegnjena ( drži karoserijo narazen)
Zakaj?
Ker se v vsakem primeru karoserija stisne v ovinku..... pa če ma štango al ne.... in namen te štange je lih zmanšanje le tega. Torej če avtek miruje in ga tišči narazen...... pride potem v ovinek se stisne dost manj kot pa bi se drugač .....
Na mestu ga tišči narazen.... v ovinku ga pa stisne do te mere kot je zdej, če stoji na mestu in je brez štange.in ravn to se doseže s to štango.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če mar 16, 2006 1:03 am

Koliko efekta se pa doseže s tem (spredaj in zadaj štanga) približno koliko je procentualno boljši handling?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
jakay
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če nov 17, 2005 8:37 pm

Napisal/-a jakay Če mar 16, 2006 8:31 am

Poglejte. Če štango stisneš s tem stisneš karoserijo spredaj in v ovinku gume tiščijo skupaj vsaj na tisti strani ki je bolj obramenena pač obramenjena je vedno tista stran ki si jo pritisnil notr s stango druga stran je delno razbremenjena ker se avto nagne.

Če pa avto raztegneš imaš pa na strani ki je bolj obramenjena se vedno večje območje elastične defor. in zdaj mi povejte a je boljš da na obremenjeni strani elastično.deform zmanjšaš(stisnjena) ali povečaš(raztegnjena) :?:
 
Uporabniški avatar
jakay
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če nov 17, 2005 8:37 pm

Napisal/-a jakay Če mar 16, 2006 8:44 am

Sej glih to je fora če štange ni avto stiska v ovinku, če ga pa ti stisneš ga ne bo več moglo stiskat, vsaj na tisti strani ki je bolj obramenjena(zunanja stran avta v ovinku)

Če pa raztegneš Ima pa zunanja stran povečano obm. deform ker jo poskuša zakrivi na notr in ta stran je bolj obramenjena kot notranja ki si ji s tem ko si stango raztegnil odvzel elast.deform.

Zdej pa še logično vprašanje ki bi ga moral znat odgovorit vsak laik. A je boljše da na strani ki je bolj obramenjena zmanjšaš območje defor. ali povečaš.
Mislim da je obremenjena stran veliko bolj pomembna kot neobremenjena saj je nemalokrat notranje kolo skoraj v zraku in če je avto raztegnjen se obremenitve prenašajo na tisto stran ki je v zraku ker zunanja stran preveč diha zaradi raztegnjenosti štange obremenitve pa grejo tja kjer jih ni treba v nič. :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 16, 2006 7:24 pm

Lej upraš se čist enostavno....... kdaj je avtek bolše vodljiv? ko je deformiran ( stisjena karoserija) ali ko se temu upira na vso možno moč in poskuša ostat v prvotni obliki?

Pazi kaj odgovoriš, ker boš sam sebi lukno skopu.....:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če mar 16, 2006 7:44 pm

Same buče. :roll:
V glavnem stvar je koristna, v 106ki sem imel tudi jaz bolj stabilen občutek (80% sem, da se je manj nagibala).
Zaključeno.... :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če mar 16, 2006 10:47 pm

lahko pohvalim jakay-ove strut bare ;) tko da če kdo misle delat naj k njemu pele ... (sori mal reklame za popoldansko obrt :P
delite kakor hočete, mene ne bo noben prepriču... sem probavu na nissan micri l. 91.. čisto predihana... če sem naštelu da je narazen porivala (palica) sem imeu občutek kot da se bom zvrnu... avto je še bolj spodvihovalo.
logika... recimo pripelješ v levi ovinek.. (po možnosti pribremzaš... ) kje je večina teže avtomobila? na desni spredni gumi... le ta se pomakne notri (spodnji del (vpetje rok)) , zgornji pa tišči izven ovinka... (vrh amortizerja) da bi to izbolšali moramo povezavo rahlo nategnt skupaj, ni pa nujno. tako da tudi druga stran sodeluje u igri.... kapiš?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 16, 2006 11:19 pm

Nejko87 je napisal/-a:lahko pohvalim jakay-ove strut bare ;) tko da če kdo misle delat naj k njemu pele ... (sori mal reklame za popoldansko obrt :P
delite kakor hočete, mene ne bo noben prepriču... sem probavu na nissan micri l. 91.. čisto predihana... če sem naštelu da je narazen porivala (palica) sem imeu občutek kot da se bom zvrnu... avto je še bolj spodvihovalo.
logika... recimo pripelješ v levi ovinek.. (po možnosti pribremzaš... ) kje je večina teže avtomobila? na desni spredni gumi... le ta se pomakne notri (spodnji del (vpetje rok)) , zgornji pa tišči izven ovinka... (vrh amortizerja) da bi to izbolšali moramo povezavo rahlo nategnt skupaj, ni pa nujno. tako da tudi druga stran sodeluje u igri.... kapiš?


KAj pa če povežeš še spodnji del?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če mar 16, 2006 11:22 pm

dobro uprašanje ;)
za spodnji del pa ne bom pameten. nimam iskušen :?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če mar 16, 2006 11:25 pm

če bi mogu izbirat... bi jih raztegnu :oops: newem pomoje.... predstavljaj si avto v ovinku... za spodaj bi mogu it probat :?
jakay... bova na 200sx probala... pr men bi prenizko prišlo...
če ma pa kdo iskušnje pa na dan z njimi :twisted:
Slika
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Pe mar 17, 2006 1:11 am

Pri moji mazdi je originalno palica na vrhu in spodaj, kako je brez ne vem ker še nisem probal bi pa bilo zanimivo. Zadaj je pa samo spodaj in upam da mi bo ratalo narediti še zgoraj
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov