Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne apr 16, 2006 1:38 pm

No, če je bil količkej majstr , je mogu pa Swift GROZN letet. Ampak kolk časa, je pa bolj pravšnje vprašanje !
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po apr 17, 2006 6:46 pm

A ma kdo kere info o tem Swiftu Turbo ???
 
sandi27
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: So jun 03, 2006 5:12 pm

Napisal/-a sandi27 Pe jun 23, 2006 5:56 pm

so švabi dajal gor na golfe turbine,kompresorje brez kakšnih drugih batov,gredi.ojnic,odmičnih itd... pa so brez problema delai tudi po 100.000km
ne vem zakaj se eni tako bojijo da jim bo kaj sfukalo če je en normalen tlak pol ni strahu ena turbina (nek star turbo kit)se pa ja zmontira za cc 150.000 jurjev
samo preoblem je v tem da se avtov ki nimajo že v osnovi neke kubikature al pa vsaj 100-115 konjev ne splača tunat kaj bi tunal nek 1.3 motor najmanj kar se splača je 1.8 drgač je pa naj bolš kr motor zamenjat kak 3.0 pa je
sicer kaj bi tunal če si dober šofer pa če maš j***a ?*?????????????????????''''
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Pe jun 23, 2006 7:09 pm

Ja najbolj da kr avto zamenjaš, te bo cenej pršlo... Ej folk, uprašou je za turbino
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 26, 2006 9:54 am

Mi tunamo Citro AX 1,4, pa smo super zadovoljni z rezultati ... Pa tud Peugeot 206 1,6 Turbo by Kopron team , se super obnese .
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Po jun 26, 2006 12:00 pm

ma 206 klimo?Zarad prostora me zanima ...
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 26, 2006 1:46 pm

Ma samo servo volan, je brez klime, stara rajngla, 8V motor, SL blok, Bosch ecu, Blow-off, KKK 16 turbo, VW IC, 60 mm exhaust, 16" alu, Delphi clutch, Golden lodge s.p., 0,8-1,35 B-b, Audi jets,steel head gasket, mod. oil pump, Alfa R. fuel p. regulator. , itd, ....... and a-lot-torque ...& runnin' ...
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec Po jun 26, 2006 2:16 pm

in kolk ma konjev zdej? pa kolko denara je vredna taka predelava?

LP
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Po jun 26, 2006 2:31 pm

Pa je prostor za klimo se?Bi slo turbo +klima?
Slika
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Napisal/-a AVX Po jun 26, 2006 8:48 pm

ja in koliko konjev dobiš iz tega vn. zgoraj omenjen avto moj ma 104 KM kok bi jih pol mel 300 400 500 koliko.
Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Napisal/-a AVX Po jun 26, 2006 9:02 pm

am ja zdaj sem opazu enega volvota 740 tisti posnetek ko se nahaja tut ne tem forumu so iz njega stisnali 540 KM potem sem gledal če je v sloveniji kakšen in se opazil da ni. Pogledal sem 840 ali kaj je ima 2.5 20V oz. 232 KM koliko bo lahko iz njega stisnali?
Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Po jun 26, 2006 9:06 pm

AVX je napisal/-a:ja in koliko konjev dobiš iz tega vn. zgoraj omenjen avto moj ma 104 KM kok bi jih pol mel 300 400 500 koliko.

malo optimisticno ti razmislas ... pomoje kakih 150 ...
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 26, 2006 10:40 pm

Moč ? : čist odvisno ker motor in kolk denarja . Sem pa že zdavnaj napisal kake so cene. Ta, za 206 T ga je stala z sklopko vred 750K z garancijo pri 160 konjih. Še kaj ?
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po jun 26, 2006 10:47 pm

doma mam ax gt...
kopron... ti si bolj v teh axih... am... moj ma 5 vrat... na pm pošl koliko je to še vredno... da ne bodo rekl da prodajam po forumu :twisted:
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 27, 2006 12:21 am

Tolk pa spet nism v teh limonah. Lohk ti samo kako turbino zmontiram, ampk zdele grem pa spat, zmatran+zaspan, see ya ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jun 27, 2006 3:02 am

sandi27 je napisal/-a:so švabi dajal gor na golfe turbine,kompresorje brez kakšnih drugih batov,gredi.ojnic,odmičnih itd... pa so brez problema delai tudi po 100.000km
ne vem zakaj se eni tako bojijo da jim bo kaj sfukalo če je en normalen tlak pol ni strahu ena turbina (nek star turbo kit)se pa ja zmontira za cc 150.000 jurjev
samo preoblem je v tem da se avtov ki nimajo že v osnovi neke kubikature al pa vsaj 100-115 konjev ne splača tunat kaj bi tunal nek 1.3 motor najmanj kar se splača je 1.8 drgač je pa naj bolš kr motor zamenjat kak 3.0 pa je
sicer kaj bi tunal če si dober šofer pa če maš j***a ?*?????????????????????''''
...ja in ti švabi so iz knjige bratov Grimm - ni kar tako dat gor Turbo ali roots pa naredit kakih 100000 km ... To je bila leta 90 povprečna življenska doba serijskega Turbo motorja ;) ... Lako sestaviš kar češ pa včasi tudi celo dela da pa boš naredil nekaj za 100000 km iz seriala in bi teoretično pridobil kakih 20 - 30 % je malo bolj zahteven zalogaj ... pri takih posegih se poti mehanik in ko je narejeno pol lastnik poizkusi izvleči vse iz motorja in lahko se vse konča že po par km ... tudi jaz sem stopil dva motorja ;) preden sem se začel bat Turbine :P :P :P da se vse - če si pameten pa tudi zdrži ... ne škodi imeti manometrov z tlaki in tudi temperaturami zraka vode in olja - tako lahko spremljaš vse, kar se dogaja - sproti ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 27, 2006 9:14 am

Ne vem kako da si na isto padu kot jaz, le da sem jaz današnje popoldne do zdele skup metal Matijatovo " ta novo" R 5GTT , in sicer generalno od a, do ž. Povrh pa še tuning - development iz 0 . Torej, nekaj bo ... Zgleda, da se bomo kmalu srečal . Sem mu tlačil neko hudo odmično gred notr ... zaenkrat kar pohvale letijo od popotnih opazovalcev ( mimohodnikov, firbcev, ... ) . Kako pa kaj pri vas, se dogaja kaj ?
Zadnjič spremenil kopron, dne To jun 27, 2006 9:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jun 27, 2006 9:40 am

kopron je napisal/-a:No, približno tako, le da jaz izstisnem z garancijo približno za 100% več moči od STD, in se ne potim kot mehaniki, ker jaz nisem mehanik. Kajti, ko gre zares , kar uživam v "zduauanju" ... ( more than yust a mechanic ) . The only way is up.
...no Kopron obatajajo tudi svetle izjeme tu in tam v glavnem pa se konča slabo ... imeli smo primer ko je klio 1.8 16 v dosegel 380 km in je lastnik naredil z njim okrog 50000 km pol je šlo vse v pm pol je en italijan ki je naredil Uno Turbo z blokom od 1.6 HF Lancie na 260 km in ima tudi čez 40000 km pa tudi kolega je na fiesto 1.8 16 v dal gor puhalnik in je več ali manj po malem šravfal non stop je pa naredil z njo 45000 in še delujočo prodal naprej imela naj bi okroglih 240 Km ... no ti ljudje so vsi mehaniki poklicno in vedo dobro kako voziti turbaše povprečen zemljan pa ne pozna delovanja Turbinaša in zato pof... motor dosti prej kot bi dejansko sam cedu ... L.p. Mad
Priponke
IMG_0313.jpg
...Ta R 5 Gtt je svoje čase legendarno vlekla ... v njej je pa bil tekmovalni motor iz petke znanega dirkača Branka Kuzmiča - ko je prenehal dirkati z Gtt je prodal enega od motorjev, ki so bili delani v delavnicah Renault Sport lastniku te rakete - Dor
IMG_0314.jpg
IMG_0315.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 27, 2006 9:41 pm

kopron je napisal/-a:Ne vem kako da si na isto padu kot jaz, le da sem jaz današnje popoldne do zdele skup metal Matijatovo " ta novo" R 5GTT , in sicer generalno od a, do ž. Povrh pa še tuning - development iz 0 . Torej, nekaj bo ... Zgleda, da se bomo kmalu srečal . Sem mu tlačil neko hudo odmično gred notr ... zaenkrat kar pohvale letijo od popotnih opazovalcev ( mimohodnikov, firbcev, ... ) . Kako pa kaj pri vas, se dogaja kaj ?
Sori, spet sem zamešu članke Maxl, pa nevem kje ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jun 27, 2006 9:48 pm

...DrMr se mi nič ne javlja - glede bata sem mu poslal po pm-ju moj naslov kam naj ga pošlje pol ga pa dobiš ti od mene ;) ... če imaš kontakt poizkusi še ti ... v pm pa napiši št računa da ti pol drobiž nakažem ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov