Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To mar 28, 2006 6:47 am

Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.

BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.
Slika
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 To mar 28, 2006 11:06 am

razlika v ceni je 5k/disk :P :)

važn je styling :P
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 28, 2006 11:30 am

Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:razlika v ceni je 5k/disk :P :)

važn je styling :P


Čist odvisno od firme diska in za ker avto gre. Lej recimo za Civica: EBC obični 9000 komad, navrtani 26.000 komad

BTW rally, vsaj naša scena, večina jih uporabla čist navadne, cheap diske in ene zelo hude ploščice (velik koeficient trenja).. Pač pol vse naekat menjajo...
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik To mar 28, 2006 12:18 pm

Evo moje izkušnje: dobil AX-a 3 leta nazaj z 27.000 prevoženimi km, original diski in ploščice. Sem moral zamenjat diske in ploščice po 2 letih, ker mi je pri zaviranju treslo volan. Sem ga dal sosedu, ki je mehanik in se spozna na te zadeve. Mi je dal Brembo diske pa mislim da Ferodo ploščice. Razlika: OGROMNA! Ko se te zavore mal segrejejo se dobesedno limaš na sprednje steklo. Če jih primerjam z prejšnjimi: kot noč in dan. Še dobr da se s prejšnjimi nisem ubil :) Pa tudi hladne delajo za umret dobr :)
Priporočam ti Brembo diske pa ene hude ploščice. Vredno svojega denarja!!
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 To mar 28, 2006 1:08 pm

katero zavorno olje priporočate?
 
Uporabniški avatar
romanus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po feb 27, 2006 6:16 pm
Kraj: ilirska bistrica

Napisal/-a romanus To mar 28, 2006 1:37 pm

kupiš dvojne diske,pa je! jih imam na astri pa čisto dobro obnesejo
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon To mar 28, 2006 1:46 pm

romanus je napisal/-a:kupiš dvojne diske,pa je!


Kakšni pa so to? :roll:
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi To mar 28, 2006 2:39 pm

dnarja za dobre bremze ni teško dt, mogoce kdo ve kje se da dobit brembo komplet, pa kam dt montirat, sam nisem izkušen na tem področju :lol:
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 28, 2006 2:48 pm

Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:katero zavorno olje priporočate?


ATE Blue racing oz od AP-ja, cen atm 3800 na liter. ATE ma AC Konim čez, AP pa Sinter
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 28, 2006 2:56 pm

zazi je napisal/-a:dnarja za dobre bremze ni teško dt, mogoce kdo ve kje se da dobit brembo komplet, pa kam dt montirat, sam nisem izkušen na tem področju :lol:


Vsak mehanik to nardi.....se sam prešravfa :lol:

Nov Brembo komplet z 4 batnimi čeljustjmi pa računaj da je tm od 1500-1700 EUR naprej, raj več.... +to da bo najbrš min 16 col, če ne celo 17...

BTW kakšne maš orginal dimenzije diskov: 256*20??

Recmo če bi dal od ene Astre GSI ki ima 256*24 bi se že poznal. Disk je bolj debel, čeljust tut za zihr močnejša, ostalo se vse ujema (sredinska lukna, 4*100 razmak itd..)
Se pa lahko da tut kšne večje od Omege, Vectre sam tm je že kr predelava ker majo mislm da vsi že 5 lukn...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To mar 28, 2006 5:13 pm

Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.

BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.


Pozna se tudi ko fajn dežuje in se ti voda nabere na disku, pa stisneš zavore in je 1-2 sekunde nula od bremzanja: če pičiš po avto cesti je to velika razdalja, narezani pa primejo takoj. Isto če greš v avto pralnico in daš avto voskat
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi To mar 28, 2006 9:25 pm

kok mam zdej velke diske hmm nevem bom zjutri zmeru... mas mogoce kaksne info o tem kompletu s 4 batnimi čeljusti od brembota CupraR? hvala :lol:
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 28, 2006 10:15 pm

INFINITI je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.

BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.


Pozna se tudi ko fajn dežuje in se ti voda nabere na disku, pa stisneš zavore in je 1-2 sekunde nula od bremzanja: če pičiš po avto cesti je to velika razdalja, narezani pa primejo takoj. Isto če greš v avto pralnico in daš avto voskat


Ja seveda :roll: :roll: imaš ideje.. Pol vsi oz 98% serijskih vozil ne more bremzat v dežju :P :P :P oz po tvoje 1-2s... Itak da takoj prime...

In sedaj ko boš nabavu narezane diske za 20.000 bo pa držal k :lol: :lol: :lol:
Zadnjič spremenil CupraR, dne To mar 28, 2006 10:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 28, 2006 10:16 pm

zazi je napisal/-a:kok mam zdej velke diske hmm nevem bom zjutri zmeru... mas mogoce kaksne info o tem kompletu s 4 batnimi čeljusti od brembota CupraR? hvala :lol:


Info?? uvoznika uprašat kolk stane, oz ebay prečikirat če se kaj dobi... Kokr sm pa reku so to velki dnarji...
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Sr mar 29, 2006 9:00 am

Evo še slikica z uvoženimi diski.

Slika
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
beliblisk
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po nov 07, 2005 10:06 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a beliblisk Sr mar 29, 2006 10:03 am

Kar se tiče odločitve nerezani oz nenarezani diski se jst postavm na stran narezanih.Mam ud EBC-ja narezane pa navrtane pa redstuff ploščice pa je zadeva bistveno bolša kt je ble prej,ker se diski ne pregrevajo kar se še posebi pozna če ga gonš po klancu navzdol.Kar se mene tiče se splača dt ene par čukov razlike.
 
beliblisk
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po nov 07, 2005 10:06 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a beliblisk Sr mar 29, 2006 10:05 am

Tkole pa zadeva zgleda.
 
beliblisk
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po nov 07, 2005 10:06 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a beliblisk Sr mar 29, 2006 10:10 am

Sm pozabu da ne morm dt iste priponke večkrat gor :?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hlight=ebc
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 29, 2006 10:31 am

beliblisk je napisal/-a:Kar se tiče odločitve nerezani oz nenarezani diski se jst postavm na stran narezanih.Mam ud EBC-ja narezane pa navrtane pa redstuff ploščice pa je zadeva bistveno bolša kt je ble prej,ker se diski ne pregrevajo kar se še posebi pozna če ga gonš po klancu navzdol.Kar se mene tiče se splača dt ene par čukov razlike.


Relaventna primerjava bi bila le če bi mel prej obične EBC sedaj pa navrtane... In v obeh primerih iste ploščice... Tako edino vidiš razliko...
 
beliblisk
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po nov 07, 2005 10:06 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a beliblisk Sr mar 29, 2006 10:42 am

Je res sam pregrevale bi se pa zihr.Prej pa res da sm meu original diske pa lucas ploščice.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov