Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če apr 27, 2006 8:18 am

Pri Swiftu je bolse ce bi prej vgradil 1,6 16V masino, od swifta limozine, meni se zdi da so ti motorji bol vzdrzljivi ( zdaj ce se bos odloco za turbota) ,pa se vecji turbo lahko namontiras. Je pa res da se ti motorji 1,3 visje vrtijo,kot 1,6. Ce blokado premaknes baje gre tja do9000rpm :twisted: :twisted:
BMW E46
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če apr 27, 2006 8:22 am

Pri Swiftu je bolse ce bi prej vgradil 1,6 16V masino, od swifta limozine, meni se zdi da so ti motorji bol vzdrzljivi ( zdaj ce se bos odloco za turbota) ,pa se vecji turbo lahko namontiras. Je pa res da se ti motorji 1,3 visje vrtijo,kot 1,6. Ce blokado premaknes baje gre tja do9000rpm :twisted: :twisted:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Gagi84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 516
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:48 pm
Kraj: Podpec

Napisal/-a Gagi84 Če apr 27, 2006 9:44 am

Pr swiftu ce cip menjas gre z lahkoto do 9000 rpm. Pa kokr sm se jest pozanimov se da tud kr lepo navit ta motor, pa se vzdrzljiv je to pa vem iz lastnih izkusenj k sm mov swifta 1.3 gti pa ga nism prov dost sparov, pa mislm da ga tud noben pred mano ni pa je predu k urca, olja je pa na 10000km ponucu ene 3-4 deci.
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 Če apr 27, 2006 10:07 am

no, da nam nove teme odpirav bom kr tle vprašav....kako lahko povečam moč svojmu balenotu (1.3 63KW letnik 95), kaj se najbol splača...če se!? hvala za odgovore! LP
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če apr 27, 2006 11:33 am

Pozanimaj se ce bi dal od swifta GTIja racunalnik,ce bi pridobu kak konj.
Blok motorja je enak,samo kaka je glava pri balenu pa nevem.
A ma dve odmicni gredi,kaj pa vzig ma iz racunalnika ali pa ma razdelilnik?
BMW E46
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 Če apr 27, 2006 11:41 am

leoCar je napisal/-a:Pozanimaj se ce bi dal od swifta GTIja racunalnik,ce bi pridobu kak konj.
Blok motorja je enak,samo kaka je glava pri balenu pa nevem.
A ma dve odmicni gredi,kaj pa vzig ma iz racunalnika ali pa ma razdelilnik?


to si me pa res preveč vprašav...ne vem ti povedat...ker na motorje se pa bl mav spoznam. nažalost
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če apr 27, 2006 11:45 am

leoCar je napisal/-a:Pozanimaj se ce bi dal od swifta GTIja racunalnik,ce bi pridobu kak konj.
Blok motorja je enak,samo kaka je glava pri balenu pa nevem.
A ma dve odmicni gredi,kaj pa vzig ma iz racunalnika ali pa ma razdelilnik?

:roll: Ja najbrž.... Baleno je 16 V ampak ima eno odmično. Če ima isti blok ne vem amapk v glavnem iz 1.3 Balenota boš bolj malo ven dobil. Vsaj z lahkoto ne. Lažje bi bilo, če bi notr 1.6 vrgel. Verjemi mi. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če apr 27, 2006 12:08 pm

A pol majo balenoti samo eno odmicno, zanimivo drugace ma take motorje z eno odmicno pa 16 ventili samo honda,ce se ne motim.
Ja pol pa ti res ne preostane drugo da das 1,6 masino not.
Saj pa ze 1,3 baleno se kar vredu gre, vem ker ga je mel sosed.
A mas ti tudi kratki model?
BMW E46
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če apr 27, 2006 12:13 pm

Na avto netu sem zasledu da se prodaja en swift GTI po delih, vprasaj za masino.
Mislim da bi to slo v balenota.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=751789
BMW E46
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 Če apr 27, 2006 12:37 pm

men se niti ne zdi d gre tko fajn...mogoče zato k sva s fotrom zamenjala avte med seboj, ker jst lažje tankam cliota (1.5 dci 82KM) ker pokur sam okol 4 litre (do 4.5) in nardim z enmu tankom tud več kot 1000km. z balenotam sm pa naredu okol 600 do 650 km...

aja, drgač pa ni takratk...je sedan izvedba.

zdj me pa še zanima kuk problemov bi mev glede tehničnga pa če bi me ustavl policaji ipd. a bi zlo težil? hvala, lp
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če apr 27, 2006 1:25 pm

Policajem se niti ne sanja kaj mas ti pod haubo, bol bi te matrali na tehnicnem, ce bi menjal motor bi mogel naredit A test.
Najbolsa izbira glede motorja bi bil 1,6 16v, ker je dost lepse vozen oz. ma mal vec navora, konjev pa ma sam 5 vec.
BMW E46
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če apr 27, 2006 1:29 pm

GT500 je napisal/-a:zdj me pa še zanima kuk problemov bi mev glede tehničnga pa če bi me ustavl policaji ipd. a bi zlo težil? hvala, lp

Hja, če bi pripeljal na radar 60 namesto 50, imel avto ves v spojlerjih, 17ke litke z 205 gumami in ogromen avspuh... Ja, bi ti težil, da odpri haubo, čeprav urabno ne sme. Ali pa bi šel na izrednega tehničnega. Če bi imel pa avto čisto serijski, mogoče fedre in litke ampak oboje homologirano in bi vozil po omejitvah pa ne bi zbujal nepotrebne pozornosti. ;)
Drugače pa mašina od SS GTi zdrži ogromne napore in teranja brez problemov. Šibkejša stran GTija je baje menjalnik. :roll: Ta avto je v glavnem zelo hiter samo kaj, ko ima preslabo podvozje za takšen motor in težo. Če ne bi mogoče postal celo legenda. Tako se mi pa zdi, da ga mediji/firme za tunat preprosto ignorirajo zaradi statusa "truga". :?
Drugače pa me prav zanima kako se kaj drži Japonska verzija Swift GTi 110 konjev 4x4 pogon! :twisted: 8) Ja, to je obstajalo ampak mislim, da v omejeni verziji. :cry: Kdo ve, mogoče bi šlo, če bi sparil Swifta GTi in Swifta 4x4 HB. :twisted:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če apr 27, 2006 1:47 pm

Saj pa ma suzuki balena kratkega,ki ima 4x4 pa 1,6 16v masino.
Tale avto pa bi fajn slo naskrnt s kako turbino :twisted: 8)
Tule se en prodaja:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=754227

To osnovo so pol vzeli od japonskega GTIja najverjetneje.
BMW E46
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če apr 27, 2006 2:17 pm

leoCar je napisal/-a:To osnovo so pol vzeli od japonskega GTIja najverjetneje.

Pajade! :roll: Swift 4x4 je direkten brat od Justy-a 4x4, če si že kdaj videl kakega. Čisto isti avto je, kot Swift. ;)
Tudi tole ni osnova od Swifta, ker je novejši avto. ;) Koliko bi motor zdržal pa ne mene vprašat. Vprašanje je tudi koliko bi zdržali sami prenosi. Zadnja stvar, ki bi si jo želel je to, da imaš balenota 4x4 ene 160 konjeskega, štartaš na polno in ti samo kaj zaropota nekje med prenosi. :? Najverjetneje bi se dalo kaj sčarati glede motorja samo po internetu nisem nikoli našel kaj konkretnega. So pa obstajali tudi Balenoti 1.8 (mislim, da ne 4x4) z kar nekaj več konji. :twisted: Če me spomin ne vara se da tudi ene swape bloka in glave pri 1.6 delati. Mislim, da piše nekaj o tem na www.ssgti.net nisem pa 100% V glavnem dalo bi se marsikaj sčarati samo čas in denar sta oviri.
4x4 drugače kar standardno popapca kakšen liter bencina več kot FWD ampak baje se da zadnji pogon v parih minutah izklopiti samo dvigniti ga moraš. Bratranec je delal na Suzuki servisu. :P
Sem pa imel svoje čase tudi v mislih Swifta GTi, ali Balenota HB 1.6 po možnosti 4x4. Samo 4x4 so tako dražji. :cry: Enkrat se je en prodajal manj kot en teden, ker je bila cena okoli 7000 jurjev za letnik 97. ;) Redki so.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 27, 2006 8:32 pm

No, pa da se ne boste sikeral, ::: pod 100 HP/L + brez puhala je žalost/beda !!! 1,8 motor pa se odlično ujame z T 3 , kar vem iz lastnih izkušenj ...Lord is life .
 
Marlboro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jan 16, 2006 11:37 pm
Kraj: Moravče

Napisal/-a Marlboro Po maj 01, 2006 11:15 pm

kopron kok bi pa jaz pridobil konjev in navora na nissn primeri 2.0 125hp če bi dal gor turbino pa kaj bi mogu še zamenjaz da bi to laufalo? pa kok $$$ cerka bi to prišlo?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To maj 02, 2006 12:01 am

180 ti ne uide. ;) Ali pa 200... Ta motor je bil zasnovan za turbine! 8)
Koliko pa menjalnik zdrži, to je pa druga zgodba. Od GT vem, da baje do ene 240 konjev, če ima pa tvoja verzija drugačen menjalnik pa ne vem. :roll:
Drugače pa kar se mehanike tiče ni panike. Bolj se zna zaplest pri ECUju. :/:o:/ :jao:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To maj 02, 2006 10:24 am

No, vidš, prbližn točn si že zvedu, čeprov se pod 100 HP/L za moje pojme sploh ne splača delat ( mogoče zato ker sem razvajen z prevečimi konji ) :) Za ceno pa pozneje ...
 
Marlboro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jan 16, 2006 11:37 pm
Kraj: Moravče

Napisal/-a Marlboro To maj 02, 2006 4:31 pm

lepo se tole sliši že 180hp bi blo hudo sam kok bi me kej tele konji odarli po žepu to bi me tut mal zanimal?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To maj 02, 2006 5:10 pm

Normalno od 0,75 - 1,5 mio Sit, če hočeš da se bo malo peljalo z garancijo. Mamo pa tudi odpad varijanto za 350K, vendar ti za le-to ne morem odpisat , kaj bi ven dobil . Ker neki klump se ne splača delat, po izkušnjah . Nisi mi pa povedal , ali imaš 16 V , ali le 8 V , ker to je pomemben podatek, sklepam pa da imaš 16 v . :idea: Z Božjo pomočjo vse !
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov