
dj_em je napisal/-a:ta dnar k boš zmetu v katro ( feder škatlo ) si raj pršpari pa kup kak bolši avto... 60 so zdavni mim
...tako se bo motor vsaj uporabil... no poizkusi z menjalnikom od R-12 TS če dobiš ima 5 brzin in gre notri ...r4tl je napisal/-a:No, po dolgem iskanju in... heh 5ka se je hit omehcou in se me usmilu in mi prodal motor, menjalnik, feltne...in se neki drobnarije, sem se spravil motr obnovit... motor zalaufa dej kot nov... hud zvok... problem pa nastane pri menjalniku... od Alpine je nekoliko večji, kar bi rešil s dodatnim nosilcem menjalnika, problem pa je v polosovinah:( ki jih zal nimam:(( imam samo tist del ki je v menjalniku, kar pa je pod manšetno pa... cigani odpelal:( se komu sanja če paše še kaka druga polos na menjalnik (je baje taka s kuglicami in ne na križ- je še nisem videl) al pa če se kšna komu doma vala? Je pa še ena rešitev... ma kdo 5 stopenski menjalnik od stare petke, ta pa paše v nulo v katrco, tk da... se priporočam za pomoč!
LP
R4TL
...Bravo tako se dela pa kakega ex relista povprašaj kako naredit na diferencialu podložko, da ti polosi ne meče ven pol ti bo tudi zdržalo malo več - če ne boš skakal pri polnem plinu in pred pristankom pozabil stisniti sklopko ... L.p. Madr4tl je napisal/-a:Glede na oodziv vidm, da se tud vm ne sanja prou velik, tk da... sm se pa spomnu, ko sm na netu neki brsku... kaj če bi razstavil menjalnik od katre in od alpine, zamenjal diferencial in stranske matice, ki držijo diferencial (zaradi semeringov) in tako uporabil katrine original polosi.
Na neki nemški strani sem bral, da če bi na Alpino dal 4-stopenjski menjalnik od katrce bi prisel do tega da bi se tretja vrtela na 170, tk da... pa se svohnejsi je:( No ja kukr sem pa gledu sta si pa defirenciala identična... če se v številu zob ujemata, pa ?!?!
PS: Poskusu sem tud s petstopenjskim menjalnikom od stare petke in od R12 pa... kot bi iskal bucko v kupu sena:((
LP
Marko
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov